Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö

Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö

Välkommen till Erik Olsson Fastighetsförmedling i Malmö! Skulle du välja en mäklarfirma som i snitt gav 6.3% bättre betalt genom försäljning än övriga mäklarfirmor? Varför inte? Vi på Erik Olsson fastighetsförmedling i Malmö jobbar lite annorlunda mot andra mäklarfirmor genom att vi ger dig en mäklare som är expert på just...

444 omdömen om Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö

Per Martin Linus L
Slottsstaden

Martin gav ett proffsigt och lugnt intryck som gjorde oss trygga i affären.

Hallonqvist fastighetsbyrå AB
4.8/5 i betyg av 442 omdömen 4.8 av 442 omdömen

The best thing about Jennie is the way she connects you. She brings that special personal touch in the conversations while explaining the pr

Sachin Ghalappa B Sachin Ghalappa B
Emelie S
Ribersborg

Sålde vår trea på Ribersborg med hjälp av Martin. Engagerad och proffesionell mäklare som vi kände oss väldigt trygga med. Martin överträffade våra förväntningar och vi fick en smidig och bra affär genomförd med hans hjälp. Vidare var hans tillgänglighet för oss som säljare kanon. Rekommenderar Martin varmt!

Adam P
Ribersborg

Saklig, kunnig, professionell och enkel att kommunicera med.

Bostadsagenten
4.7/5 i betyg av 568 omdömen 4.7 av 568 omdömen
Badge2023

Annika Rosenberg är en skicklig och professionell mäklare som verkligen levde upp till mina förväntningar. Vi hade en bra kontakt genom hela

Christine R
Västra Hamnen

Tillmötesgående och snabba svar. Superproffsig

Jan Artur Maria B

Patrik är ett gott exempel för sin yrkeskategori. Vid ett första besök i lägenheten fick jag höra att tajmingen var perfekt för en försäljning, och att det inte skulle bli några problem alls att sälja. Då jag hyrde möbler av en stylingfirma ville jag att annonsen kom ut så snart som möjligt, men trots löften från Patrik förlorade jag en helg/vecka innan annonsen kom ut. Efter första visning säger Patrik att "vi får vara glada att det kom någon alls, det är så här det ser ut på marknaden". Redan här kände jag mig grundlurad....

SAMIR H gillar detta
Fastighetsbyrån Helsingborg
4.8/5 i betyg av 2281 omdömen 4.8 av 2281 omdömen

Jätte snäll och duktig hanterade försäljning galant

Joakim S
Hästhagen

Sålt lägenhet och mycket nöjd med Ann-Sofia's arbete.

Dimitrios F
Folkets Park

My husband and I recently bought an apartment with the help of Ann-Sofia Johansson. We found out for the apartment through Erik Olson's webpage and we went to see the apartment where we met Ann-Sofia for the first time. Our experience through the process has been very positive. Ann-Sofia was very helpful, she explained in detail the process for the purchase and because this was our first attempt to buy an apartment and we are relatively new in Sweden, she was very helpful about the process in relation to the bank, loan...

Anton R
Hästhagen

Proffsig, väl förberedd och trevlig. Bra mäklat!

Susanne P
Hästhagen

Ann-sofia var saklig och förtroende ingivande! Har köpt en 2-rummare av henne. Bra att hon inte var puschig o dryg!

Rodrigo S
Folkets Park

Ann-Sofia was very professional and helpful from the first moment we met her at the visning. We bought an amazing apartment close to Folketspark, which we look forward to moving into. She was very attentive to our needs and always quick to answer our questions. Also very sensitive to our "developing Swedish language skills", she made sure to inform us on everything needed in English. Shout out to Ann-Sofia. Rodrigo and Dimitris

Rebecca K
Skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö

Madeleine Johansson har toppen bemötande och är seriös genom hela bostadsaffär processen.Min lägenhet blev såld och Madeleine uppfyllde mina förväntningar.Hon gjorde allt för att affären skulle bli seriös för både parter och tar lika väl hand om köpare som säljare.Allt har sköts väldigt professionellt och serviceinriktat.Kan stark rekommendera Madeleine Johansson

Agne L
Klågerup

AnnSofia har sålt vårt hus och har skött det uppdraget på ett utmärkt sätt. Lyhörd, positiv, påläst och gjorde allt för att husförsäljningen skulle bli så bra som möjligt.

Zdravko M
Ribersborg

Martin är väldigt noggrann och korrekt med stor professionalitet. Har köpt bostad på Ribersborg.

Shakib M
Bunkeflostrand

Just signed for a new apartment and Martin made the deal possible. Everything was cleared and detailed in the buying process, so we had no doubts on any occasions.

Kajsa E
Ribersborg

En lägenhet i Malmö, jättebra bemötande och mycket hjälpsam i preocessen. Trevlig och förväntade mig att få den hjälp vi fick och det bemötande vi fick. Martin levde definitivt upp till de förväntningar vi hade för en mäklare och är även en mäklare som vi kommer vilja använda oss i framtida affären om det blir några.

Alex I
Katrinelund

Martin är duktig och har ett bra bemötande till både köpande & säljare. En ödmjuk & driven kille som alltid återkopplar oavsett tid på dygnet.

