Martina Albertsson

Martina Albertsson

Martina Albertsson är mäklare på MOHV Malmö

Martina Albertsson har varit registrerad mäklare sedan 2008-02. Martina Albertsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-01 och har fått 210 omdömen med ett betyg på 4.9. Martina Albertsson har haft 65 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 210 Läs vad Martina Albertsson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    2021-07-04
    Lång och bra erfarenhet och kan sin marknad. Sätter kundens önskemål i centrum, är otroligt lyhörd och tillmötesgående. Väldigt kunnig och säker på sin sak, vilket märks i resultatet på försäljningen.
    Kan varmt rekommendera Martina! Bästa mäklaren
  • sålde sitt hus med hjälp av Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    2021-07-03
    Mina fd grannar anlitade Martina när de sålde sitt hus och de var mycket nöjda med henne därför kontaktade jag henne och är lika nöjd. Martina är trevlig och duktigt i sitt jobb - allt är ju inte klart än (flyttar 1/9) men jag känner trygghet inför resten och att jag får den hjälp jag behöver framöver.
  • köpte sitt hus med hjälp av Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    2021-07-03
    Från början hade vår dotter Hanna och hennes man Christopher kontakten med Martina. Vi blev i huvudsak inkopplade strax före budgivningen. Deras bedömning av Martina var helt klart bra.
    Vår bedömning är lika. Martina är engagerad , påläst och trevlig att samarbeta med. Vi kan bara säga att vi är mycket nöjda med det arbete hon har hjälpt oss med och ser nu fram mot ett bra avslut av vårt köp av Vallmovägen 19
    • Dockan
    2021-05-21
    Vi har köpt en lägenhet i Dockan, Västra Hamnen av Martina.

Martina är engagerad, och uppmärksam på dins signaler samt har ett mycket trevligt och förtroendefullt sätt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    2021-05-17
    Har sålt ett hus.
    Martina är väldigt trevlig och mycket informativ och lätt att få kontakt med .
    Jag skulle absolut rekommendera henne till andra.
    Vi är väldigt nöjda med Martina ..
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    • Limhamn
    2021-05-13
    Martina är en otroligt kompetent, förtroendeingivande och driven mäklare. Hon har överträffat mina förväntningar i många hänseenden gällande försäljningen av min lägenhet. Hon är snabb på att förmedla uppdateringar och återkoppling, hon är genuint trevlig, professionell samt riktigt kunnig gällande bostadsmarknaden. Kan varmt rekommendera Martina, ni kommer inte bli besvikna!
    2021-05-11
    Jag har köpt en lägenhet på Kilian Zollsgatan och Martina gjorde så att affären blev mycket smidig och snabb.
    2021-05-11
    Jag har köpt en bostadsrätt på förhand av Martina. Martina var snabb med återkoppling från säljarna och kunde enkelt ordna med förhandsvisning och till sist kontraktsskrivning. Tillgänglig och kompetent, rekommenderas.
    2021-05-04
    Snabb och smidig affär och snabb återkoppling
    • Kulladal/Gröndal
    2021-04-14
    Lättsamt och bra bemötande och saklig