Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö

Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö

Södra Förstadsgatan 34, 211 43 Malmö — Visa karta

Välkommen till oss på Erik Olsson i Malmö!

Här träffar du några av marknadens kunnigaste mäklare och tack vare Erik Olsson-metoden kan vi ge dig, som så många andra, bäst betalt för din bostad!

Vi tror inte på slumpen när vi förmedlar bostäder. Erik Olsson startades för att utmana branschkonventionen och vi jobbar proaktivt i varje led för att hitta fler spekulanter, skapa fler budgivare och få fler bud! Vårt mål är alltid att leverera mer än godkänt och se till att du får bäst betalt.

Hör gärna av dig till oss om du är intresserad av att köpa eller sälja en bostad i Malmö. Väljer du att lämna dina uppgifter återkommer vi på en tid som passar dig!
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-17:00
Lör: Stängt
Sön: 10:00-17:00

Läs vad 568 kunder tycker om Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö

• Sofia S
    Sofia S skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Oerhört driven, gick utöver det vanliga för att få till en optimal försäljning!
  • Jan A
    Jan A skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Mycket bra rakt igenom. Supernöjd!
  • Tobias E
    Tobias E skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    kunnig, trevlig sålde lägenheten på 1 vecka för ett rekord pris.
    kan rekommendera natalie till alla som tänker sälja sitt boende.
  • Afif D
    Afif D skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Jag gillar sättet Natalie tar hand om sina kunder, visar kärlek och når kunden på det sättet som är bäst för Kunden, Natalie fick ett väldigt svårt uppdrag av mig som kund men löste det som att det var de enklaste. Jag är väldigt nöjd och kommer rekommendera Natalie samt Erik Olsson till min omgivning

Mvh Afif Derbas & Natalie Larsson
  • Leif M
    Leif M skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    På det hela taget professionell och engagerad från första början till slut
  • Martin S
    Martin S skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Proffsig, ambitiös och erfaren. Vi är supernöjda!
  • Eletra P
    Eletra P skrev om Anna Danielsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Exceptionally good! Professional, business minded and also very engaged and helpful!
    Best mäklare in town!
  • Ebba Anna Klara H
    Ebba Anna Klara H skrev om Rebecka Ovesen Wågert en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Supertrevlig och visste verkligen allting om lägenheten och området. Jag är så glad att jag fick just Rebecka som hjälpte oss så väl :)
  • Emil E
    Emil E skrev om Rebecka Ovesen Wågert en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Professionell och rak. Känns mycket erfaren.
  • Luan S
    Luan S skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Duktig mäklare med gott intryck och positivt bemötande under hela processen.
  • Charlotte N
    Charlotte N skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Vi har haft god kontakt och upplever servicen bra! Vi har haft regelbunden kontakt vilket har gjort vår försäljning till en trygg affär. Vi har fått tips och råd längst vägen som har varit bra i vår situation. Proffsiga bilder och material som levt upp till våra förväntningar.
  • Paul J
    Paul J skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    trevlig och kunnig
    inga problem över huvud taget
  • Karin D
    Karin D skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Bra kontakt, lätt att få kontakt. Trevlig och professionell!
  • Johan K
    Johan K skrev om Rebecka Ovesen Wågert en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Professionell, duktig, god kommunikation, Samarbetsvillig.
  • Bodil L
    Bodil L skrev om Rebecka Ovesen Wågert en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Väldigt nöjda och smidigt hanterat!
  • Daniel E
    Daniel E skrev om Rebecka Ovesen Wågert en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Professionell. Väldigt lyhörd och snabb att anpassa sig för kundens behov och situation. Oerhört kompetent och den bästa mäklaren jag träffat. Så här ska en mäklare vara.
  • Max F
    Max F skrev om Rebecka Ovesen Wågert en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Driftig mäklare som är kunnig, lyhörd, pragmatisk och är beredd att göra det lilla extra för dig som kund. Rekommenderas starkt!
  • Jeton R
    Jeton R skrev om Rebecka Ovesen Wågert en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Kompetent och mycket fokuserad på sin uppgift
  • Peter H
    Peter H skrev om Rebecka Ovesen Wågert en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Rebecka sålde våran lägenhet vid Södervärn. Verkligen proffsigt utfört arbete från start till mål!

