Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Erik Olsson Fastighetsförmedling Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö

Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö

Regementsgatan 15, 217 53 Malmö — Visa karta

Välkommen till Erik Olsson Fastighetsförmedling i Malmö!

Skulle du välja en mäklarfirma som i snitt gav 6.3% bättre betalt genom försäljning än övriga mäklarfirmor? Varför inte? Vi på Erik Olsson fastighetsförmedling i Malmö jobbar lite annorlunda mot andra mäklarfirmor genom att vi ger dig en mäklare som är expert på just sitt fokusområde. Detta gör att resultatet blir därefter - det vill säga 6.3% bättre betalt.

Letar du bostad i Hyllie, Rörsjöstaden, Ellstorp, Slottsstaden, Lorensborg, Hästhagen, Östra Sorgenfri, Nydala, Värnhem med mera. Våra mäklare har stor lokalkännedom och har därför verktygen för att du ska hitta din drömbostad.

Ta gärna en titt här nedan på våra omdömen där kunder berättar sin syn på Erik Olsson Fastighetsförmedling i Malmö - Välkommen!

Läs vad 423 kunder tycker om Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö

• Jan O Annette H
    Jan O Annette H skrev om Agneta Chong en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Vi vill varmt rekommendera Agneta till andra bostadssäljare. Agneta är mycket hjälpsam, social kompetens. Agneta tar sig tid för att svara på våra frågor, är hon tillfälligt upptagen ringer/sms hon snabbt åter. Agneta uppdaterade/guidade oss löpande om försäljningen. Vilket gjorde att vi kände oss mycket trygga och nöjda! Läs mer
  • Niklas B skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Bra, erfaren och kompeten mäklare. Läs mer
  • Per-Ola B skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Jag har sålt en BRf lägenhet.
    Sedan 2012 har vår familj anlitat Martin vid våra lägenhet o hus köp eller försäljning.
    Professionell inställning o förklarar på ett enkelt, tydligt sätt.
    Mycket nöjd Läs mer
  • Sofie E skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Sålt min lägenhet. Fick bättre pris än väntat på kort tid! Toppen! Läs mer
  • Gunilla M
    Gunilla M skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Martin sålde en trerumslägenhet åt mig. Det har känts tryggt att ha anlitat honom. Han är kunnig och har gett svar på alla mina frågor och stöttat mig i beslut. Mina förväntningar var att Martin med sin kunskap skulle guida och stötta mig igenom hela processen och det har han verkligen gjort. Läs mer
  • Jon O skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Hög kvalitet i alla delar av mäklarinsatsen. Läs mer
  • Peter B skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Flera misstag gjordes, men jag var rak och framförde min kritik vilket förhoppningsvis gjort att Martin fått tänka till och utvecklas. Läs mer
  • David D skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Genuin och kompetent! Lyssnar och ger goda råd! Alltid tillgänglig och har alltid ett leende på läpparna. Utan tvekan - den bästa mäklaren! Läs mer
  • Julia L skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Trevlig mäklare som gjorde sitt jobb och lite till för att få min lägenhet såld.
    Var kontaktbar dygnet runt samt hade väldigt bra kunskap och intresse inom sitt jobb. Läs mer
  • Christina N skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Proffsigt och vänligt besmötande, snabb återkoppling på funderingar! Läs mer
  • Per Anders Mikael M skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    bostadsrätt sålt, trevlig,energisk,allt gick snabbt och bra. Läs mer
  • Magnus N skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Vi har nyligen sålt vår villa i Bunkeflostrand. Vi fick ett professionellt bemötande genom hela processen, som dessutom gick väldigt snabbt och med ett utfall (slutpris) som överträffade vår förväntan. Det är ett sant nöje att få arbeta med sådana fullblodsproffs som Martin Arup och vi kommer att rekommendera Erik Olsson och Martin till vänner och bekanta som ska sälja fastigheter i framtiden. Tack! Läs mer
  • Marie H skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Effektiv, proffsig och kundorienterad Läs mer
  • Marie A skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Jag har sålt en bostadsrätt i Malmö. Martin var väldigt seriös och hjälpsam i sitt uppdrag. Han tog min oro på allvar när jag kände att det gick trögt men han var ändå ärlig i hur läget var. Jag kände att jag kunde lita på honom till fullo.Martin uppfyllde mina förväntningar, min lägenhet blev såld inom den tiden han hade förutsett och den blev såld för ungefär det vi hade kommit överens om. Han höll mig kontinuerligt uppdaterad om vad som hände med min bostadsförsäljning under hela förloppet. Läs mer
  • Oscar E skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Kompetent och trevlig, allt gick oerhört smidigt! Läs mer
  • David H skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Martin har hjälpt mig att sälja en lägenhet i centrala Malmö med stor professionalism. Kan starkt rekommendera Martin! Läs mer
  • Mika H

2018-11-19

Mika H skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Vid visning var han oerhört jäktad vilket inte gjorde att det kändes som tillräckligt för att bilda sig en god uppfattning.
    Var otrevlig och sur när han inte fått bud över natten, ringde lördag morgon och nästintill skällde för att vi inte svarat på SMS fredag kväll kl 22. Försökte "guilta" oss med att annan budgivare nu var på väg att slutföra affären "hela vägen från Ystad" (dvs 45 km).
    Trots allt köpte vi objektet, men det blev en tråkig eftersmak tack vare ett genomgående tråkigt bemötande från denna mäklare. Läs mer
  • Carina B skrev om Agneta Chong en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Otroligt ambitiös och med stor erfarenhet och ödmjukhet guidade hon oss igenom försäljningen av vår mammas dödsbo. Vi är så nöjda. Läs mer
  • Markus Juhani V skrev om Agneta Chong en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Agneta sålde vårt radhus i Riseberga. Vi är mycket nöjda med hela försäljningen och bemötandet. Detta är tredje gången vi samarbetar med Agneta och vi har varit mycket nöjda varje gång. Nu vid senaste försäljningen var siktet ställt högt och förväntningarna likaså, Agneta antog utmaningen och levererade! Resultatet blev bättre än vi nånsin trott,...alla blev nöjda:) Läs mer
  • 2018-10-30

