Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Erik Olsson Fastighetsförmedling Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö

Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö

Södra Förstadsgatan 34, 211 43 Malmö — Visa karta

Välkommen till oss på Erik Olsson i Malmö!

Här träffar du några av marknadens kunnigaste mäklare och tack vare Erik Olsson-metoden kan vi ge dig, som så många andra, bäst betalt för din bostad!

Vi tror inte på slumpen när vi förmedlar bostäder. Erik Olsson startades för att utmana branschkonventionen och vi jobbar proaktivt i varje led för att hitta fler spekulanter, skapa fler budgivare och få fler bud! Vårt mål är alltid att leverera mer än godkänt och se till att du får bäst betalt.

Hör gärna av dig till oss om du är intresserad av att köpa eller sälja en bostad i Malmö. Väljer du att lämna dina uppgifter återkommer vi på en tid som passar dig!
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-17:00
Lör: Stängt
Sön: 10:00-17:00

Läs vad 749 kunder tycker om Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö

• Per L
    Per L skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Ann-Sofia är en utmärkt mäklare. Hon hanterade försäljningen av Albovägen 6 på bästa sätt. Vi Kontaktade henne efter att ett utskick från E.O hamnat i vårbrevlåda. Tack Ann-Sofia! Läs mer
    Ann-Sofia J gillar detta
  • Sofie J skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Kronetorpsgatan 50 b
    Det var väldigt bra bemötande från mäklaren.
    Hade högra förväntningar och dem uppfylldes. Läs mer
    Ann-Sofia J gillar detta
  • Marcus H skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Mycket duktig på Satt jobb och ser bra ut i affärsammanhang. // Marcus Läs mer
    Ann-Sofia J gillar detta
  • Jan R skrev om Jan Sturesson-Rodrigues en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Kort sagt. En mäklare som är dedikerad och påläst. Läs mer
  • Josefin B
    Josefin B skrev om Jan Sturesson-Rodrigues en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Jag sålde min lägenhet med hjälp av Jan. Han är oerhört engagerad och svarar alltid på frågor över telefon. Man kan vara helt trygg i hans händer.

Känner verkligen han arbetar hårt och snabbt. Vi ville hitta bra köpare och en smidig affär. Det blev väldigt bra på båda punkterna. Läs mer
  • Anna Maria N
    Anna Maria N skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Hon har både sålt min gamla och sålt mig min nya lgh.
    Jätte nöjd!! Läs mer
    Ann-Sofia J gillar detta
  • Claudio M skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Köpt en bostadsrätt.
    Fick känslan av att mäklaren inte verkade så intresserad av oss köpare. Det hela gick väldigt snabbt och det visade sig att det saknades ngn nyckel och lgh var absolut inte städad.
    Kändes som mäklaren knappt hade varit i lägenheten. Läs mer
    2018-10-10 Ann-Sofia J svarar Claudio M
    Hej! Vad tråkigt att ni inte känner er nöjda. Affären avslutades snabbt då ni ville lägga bud innan första visningen, vilket säljaren valde att acceptera. Jag ordnade med en förhandsvisning för er skull och försökte anpassa ett snabbt tillträde då er son hade önskemål om snabb inflytt. Det är inte jag som städar lägenheten, men jag har under närvaro av er vid kontraktskrivning informerat säljaren om vikten av en ordentlig städning. Tyvärr är flyttstäd en definitionsfråga och det händer emellanåt att somliga säljare inte uppfyller vad de måste. Då kan man alltid reklamera.
  • Dara A skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Jag köpte en bostadsrätt i Malmö.
    En jätte trevlig kundbemötande har Ann-Sofia .
    Prata på ärlig sätt och lyssna med känslor.
    Ge bra tips .
    Det var mycket mer än jag hade för förväntningar.
    Hon hade lika mycket avstånd till köparen och säljaren.
    Om en av mina goda vänner vill köpa då ska rekommenderar att de ska kontakta Ann- Sofia
    Hon gör jätte bra jobb på alla olika sätt . Läs mer
    Ann-Sofia J gillar detta
  • Johannes L skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Super nöjd med Natalie! Hon skötte detta med bravur ut i fingerspetsarna! Min lojalitet kvarstår till henne i många år framåt avseende bostads försäljningar!
    Så lugn, tålamod, klipsk, pondus och erfaren!
    Hon jobbar dock inte kvar för Erik Olsson utan på Skandia mäklarna Landgren!

