Martina Albertsson
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03

Läs vad 158 Läs vad Martina Albertsson

• Helena S köpte sin lägenhet med hjälp av Martina Albertsson en del av MOHV Malmö

2020-02-21

Limhamn
    Trevlig, kompetent och väl påläst gällande objektet. En mäklare jag gärna kommer att använda mig av gällande en eventuell försäljning i framtiden. Läs mer
    Martina A gillar detta
  • Sandra D sålde sin lägenhet med hjälp av Martina Albertsson en del av MOHV Malmö

2020-02-20

Pildammarna
    Jag sålde en 3a och Martina min mäklare var toppen! Lätt o ha o göra med och snabb på att svara och kändes väldigt genuin! Skulle verkligen rekommendera henne! Läs mer
    Martina A gillar detta
  • Martina H sålde sin lägenhet med hjälp av Martina Albertsson en del av MOHV Malmö

2020-02-20

Limhamn
    Vår upplevelse av Martinas insats i samband med försäljningen av vår lägenhet är inget annat än positiv. Martina inger ett stort förtroende, är lyhörd och inkännande och är otroligt duktig på att hålla dig som säljare uppdaterad kring vad som händer i processen. Vi kan bara ge våra allra varmaste rekommendationer, vi är supernöjda. Läs mer
    Martina A gillar detta
  • Bengt L köpte sin lägenhet med hjälp av Martina Albertsson en del av MOHV Malmö

2020-02-07

Pildammarna
    Lgh med utmärkt hjälp hela vägen👍 Läs mer
    Martina A gillar detta
  • Katarina G köpte sitt hus med hjälp av Martina Albertsson en del av MOHV Malmö

2020-02-06

Tygelsjö
    Trevlig, snabb att svara och kunnig! Läs mer
    Martina A gillar detta
  • Heidi G sålde sin lägenhet med hjälp av Martina Albertsson en del av MOHV Malmö

2020-02-05

Pildammarna
    Lika proffsig och tillmötesgående som sist jag anlitade henne!
    Tydlig kommunikation och ordning och reda. Jag känner mig trygg med Martina! Läs mer
    Martina A gillar detta
  • Elin U köpte sin lägenhet med hjälp av Martina Albertsson en del av MOHV Malmö

2020-01-18

Mobilia
    köpte en lägenhet av Martina, fick världens bästa bemötande bara kärlek och leende. kundbemötandet kunde inte blivit/varit bättre. det är just detta bemötandet man förväntar sig av exakt alla. jag fick exakt vad jag förväntar mig. Läs mer
  • Henrik L köpte sitt hus med hjälp av Martina Albertsson en del av MOHV Malmö

2019-12-13

Bunkeflostrand
    Trevlig, proaktiv, snabb, hjälpsam Läs mer
  • Kajsa O
    Kajsa O sålde sin lägenhet med hjälp av Martina Albertsson en del av MOHV Malmö

2019-11-28

Västra Sorgenfri / St Knut
    Jag sålde en etta i Västra Sorgenfri. Martina var lyhörd för mina önskemål och var bra på att återkoppla och uppdatera, vilket kändes tryggt då jag inte bodde i Malmö vid tidpunkten för försäljningen. Jag är toppennöjd med hela processen! Läs mer
    Martina A gillar detta
  • Emma T köpte sin lägenhet med hjälp av Martina Albertsson en del av MOHV Malmö

2019-11-05

Ellstorp
    Jag har precis köpt en riktigt fin bostad genom MOVH. Har från start blivit otroligt bra bemött.

Martina Albertsson är en helt fantastisk mäklare som levererat toppklass service från visning till kontraktskrivning. Det har känts otroligt tryggt att genomföra mitt första lägenhetsköp via Martina på MOVH. Läs mer

Senaste försäljningarna

Västra Skrävlingevägen