Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö MOHV MOHV Malmö Martina Albertsson

en del av MOHV Malmö

Regementsgatan 17, 217 53 Malmö — Visa karta

4.9 / 5 i betyg — 97 rekommendationer
Jag heter Martina Albertsson och jag är reg. fastighetsmäklare på MOHV, ett modernt mäklarföretag med fokus på kundnytta genom flexibla lösningar. Kontakta mig så tar vi tillsammans fram det upplägg som fungerar bäst för just dig och din bostad.

Läs vad 97 användare tycker om Martina Albertsson

• Agneta G
    Agneta G skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Mycket vänligt och inkännande bemötande.Proffsig,svarar snabbt på frågor.Hjälpsam.
  • Bertil S
    Bertil S skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Martina gav ett bra intryck från första mötet och var effektiv. Det finns inget att anmärka på.
  • Magdolna D
    Magdolna D skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Martina är lugn, inger stabilitet och kunnande. Hon kan marknaden, prissvängningar och köparnas psykologi.
  • Helene S
    Helene S skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Kan varmt rekommendera Martina. Proffsig,ärlig,rak,tydlig,hjälpsam.
    Mycket seriös. Enkel att ha att göra med. Återkopplade snabbt.
    Kan inte komma på något negativt!
    Säker på att vi hittade den bästa mäklaren!! Fantastiskt varm tjej!
  • Daniel G
    Daniel G skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Martina är en fantastisk mäklare!
  • Mattias O
    Mattias O skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Vi använde Martina i vår affär, hon var trygg, erfaren och lyhörd.
    Full pott!
  • Poonam J
    Poonam J skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Mycket tillförlitlig, rak, ärlig och lyhörd mäklare. Martina rekommenderas varmt till alla som vill göra en smidig bostadsaffär
  • Jenny J
    Jenny J skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Martina är alltid trevlig, hjälpsam och tillmötesgående. Hon är lätt att nå och har alltid uppdaterat mig direkt om nyheter och svarat på mina frågor nästan innan jag har hunnit ställa dem. Jag rekommenderar er alla att anlita Martina!
  • Catharina I
    Catharina I skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Professionell, trevlig, tillmötesgående och effektiv.
  • Martina C
    Martina C skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Vi är mycket nöjda, bra mottagande, tydlg, alltid tillgänglig
  • Katarina B
    Katarina B skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Bra kontakt med kunder har hon, dessutom är trevlig och snäll. Hon är hjälpsam. Hon vet exakt vad kunder vill ha.
  • Emelie H
    Emelie H skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Sympatisk och tillmötesgående mäklare med proffsigt bemötande!
  • Alexander G
    Alexander G skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Jag har varit i kontakt med Martina Albertsson vid flera tillfällen, först som spekulant på ett antal objekt och slutligen som köpare. Hon har vid varje tillfälle varit väl påläst om objektet och har givit ett alltigenom professionellt intryck. Jag rekommenderar Martina till såväl säljare som köpare på jakt efter unika objekt.
  • Göran H
    Göran H skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Allt fungerade perfekt. Tyvärr en kund som hoppade av men det fixades snabbt.
    Nöjd kund här.
  • Brita W
    Brita W skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Mycket bra, lyhörd, effektiv och korrekt och inte "pushig".
  • Marina K
    Marina K skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Martina inger ett lugn, har ett trevligt och tillitsfullt bemötande och gör ett proffigt jobb
  • Johan R
    Johan R skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Trevlig, Drivande och säljande. Följer upp och rapporterar utmärkt
  • Christian R
    Christian R skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Trevligt bemötande och lätt at få tag på.
  • Patrik F
    Patrik F skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Mycket kommunikativ och förtroendeingivande mäklare. Gav ett professionellt bemötande o agerade snabbt och korrekt i kommunikationen mellan mig som köpare o de som sålde. Kontraktskrivningen gick smidigt och efterföljande kommunikation har fungerat utmärkt.
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Otroligt proffsig och ett sant nöje att få vara kund hos henne och MOHV!