Lycka till Millnell! Läs mer
  • Matilda L skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Jag har haft fullt förtroende för Ann-sofia under hela försäljningen och skulle jag sälja igen i Malmö så är hon den första jag skulle ringa. Läs mer
    Ann-Sofia J gillar detta
  • Emma S skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Har sålt en 3:a lägenhet. Ann-Sophia har varit lätt att få och ha kontakt med, informerat o varit lyhörd, under hela säljprocessen. Vi är mycket nöjda med vårt val att ha Ann-Sophia som mäklare. Läs mer
    Ann-Sofia J gillar detta
  • Stefan L skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Sålt en 2 rums lgh. Jag fick professionellt stöd av mäklaren. God tillgänglighet, gott bemötande. Punktlig och pålitlig. Många goda förslag Läs mer
  • Cecilia C
    Cecilia C skrev om Jan Sturesson-Rodrigues en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Vi kan rekommendera Jan efter vårt första husköp. Genuin, seriös, kunnig, tillmötesgående och oerhört service minded mäklare som verkligen var ett stort stöd i vår största affär. Läs mer
  • Olof B skrev om Jan Sturesson-Rodrigues en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Sålt vår bostadsrätt genom Jan och kan bara säga positiva saker. Det är tydligt att Jan lyssnar in vad säljaren vill och prioriterar sitt arbete därefter. Förutom att sälja vår bostad så hjälpte han oss även att utvärdera alternativ för vårt nästa boende. Tog verkligen hand om oss genom hela flytten. Rekommenderas! Läs mer
  • Åsa J skrev om Jan Sturesson-Rodrigues en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Upplevde Jan som mycket aktiv och engagerad vid vår försäljning. Bra förmedling mellan säljare/köpare.
    När intressent hört av sig blev vi snabbt meddelade.
    Bra info innan fotografering sedan gick allt snabbt. Sålt innan visning-Skönt!
    Ingen väntan på köpare när Jan är anlitad. Tummen upp! Läs mer
  • Ulrika L skrev om Jan Sturesson-Rodrigues en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Jan är engagerad, lyhörd och tydlig. Lätt att kommunicera med, snabba svar när frågor uppstod. Rekommenderas varmt." Läs mer
  • Emil A skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Bostadsrätt i centrala Malmö.
    Bra bemötande.
    Serviceminded, svarade snabbt på mail och telefon. Läs mer
  • Philip M
    Philip M skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Rätt och slätt väldigt trevlig och hjälpsam! Precis vad man vill bemötas med när man skall köpa t.ex sin första villa som vi gjorde. Läs mer
    Karina I gillar detta
  • Therese W skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Köpte lägenhet i Malmö av Martin Arup o läte sedan honom sälga vårt hus i Åkarp. Mycket nöjda.
    Dock ett litet minus för bilderna som i vissa fall inte var speciellt bra. Detta fick vi påpeka ett par gånger innan det ändrades. Läs mer
  • Svante N skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Martin hjälpte oss att sälja vår lägenhet i centrala Malmö och gjorde ett ypperligt jobb. Engagerad, tydlig och alltid lätt att få tag på. Dessutom trevlig och professionell i allt han gör. Läs mer
  • Amela R skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Helt fantastisk!
    Jag bodde inte i Malmö under tiden, (bodde i Sthlm) han hjälpte till med blommor, så att det var fint i lägenheten och mycket mer. Läs mer
  • Tobias T skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Sålt en 2a via Martin.
    Väldigt god och koncis kontakt. Inger förtroende. Läs mer
  • Susann P skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Köpt en tvåa och blev bemött väldigt bra! Läs mer
  • Fredrik S skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Varit på flertalet visningar som hanterats av Martin och talats vid med honom om mitt intresse och allt har sköts väldigt professionellt och serviceinriktat samtidigt som han har två fötter på jorden och i den bemärkelse att han är ärlig samt lätt att ha och gör med.

