Mäklare Skåne Malmö MOHV Malmö Martina Albertsson
2018-06 - 2019-05

Läs vad 133 Läs vad Martina Albertsson

• Axel L köpte sitt hus med hjälp av Martina Albertsson en del av MOHV Malmö

2019-05-10

Köpt hus på djupadal. Martina är väldigt tillmötesgående med både köpare och säljare. Hon ger intryck av välmening och att bry sig om båda parter. Läs mer
  • Pernilla C köpte sitt hus med hjälp av Martina Albertsson en del av MOHV Malmö

2019-04-08

Tygelsjö
    Köpte ett 1 plans husbutav Martina i eftertraktade onrådet Tygelsjö i Malmö. Otroligt positiv och okomplicerad mäklare med genuint intryck. Läs mer
  • Fatos S
    Fatos S köpte sin lägenhet med hjälp av Martina Albertsson en del av MOHV Malmö

2019-04-04

Kroksbäck
    Vi köpte en bostadsrätt med fyra rum.
    Bemötandet var bra och hon levde upp till förväntningarna. Vi är nöjda köpare och köpet gick fort och konkret. Läs mer
  • Lisa sålde sin lägenhet med hjälp av Martina Albertsson en del av MOHV Malmö

Dammfri
    Har både köpt och sålt lägenhet i Malmö med hjälp av Martina Albertsson (2016 respektive 2018). Martina är en fantastisk märklare! Proffsig, lyhörd, öppen och har stenkoll på allt som kan dyka upp längs vägen. Vi uppskattade särskilt att Martina var snabb på att svara och närvarande i alla skeden, öppen och transparent, kunnig, vänlig och serviceinriktad. Rekommenderas! Läs mer
    Martina A gillar detta
  • Adam E köpte sin lägenhet med hjälp av Martina Albertsson en del av MOHV Malmö

Ribersborg
    Trevlig, svarar snabbt och hanterade vårt lägenhetsköp på en bra sätt! Läs mer
    Martina A gillar detta
  • Josephine M sålde sitt hus med hjälp av Martina Albertsson en del av MOHV Malmö

Västra Klagstorp
    Vi sålde ett ca 100 år gammalt gathus i ett attraktiv område söder om Malmö. Martinas trevliga bemötande, kunskap och förtroendet hon ingav, fick oss att välja henne bland fler mäklare. Martina hade en fingertoppskänsla och hon visade på en professionalism som motsvarade våra höga förväntningar.
    Vänligen Läs mer
  • Pernille B
    Pernille B sålde sin lägenhet med hjälp av Martina Albertsson en del av MOHV Malmö

Slussen/City
    Sålde vår lägenhet på Slussan igenom Martina - hon har perfekt koll på området! Läs mer
  • Martin E sålde sitt hus med hjälp av Martina Albertsson en del av MOHV Malmö

Tygelsjö
    Bra och lyhörd mäklare lätt o ha en dialog med , rak o tydlig mäklare Läs mer
    Martina A gillar detta
  • Petar C köpte sin lägenhet med hjälp av Martina Albertsson en del av MOHV Malmö

Söderkulla
    Hej!
    Har köpt en lägenhet på Söderkulla i Malmö. en stor femma på 121kvm.
    Martina väldigt trevlig godd och bemötande person.

Levde upp till alla detaljer och var väldigt realistisk på saker vi pratade om.

Vi krigade lite om att få köpa lägenheten som vi först trodde skulle missa men gick bra till slut när de andra budgivarna inte fick igenom affären.
    Glada och nöjda var vi efter allt :) Läs mer
  • Ann-christine C skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö

2019-02-12

Jag och min man skulle sälja vårt hus. Efter att ha mottagit ett informationsblad om en av Martinas tidigare försäljningar i vårt område föll det som närmast att kontakta henne, samt en mäklare mera som ett alternativ. Jag fick snabbt kontakt med Martina och då den alternativa mäklaren inte hörde av sig förrän efter flera dagar var det redan avgjort - allt stämde galant med Martina! Vi hade inga speciella förväntningar utan var öppna i sinnet, och samtliga detaljer från första sekund visade på en mycket kunnig och professionell kvinna!
    Ett vänligt smidigt bemötande, snabba svar och allt som vi trodde var komplicerat gjorde Martina till enkelt, underbart! Försäljningen gick över förväntan, allt föll som klick klack på sin plats och på en vecka var allt klart - det hade inte lyckats om inte en engagerad mäklare som Martina funnit med i bilden. Hennes glada sinne och rogivande sätt att hantera människor är att speciellt lyfta fram. Martina har på allra basta sätt genomfört försäljningen av vårt hus, ett utmärkt samarbete är vi mycket glada för resultatet! Läs mer

Senaste försäljningarna

Toftakullagatan