Patrik Frimodig

Patrik Frimodig

Patrik Frimodig är mäklare på MOHV Halmstad

Patrik Frimodig har varit registrerad mäklare sedan 2011-06. Patrik Frimodig har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-12 och har fått 227 omdömen med ett betyg på 4.8. Patrik Frimodig har haft 37 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

227 omdömen om Patrik Frimodig

Lars Evert S
Mickedala

Mycket klar och tydlig i kommunikationen. Vi kände oss hundra procent säkra på hans handhavande under hela processen.

Lennart P
Centrum

Bra bemötande, kunnig, lätt att nå

Maj Ingegärd Christina P
Centrum

Bra bemötande, bra samarbete, lätt att få kontakt

Linn Carolina B
Vallås

Alltid ett glatt och trevligt bemötande. Rak och enkel att ha att göra med under hela försäljningen. Skulle alla gånger rekommendera Patrik om någon jag känner behöver en mäklare!

Stefan L
Skedala

Patrik gav ett väldigt trevligt och proffsigt bemötande. Han hade svar på alla våra frågor och var påläst om objektet vi köpte. Vi har bara positivt att säga om Patrik!

Pierre Danny W
Skedala

Kan varmt rekommendera Patrik! Fastnade redan för honom när jag köpte huset för 9år sedan. Sedan dess har han hjälpt mig längs vägen. Väldigt påläst och förklarar så man förstår.

Ann-Sofie J
Skedala

Trevligt bemötande under hela "processen". Väl insatt i objektet/huset under visningen och plus att visa offert för vad eventuell åtgärd skulle kosta. Bra på att förklara. Väldigt bra och tydlig vid köpetranktsskrivningen.

Idriz M
Snöstorp

Kan varmt rekommendera Patrik, allt gick snabbt och väldigt smidigt, med tanke på marknaden 👍

Mimoze M
Snöstorp

Engagerad och lyhörd. Bra service-approach. Stort tack 😊

Oskar D
Oskarström

Skämtsam och glad. Vi är tacksamma för en bra dialog.