Stort plus är att Martin sätter realistiska utgångspriser, för en realistisk dialog med kund och som jag förstått även säljaren vilket gör att folk känner sig bekväma vilket underlättar för en affär där alla parter känner sig väl till mods.

Jag köpte ett hus som Martin förmedlade och är extremt nöjd med kontakten samt hur han även förde samman mig med säljaren. Läs mer
  • Anna Charlotta E
    Anna Charlotta E skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    En bra och duktig mäklare. Martin utstrålar glädje och engagemang för försäljningen av mitt hus. Det märks att han tycker om vad han jobbar med. Han är kunnig, lugn och saklig. Inte för mycket 'säljtyp' för mig. Bara en massa plus, Tack Martin! Läs mer
  • Tiina V
    Tiina V skrev om Rebecka Ovesen Wågert en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Rebecka hjälpte mig att sälja min tvåa i Rörsjöstaden. Jag valde henne för att hon hade ett antal i förväg intresserade köpare, och jag ångrar mig inte! Hon guidade mig och köparna väl genom hela processen och var väldigt bra på att kommunicera under budgivningen. Innan försäljningen var jag lite skeptisk mot mäklare generellt, men Rebecka gjorde ett superbra jobb och jag skulle gärna använda hennes hjälp igen. Läs mer
  • Axel S skrev om Rebecka Ovesen Wågert en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Köpte lägenhet i Malmö.
    Väldigt professionell och framförallt inte pushig.
    Rekommenderas! Läs mer
  • Carin L skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Jag har bara goda erfarenheter av hans arbetsinsatser- Han skötte allt perfekt. Min livssituation var komplicerad då min man var sjuk och gick bort vid bostadsbytet. Han var hjälpsam-
    Med Vänlig Hälsning Carin Lenninger. Läs mer
  • Kira H skrev om Rebecka Ovesen Wågert en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Rebecka var saklig och bemötte min sambo och mej som köpare med likvärdig "uppmärksamhet" och gav ett sakkunnigt intryck Läs mer
  • Jonny Z skrev om Rebecka Ovesen Wågert en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Köpte lgh I Rörsjöstaden
    Bra bemötande samt snabb återkoppling
    kan rekommendera Rebecka samt kommer även ge henne en chans att sälja min när de blir dags. Läs mer
  • Niels Christian B
    Niels Christian B skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Martin gav oss goda råd, allt ifrån hur vi skulle agera, vilken köpare han trodde mest på, han gjorde allt för att affären skulle bli för båda parter. Vi har ett mycket gott förtroende för honom och skulle utan tvekan vilja han hans hjälp igen. Vet dock inte om den gossen har någon fritid att tala om... Läs mer
  • Nils Jacob N skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Martin är en engagerad mäklare som inte lämnar något åt slumpen. Han tar lika väl hand om köpare som säljare. Han skapar en otrolig familjär känsla och trygghet.

