Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Erik Olsson Fastighetsförmedling Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö

Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö

Södra Förstadsgatan 34, 211 43 Malmö — Visa karta

Välkommen till oss på Erik Olsson i Malmö!

Här träffar du några av marknadens kunnigaste mäklare och tack vare Erik Olsson-metoden kan vi ge dig, som så många andra, bäst betalt för din bostad!

Vi tror inte på slumpen när vi förmedlar bostäder. Erik Olsson startades för att utmana branschkonventionen och vi jobbar proaktivt i varje led för att hitta fler spekulanter, skapa fler budgivare och få fler bud! Vårt mål är alltid att leverera mer än godkänt och se till att du får bäst betalt.

Hör gärna av dig till oss om du är intresserad av att köpa eller sälja en bostad i Malmö. Väljer du att lämna dina uppgifter återkommer vi på en tid som passar dig!
Öppet just nu
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-17:00
Lör: Stängt
Sön: 10:00-17:00

Läs vad 708 kunder tycker om Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö

• Joel S
    Joel S skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    En trevlig person som vet vad hon pratar om och man känner sig trygg med henne. Förklarar alltihop på ett bra sätt som man förstår och man ser att hon vill göra det så bra som möjligt.
    Väldigt nöjd med henne Läs mer
  • Basil A
    Basil A skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Klok och noggrann mäklare. Erfaren och samarbetat. Läs mer
  • Kaj S
    Kaj S skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Proffsigt och engagerat bemötande. Läs mer
  • Sara R
    Sara R skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Mycket professionellt men samtidigt personligt bemötande. Läs mer
  • Ulrika R
    Ulrika R skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Vi fick tydliga besked och när försäljningen drog ut på tiden blev vi lugnade. Snabb återkoppling efter och inför visningar.
    Vi är nöjda! Läs mer
  • Emma T
    Emma T skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Mycket trevlig och tillgänglig mäklare, kändes dock aningen ny i sin roll, ev lite oerfaren. Men det kan ju vara mitt önskemål som köpare att jag ville hon skulle pressa säljaren mer. (Säljaren var ganska orimlig och svår att ha att göra med.)
    Senare har det även visat sig att det är stora problem med en granne i trappan som är tung narkoman och har mycket skumt folk på besök samt misshandlar sin flickvän. Polisen är där frekvent, det är väldigt dramatiskt och mina barn är inte trygga i huset. Detta nämndes inte alls i försäljningsprocessen och det är också möjligt att mäklaren inte fick info om detta av säljaren. Läs mer
    2018-04-04 Ann-Sofia J svarar Emma T
    Hej Emma! Jag har jobbat som mäklare sedan 2010 och sålt ungefär 400 bostäder. Vad tråkigt att höra om denna situation med grannen, detta är dessvärre inget jag kände till och inget säljaren valt att upplysa mig om trots att jag jobbar med frågelista och uppmanar säljaren om dennes upplysningsskyldighet. Det är inte heller min uppgift som mäklare att göra en grundlig granskning av grannarna och uppvisa för köparen, däremot gör jag allt jag kan för att ge en så nyanserad bild av den faktiska lägenheten och föreningen som jag bara kan. Allt för att en köpare ska känna sig trygg med sitt köp.
  • Ellinor F
    Ellinor F skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Proffsig och satte mig som köpare först, Ann-Sofia såg verkligen till att jag skulle bli nöjd! Läs mer
  • Ingrid W
    Ingrid W skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Han var väldigt engagerad och proffsig. Läs mer
  • Peter F
    Peter F skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Bra mäklare som ”jobbar” dygnets alla timmar. Lätt att få tag på och återkommer även efter vanlig arbetstid. Läs mer
  • Lars Robin S
    Lars Robin S skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Full pott. Proffsig och trygg i sin roll som mäklare!
    Kommer anlita honom igen om vi behöver mäklare! Läs mer
  • Carin C
    Carin C skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Kunnig. Återkopplade snabbt både kring våra frågor och bydgivningsprocessen. Läs mer
  • Tommy A
    Tommy A skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Vi fick ett mycket proffsigt bemötande första gången vi var på visning , sen har vi haft en jättebra dialog under tiden nu som varit . Läs mer
  • Harald E
    Harald E skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Mycket bra mäklare, rekommenderas! Läs mer
  • Kerstin T
    Kerstin T skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Snabb återkoppling. Lyhörd. Välorganiserad.
    Trevlig . Trygg försäljning. Läs mer
  • Jonna K
    Jonna K skrev om Sophie Henfeld en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    En väldigt duktig, kunnig och service inriktad mäklare som gör det lilla extra för sin kund.
    Rekommenderar verkligen henne när någon ska sälja eller köpa bostad.
    Har fått äran att träffa Sophie mer än en gång och det är alltid en glad och positiv mäklare man får träffa.
    Ska vi sälja vår bostad någon gång så är det utan tvekan Sophie jag kommer använda mig av. Läs mer
  • Lo S
    Lo S skrev om Patrik Helenius en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Trevlig, tillgänglig, serviceinriktad, tycks ärlig och uppriktig/korrekt. Bra mäklsregenskaper. Läs mer
  • Amanda O
    Amanda O skrev om Patrik Helenius en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Trevlig, tillmötesgående. Ingenting att klaga på. Läs mer
  • Caroline P
    Caroline P skrev om Patrik Helenius en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Jag tycker att Patrik var väldigt trevlig, men jag upplever att efter att pengarna för den köpta lägenheten kommit mäklare och säljare till hand slutade engagemanget. Köpet av lägenheten var 15/9-17 och slutfördes helt 6/1-18.
    Delvis pga av säljarens dröjesmål, men mäklaren är den personen som var min kontakt i processen.
    Patrik har som sagt varit mötesgående och trevlig, men affären tog för lång tid.

