Mäklare Jönköping Jönköping MOHV Jönköping Caroline Biselius
Caroline Biselius
Aktiv på Reco.se sedan 2018
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Utmaningarna man ställs inför då varje förmedling är unik med olika förutsättningar.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag anpassar din försäljning efter din bostads behov, dina önskemål och under försäljningens gång så att du får en trygg affär och maximalt betalt. Jag kommer vara tillgänglig, hålla dig uppdaterad under hela processen och göra allt för att vi ska uppnå vårt gemensamma mål.

Hur ser din drömbostad ut?
En enplansvilla med karaktär. Öppet upp till nock i den sociala delen och ha stora fönsterpartier med utsikt mot ett hav eller sjö. Läs mer

Läs vad 9 kunder tycker om Caroline Biselius

• Oskar E skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Proffsig och väldigt driven för att få ett lyckat resultat! Läs mer
  • Anna-lill H
    Anna-lill H skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Köpte en lägenhet av Caroline och kan inte va nöjdare. Hon är förtroendeingivande, härlig och jätte trevlig. Så tack för hjälpen❤️ Läs mer
  • Ashoor G
    Ashoor G skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Caroline, fångade mig som säljare direkt. Hon visade ett genuint intresse direkt för lägenheten jag ville ha sålt. Inget överdrivet säljsnack, lovade inte en massa. Utan var allmänt trevlig och förstod sig på mig o mina krav. Lättsam och go. Lätt och få tag på. Under hela perioden så hörde hon av sig och kollade läget och berättade hur det gått och går. Caroline rekommenderar jag till alla. Hon förstår och gör sitt yttersta. Jag kommer hädanefter alltid att använda mig av Movh och Caroline! Läs mer
  • Anton Ö skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Väldigt duktig fastighetmärkare Läs mer
  • Emma G skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Caroline var hjälpsam, snabb, ordningsam. Toppen.
    Är supernöjd med hela processen, var aldrig några frågetecken, utan jag fick information om allt möjligt hela tiden. :) Läs mer
  • Malin L skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Trevlig, alltid tillgänglig, hjälpsam Läs mer
  • Margareta D
    Margareta D skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Sålde för HM räkning ett radhus.
    Då detta var min första försäljning som godman fick jag ett starkt förtroende för Caroline. Bra på att förklara och ge nödvändig info. Snabb att återkoppla när man ville prata med henne, saklig och såg till både säljare o köpare.
    Tryggt att ha med henne o göra. Läs mer
  • Inger L skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Jag har sålt en bostadsrätt. Caroline Biselius har bemött mig mycket trevligt och respektfullt. Hon presenterade ett förslag på avtal som motsvarade mina förväntningar. I det fortsatta arbetet var hon tydlig i sin information. Jag kan varmt rekommendera Caroline Biselius till andra som är i behov av hjälp vid en försäljning. Läs mer
  • Toni R skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Väldigt nöjd.
    Caroline var kompetent och lyhörd, hjälpte till med allt och höll mig informerad under hela försäljningen. Läs mer

Andra mäklare hos MOHV Jönköping

Julia Stael von Holstein