  • Johan L
    Johan L skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Mycket bra mäklare, alltid tillgänglig o ger snabba svar.
  • Malin K
    Malin K skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Trevlig och proffsigt bemötande. Allt har gått smidigt och svarar snabbt på frågor kring köpet via mejl.
  • Elina B
    Elina B skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Supernöjd med min försäljning. Martina Albertsson är en trevlig, seriös, lugn och förtroendeingivande mäklare.
  • Marcus L
    Marcus L skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Väldigt duktig och kunnig mäklare.
  • Maria N
    Maria N skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Trevligt bemötande och snabb på att svara och ge besked i mail/telefonkontakt! Inga krångligheter alls.
  • Eva H
    Eva H skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Hej!
    Jag fick ett bra bemötande av Martina. Hon är trevlig och inkännande och jag upplever att hon är en rak och öppen person som gillar att möta kunden i hens situation.
    Hon är lätt att få kontakt med svarar snabbt på mail och telefon.
  • Bengt L
    Bengt L skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Trevligt och proffsigt bemötande
  • Anders T
    Anders T skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Jag är väldigt nöjd med Martina Albertssons prestation i samband med försäljningen av vår bostadsrätt. Hela processen hanterades smidigt och professionellt. Om ni vill ha en engagerad, förtroendeingivande och kundorienterad mäklare rekommenderar jag verkligen Martina Albertsson.
    /Anders
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Glad och väldigt tillmötesgående mäklare. Varm tjej!
  • Graciela H
    Graciela H skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Hon är fantastisk !allt ordnade sig som man vill.
  • Elin F
    Elin F skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Jag fick ett väldigt bra bemötande. Fick snabba svar och på ett trevligt sätt. Hon var professionell, hade god kunskap och bra svar och hjälp med funderingar. Ät väldigt nöjd med hanterandet och tycker att hon var positiv och glad med ett bra bemötande.
  • Maria P
    Maria P skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Tillmötesgående, flexibel och enkel att ha att göra med.
  • Madeleine B
    Madeleine B skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Proffsig, ambitiös och trevlig.
  • Alexander L
    Alexander L skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Martina var väldigt professionell i sitt bemötande och hantering av ärendet. Väldigt sympatisk och hjälpsam på alla sätt och får av mig full poäng i allt!
  • Oscar M
    Oscar M skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Väldigt engagerad och duktig på det hon gör!
  • Jonas P
    Jonas P skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Superduktig mäklare med stort kontaktnät.
    Vi fick lägenheten såld för rekordpris i området innan visning. Detta tack vare Martinas kontaktnät.
  • Therese I
    Therese I skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Väldigt nöjd med mitt köp av lägenhet genom Martina. Ger ett noggrant och proffesionellt intryck!
  • annika a
    annika a skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Jag använde mig av mäklar-offert för att hitta rätt mäklare för mig. Träffade fyra mäklare där Martina var ensam om att anse att mitt hems värde också självklart skulle vara utgångspriset. De andra föreslog lockpriser - givetvis med annan benämning. I efterhand funderar jag på vad som hänt om jag hade accepterat en annan mäklares förslag på lågt utgångspris i samband med trög budgivning.
    Jag var helt trygg med Martina under hela processen - vilket var extra viktigt för mig, eftersom jag befann mig i Asien under visningar och budgivning. Jag blev uppdaterad enligt vår överenskommelse under resan och när jag kom hem var lägenheten såld. För det pris jag vile ha. Perfekt!
  • Max S
    Max S skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Martina var behjälplig på alla sätt och vis. Hon förmedlade snabbt all information och svara på alla frågor på ett varmt och tryggt sätt. Rekommenderas!
  • Rebecca W
    Rebecca W skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Martina var alltigenom mycket trevlig, professionell, effektiv och tydlig. Jag kände mig trygg när jag tittade och budade på lägenheten och upplevde Martina som ärlig och lugn.