• fick ej tillgång till förråd pga av att förrådet ej var urstädat
    • säljare städade lägenhet själv, men fick omstädning -då skickades en firma och firman fick komma tillbaka ytterligare en gång (totalt tre städningar)
    • fick ej alla nycklar vid köp av lägenhet, fick trycka upp nya och säljaren har dröjt med att betala
    • jag fick själv kontakta Säljaren

Jag känner inte förtroendet för fastighetsförmedlingen och skulle inte rekommendera Erik Olsson. Läs mer
  • Kent N
    Kent N skrev om Patrik Helenius en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Trevligt och proffesionellt bemötande. Tack för ditt stöd och rådgivning när säljaren strulade till det. Läs mer
  • Solveig B
    Solveig B skrev om Patrik Helenius en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Jag har anlitat Patrik vid två tillfällen och alltid fått ett väldigt seriöst och kunnigt bemötande. Jag är mycket nöjd med Patriks prestation vid försäljning av mina bostäder. Läs mer
  • Enas S
    Enas S skrev om Patrik Helenius en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Professionellt bemötande. Tålamodig och trevlig under samtal. Inger förtroende genom hela köpet. Metodisk under köp processen. Läs mer
  • Eva E
    Eva E skrev om Patrik Helenius en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Utmärkt. Proffsigt, energiskt, kunnigt och mycket service-inriktat. Läs mer
  • Hassan M
    Hassan M skrev om Patrik Helenius en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Pålitlig mäklare, inte för pushig eller överdrivet "säljare" Läs mer
  • Susanne A
    Susanne A skrev om Patrik Helenius en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Snabb och effektiv. Mycket tillmötesgående. Läs mer
  • Liselotte J
    Liselotte J skrev om Patrik Helenius en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    professionell, trevlig. lever helt upp till min förväntan Läs mer
  • Louise H
    Louise H skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Natalie är en väldigt driven mäklare, det märks att hon kan sitt område och har ra kontakt med intressenter Läs mer
  • Lennart L
    Lennart L skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Mycket positiv, glad och kunnig person. Hon var mycket effektiv men ändå lugn. Höll oss uppdaterade hela tiden.
    Jag hade mycket höga förväntninga på henne som hin också levde upp till med råge. Läs mer
  • Viken M
    Viken M skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Proffsig, kunnig, väl påläst Läs mer
  • Ann-Christin H
    Ann-Christin H skrev om Veton Kolgjini en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Du som ska köpa eller sälja lägenhet kan med förtroende anlita Veton Kolgjini, Erik Olssons fastighetsförmedling. Snabba affärer till bra priser, bra service, hjälpsam och omtänksam om sina kunder. Tack Veton jag är supernöjd 😊 Läs mer
  • Patrik L
    Patrik L skrev om Rebecka Ovesen Wågert en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Det var min dotter som mötte Rebecka, men allt var till belåtenhet och enligt förväntan Läs mer
  • Nicolina L
    Nicolina L skrev om Rebecka Ovesen Wågert en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    En kunnig mäklare som är väl påläst och strävar efter att nå bästa möjliga resultat! Läs mer
  • David N
    David N skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Professional. No problem. Easy to talk to. Answered all questions when we asked them. I trust her. Läs mer
  • Ann-Christine  L
    Ann-Christine L skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Innan jag blev förpensionerad satt jag med 32 anställda och har under min tid som arbetsledare sett och hanterat en del inom finansvärlden. Natalie är allt utöver den vanliga mäklaren vi har stött på! När vi var som mest stressade i vårt liv, kom hon med en lugn tillsats som gav oss tryggheten att släppa allt och låta henne leda oss fram dit vi önskar.
    Natalie har sålt vårt hus och hjälpt oss köpa lägenhet. Det märks att hon är extremt välbegåvad utan att behöva anstränga sig för sitt yrke, hon utför sina arbetsuppgifter med en service som endast existerar om mäklaren har passion för sitt yrke. Vi kommer alltid använda oss av Natalie som förtroendegivande mäklare, vi var omhändertagna, trygga under hela processen och det gjorde hon med bravur. Det krävs enormt mycket engagemang, erfarenhet och kompetens för att lyckas skapa den lojalitet hon har fått av oss.
    Hon visste när det var dags att pressa oss på tid och när det behövdes is i magen. Allt är välgenomtänkt med henne och man är med henne på tåget från början till slut.
    Tack vare hennes hårda jobb med obekväma tider tillförde hon att vi gick med en större vinst än förväntan och det gav oss möjligheten att köpa vårt drömboende!
    Stor eloge och hatten av!
    Varma hälsningar Ann-Christine! Läs mer
  • Vibeke S
    Vibeke S skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Hon är ambitiös och klok. Under det initiala mötet kände vi att hon sa rätt saker och att hon på ett bra sätt redovisade vilket pris hon tyckte att vi kunde ta för lägenheten. Under säljprocessen och visningarna kände vi oss dock en aning stressade. Marknaden började gå ner lite efter en sommar med någon slag all time high, så det gällde att sälja fort förstod vi på Natalie, även om vi inte kommit upp precis i det vi hade hoppats på. Vi sålde ändå över utgångspris så det är vi självklart glada för. Men det var lite jobbigt att känna sig stressad. Önskar vi varit lite mer coola gentemot spekulanterna. Natalie jobbade däremot hårt och gjorde allt för att de som var intresserade skulle bli nöjda. Det är vi glada för. Natalie är en mäklare som gör sitt yttersta. Hade hon varit lite lugnare vid budgivningen hade vi gett henne full poäng. Läs mer
  • Malin B
    Malin B skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Driven. Ambitiös. Kunnig. Trevlig. Läs mer
  • Stacey W
    Stacey W skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Natalie är trevlig, professionel och ligger alltid steget före.

