Caroline Biselius

Caroline Biselius

Caroline Biselius är mäklare på MOHV Jönköping

och har varit registrerad mäklare sedan 2013. Caroline Biselius har varit aktiv på Reco.se sedan 2018 och har fått 59 omdömen sedan 2018-04-13. Caroline Biselius har haft 20 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Utmaningarna man ställs inför då varje förmedling är unik med olika förutsättningar.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag anpassar din försäljning efter din bostads behov, dina önskemål och under försäljningens gång så att du får en trygg affär och maximalt betalt. Jag kommer vara tillgänglig, hålla dig uppdaterad under hela processen och göra allt för att vi ska uppnå vårt gemensamma mål.

Hur ser din drömbostad ut?
En enplansvilla med karaktär. Öppet upp till nock i den sociala delen och ha stora fönsterpartier med utsikt mot ett hav eller sjö.
    Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 59 Läs vad Caroline Biselius

• Har sålt en bostad med hjälp av Caroline. Hon är hängiven och dedikerad, jobbar stenhårt för att nå målet. Samtidigt som hon är noga med att hålla säljare hela tiden informerad om processen. Rekommenderas!
    Victor S sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    2020-03-25
    • 3:a
    • 92.0 m²
    • Samset
    2020-03-25
  • Vi har sålt en bostadsrätt 4 rok. Caroline var en duktig mäklare som bemötte oss på ett mycket gott sätt under hela processen. Hon gav oss information och uppdaterade oss hela tiden. Vi uppskattade hennes positiva attityd.
    Karina J sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    2020-03-24
    • 4:a
    • 106.5 m²
    • Huskvarna - Terrassen
    2020-03-24
  • sålt villa trevligt bemötande mycket mer betalt än jag trodde upplevde ett väldigt positivt bemötande
    Vivi-ann Hildegard B sålde sitt hus med hjälp av Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    2020-02-16
    • 149.0 m²
    • Mölekullen
    2020-02-16
  • - Har köpt en bostadsrätt - Bra och trevligt bemötande - Hade inga förväntingar, Men fick ett bra bemötande och fick mina frågor besvarade.
    Carl R köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    2019-12-05
    • 66.0 m²
    • Gamla Kålgården
    2019-12-05
  • •Jag har sålt en lägenhet. •Caroline är rak och ärlig och inget typiskt ”säljsnack” i negativ bemärkelse där man försöka säga att något är bättre än vad det är vilket jag uppskattade. Kände direkt förtroende för Caroline och hon lyssnade på vad jag sa och önskade. •Förväntningen var att få lägenheten såld till det pris vid önskade. Pga svajig marknad uppnådde vi inte den summan vi hoppats på men Caroline gjorde ett riktigt bra jobb med att ändå försöka förhandla upp priset till vår fördel. •Jag är jättenöjd med Caroline, snabbt, snyggt, ärligt. Jag kommer definitivt rekommendera henne till vänner och bekanta och även okända om jag får nya om att någon vill sälja. Tack för en bra affär!
    Helena S sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    2019-11-29
    • 49.0 m²
    • Jönköping - Öster
    2019-11-29
  • Köpt en bostadsrätt. Mäklaren levde upp till mina förväntningar.
    Ann-Sofie N köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    2019-10-15
    • 60.2 m²
    • Huskvarna - Söder
    2019-10-15
  • Försäljning av hur på distans. Senommaren 2019 påbörjade vi försäljningen av ett hus m h a Caroline Biselius på MOVH. Vi finns på distans och har dessutom ett godman förfarande i försäljningen. Caroline kändes från första stund kunnig och dessutom intresserad av huset och potentialen som fanns. Caroline byggde förtroende genom ett bra förarbete och med frekvent kontakt med oss. Hon kom med mer än ett förslag på hur vi kunde gå tillväga, tidplan, styling eller ej, uppmätning eller ej, etc. Alltid tydlig, alltid ett steg före och mycket serviceinriktad. Helt transparent med information under hela resan och med lägesbeskrivningar under budgivningsfasen. Eftersom vi sålde på distans så blev det en del extra arbete som att hantera nycklar för bland annat städfirman. Självklart förstår jag att vi betalar för detta men det handlar så mycket om trygghet och det är inte självklart. Vi kan bara tacka och ge våra allra bästa rekommendationer.
    Anders Gerhard L sålde sitt hus med hjälp av Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    2019-09-30
    • 197.0 m²
    • Skänkeberg
    2019-09-30
  • Caroline var naturlig, saklig och bra att resonera med. Vi köpte ett större hus med ett renoverings behov. Hon var proffsig och inte så inställsam. Jag kan rekommendera henne. Bra jobbat!! Fortsätt så!!
    Jan E köpte sitt hus med hjälp av Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    • 197.0 m²
    • Skänkeberg
    2019-09-23
  • Hon var bra. Inga konstigheter. Svarade på samtal och sms.
    Henning S köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    • 61.0 m²
    • Ekhagen
    2019-09-23
  • Bästa mäklaren i stan med mycket stor erfranhet. Vi kände oss trygga under hela processen. Kunnig, påläst, snabb. Vi skulle tveklöst välja henne igen. Otroligt glada med slutpriset.
    Jozsef Tamas S sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    2019-09-19
    • 3:a