Martina Albertsson
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-10 - 2019-09

Läs vad 147 Läs vad Martina Albertsson

• Enes H sålde sin lägenhet med hjälp av Martina Albertsson en del av MOHV Malmö

2019-10-23

Katrinelund/Ellstorp
    Vi sålde vår lägenhet på Eriksdalsgatan via Martina.
    Martina uppnådde alla våra förväntningar. Läs mer
    Martina A gillar detta
  • Souzan M köpte sin lägenhet med hjälp av Martina Albertsson en del av MOHV Malmö

Möllevången/City
    Vi har köpt en bostadsrätt. Martina hade väldigt bra bemötande. Hon var väldigt närvarande och snabb på att svara och höra av sig utan att vara pushig. Läs mer
    Martina A gillar detta
  • Helena Emmoth H sålde sin lägenhet med hjälp av Martina Albertsson en del av MOHV Malmö

Slottsstaden
    Jag har både köpt och sålt en lägenhet med Martina som mäklare och jag har varit mycket nöjd vid båda tillfällen. Hon är otroligt snabb på att svara och återkoppla och ger ett ärligt och genuint intryck.
    Hon såg våra styrkor som säljare och framhävde det.
    Hon är väldigt flexibel och ser till att lösa saker på ett enkelt och smidigt sätt, även om det verkar krångligt.
    Kan varmt rekommendera Martina! Läs mer
    Martina A gillar detta
  • Karin N sålde sin lägenhet med hjälp av Martina Albertsson en del av MOHV Malmö

Linero
    Jag har sålt en bostad och Martina kom väl förberedd till vårt möte. Affären har sedan gått snabbt och smidigt. Läs mer
    Martina A gillar detta
  • Ahmet C sålde sin lägenhet med hjälp av Martina Albertsson en del av MOHV Malmö

2019-10-04

Slottsstaden
    Hon informerade mig brå och svarade punkligt till mina frågor.
    Hon var lätt att communicera . Läs mer
    Martina A gillar detta
  • Mattias K sålde sin lägenhet med hjälp av Martina Albertsson en del av MOHV Malmö

2019-09-16

Katrinelund/Ellstorp
    Väldigt tillmötesgående och professionell. Läs mer
    Martina A gillar detta
  • Mina H köpte sin lägenhet med hjälp av Martina Albertsson en del av MOHV Malmö

2019-09-15

Lönngården
    Bra mäklare jag är mycket nöjd. Läs mer
    Martina A gillar detta
  • Claes R köpte sin lägenhet med hjälp av Martina Albertsson en del av MOHV Malmö

2019-09-13

Lönngården
    Martina är snabb med återkoppling så att vi som köpare vet vad som gäller och kan fatta beslut att köpa. Läs mer
    Martina A gillar detta
  • Jennifer I sålde sin lägenhet med hjälp av Martina Albertsson en del av MOHV Malmö

2019-09-11

Lönngården
    Jag har sålt en lägenhet på 1,5 rok för 800 000.

Inledningsvis hade jag en annan mäklare på MOHV som värderade lägenheten och förberedde annonsen. Pga av att mäklaren avslutade sin anställning tog Martina Albertsson över som mäklare från det att annonsen publicerades och lägenheten blev såld. Säljprocessen har varit smidig och från dag ett har jag känt stort förtroende för Martina Albertsson. Hon har hållit mig uppdaterad under hela processen och delat med sig av sin uppfattning och erfarenhet vilket har varit till hjälp under försäljningen. Jag har känt 100 % tillit till Martina under hela försäljningsprocessen. Jag skulle absolut välja Martina som mäklare vid framtida försäljning/köp av bostad och jag kommer varmt rekommendera henne till andra säljare! Läs mer
    Martina A gillar detta
  • Elsa K sålde sin lägenhet med hjälp av Martina Albertsson en del av MOHV Malmö

2019-09-02

Lugn och tillmötesgående mäklare som lyssnar på kundens behov. Läs mer

Senaste försäljningarna

Helsingborgsgatan