Caroline Biselius
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-11 - 2019-10
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Utmaningarna man ställs inför då varje förmedling är unik med olika förutsättningar.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag anpassar din försäljning efter din bostads behov, dina önskemål och under försäljningens gång så att du får en trygg affär och maximalt betalt. Jag kommer vara tillgänglig, hålla dig uppdaterad under hela processen och göra allt för att vi ska uppnå vårt gemensamma mål.

Hur ser din drömbostad ut?
En enplansvilla med karaktär. Öppet upp till nock i den sociala delen och ha stora fönsterpartier med utsikt mot ett hav eller sjö. Läs mer

Läs vad 54 Läs vad Caroline Biselius

• Ann-Sofie N köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping

2019-10-15

Huskvarna - Söder
    Köpt en bostadsrätt. Mäklaren levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Anders Gerhard L sålde sitt hus med hjälp av Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping

2019-09-30

Skänkeberg
    Försäljning av hur på distans.

Senommaren 2019 påbörjade vi försäljningen av ett hus m h a Caroline Biselius på MOVH. Vi finns på distans och har dessutom ett godman förfarande i försäljningen.

Caroline kändes från första stund kunnig och dessutom intresserad av huset och potentialen som fanns.

Caroline byggde förtroende genom ett bra förarbete och med frekvent kontakt med oss. Hon kom med mer än ett förslag på hur vi kunde gå tillväga, tidplan, styling eller ej, uppmätning eller ej, etc.

Alltid tydlig, alltid ett steg före och mycket serviceinriktad.
    Helt transparent med information under hela resan och med lägesbeskrivningar under budgivningsfasen.

Eftersom vi sålde på distans så blev det en del extra arbete som att hantera nycklar för bland annat städfirman. Självklart förstår jag att vi betalar för detta men det handlar så mycket om trygghet och det är inte självklart.

Vi kan bara tacka och ge våra allra bästa rekommendationer. Läs mer
  • Jan E köpte sitt hus med hjälp av Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping

2019-09-23

Skänkeberg
    Caroline var naturlig, saklig och bra att resonera med. Vi köpte ett större hus med ett renoverings behov. Hon var proffsig och inte så inställsam. Jag kan rekommendera henne. Bra jobbat!! Fortsätt så!! Läs mer
  • Henning S köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping

2019-09-23

Ekhagen
    Hon var bra. Inga konstigheter. Svarade på samtal och sms. Läs mer
  • Jozsef Tamas S sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping

2019-09-19

Jönköping - Väster
    Bästa mäklaren i stan med mycket stor erfranhet.
    Vi kände oss trygga under hela processen.
    Kunnig, påläst, snabb.
    Vi skulle tveklöst välja henne igen.
    Otroligt glada med slutpriset. Läs mer
  • Malo N
    Malo N köpte sitt hus med hjälp av Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping

2019-08-25

Kaxholmen
    Bra bemötande. Vi har bara träffats en gång så min uppfattning grundar sej på det. I telefonen är hon lite mångordig. Men vi är nöjda. Läs mer
  • Mats A köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping

2019-08-24

Ekhagen
    Jag har köpt en bostad och är på väg att sälja. Jag har bara gott att säga om Caroline. Hon har varit mycket engagerad och yrkeskunnig. Hon har varit lätt att få kontakt med och har rett ut de funderingar jag har haft. Jag är hittills mycket nöjd med kontakten. Läs mer
  • Emma J sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping

2019-08-22

Gräshagen
    Caroline var väldigt tillmötesgående. Hon var kunnig, påläst och hjälpte till med att få fram nödvändig information snabbt. Hon fanns tillgänglig hela tiden och höll mig uppdaterad. Är jättenöjd med Caroline! Läs mer
  • Martina R sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping

2019-08-10

Jönköping - Öster
    Jag är jättenöjd med den mäklartjänst som Caroline Biselius levererade, jag skulle tveklöst välja henne igen vid försäljning!
    Det märktes genast att Caroline har stor erfarenhet av försäljning. Hon är säker, professionell, engagerad, kreativ och serviceinriktad. Caroline vinnlade sig verkligen om att se till att jag fick ut det bästa av tjänsten. Hon såg till att hela försäljningsprocessen gick mycket snabbt och hon anpassade de olika momenten till tider som passade mig. Hon har ett stort driv och tappar inte en spekulant utan ordnar visning närhelst det behövs. Caroline gav goda råd och tog egna initiativ, och hon kändes som ett tryggt bollplank hela vägen genom försäljningen. Hon är lättillgänglig och håller alltid kontakten, som utlovat. Caroline är strategisk och resultatinriktad, det är tydligt att hon har känsla för försäljning. Jag upplevde att även spekulanter/intressenter har förtroende för henne, vilket gynnade mig som säljare.
    Jag kan varmt rekommendera Caroline Biselius, jag tror det är svårt att hitta en bättre mäklare! Läs mer
  • Veronica L sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping

2019-07-30

Torpa
    Lägenhet på Torpa, Jönköping.
    Proffsigt bemötande. Noggrann, lyhörd, kunnig, och snabb att få ut lägenheten på försäljning i rätt tid.
    Förväntningarna uppfylldes på på alla plan.
    Vi är supernöjda! Läs mer

Senaste försäljningarna