Kommer använda Martin vid framtida försäljningar Läs mer
  • Hans Tommy Egon E skrev om Rebecka Ovesen Wågert en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Köpt EM 2 rummare
    Rebecka agerade proffsigt Vi fick ett positivt bemötande och affären var effektiv utförd Läs mer
  • Magnus S skrev om Rebecka Ovesen Wågert en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Sålde en bostadsrätt.
    Bra bemötande.
    Rebecka gjorde det hon skulle. Trevligt bemötande. Läs mer
  • Helena M skrev om Rebecka Ovesen Wågert en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Rebecka sålde vår bostadsrätt i Rörsjöstaden. Vi blev mycket nöjda med affären i stort och Rebeckas professionella sätt att hantera t.ex. dolda bud. Läs mer
  • Mats N skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Vi har köpt fastighet där Martin Arup var mäklare. Martin var proffsig, kunnig och hanterade affären på ett utmärkt sätt. Läs mer
  • Edward K
    Edward K skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Snart ett år sedan, men sammanfattningsvis så har det från första början varit klara besked och bra hantering både av oss som säljare och köparna. Kanske vi hade kunnat få ut mer för vårt hus med mer taktik och is i magen, men samtidigt var vi nöjda över att ”rätt familj” fick tillgång till vårt hus. Läs mer
  • Danielle G
    Danielle G skrev om Rebecka Ovesen Wågert en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Min bostadsrätt köpte jag under sensommaren 2017, en välplanerad yteffektiv 1,5:a på lugna Håkanstorp/Kirseberg i Malmö.
    Rebecka Ovesen Wågert var en synnerligen engagerad, kompetent & professionell mäklare.
    Bemötandet var personligt och med fingertoppkänsla lotsade Rebecka mig, som förstagångsköpare, igenom hela processen. Hon överträffade alla förväntningar.
    Min upplevelse av hela köpeprocessen var/är oerhört positiv och jag rekommenderar varmt Rebecka Ovessen Wågert som mäklare...! Läs mer
  • Gunnel Elisabet K skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Vi sålde en villa i Käglinge. Vi blev väl bemötta av Martin och jag kände mig trygg med hans kunskaper och erfarenhet i ryggen. Vi hade fått Martin rekommenderad till oss och jag tyckte han levde upp till detta. Det var tufft på flera sätt att sälja sitt hus men vi hade god hjälp av vår mäklare. Läs mer
  • Pauline J skrev om Rebecka Ovesen Wågert en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Sålde vår lägenhet väldigt snabbt och smidigt tack vare Rebecka. Hon va lyhörd och lyssnade på vad vi ville samtidigt som hon kom med bra förslag. Kan absolut tänka oss att anlita henne i framtiden. Läs mer
  • Anna Susanne F skrev om Rebecka Ovesen Wågert en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Vi har sålt en villa. Rebecka är pålitlig, proffesionell och lyhörd för våra förslag och idéer kring försäljningen. Vi fick även många tips och information om hur vi skulle gå till väga. Hon fanns tillgänglig under hela processen och besvarade våra frågor vi hade, samt uppdaterade oss vad som hände.

Kan varmt rekommendera Läs mer
  • Marie Ö skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Jag har köpt en bostadsrätt, lägenhet på Segevång. Jättetrevligt bemötande i processen fram till att jag och säljaren kom i konflikt angående städning där slutade intresset. För mig är det lika om inte mer viktigt att en mäklare tar sig an även de svårare frågorna och hjälper till.
    Kommer inte välja er vid en försäljning. Läs mer
  • Annica I
    Annica I skrev om Rebecka Ovesen Wågert en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Så himla bra! superduktig på att styla och fixa. Slog säljarnrekord på gatan tack vare henne Läs mer
  • Mattias H skrev om Rebecka Ovesen Wågert en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Rebecka är mäklaren med det lilla extra. Löste visning samma dag jag ringde. Köpte min första bostadsrätt utav henne och ser ingen anledning att sälja med någon annan. Supernöjd. Läs mer
  • Caroline G skrev om Rebecka Ovesen Wågert en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Rebecka sålde vår villa i Malmö på ett mycket trevligt och proffesionellt sätt. Rebecka och hennes kollega Anna Danielsson överträffade våra förväntningar i alla delmoment en husförsäljning innefattar och rekommenderas varmt! Läs mer
  • Maia A skrev om Rebecka Ovesen Wågert en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Har både köpt och sålt av Rebecka! Hon är trevlig, professionell, kvick och smart. Hon känns genuin i sitt arbete och är ett toppen mäklare på alla sätt och vis! Bättre affärer än med Rebecca är de nog svårslaget att få till! Läs mer
  • Joakim N skrev om Rebecka Ovesen Wågert en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Sålde bostadsrätt i Malmö centralt.
    Hon var professionell och effektiv, vilket var förväntningarna.
    Jag hade en mycket bra upplevelse. Läs mer
  • Joel S skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    En trevlig person som vet vad hon pratar om och man känner sig trygg med henne. Förklarar alltihop på ett bra sätt som man förstår och man ser att hon vill göra det så bra som möjligt.
    Väldigt nöjd med henne Läs mer
  • Basil A skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Klok och noggrann mäklare. Erfaren och samarbetat. Läs mer
  • Kaj S skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Proffsigt och engagerat bemötande. Läs mer
Martin Arup
Rebecka Ovesen Wågert