Mäklare Jönköping Jönköping MOHV Jönköping Caroline Biselius
Caroline Biselius
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2018
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Utmaningarna man ställs inför då varje förmedling är unik med olika förutsättningar.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag anpassar din försäljning efter din bostads behov, dina önskemål och under försäljningens gång så att du får en trygg affär och maximalt betalt. Jag kommer vara tillgänglig, hålla dig uppdaterad under hela processen och göra allt för att vi ska uppnå vårt gemensamma mål.

Hur ser din drömbostad ut?
En enplansvilla med karaktär. Öppet upp till nock i den sociala delen och ha stora fönsterpartier med utsikt mot ett hav eller sjö. Läs mer

Läs vad 14 Läs vad Caroline Biselius

• Ida F skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping

2019-03-16

Vi använde oss av Caroline Biselius när vi köpte lägenheten och kände högt förtroende för att använda Caroline och MOHV även när vi sedan skulle skulle sälja.

Väldigt enkelt kommunikation och vi kände att vi alltid förstod varandra, inga oklarheter eller lösa ändar. Tryggt! Läs mer
  • Erik B skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping

2019-03-16

Jag köpte en lägenhet på Ekhagen i Jönköping.
    Min tidigare erfarenhet av mäklare är blandad så jag hade inga direkta förväntningar. Men jag blev helt klart positivt överraskad av Caroline.
    Hon har hela tiden varit väldigt saklig och ärlig och hört av sig så fort det har hänt något och svarat direkt på mina frågor.
    Bemötandet har hela tiden varit väldigt bra och jag har haft en bra känsla hela vägen från visningen till det att jag fick nycklarna! Läs mer
  • Peter C skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping

2019-03-15

Flexibel mäklartjänst som anpassar efter kundens behov. Läs mer
  • Jacob S skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping

2019-03-14

Köpt bostadsrätt
    Fantastiskt bemötande av mäklaren
    Uppdaterar snabbt och lätt att få tag på.
    Är jättenöjd med henne Läs mer
  • Irene M skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping

2018-12-20

Lght, mycket engagerad och tillgänglig. Läs mer
  • Oskar E skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping

2018-10-13

Proffsig och väldigt driven för att få ett lyckat resultat! Läs mer
  • Anna-lill H
    Anna-lill H skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping

2018-10-12

Köpte en lägenhet av Caroline och kan inte va nöjdare. Hon är förtroendeingivande, härlig och jätte trevlig. Så tack för hjälpen❤️ Läs mer
  • Ashoor G
    Ashoor G skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping

2018-09-13

Caroline, fångade mig som säljare direkt. Hon visade ett genuint intresse direkt för lägenheten jag ville ha sålt. Inget överdrivet säljsnack, lovade inte en massa. Utan var allmänt trevlig och förstod sig på mig o mina krav. Lättsam och go. Lätt och få tag på. Under hela perioden så hörde hon av sig och kollade läget och berättade hur det gått och går. Caroline rekommenderar jag till alla. Hon förstår och gör sitt yttersta. Jag kommer hädanefter alltid att använda mig av Movh och Caroline! Läs mer
  • Anton Ö skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping

2018-09-12

Väldigt duktig fastighetmärkare Läs mer
  • Emma G skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping

2018-08-21

Caroline var hjälpsam, snabb, ordningsam. Toppen.
    Är supernöjd med hela processen, var aldrig några frågetecken, utan jag fick information om allt möjligt hela tiden. :) Läs mer

Andra mäklare hos MOHV Jönköping

Caroline Biselius