Rekommenderar om man vill ha en topp mäklare både som köpare och säljare.
  • Giorgia C
    Giorgia C skrev om Agneta Chong en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Som spekulant och sedan som köpare, kan jag ärligt säga att Agneta skötte sitt arbete med yrkesmässighet. Utöver var hon alltid villig att lyssna och svara på våra frågor och omedelbart tillgänglig då det behövdes. Det blir alltså lätt att rekommendera henne, om man vill ha en mäklare som gör allt för sina kunders skull!
  • Peter G
    Peter G skrev om Rebecka Ovesen Wågert en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Mycket engagerad och duktig mäklare. Stort driv som inte lämnar något åt slumpen. Du kan lita på att Rebecka gör allt för att få till en bra försäljning. Mycket proffsig, både gentemot säljaren och köparen. Högsta möjliga rekommendation!
  • Pia A
    Pia A skrev om Sophie Henfeld en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Jag är otroligt nöjd med Sophie och den service hon erbjöd vid försäljning av min lägenhet. Hon är tillgänglig, professionell och otroligt kunnig. Jag rekommenderar henne varmt. Att hon lyckades sälja min lägenhet till rekordpris var en härlig bonus;)
  • Nandy P
    Nandy P skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Som kund har det vi haft en trevlig upplevelse. Hela dealen gick snabbt och smidigt. Vi blev mer än nöjda med vår affär. Kan definitiv rekommendera Natalie!!!
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Sophie Henfeld en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Vi är väldigt nöjda med Sophies jobb då vi både sålde och köpte lägenhet med hennes hjälp. Vi kommer även att anlita henne vid en framtida försäljning vilket är ett gott betyg!
  • Cecilia Z
    Cecilia Z skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Jätteduktig! Kommer anlita Nathalie vid framtida försäljningar!
  • Naija Z
    Naija Z skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    I had heard she was good yet did not imagine is would be that good. We had to cancel the first open-housing viewing as the apartment was sold to a very high bider before the opening . Thanks
  • Sanna Z
    Sanna Z skrev om Vincent Haghighi en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Rekommenderas starkt. Han överträffade våra förväntningar av en mäklare.
  • Lena G
    Lena G skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Ett mycket proffsigt bemötande. Tar sitt uppdrag på största allvar och gör allt för att kunden (vi) ska vara och bli nöjd. Processen var snabb och smidig. En stor eloge till Nathalie för ett bra arbete. Kände mig mycket trygg med henne som mäklare.
  • Anders J
    Anders J skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Natalie levererade till 100%.
    Vi kan inte vara mer nöjda.
    En eloge helt enkelt.
  • Anette A
    Anette A skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Mycket bra! Trevlig och påläst inom det område vi ville sälja. Lätt att få kontakt med och väldigt service inriktad. Förklarade olika situationer som uppstod som för oss kändes konstigt.
    Vi skulle varmt rekommendera Natalie till våra vänner.
  • Lars-göran H
    Lars-göran H skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Mycket, mycket trevlig, professionell och tillmötesgående. Vi är oerhört nöjda hittills.
  • Bodil G
    Bodil G skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Mycket nöjd med Natalies bemötande. Upplevde henne som kunnig och insatt ,mycket tydlig och pedagogisk. Ordning , reda och punktlighet rådde. N har
    en för yrket passande personlighet: mjuk, vänlig och lyhörd. Duktig på strategiskt tänkande, modig och verkar ha starkt driv och känsla för timing. En arbetsmyra som gjorde vår säljprocess kort, effektiv och lyckad. Vi rekommenderar gärna N till
    vänner och bekanta i sälj- och/eller köptankar.
  • Mats G
    Mats G skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Vi har fått ett väldigt proffsigt bemötande under hela försäljningsprocessen.Vår förväntan uppfylldes . Vi anser att vi fick ett bra pris för vår lägenhet.Som avslutning vill vi poängtera att vi kommer att rekommendera Natalie Millnell till våra vänner,
  • Leonida T
    Leonida T skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Nathalie var suverän. Effektiv och noggrann, hon hade redan hunnit börja arbeta på objektet innan andra mäklare ens hunnit återkoppla värderingen. Hennes förhållningssätt är förtroendeingivande, hon är lugn, aldrig gåpåig, men ger ändå ett hungrigt, kunnigt och effektivt intryck. Hon kunde balansen mellan att vara lyhörd för oss och ta i rodret där det behövs. Vi skulle varmast rekommendera Nathalie för andra.
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Natalie arbetar på ett seriöst, tydligt och korrekt sätt med sina fastighetsaffärer. Hon kan sin marknad och inger en trygghet för alla parter.
  • Pontus F