John A
Ribersborg

Sålde bostadsrätt. Upplever Martin som kompetent och målmedveten om att göra mig som kund nöjd. Duktig på att informera mig och beskriva processen.

Cindy N
Slottsstaden

Fantastik från början till slut! Wow!

Gustav L
Slottsstaden

Kan varmt rekommendera Martin Arup som mäklare! En väldigt förtroendeingivande mäklare som gör sitt yttersta och lite till för att nå upp till dina förväntningar. Vi har nu använt oss utav Martin ett par gånger inför bostadsförsäljningar och vi är mycket nöjda! Martin Arups egenskaper utspelar sig i slutpriset vilket alltid har varit högre än förväntningarna! 10/5 Stjärnor!

Hanna-Louise L
Slottsstaden

Sålde min bostad med Martin, han levde upp över förväntan och fick mer än vad vi begärde! Rekommenderas verkligen!😀😀

Johan S

När vi köpte lägenhet av Johanna insåg vi att hon även skulle få sälja vårt hus. Oerhört inlyssnande och samtidigt verbal på ett icke påträngande sätt. Johanna är ärlig mot både säljare och köpare och redovisar direkt om något skulle vara fel. Dessutom snabb på att besvara meddelanden och samtal på ett alltid lika trevligt sätt. Johanna är ett föredöme för mäklarkåren och vi kan inte göra annat än att rekommendera henne, man blir garanterat inte besviken.

Jan O Annette H

Vi vill varmt rekommendera Agneta till andra bostadssäljare. Agneta är mycket hjälpsam, social kompetens. Agneta tar sig tid för att svara på våra frågor, är hon tillfälligt upptagen ringer/sms hon snabbt åter. Agneta uppdaterade/guidade oss löpande om försäljningen. Vilket gjorde att vi kände oss mycket trygga och nöjda!

Niklas B
Ribersborg

Bra, erfaren och kompeten mäklare.

Per-Ola B

Jag har sålt en BRf lägenhet. Sedan 2012 har vår familj anlitat Martin vid våra lägenhet o hus köp eller försäljning. Professionell inställning o förklarar på ett enkelt, tydligt sätt. Mycket nöjd

Sofie E
Fågelbacken

Sålt min lägenhet. Fick bättre pris än väntat på kort tid! Toppen!

Gunilla M
Söderkulla

Martin sålde en trerumslägenhet åt mig. Det har känts tryggt att ha anlitat honom. Han är kunnig och har gett svar på alla mina frågor och stöttat mig i beslut. Mina förväntningar var att Martin med sin kunskap skulle guida och stötta mig igenom hela processen och det har han verkligen gjort.

Jon O
Gamla Väster

Hög kvalitet i alla delar av mäklarinsatsen.

Peter B
Ribersborg

Flera misstag gjordes, men jag var rak och framförde min kritik vilket förhoppningsvis gjort att Martin fått tänka till och utvecklas.

David D
Slottsstaden

Genuin och kompetent! Lyssnar och ger goda råd! Alltid tillgänglig och har alltid ett leende på läpparna. Utan tvekan - den bästa mäklaren!

Julia L
Hyllie

Trevlig mäklare som gjorde sitt jobb och lite till för att få min lägenhet såld. Var kontaktbar dygnet runt samt hade väldigt bra kunskap och intresse inom sitt jobb.

Christina N
Ribersborg

Proffsigt och vänligt besmötande, snabb återkoppling på funderingar!

Per Anders Mikael M
Ribersborg

bostadsrätt sålt, trevlig,energisk,allt gick snabbt och bra.

Magnus N
Bunkeflostrand

Vi har nyligen sålt vår villa i Bunkeflostrand. Vi fick ett professionellt bemötande genom hela processen, som dessutom gick väldigt snabbt och med ett utfall (slutpris) som överträffade vår förväntan. Det är ett sant nöje att få arbeta med sådana fullblodsproffs som Martin Arup och vi kommer att rekommendera Erik Olsson och Martin till vänner och bekanta som ska sälja fastigheter i framtiden. Tack!

Marie H

Effektiv, proffsig och kundorienterad

Marie A
Ribersborg

Jag har sålt en bostadsrätt i Malmö. Martin var väldigt seriös och hjälpsam i sitt uppdrag. Han tog min oro på allvar när jag kände att det gick trögt men han var ändå ärlig i hur läget var. Jag kände att jag kunde lita på honom till fullo.Martin uppfyllde mina förväntningar, min lägenhet blev såld inom den tiden han hade förutsett och den blev såld för ungefär det vi hade kommit överens om. Han höll mig kontinuerligt uppdaterad om vad som hände med min bostadsförsäljning under hela förloppet.

Oscar E
Gamla Väster

Kompetent och trevlig, allt gick oerhört smidigt!

David H
Möllevången

Martin har hjälpt mig att sälja en lägenhet i centrala Malmö med stor professionalism. Kan starkt rekommendera Martin!