Snabb och enkel process!
    Önskar endast lite mer kommunikation. Läs mer
  • Kerstin B
    Kerstin B skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Ett proffsigt och bra bemötande som fixade ALLT på distans. Läs mer
  • David D
    David D skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Vi är verkligen nöjda med Natalie som mäklare.
    Hon ger en tydlig beskrivning kring processen och förväntat utfall, är mycket engagerad i sitt uppdrag, och "alltid tillgänglig".
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Theresa U
    Theresa U skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Natalie Millnell gav ett professionellt bemötande, med en tydligt säljinriktad approach. Hon klarade försäljningsprocessen bra, och följde upp och återkopplade. Läs mer
  • Björn R
    Björn R skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Natalie och hennes team genomförde vår försäljning med stort engagemang och proffsighet. Vi som säljare var hela tiden uppdaterade i processen med potentiella köpare och visningar. Trots de snäva utbudet av möjliga köpare lyckades Natalie hitta en stabil kund som var snabb till kontraktstecknande, till en attraktiv affärsnivå. Läs mer
  • Patrik N
    Patrik N skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Enligt rycktet på stan, bästa mäklaren som får bästa priset!

Snäll , trevlig o omtänksam !

Gav mig den start på livet som jag inte kunde ha hoppats på då hon dubbla min vinst som jag satt på lägenheten!

Erik Ohlson ska va mycket glada över att att ha milnell ! Då mäklar branchen handlar om pengar och inget annat , så är Natalie den som levererar när det behövs som mest!

Patrik Läs mer
  • Judith B
    Judith B skrev om Natalie Millnell en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Mycket trevlig,hjälpsam,kunnig och korrekt. Kan verkligen rekommendera Natalie till andra som behöver sälja sin lägenhet. Läs mer
  • Frida L
    Frida L skrev om Rebecka Ovesen Wågert en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Vi är supernöjda med Rebecka! Proffsig, smidig, enkel, förtroendeingivande och effektiv. Läs mer
  • Jeneé J
    Jeneé J skrev om Johanna Mjöfors en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Vill verkligen rekommendera Johanna till alla som går i bostads säljtankar.
    Mycket proffsigt och trevligt bemötande från första till sista stund.
    Skulle gärna anlita henne igen. Läs mer
  • Sofia A
    Sofia A skrev om Rebecka Ovesen Wågert en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Jätteproffsig, kunnig och härlig :) Läs mer
  • Björn H
    Björn H skrev om Rebecka Ovesen Wågert en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Supertrevlig o riktigt professionell. Läs mer
  • Anders Peter Jesper F
    Anders Peter Jesper F skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Engagerad, kunnig och väldigt snabb respons! Läs mer
  • Johannes S
    Johannes S skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Väldigt duktig säljare samt mycket professionell. Läs mer
  • Kenny N
    Kenny N skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Jag tycker Martin var trevlig, seriös, kunnig och mkt hjälpsam.

Skulle gärna anlita honom att sälja mitt boende vid ev flytt någon gång.. Läs mer
  • Dödsboet efter Roland C
    Dödsboet efter Roland C skrev om Rebecka Ovesen Wågert en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Proffsig, kunnig, drivande, snabb och effektiv.
    Glad, tillmötesgående och lagom personlig.
    Toppen helt enkelt! Läs mer
Martin Arup