Martina Albertsson

• Kajsa O
    Kajsa O sålde sin lägenhet med hjälp av Martina Albertsson en del av MOHV Malmö

2019-11-28

Västra Sorgenfri / St Knut
    Jag sålde en etta i Västra Sorgenfri. Martina var lyhörd för mina önskemål och var bra på att återkoppla och uppdatera, vilket kändes tryggt då jag inte bodde i Malmö vid tidpunkten för försäljningen. Jag är toppennöjd med hela processen! Läs mer
    Martina A gillar detta
  • Emma T köpte sin lägenhet med hjälp av Martina Albertsson en del av MOHV Malmö

2019-11-05

Ellstorp
    Jag har precis köpt en riktigt fin bostad genom MOVH. Har från start blivit otroligt bra bemött.

Martina Albertsson är en helt fantastisk mäklare som levererat toppklass service från visning till kontraktskrivning. Det har känts otroligt tryggt att genomföra mitt första lägenhetsköp via Martina på MOVH. Läs mer
    Martina A gillar detta
  • Karin C sålde sin lägenhet med hjälp av Martina Albertsson en del av MOHV Malmö

2019-10-30

Västra Hamnen
    Martina är nog en av de bästa i branschen och hjälpte oss få rekordpris i fastigheten och mer än 10% över snittet i kvardratmeterspris i stadsområdet, till och med innan visningsdagen. Vi träffade flera mäklare innan henne, vissa från de största och mest kända (och mycket dyrare) mäklarföretag i Malmö, men Martina var den mest trovärdiga och mest förbered av dem alla. Hon är pålitlig och professionell, lätt att samarbeta med och är väldigt snabb med respons. Hon kan sin sak och vi känner ett annat par i huset som har också anlitat henne med flera bostadsförsäljningar och de har varit jätte nöjda. Högt rekommenderat om man vill ha en trygg och lyckad affär. Läs mer
    Martina A gillar detta
  • Enes H sålde sin lägenhet med hjälp av Martina Albertsson en del av MOHV Malmö

2019-10-23

Katrinelund/Ellstorp
    Vi sålde vår lägenhet på Eriksdalsgatan via Martina.
    Martina uppnådde alla våra förväntningar. Läs mer
    Martina A gillar detta
  • Souzan M köpte sin lägenhet med hjälp av Martina Albertsson en del av MOHV Malmö

Möllevången/City
    Vi har köpt en bostadsrätt. Martina hade väldigt bra bemötande. Hon var väldigt närvarande och snabb på att svara och höra av sig utan att vara pushig. Läs mer
    Martina A gillar detta
  • Helena Emmoth H sålde sin lägenhet med hjälp av Martina Albertsson en del av MOHV Malmö

Slottsstaden
    Jag har både köpt och sålt en lägenhet med Martina som mäklare och jag har varit mycket nöjd vid båda tillfällen. Hon är otroligt snabb på att svara och återkoppla och ger ett ärligt och genuint intryck.
    Hon såg våra styrkor som säljare och framhävde det.
    Hon är väldigt flexibel och ser till att lösa saker på ett enkelt och smidigt sätt, även om det verkar krångligt.
    Kan varmt rekommendera Martina! Läs mer
    Martina A gillar detta
  • Karin N sålde sin lägenhet med hjälp av Martina Albertsson en del av MOHV Malmö

Linero
    Jag har sålt en bostad och Martina kom väl förberedd till vårt möte. Affären har sedan gått snabbt och smidigt. Läs mer
    Martina A gillar detta
  • Ahmet C sålde sin lägenhet med hjälp av Martina Albertsson en del av MOHV Malmö

2019-10-04

Slottsstaden
    Hon informerade mig brå och svarade punkligt till mina frågor.
    Hon var lätt att communicera . Läs mer
    Martina A gillar detta
  • Mattias K sålde sin lägenhet med hjälp av Martina Albertsson en del av MOHV Malmö

2019-09-16

Katrinelund/Ellstorp
    Väldigt tillmötesgående och professionell. Läs mer
    Martina A gillar detta
  • Mina H köpte sin lägenhet med hjälp av Martina Albertsson en del av MOHV Malmö

2019-09-15

Lönngården
    Bra mäklare jag är mycket nöjd. Läs mer

Senaste försäljningarna

Kalkstensvägen