M

Vid visning var han oerhört jäktad vilket inte gjorde att det kändes som tillräckligt för att bilda sig en god uppfattning. Var otrevlig och sur när han inte fått bud över natten, ringde lördag morgon och nästintill skällde för att vi inte svarat på SMS fredag kväll kl 22. Försökte "guilta" oss med att annan budgivare nu var på väg att slutföra affären "hela vägen från Ystad" (dvs 45 km). Trots allt köpte vi objektet, men det blev en tråkig eftersmak tack vare ett genomgående tråkigt bemötande från denna mäklare. Martin Arup.

Carina B

Otroligt ambitiös och med stor erfarenhet och ödmjukhet guidade hon oss igenom försäljningen av vår mammas dödsbo. Vi är så nöjda.

Markus Juhani V

Agneta sålde vårt radhus i Riseberga. Vi är mycket nöjda med hela försäljningen och bemötandet. Detta är tredje gången vi samarbetar med Agneta och vi har varit mycket nöjda varje gång. Nu vid senaste försäljningen var siktet ställt högt och förväntningarna likaså, Agneta antog utmaningen och levererade! Resultatet blev bättre än vi nånsin trott,...alla blev nöjda:)

Marina Rostislavovna V

Min upplevelse var inte så strålande. Jag ringde att fråga om info som stod i annonsen. Kändes att hon inte hade koll. Och då blev hon irriterad och låtit otrevligt. Min fråga var om bullermätning i lägenheten som hon säljer på högtrafikerad gata. Av annonsen kändes det att allt är frid och fröjd och ljudnivå under gränsen. I verkligheten är det inte och vilseledande för köpare. Kollade på BRF hemsidan och hittade ingenting. Ringde igen och svaret var: Du behöver inte bry dig då du inte kommer att köpa lägenheten. WOW! Snacka...

Svar från Agneta Chong

Hej M J, Det har aldrig varit min mening att låta irriterad eller otrevlig så det är tråkigt att du upplever mitt bemötande så. Du ringde mig först en gång och poängterade att den information vi skrev om föreningen var felaktig. Då ringde jag upp ordförande igen för att dubbelkolla och de berättade att det inte är någon felaktig information vi har gått ut med och därmed är inte informationen vilseledande för en köpare. Du har själv nämnt att du bor i samma förening och att du inte delar samma åsikter men tyvärr kan inte jag lägga någon värdering i informationen jag fått av styrelsen.

Per L
Åkarp

Ann-Sofia är en utmärkt mäklare. Hon hanterade försäljningen av Albovägen 6 på bästa sätt. Vi Kontaktade henne efter att ett utskick från E.O hamnat i vårbrevlåda. Tack Ann-Sofia!

Sofie J
Segevång

Kronetorpsgatan 50 b Det var väldigt bra bemötande från mäklaren. Hade högra förväntningar och dem uppfylldes.

Marcus H
Centrala Trelleborg

Mycket duktig på Satt jobb och ser bra ut i affärsammanhang. // Marcus

Anna Maria N
Segevång

Hon har både sålt min gamla och sålt mig min nya lgh. Jätte nöjd!!

Claudio M
Dalaplan

Köpt en bostadsrätt. Fick känslan av att mäklaren inte verkade så intresserad av oss köpare. Det hela gick väldigt snabbt och det visade sig att det saknades ngn nyckel och lgh var absolut inte städad. Kändes som mäklaren knappt hade varit i lägenheten.

Svar från Ann-Sofia Jonasson

Hej! Vad tråkigt att ni inte känner er nöjda. Affären avslutades snabbt då ni ville lägga bud innan första visningen, vilket säljaren valde att acceptera. Jag ordnade med en förhandsvisning för er skull och försökte anpassa ett snabbt tillträde då er son hade önskemål om snabb inflytt. Det är inte jag som städar lägenheten, men jag har under närvaro av er vid kontraktskrivning informerat säljaren om vikten av en ordentlig städning. Tyvärr är flyttstäd en definitionsfråga och det händer emellanåt att somliga säljare inte uppfyller vad de måste. Då kan man alltid reklamera.

Dara A
Mellanheden

Jag köpte en bostadsrätt i Malmö. En jätte trevlig kundbemötande har Ann-Sofia . Prata på ärlig sätt och lyssna med känslor. Ge bra tips . Det var mycket mer än jag hade för förväntningar. Hon hade lika mycket avstånd till köparen och säljaren. Om en av mina goda vänner vill köpa då ska rekommenderar att de ska kontakta Ann- Sofia Hon gör jätte bra jobb på alla olika sätt .

Matilda L
Hästhagen

Jag har haft fullt förtroende för Ann-sofia under hela försäljningen och skulle jag sälja igen i Malmö så är hon den första jag skulle ringa.

Emma S
Rörsjöstaden

Har sålt en 3:a lägenhet. Ann-Sophia har varit lätt att få och ha kontakt med, informerat o varit lyhörd, under hela säljprocessen. Vi är mycket nöjda med vårt val att ha Ann-Sophia som mäklare.

Stefan L
Pildammarna

Sålt en 2 rums lgh. Jag fick professionellt stöd av mäklaren. God tillgänglighet, gott bemötande. Punktlig och pålitlig. Många goda förslag