Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö

Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö

Södra Förstadsgatan 34, 211 43 Malmö — Visa karta

Välkommen till oss på Erik Olsson i Malmö!

Här träffar du några av marknadens kunnigaste mäklare och tack vare Erik Olsson-metoden kan vi ge dig, som så många andra, bäst betalt för din bostad!

Vi tror inte på slumpen när vi förmedlar bostäder. Erik Olsson startades för att utmana branschkonventionen och vi jobbar proaktivt i varje led för att hitta fler spekulanter, skapa fler budgivare och få fler bud! Vårt mål är alltid att leverera mer än godkänt och se till att du får bäst betalt.

Hör gärna av dig till oss om du är intresserad av att köpa eller sälja en bostad i Malmö. Väljer du att lämna dina uppgifter återkommer vi på en tid som passar dig!
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-17:00
Lör: Stängt
Sön: 10:00-17:00

Läs vad 600 kunder tycker om Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö

• Frida L
    Frida L skrev om Rebecka Ovesen Wågert en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Har bara positivt att säga om Rebecka! Hon är alltid engagerad, positiv, proffsig och driven. Tack vare hennes fantastiska insats fick vi superbra betalt för vår lägenhet. Ger mina varmaste rekomendationer!
  • Martin L
    Martin L skrev om Rebecka Ovesen Wågert en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Proffsigt bemötande men samtidigt genuin och personlig!
    Har haft bra dialog hela vägen för att nå bästa resultat vilket vi gjorde och överträffade!
    Alltid tillgänglig!
  • Pernilla F
    Pernilla F skrev om Johanna Mjöfors en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Superproffsigt bemötande och jättetrevlig mäklare som såg till mina behov och önskemål som köpare.
  • Fredrik G
    Fredrik G skrev om Johanna Mjöfors en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    En kompetent mäklare som inger ett väldigt trevligt & proffsigt intryck.
    Alltid anträffbar. Samt lyssnar på dig som kund & dina önskningar & däremellan kommer med kloka rekomendationer.
  • Lilly
    Lilly skrev om Labinot Krasniqi en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Jag kom i kontakt med Labinot via en rekommendation och det visade sig vara en fantastisk rekommendation!!

Labinot är en kompetent och professionell mäklare. Han höll mig uppdaterade genom hela min försäljningsprocess. Han var lyhörd och lättillgänglig, vilket jag uppskattade mycket, och hade konstant klientens bästa intresse i fokus. Har själv rekommenderat honom vidare till vänner & familj, och kommer fortsätta göra det!

Grymt jobbat Labinot & tack för en fantastisk försäljning!
  • Adrian S
    Adrian S skrev om Labinot Krasniqi en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Kunskapen sträcker sig längre än någon av konkurrenterna som jag hade möjligheten att träffa.
    Det som utmärkte sig växte starkare för varje steg i processen tills att försäljningen blev ett faktum!

Proffsigt i all agerande, lika så höll han mig uppdaterad varje steg på vägen. En mäklare i toppklass!
    Har redan rekommenderat honom vidare IRL och ville uppmärksamma fler även här!
    - Gör ingen tabbe, välj Labbe! :)
    /A
  • Drilon G
    Drilon G skrev om Labinot Krasniqi en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    En mäklare att rekommendera till alla ! Varje objekt han har sålt åt mig så har han överträffat mina förväntningar!
    En riktig serviceminded mäklare som vet precis hur han ska ta hand om sina kunder !

Tack Labi för all hjälp du gav mig och vi lär ses många gånger i framtiden 😃
  • Christina V
    Christina V skrev om Rebecka Ovesen Wågert en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Intresserad och professionell
  • Britt-Marie A
    Britt-Marie A skrev om Rebecka Ovesen Wågert en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Rebecka är helt fantastisk, kunnig trevlig positiv, hon är klart den bästa mäklare jag någonsin träffat på och jag har flyttat en hel del, så jag är väldigt nöjd.
  • Linus A
    Linus A skrev om Rebecka Ovesen Wågert en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Suveränt bemötande från dag ett, oerhört nöjd med Rebeckas insats vid försäljningen av min bostadsrätt.