    Pontus F skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Natalie Millnell är en klippa: mäklaren som är med en i processen från början och slut, hennes uppföljning av varje visning, tidsplan, vad som är kommande med god återkoppling är rutinerat. Även när affären är avslutad håller hon vidare kontakt med en. Hon ger en otrolig trygghet i bostadsaffär. Att få både säljare och köpare att bli nöjda är konsten att leverera. Hon har inte lyckats med detta bara en gång utan hon har gjort det nu tredje gången gilt då vi har samarbetat. Jag har jobbat med en del mäklare men Natalie är Den mäklare som har störst kompetens och samtidigt tillför trygghet & tillit skicklighet & driv i affärerna. Hon var alltid tillgänglig För mig även när hon låg hemma och var sjuk. Det märks att hon älskar sitt yrke! Med Natalie, kommer ni vara i trygga händer, hon kommer alltid vägleda till den bästa lösningen och kommer ha is i magen tills affär har nått sitt mål. Jag fick mer betalt än vad jag hade förväntat mig! Inga anmärkningar!
  • Christina Å
    Christina Å skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Natalie gjorde först en värdering och hon kändes proffsig i det sammanhanget. Hon mejlade dock fel värdering till oss, alltså en värdering på ett annat objekt. Det löstes dock efter ny mejlkontakt. Vid själva försäljningen var hon på annat jobbuppdrag och en kollega hoppade in.
    Efter allt allt var klart tyckte vi nog att det gått lite för fort och att vi kanske skulle ha gått vidare med öppen visning och budgivning.
    Linda S gillar detta
  • Lars-åke L
    Lars-åke L skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Är affärsmässig,ger ett bra intryck,uppföljning kan vara bättre.
  • Freja M
    Freja M skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Oprofessionell, arrogant och bara ute efter att sina egna intressen inte kundens. Vi avslutade vårt samarbete helt med Erik Olssons pga honom och hans arrogans. Sa att om vi väntade med att lägga ut lägenheten till hösten så skulle den ha tappat 200 000 kr i värde, vilken va ren bullshit.
  • Artur S
    Artur S skrev om Rebecka Ovesen Wågert en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    100 % engagemang och förtroende, ärlig, tillgänglig och seriös!
    Jag kan ärligt och uppriktigt säga att jag är otroligt nöjd med mitt husförsäljning. Det var Rebecka som hade mitt drömhus till försäljning. Inte en enda gång har jag varit besviken, frustrerad eller irriterad. Rebecka har på ett proffsigt, realistiskt och personligt sätt slussat mig genom hela processen. Varenda fråga, oavsett hur liten eller stor, så har jag fått snabb feedback och förklaringar. Rebecka är kunniga mäklare vilket gynnar både köpare och säljare såklart. Kanske inte billigast om man jämför, men kvalité måste få kosta och jag tror inte det finns mäklare i stan som jobbar hårdare heller.
    Jag kan verkligen ge mina varmaste rekommendationer. Vid min ev. nästa husaffär kommer jag att anlita Rebecka igen. Toppen nöjd, allt från första mötet till slut.
  • Katarina S
    Katarina S skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Natalie gick in för sitt jobb och satsade heljärtat på uppdraget. Fick även feedback på mina frågor runt styling och bra tips vilket visade sig göra objektet mer tilltalande.
  • Kristoffer B
    Kristoffer B skrev om Malin Thelander en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Det finns i min värld enbart ett val när det kommer till mäklare och det är Malin Thelander. Malin har hjälpt mig att sälja 4 gånger och varje gång till över förväntan. 5 av 5 möjliga!
  • Karolina S
    Karolina S skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Alla kompetenser för en bra mäklare. Rekommenderad varmt!
  • Henrik L
    Henrik L skrev om Therese Franzén en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Otroligt bra kommunikation, rak, öppen och proffsig i alla lägen.
  • Camilla S
    Camilla S skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Duktig, proffsig, säker o snabb! Får gärna sälja åt ossigen😊
  • Sally M
    Sally M skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    En mäklare som vet precis vad hon gör. Snabb, duktig, social och helt enkelt grym.
  • Lennart L
    Lennart L skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Kundorienterad. Hjälpsam även på för henne obekväm tid. Kunnig. Reko mot båda parter. Snabb.
  • Tobias S
    Tobias S skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Mycket nöjd. Det var en snabb försäljning och jag var nöjd med priset.
  • Rebecca S
    Rebecca S skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Proffsig. Tillgänglig. Pålitlig. Trevlig. Bästa valet!
  • Firas M
    Firas M skrev om Agneta Chong en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Agneta hade hand om försäljningen av vår lägenhet. Förutom att vara en bra säljare (vilket man märkte rätt snabbt), vara otroligt trevlig och vara hur trevlig som helst så var det bästa just att hon visste vad hon pratade om och allting flöt på. Det var en smidig affär från början till slut, tack Agneta!
Martin Arup
Malin Thelander