Martina Albertsson

Läs vad 166 Läs vad Martina Albertsson

• Per F sålde sin lägenhet med hjälp av Martina Albertsson en del av MOHV Malmö

2020-08-10

2:a
    Sålde min 2:a i Slottsstaden. Bra återkoppling Från Martina. Rätt utgångspris. Mycket nöjd Läs mer
    Martina A gillar detta
  • Roxana J sålde sin lägenhet med hjälp av Martina Albertsson en del av MOHV Malmö

2020-08-03

Sorgenfri / Nobel
    Martina sålde min bostadsrätt i Malmö i början av Juni. Trots oroliga tider i spåren av covid-19 så lyckades hon sälja bostaden till det pris jag hade förväntat mig under normalt marknadsläge! Alltid tillgänglig, trevlig och enormt professionell. Martina kan verkligen detta och det märks att hon har stenkoll på sitt yrke. Jag uppskattade hennes positiva approach, ärlighet och att hon har ordning och reda på bokstavligen allt. Om du letar efter en kunnig, genuin, charmig och en leveranssäker mäklare så ska du kontakta Martina. Tack Martina du är verkligen grym på det du gör! Läs mer
    Martina A gillar detta
  • Anna Marie W sålde sitt hus med hjälp av Martina Albertsson en del av MOHV Malmö

2020-06-24

Käglinge
    Otroligt lätt och behaglig att ha att göra med. Proffesionell och förtroendeingivande. Rekommenderar varmt Martina. Läs mer
    Martina A gillar detta
  • Dennis J sålde sin lägenhet med hjälp av Martina Albertsson en del av MOHV Malmö

2020-06-20

Nobel
    Fick min bostad sålt snabbt med hjälp av Martina!
    Hon är lyhörd, enkelt att ha och göra med, ärlig och har bra återkoppling. Läs mer
  • Bo S sålde sin lägenhet med hjälp av Martina Albertsson en del av MOHV Malmö

2020-06-17

Ribersborg
    Martina, var toppen när vi sålde vår lägenhet i Malmö. Trevligt bemötande och att hon hela tiden höll oss informerade om var i processen vi var, gör att jag gärna rekommenderar Martina om ni skall köpa/sälja. Läs mer
    Martina A gillar detta
  • Michaela J sålde sin lägenhet med hjälp av Martina Albertsson en del av MOHV Malmö

2020-06-04

Limhamn-Ön
    Både köpt hus och sålt bostadsrätt av Martina. Allt har gått smidigt till och vi är så nöjda man kan bli! Bra och snabb återkoppling, precis som man vill ha det! Läs mer
  • Anna K
    Anna K sålde en tomt med hjälp av Martina Albertsson en del av MOHV Malmö

2020-05-24

Pile By
    Vi har anlitat Martina på Movh för försäljning av vår tomt. Det var andra gången vi anlitade henne då vi var väldigt nöjda med hennes arbete sedan tidigare.

Hon är väldigt trevlig person, noggrann, driven, bra på kommunikation & återkoppling helt enkelt en mäklare som kan sitt jobb på en riktigt professionell nivå. Vi rekommenderar Martina starkt! Läs mer
    Martina A gillar detta
  • Tommy D köpte sin lägenhet med hjälp av Martina Albertsson en del av MOHV Malmö

2020-05-16

Pildammarna
    - Köpt lägenhet.
    - Vänligt, respektfullt sätt Och
    Förtroendeingivande
    - ett smidigt köp och god vägledning eftersom det var första bostadsköpet och det fick vi!
    - vi är glada att ha haft Martina med oss i köp-processen Läs mer
    Martina A gillar detta
  • Helena S köpte sin lägenhet med hjälp av Martina Albertsson en del av MOHV Malmö

2020-02-21

Limhamn
    Trevlig, kompetent och väl påläst gällande objektet. En mäklare jag gärna kommer att använda mig av gällande en eventuell försäljning i framtiden. Läs mer
    Martina A gillar detta
  • Sandra D sålde sin lägenhet med hjälp av Martina Albertsson en del av MOHV Malmö

2020-02-20

Pildammarna
    Jag sålde en 3a och Martina min mäklare var toppen! Lätt o ha o göra med och snabb på att svara och kändes väldigt genuin! Skulle verkligen rekommendera henne! Läs mer

Senaste försäljningarna

Västra ryttmästaregatan