En mäklare man kan känna sig trygg med!
  • Albin A
    Albin A skrev om Rebecka Ovesen Wågert en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Väldigt proffsig, trevlig och förtroende givande.
  • Henrik N
    Henrik N skrev om Cornelia Sandén en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Cornelia tog hand om försäljningen av vår bostadsrätt på ett mycket bra sätt. Hon var väldigt mån om att allt skulle bli rätt och att alla parter fick all information. Detta kunde dock bli något omständigt vid ett par tillfällen (något som dock inte påverkade utkomsten av försäljningen) men allt eftersom hon blir mer erfaren i sin roll som mäklare kommer även detta bara bli bättre och bättre!
  • Emma C
    Emma C skrev om Rebecka Ovesen Wågert en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Fick direkt ett stort förtroende för Rebecka - professionell, påläst och jättetrevlig. Den absolut bästa mäklaren vi träffat på visningar, och vi har varit på en hel deI. I detta läget var vi köpare, men när vi någon gång ska sälja igen så skulle vi absolut vilja anlita Rebecka.
  • Joel J
    Joel J skrev om Rebecka Ovesen Wågert en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Rebecka är en positiv, proffsig och kunnig mäklare. Hon agerar tydligt och engagerat i sin roll och är samtidigt lyhörd. Rekommenderas starkt!
  • Mariano Raul L
    Mariano Raul L skrev om Cornelia Sandén en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Cornelia var en väldigt serviceminded mäklare. Hon drev hela processen så att man som säljare faktiskt inte behövde oroa sig för någonting. Jag skulle vilja säga att hon är perfekt för någon som bara vill lämna över hela försäljningen och vill slippa tänka på alla detaljer.
    Cornelia S gillar detta
  • Petra B
    Petra B skrev om Cornelia Sandén en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Väldigt engagerad och proffsig mäklare.
    Cornelia S gillar detta
  • Emelie T
    Emelie T skrev om Rebecka Ovesen Wågert en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Jag upplevde Rebecka som snabb, effektiv, tydlig och positiv i sin mäklarroll. Hon kom även med många goda råd och tips! Jag är väldigt nöjd med valet av Rebecka som mäklare under min försäljningsprocess och rekommenderar henne gärna till andra!
  • Jan J
    Jan J skrev om Anna Danielsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Ytterst professionell från introduktionen till affärens avslutande. Alltid nåbar. Rekommenderas varmt.
  • Magnus J
    Magnus J skrev om Douglas Bergh en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Douglas är mycket proffsig och framåt som mäklare. Vi är otroligt nöjda med det arbete och den metodik som han tillämpat i försäljningen av vår lägenhet. Ett stort plus är hans kommunikationsförmåga och att det blir som han lovat på de tider han lovat. Anlitas med nöje!
  • David Ö
    David Ö skrev om Rebecka Ovesen Wågert en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Rebecka är en fantastisk mäklare som jag varmt rekommenderar! Skulle beskriva Rebecka som väldigt professionell, driven och lyhörd. Hon gör det där lilla extra som gör en stor skillnad för affären - både för köpare och säljare.
  • Anna S
    Anna S skrev om Rebecka Ovesen Wågert en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Helt fantastiskt bemötande. Rebecka imponerade från början till slut.

Enorm fingertoppskänsla, uppmärksam, noggran och grym är bara några av egenskaperna hos Rebecka.
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Natalie var positiv öppen flexibel och effektiv i vår dialog. Kontraktet var klart redan dagen efter visningen då hon också åkte på semester. Detta innebar dock inga som helst problem eftersom hon lämnat över allt till sin lika positiva och effektiva kollega Ann Sofia. Väl skött i alla delar.
  • Karl v
    Karl v skrev om Rebecka Ovesen Wågert en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Rebecka är en härlig glad och ärlig mäklare som sätter rätt realitstiska förväntningar. Serviceminded och proffsig i sitt bemötande. Vi är superglada att vi valde Rebecka och hon gjorde en stor jobbig resa med försäljning av ens boende till en lättskött förmedling.Otroligt charmig och behaglig människa att ha och göra med. Vi kommer alltid vända oss till henne framöver vid både köp och försäljning av framtida lägenheter. Stort tack Rebecka för ditt engagemang!
  • Tove L
    Tove L skrev om Rebecka Ovesen Wågert en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Otroligt trevlig och professionell. Väldigt smidig affär, kunde inte haft en bättte mäklare.
  • Christian H
    Christian H skrev om Rebecka Ovesen Wågert en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    everything perfect!° Great and quick communication and very professional
  • Emil E
    Emil E skrev om Rebecka Ovesen Wågert en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Vi köpte vår första lägenhet av Rebecka som var väldigt professionell. Hon har en perfekt balans mellan professionell och personlig. Rebecka hjälpte även oss med banken efter lite strul från deras sida, vilket var service utöver det vanliga. Rekommenderar verkligen att både sälja och köpa genom Rebecka.
  • Frederik P
    Frederik P skrev om Rebecka Ovesen Wågert en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Mycket snabb och dessutom sympatisk och tillmötesgående. Och kunnig!

