Caroline Biselius

Caroline Biselius

Caroline Biselius är mäklare på MOHV Jönköping

Caroline Biselius har varit registrerad mäklare sedan 2013-02. Caroline Biselius har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-04 och har fått 69 omdömen med ett betyg på 4.8. Caroline Biselius har haft 15 försäljningar sen 2020-06 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Utmaningarna man ställs inför då varje förmedling är unik med olika förutsättningar.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag anpassar din försäljning efter din bostads behov, dina önskemål och under försäljningens gång så att du får en trygg affär och maximalt betalt. Jag kommer vara tillgänglig, hålla dig uppdaterad under hela processen och göra allt för att vi ska uppnå vårt gemensamma mål.

Hur ser din drömbostad ut?
En enplansvilla med karaktär. Öppet upp till nock i den sociala delen och ha stora fönsterpartier med utsikt mot ett hav eller sjö.

Försäljningar 2020-06 - 2021-05

Läs vad 69 Läs vad Caroline Biselius

• Vättersnäs
    2021-06-08
    Köpt en lägenhet på 62 kvadratmeter
    • Vättersnäs
    2021-06-07
    Jag valde Caroline Biselius som mäklare för försäljning av min bostadsrätt . Jag var ute efter en snabb och bra affär och det var vad jag fick. Caroline presterade över mina förväntningar gällande service, kontakt med köpare och själva försäljningen. Jag rekommenderar starkt Caroline Biselius som mäklare och MOVH Jönköping som mäklarfirma.

// En väldigt nöjd kund
    • Österängen
    2021-05-26
    Sålt brf 2 rum o kök
    Caroline har ett mycket proffsigt bemötande, man känner förtroende för henne, kunnig inom området
    • Jönköping - Väster
    2021-05-25
    Caroline har sålt våra två senaste bostäder, och blir det fler ringer vi henne igen!
    Professionellt bemötande, snabb hantering och bra återkoppling.
    Hon tog fram olika upplägg och skräddarsydde försäljningen efter våra olika situationer vid båda tillfällena.
    Helt suverän service!
    • Torpa/Söder
    2021-05-04
    Genomgående bra upplevelse ifrån första kontakt till köp av bostad, kan varmt rekommendera Caroline!
    • Norrängen
    2021-02-28
    Jag har sålt en lägenhet, trögstartat men Caroline gav inte upp.
    Allt gick super smidigt. Från att vi fotade till kontraktsskrivning med nya ägarna.
    Trevligt bemötande och skicklig mäklare!
    Kan varmt rekommendera Caroline om ni går i säljar eller köpes tankar!
    • Norrängen
    2021-02-28
    Köpt en bostadsrätt via Caroline. Blivit väl informerad under processen och trevligt bemött i alla kontakter😊
    Upplevelsen var god och gör givetvis att jag kommer välja denna firma vid ev annat köp eller försäljning i framtiden
  • Lars Viktor M
    sålde sitt hus med hjälp av Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    2021-02-20
    Förmodligen en av dem bästa mäklarna i Sverige! Vi kommer aldrig sälja med någon annan.
  • köpte sitt hus med hjälp av Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    2021-02-19
    Har köpt en villa. Caroline hanterade köpet på ett bra sätt. Hon var tydlig, proffsig och snabb på återkoppling som jag som köparen värdera högt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    2021-02-19
    köpt fastighet , i början ostrukturerat och ofokuserad

Dock bra i slutet vid kontraktskrivning