    Vid köpet var allting mycket tydligt och jag fick svar på alla frågor.
    Innan jag köpte aktuellt objekt var jag i kontakt med många olika mäklare och tittade på fler olika objekt. Ingen mäklare var så effektiv och engagerad i mina behov och vad jag ville som Martina.
    ... Toppen mäklare alltså!
  • Göran S
    Göran S skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Mycket duktig och professionell. Kan verkligen rekommendera.
  • Ylli H
    Ylli H skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Professionell! Snabb respons och tydlig kommunikation. Rekommenderas starkt!
  • Jennie C
    Jennie C skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Efter några misslyckade försök till försäljning blev vi rekommenderade att kontakta Martina och MOHV. Vi är väldigt nöjda då försäljningen gick smidigt. Hon var alltid anträffbar när vi hade frågor och återkopplade direkt efter visningar och kontakter med budgivare.
    Det kändes som att hon lade mycket tid på vårt ärende och vi kände oss trygga under hela processen.
  • Samuel S
    Samuel S skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Kan starkt rekommendera Martina och MOHV till alla som funderar på att sälja. Överträffade mina höga förväntningar på alla plan. Grymt nöjd!
    Ulf B, Martina A gillar detta
  • Staffan B
    Staffan B skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Vi blev rekommenderade Martina av en kollega när vi skulle sälja vår lägenhet i Malmö. Det var ett jättebra råd! Vi har mött många mäklare under åren och Martina ligger som klar etta i vår egen rankinglista.
    Martina är lugn, professionell, tydlig och mycket mån om att hela tiden hålla oss informerade om försäljningen, från första mötet till kontraktsskrivningen. Hon gav oss mycket bra råd och lyckades få ett snabbt avslut med en bra köpare till ett mycket bra pris. Dessutom uppskattade vi hennes texter om lägenheten - inte de vanliga mäklarfloskerna utan en korrekt och positiv text. Vi kan verkligen rekommendera Martina!
  • Alexandra R
    Alexandra R skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Vi träffade Martina redan för flera år sedan, då hon visade ett hus för oss, och vi slogs av hur kunnig och professionell hon var och vilket fantastiskt bemötande hon gav. Vi höll kontakten och Martina kontaktade oss kontinuerligt under åren, och när vi nu ville sälja vår lägenhet var Martina vårt självklara val. Det var det bästa valet vi gjort! Martina är en otrolig mäklare och person med perfekt fingertoppskänsla. Hon utstrålar professionalism, ödmjukhet, lyhördhet och hon är en magisk försäljare :). Martina är snabb, driven och oerhört flexibel. Vi är så glada att hon sålde vår lägenhet till ett fantastiskt pris. Våra varmaste rekommendationer!
  • Paula N
    Paula N skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Jag kontaktade Martina via mail gällande information om hur försäljningsprocessen skulle fungera på distans, då jag numera bor i London. Kort därefter fick jag till svars att det inte var några problem och vi bokade in ett samtal samma dag för att gå över detaljerna. Två veckor senare var lägenheten såld, till ett högre pris än efterfrågat, och kontraktet påskrivit.

Martina var helt fantastik under hela processen! Hon var väldigt noga med att hålla mig uppdaterad om vad som hände och tog hela tiden hänsyn till vad som var bäst för mig som kund. Driven, empatisk och en otroligt bra mäklare, jag kan varmt rekommendera Martina!
  • Cecilia H
    Cecilia H skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Mycket professionellt bemötande. Det kändes tryggt och allting gjordes noggrant och på ett mycket professionellt sätt. Man kan inte ha bättre mäklare än Martina Albertsson. Hon levde verkligen upp till våra förväntningar.
  • Petra R
    Petra R skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Har inga större erfarenheter av mäklare innan. Fick ett bra bemötande och var lätt att komma i kontakt med vid ev frågor.
  • Marie L
    Marie L skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Bemötandet var professionellt och personligt på samma gång. Vi fick all hjälp vi kunde tänkas behöva, kommunikationen och respons på frågor och önskemål flöt smidigt, precis som försäljningen och allt runt omkring.
Yessica Thornsäter
Christina Ljung