Martina Albertsson

Martina Albertsson

Martina Albertsson är mäklare på MOHV Malmö

Martina Albertsson har varit registrerad mäklare sedan 2008-02. Martina Albertsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-01 och har fått 183 omdömen med ett betyg på 4.9. Martina Albertsson har haft 47 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 183 Läs vad Martina Albertsson

• 2020-11-18
    Martina får mina varmaste rekommendationer! Jag har varit i kontakt med Martina både som köpare och säljare, denna gång hjälpte Martina mig att sälja en bostadsrätt i Slottsstaden Malmö. Martina har på ett föredömligt sätt guidat genom hela försäljningsprocessen med en tät tydlig kommunikation samtidigt som hon varit lyhörd för alla mina önskemål. Effektiv, trygg och proffsig!
    Marie M
    • 2:a
    • 61.0 m²
    • Ribersborg
  • 2020-11-12
    Snabb och korrekt dialog i en positiv anda.
    Per-olof D
    • 74.0 m²
    • Ribersborg
  • 2020-11-07
    Vi köpte en 87 kvm lägenhet i Malmö. Kommunikationen med mäklaren var speciellt viktigt för oss eftersom vi bor i Stockholm och det var omöjligt att åka till Malmö och titta på lägenheten. Men Martina gjorde det lätt och bekväm. Hon är väldigt trevlig!
    Mónica H
    • 87.5 m²
    • Möllevången/Folkets Park
    köpte sin lägenhet med hjälp av Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
  • 2020-11-05
    Martina hjälpte mig att sälja min lägenhet och jag är rakt igenom jättenöjd! Genom hela processen var Martina tillgänglig, tydlig, påläst, trevlig och enkel att ha att göra med. Jag uppfattade henne som lyhörd inför vad som var viktigt för mig, vilket kändes väldigt bra. Slutpriset blev högre än någon annan lika stor lägenhet i föreningen sålts för, så även utifrån den aspekten är jag verkligen nöjd.
    Klara H
    • 81.5 m²
    • Centrum/City
  • 2020-11-05
    En mäklare att lita på, jag kan varmt rekommendera Martina!
    Olof M
    • 87.5 m²
    • Möllevången/Folkets Park
  • 2020-11-02
    Martina har sålt en lägenhet till mig. Jag fick ett väldigt trevligt bemötande, Jag upplever att Martina är ett bra bollplank och att hon är rak. Jag fick ett otroligt trevligt bemötande. Martina är dessutom väldigt tillgänglig, flexibel och bra på att kommunicera. Hela försäljningsprocessen kändes okomplicerad.
    Sara A
    • 2:a
    • 45.0 m²
    • S:t Knut
  • 2020-10-11
    Sålt kedjehus i Hyllie. Inte träffat henne (än) men baserat på resultat så är jag nöjd👍 Med vänlig hälsning, Christian Lind.
    Sten Christian L
    • 142.0 m²
    • Hyllieby
  • 2020-10-10
    Vi har köpt hus av Martina och allt gick verkligen snabbt också smidigt. Vår affär gick verkligen på två dagar från att en annons ”snart till salu” utan bilder lades upp, hon hjälpte oss att det skulle bli möjligt att vi kunde köpa vårt drömhus. Martina hade väldigt bra bemötande och fanns alltid där om vi hade några frågor eller funderingar.
    Klara L
    Klara L
    • 142.0 m²
    • Hyllieby
    köpte sitt hus med hjälp av Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
  • 2020-09-23
    Sålt bostad. Mycket väl bemött. Lätt att kommunicera med och att nå, telefon eller sms/mail. Mycket god serviceanda. Mycket god information, om vad som sker och ska ske. Påläst och kunnig. Bra med kontinuerliga uppdateringar/feedback. Med andra ord passade Martina och hennes tjänster, mig perfekt. Oerhört nöjd med allt och kommer att med glädje rekommendera Martina i fortsättningen.
    Marie Lis-charlotte L
    • 95.0 m²
    • Djupadal
  • 2020-09-23
    Martina är en bra och trovärdig mäklare. Vänligt bemötande och kunnig. Rekommenderas varmt!
    Ann Christl Helén J
    • 95.0 m²
    • Djupadal
    sålde sitt hus med hjälp av Martina Albertsson en del av MOHV Malmö

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte