Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
Rekommenderat företag 2016 - Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
Rekommenderat företag 2015 - Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö

Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö

Studentgatan 6, 211 38 Malmö — Visa karta

Tack vare marknadens kunnigaste mäklare och trygg Erik Olsson-metod kan vi ge dig Bäst Betalt för din bostad. Vi säljer tusentals bostäder varje år och är marknadsledande inom många områden. Kontakta oss för ett möte om hur du kan få Bäst Betalt.

Läs vad 553 kunder tycker om Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö

• Freja M
    Freja M skrev om Mikael Reiz en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Oprofessionell, arrogant och bara ute efter att sina egna intressen inte kundens. Vi avslutade vårt samarbete helt med Erik Olssons pga honom och hans arrogans. Sa att om vi väntade med att lägga ut lägenheten till hösten så skulle den ha tappat 200 000 kr i värde, vilken va ren bullshit.
  • Artur S
    Artur S skrev om Rebecka Ovesen Wågert en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    100 % engagemang och förtroende, ärlig, tillgänglig och seriös!
    Jag kan ärligt och uppriktigt säga att jag är otroligt nöjd med mitt husförsäljning. Det var Rebecka som hade mitt drömhus till försäljning. Inte en enda gång har jag varit besviken, frustrerad eller irriterad. Rebecka har på ett proffsigt, realistiskt och personligt sätt slussat mig genom hela processen. Varenda fråga, oavsett hur liten eller stor, så har jag fått snabb feedback och förklaringar. Rebecka är kunniga mäklare vilket gynnar både köpare och säljare såklart. Kanske inte billigast om man jämför, men kvalité måste få kosta och jag tror inte det finns mäklare i stan som jobbar hårdare heller.
    Jag kan verkligen ge mina varmaste rekommendationer. Vid min ev. nästa husaffär kommer jag att anlita Rebecka igen. Toppen nöjd, allt från första mötet till slut.
  • Katarina S
    Katarina S skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Natalie gick in för sitt jobb och satsade heljärtat på uppdraget. Fick även feedback på mina frågor runt styling och bra tips vilket visade sig göra objektet mer tilltalande.
  • Kristoffer B
    Kristoffer B skrev om Malin Thelander en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Det finns i min värld enbart ett val när det kommer till mäklare och det är Malin Thelander. Malin har hjälpt mig att sälja 4 gånger och varje gång till över förväntan. 5 av 5 möjliga!
  • Karolina S
    Karolina S skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Alla kompetenser för en bra mäklare. Rekommenderad varmt!
  • Henrik L
    Henrik L skrev om Therese Franzén en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Otroligt bra kommunikation, rak, öppen och proffsig i alla lägen.
  • Camilla S
    Camilla S skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Duktig, proffsig, säker o snabb! Får gärna sälja åt ossigen😊
  • Sally M
    Sally M skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    En mäklare som vet precis vad hon gör. Snabb, duktig, social och helt enkelt grym.
  • Lennart L
    Lennart L skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Kundorienterad. Hjälpsam även på för henne obekväm tid. Kunnig. Reko mot båda parter. Snabb.
  • Tobias S
    Tobias S skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Mycket nöjd. Det var en snabb försäljning och jag var nöjd med priset.
  • Rebecca S
    Rebecca S skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Proffsig. Tillgänglig. Pålitlig. Trevlig. Bästa valet!
  • Firas M
    Firas M skrev om Agneta Chong en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Agneta hade hand om försäljningen av vår lägenhet. Förutom att vara en bra säljare (vilket man märkte rätt snabbt), vara otroligt trevlig och vara hur trevlig som helst så var det bästa just att hon visste vad hon pratade om och allting flöt på. Det var en smidig affär från början till slut, tack Agneta!
  • Per-åke J
    Per-åke J skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Väldigt kompetent och strikt. Kunnig i alla moment som ska till för att genomföra ett köp/försäljning. Levererar snabbt och enligt de tider som gjorts upp.
    Verkar alltid jobba.
    Professionell, dock kanske inte så personlig.
  • Hans-uno N
    Hans-uno N skrev om Agneta Chong en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Agneta har tidigare ( då anställd hos annan mäklare) genomfört 2 st. lägenhetsaffärer för mig och min sambo och båda gånger har vi varit mycket nöjda.
    Därför var det självklart att jag tog kontakt med henne när jag hade en ny försäljning på gång.
    Agneta genomförde även denna affären med stor noggrannhet och resultatet
    blev, som förut, mycket bra.
    Hon är dessutom en mycket trevlig person som är lätt att fått tag på, både på telefon, SMS och e-mail.
  • Carl-johan S
    Carl-johan S skrev om Agneta Chong en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Agneta Chong gav oss som säljare precis det vi eftersökte. Ett trevligt bemötande, professionell och saklig information, samt stöd under hela försäljningsprocessen från första mötet till avslut. Vi är mycket nöjda med vår försäljning och Agnetas prestation.
  • Henriette K
    Henriette K skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Natalie var vår fastighetsmäklare. Hon levererade 100%
  • Hamid E
    Hamid E skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Mycket engagerad och kompetent mäklare. Ett öga för det lilla extra. Inger stort förtroende från den initiala kontakten tills kontraktsskrivning. Trygghet för både köpare samt säljare. Min rekommendation till alla som ska sälja sin bostad.
  • Kennet T
    Kennet T skrev om Agneta Chong en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Vi är extremt nöjda med Agneta! Hon har gjort ett fantastisk bra jobb, från början till slut. Hon är väldigt tydlig med allt och skötte hela processen väldigt professionellt. Kan varmt rekommendera henne.
  • Adnan H
    Adnan H skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    En väldig duktig mäklare som arbetar som ett proffs
  • Eduardo D
    Eduardo D skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    I most say Natalie is a real professional,as soon she came to present her proposal for the sale,was able to see her character and charisma of a experience professional.
    Will recommend her to any one interested in sailing or buying a property with out any reservation.
    Well done Natalie.
    Luis Eduardo DOTTIN
  • Sara H
    Sara H skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Otroligt duktig,lyhörd,service inriktad samt sätter kunden i fokus.
  • Tornbjörn A
    Tornbjörn A skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Bra! Följsam och korrekt! Ödmjukhet ser jag som en utvecklingspunkt!
  • Johannes Och Maria F
    Johannes Och Maria F skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Fantastiskt proffsigt bemötande!
  • Blerta H
    Blerta H skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Natalie har underlättat processen för mig som aldrig gjort detta förr. Hon var tydlig i planeringen och informerade mig om allt jag behövde veta inför försäljningen. Hon gjorde ett bra jobb med väldigt goda resultat. Försäljningen var klar inom loppet av 24 timmar till ett rekordpris i området.

Mycket nöjd med Natalies insats och kommer garanterat att rekommendera Natalie vidare till vänner och bekanta.
  • Emmie Å
    Emmie Å skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Mycket trevlig mäklare, hon tog verkligen tid för en och såg till att vi alla förstod allt under skrivning av kontrakt.
  • Johan Och Ann-charlotte Z
    Johan Och Ann-charlotte Z skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Trevlig, kunnig, drivande, kompetent.
  • Johan K
    Johan K skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Natalie är en väldigt ambisiös och effektiv mäklare. Hennes resultat svarar för sig själv där hon gång på gång sätter nya rekord. När jag anställde Natalie för försäljning av min bostad var det inget undantag. Det blev rekord igen.
    Utöver Natalies imponerande effektivitet är hon även en mästare i kommunikation och uppdaterar ofta och precist och rådgiver tydligt under processens gång.
    Jag rekommenderar starkt Natalie Millnell.
  • Eir Maria Cornelia M
    Eir Maria Cornelia M skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Bra, tillgänglig !
    Tillmötesgående
  • Emma N
    Emma N skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Bra mäklare med känsla för människor, vilket gör henne till en fantastisk säljare. Proffsig approach under förarbetet och under visningarna.
  • Adam S
    Adam S skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    En proffsig mäklare som håller vad hon lovar!
  • Pablo C
    Pablo C skrev om Johanna Hallberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Johanna är kunnig och mycket hjälpsam. Finns alltid till hands för att svara på frågor och ge råd.
  • Agnes T
    Agnes T skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    När jag träffade Natalie på visningen kändes hon professionell och effektiv. Hon var hjälpsam och hjälpte till att ordna med en extra visning för min sambo som inte kunde närvara på den första.
  • Mary U
    Mary U skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Natalie är väldig professionel och man kan lita på henne till 100 %.
  • Judith H
    Judith H skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Väldigt proffsig och noggrann och trevlig mäklare.
  • Bengt R
    Bengt R skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Fantastisk mäklare, trevlig, kunnig och korrekt och alltid tillgänglig. Mycket snabb och effektiv med ypperligt stöd både för mig som köpare och säljare. Erik Olsson mäklare känns som ett effektivt och alert företag som på ett modernt sätt verkligen får objekten sålda. I mina två affärer där Natalie Millnell var min mäklare kan jag inte önska snabbare och bättre resultat då min bostad såldes redan på VIP-visningen.
  • Kari J
    Kari J skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Martin är verkligen en stjärnmäklare som jag ger mina varmaste rekommendationer. Professionell, pålitlig, förtroendeingivande, rak, engagerad, seriös, trevlig och otroligt bra på att följa upp. Köpte en lägenhet i Slottsstaden och fick bästa tänkbara service från början till slut. När väl affären var avslutad dök det upp problem som jag är otroligt glad och tacksam över att Martin hjälpte till med att lösa på ett snyggt sätt för båda parter. Jag har själv arbetat som fastighetsmäklare i flera år och kan bara säga att Martin tillhör en av de absolut bästa i branschen. Skulle inte tveka en sekund på att anlita honom igen!
  • Oscar H
    Oscar H skrev om Andreas P Andersson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Kunnigt, seriöst, trevligt, avslappnat. Det känns bra med en mäklare som kan tala om när man bör nöja sig.
  • Malin B
    Malin B skrev om Lina Renwall en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Funderar du på att anlita en mäklare hos Erik Olsson i Malmö? Isåfall kan jag varmt rekommendera Lina Renwall som får toppbetyg utav mig. En omtänksam och glädjespridande tjej som verkligen lyssnar på dig och hjälper dig med allt och svarar på alla dina funderingar.
  • Sandra O
    Sandra O skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Mycket bra, tillmötesgående och trevlig
  • Katarina B
    Katarina B skrev om Lina Renwall en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Mycket duktig och kunnig och alltid ett proffsigt bemötande. Min upplevelse
  • Maria W
    Maria W skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Martin är bra säljare, men gav inte oss köpare all information om lägenheten.
  • Pär W
    Pär W skrev om Anna Danielsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Anna var mkt professionell, ärlig och engagerad. Och höll oss hela tiden uppdaterade
  • Elisabeth E
    Elisabeth E skrev om Mikael Reiz en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Jag har upplevt Mikael som en mycket bra mäklare, som verkligen har ställt upp för mig och tålmodigt förklarat det jag behövde veta. Har nämligen aldrig sålt ett hus tidigare. Kan varmt rekommendera honom till mina vänner. MVH. Elisabeth Engfelt
  • Gunilla L
    Gunilla L skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Positiv och engagerad! Gav oss det vi önskade och vi kommer gärna tillbaka.
  • Johan B
    Johan B skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Engagerad, Professionell och kunnig
    En mäklare som kan sitt jobb.
  • John H
    John H skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Martin har ett proffsig bemöta han ser vad kunden behöver.Man känner sig väldig bekväm med honom
  • Linn E
    Linn E skrev om Therese Franzén en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Trevlig, kunnig om lokala förutsättningar och med god kontakt för både säljare och köpare. Kan absolut rekommendera Therese som mäklare!
  • Pia A
    Pia A skrev om Rebecka Ovesen Wågert en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Väldigt tillmötesgående proffsig och kunnig
    Rekommenderar gärna Rebecka till andra som ska sälja sin bostad
  • Ludwig J
    Ludwig J skrev om Rebecka Ovesen Wågert en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Helt magisk på alla sätt. Rebecka är helt klart en stjärna!
  • Oliver A
    Oliver A skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Bra bemötande. Bra kontakt inför försäljning och allt som hörde därtill.
Martin Arup
Malin Thelander