Bra och snabb uppföljning efter köpet också.

Mycket nöjd!
  • Axel R
    Axel R skrev om Rebecka Ovesen Wågert en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Proffsigt ut i fingerspetsarna!
  • Linnea V
    Linnea V skrev om Rebecka Ovesen Wågert en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Rebecka är en otroligt positiv, inspirerande och proffsig mäklare. Hon gjorde det lilla extra vid min försäljning. Är otroligt nöjd!
  • Andreas S
    Andreas S skrev om Douglas Bergh en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Försäljningen av vår lägenhet gick snabbt och smidigt. När det var mycket konkurrens i vårt område fixade Douglas extra visningar och fick upp intresset! Proffsigt bemötande och alltid tillgänglig när man hade frågor.
  • Jonas F
    Jonas F skrev om Rebecka Ovesen Wågert en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Rebecka är en mycket duktig mäklare som man verkligen känner sig trygg med. Hon har en härlig energi som smittar och levererar snabbt och professionellt. Kan varmt rekommendera Rebecka!
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Oerhört driven, gick utöver det vanliga för att få till en optimal försäljning!
  • Jan A
    Jan A skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Mycket bra rakt igenom. Supernöjd!
  • Tobias E
    Tobias E skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    kunnig, trevlig sålde lägenheten på 1 vecka för ett rekord pris.
    kan rekommendera natalie till alla som tänker sälja sitt boende.
  • Afif D
    Afif D skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Jag gillar sättet Natalie tar hand om sina kunder, visar kärlek och når kunden på det sättet som är bäst för Kunden, Natalie fick ett väldigt svårt uppdrag av mig som kund men löste det som att det var de enklaste. Jag är väldigt nöjd och kommer rekommendera Natalie samt Erik Olsson till min omgivning

Mvh Afif Derbas & Natalie Larsson
  • Leif M
    Leif M skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    På det hela taget professionell och engagerad från första början till slut
  • Martin S
    Martin S skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Proffsig, ambitiös och erfaren. Vi är supernöjda!
  • Eletra P
    Eletra P skrev om Anna Danielsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Exceptionally good! Professional, business minded and also very engaged and helpful!
    Best mäklare in town!
  • Ebba Anna Klara H
    Ebba Anna Klara H skrev om Rebecka Ovesen Wågert en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Supertrevlig och visste verkligen allting om lägenheten och området. Jag är så glad att jag fick just Rebecka som hjälpte oss så väl :)
  • Emil E
    Professionell och rak. Känns mycket erfaren.
  • Luan S
    Luan S skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Duktig mäklare med gott intryck och positivt bemötande under hela processen.
  • Charlotte N
    Charlotte N skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Vi har haft god kontakt och upplever servicen bra! Vi har haft regelbunden kontakt vilket har gjort vår försäljning till en trygg affär. Vi har fått tips och råd längst vägen som har varit bra i vår situation. Proffsiga bilder och material som levt upp till våra förväntningar.
  • Paul J
    Paul J skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    trevlig och kunnig
    inga problem över huvud taget
  • Karin D
    Karin D skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Bra kontakt, lätt att få kontakt. Trevlig och professionell!
  • Johan K
    Johan K skrev om Rebecka Ovesen Wågert en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Professionell, duktig, god kommunikation, Samarbetsvillig.
  • Bodil L
    Bodil L skrev om Rebecka Ovesen Wågert en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Väldigt nöjda och smidigt hanterat!
  • Daniel E
    Daniel E skrev om Rebecka Ovesen Wågert en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Professionell. Väldigt lyhörd och snabb att anpassa sig för kundens behov och situation. Oerhört kompetent och den bästa mäklaren jag träffat. Så här ska en mäklare vara.
  • Max F
    Max F skrev om Rebecka Ovesen Wågert en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Driftig mäklare som är kunnig, lyhörd, pragmatisk och är beredd att göra det lilla extra för dig som kund. Rekommenderas starkt!
  • Jeton R
    Jeton R skrev om Rebecka Ovesen Wågert en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Kompetent och mycket fokuserad på sin uppgift
  • Peter H
    Peter H skrev om Rebecka Ovesen Wågert en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Rebecka sålde våran lägenhet vid Södervärn. Verkligen proffsigt utfört arbete från start till mål!

Rekommenderar om man vill ha en topp mäklare både som köpare och säljare.
Martin Arup
Malin Thelander