Marina J skrev om Agneta Chong en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Min upplevelse var inte så strålande. Jag ringde att fråga om info som stod i annonsen. Kändes att hon inte hade koll. Och då blev hon irriterad och låtit otrevligt. Min fråga var om bullermätning i lägenheten som hon säljer på högtrafikerad gata. Av annonsen kändes det att allt är frid och fröjd och ljudnivå under gränsen. I verkligheten är det inte och vilseledande för köpare. Kollade på BRF hemsidan och hittade ingenting. Ringde igen och svaret var: Du behöver inte bry dig då du inte kommer att köpa lägenheten. WOW! Snacka om social kompetens som mäklare. Så mitt betyg är IGK. Erik Olsson ? Nej tack. Läs mer
    2018-11-02 Agneta C svarar Marina J
    Hej M J,
    Det har aldrig varit min mening att låta irriterad eller otrevlig så det är tråkigt att du upplever mitt bemötande så.
    Du ringde mig först en gång och poängterade att den information vi skrev om föreningen var felaktig. Då ringde jag upp ordförande igen för att dubbelkolla och de berättade att det inte är någon felaktig information vi har gått ut med och därmed är inte informationen vilseledande för en köpare. Du har själv nämnt att du bor i samma förening och att du inte delar samma åsikter men tyvärr kan inte jag lägga någon värdering i informationen jag fått av styrelsen.
  • Per L
    Per L skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Ann-Sofia är en utmärkt mäklare. Hon hanterade försäljningen av Albovägen 6 på bästa sätt. Vi Kontaktade henne efter att ett utskick från E.O hamnat i vårbrevlåda. Tack Ann-Sofia! Läs mer
    Ann-Sofia J gillar detta
  • Sofie J skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Kronetorpsgatan 50 b
    Det var väldigt bra bemötande från mäklaren.
    Hade högra förväntningar och dem uppfylldes. Läs mer
    Ann-Sofia J gillar detta
  • Marcus H skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Mycket duktig på Satt jobb och ser bra ut i affärsammanhang. // Marcus Läs mer
  • Anna Maria N
    Anna Maria N skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Hon har både sålt min gamla och sålt mig min nya lgh.
    Jätte nöjd!! Läs mer
    Ann-Sofia J gillar detta
  • Claudio M skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Köpt en bostadsrätt.
    Fick känslan av att mäklaren inte verkade så intresserad av oss köpare. Det hela gick väldigt snabbt och det visade sig att det saknades ngn nyckel och lgh var absolut inte städad.
    Kändes som mäklaren knappt hade varit i lägenheten. Läs mer
    2018-10-10 Ann-Sofia J svarar Claudio M
    Hej! Vad tråkigt att ni inte känner er nöjda. Affären avslutades snabbt då ni ville lägga bud innan första visningen, vilket säljaren valde att acceptera. Jag ordnade med en förhandsvisning för er skull och försökte anpassa ett snabbt tillträde då er son hade önskemål om snabb inflytt. Det är inte jag som städar lägenheten, men jag har under närvaro av er vid kontraktskrivning informerat säljaren om vikten av en ordentlig städning. Tyvärr är flyttstäd en definitionsfråga och det händer emellanåt att somliga säljare inte uppfyller vad de måste. Då kan man alltid reklamera.
  • Dara A skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Jag köpte en bostadsrätt i Malmö.
    En jätte trevlig kundbemötande har Ann-Sofia .
    Prata på ärlig sätt och lyssna med känslor.
    Ge bra tips .
    Det var mycket mer än jag hade för förväntningar.
    Hon hade lika mycket avstånd till köparen och säljaren.
    Om en av mina goda vänner vill köpa då ska rekommenderar att de ska kontakta Ann- Sofia
    Hon gör jätte bra jobb på alla olika sätt . Läs mer
    Ann-Sofia J gillar detta
  • Matilda L skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Jag har haft fullt förtroende för Ann-sofia under hela försäljningen och skulle jag sälja igen i Malmö så är hon den första jag skulle ringa. Läs mer
    Ann-Sofia J gillar detta
  • Emma S skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Har sålt en 3:a lägenhet. Ann-Sophia har varit lätt att få och ha kontakt med, informerat o varit lyhörd, under hela säljprocessen. Vi är mycket nöjda med vårt val att ha Ann-Sophia som mäklare. Läs mer
    Ann-Sofia J gillar detta
  • Stefan L skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Sålt en 2 rums lgh. Jag fick professionellt stöd av mäklaren. God tillgänglighet, gott bemötande. Punktlig och pålitlig. Många goda förslag Läs mer
  • Emil A skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Bostadsrätt i centrala Malmö.
    Bra bemötande.
    Serviceminded, svarade snabbt på mail och telefon. Läs mer
  • Philip M
    Philip M skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Rätt och slätt väldigt trevlig och hjälpsam! Precis vad man vill bemötas med när man skall köpa t.ex sin första villa som vi gjorde. Läs mer
    Karina I gillar detta
  • Therese W skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Köpte lägenhet i Malmö av Martin Arup o läte sedan honom sälga vårt hus i Åkarp. Mycket nöjda.
    Dock ett litet minus för bilderna som i vissa fall inte var speciellt bra. Detta fick vi påpeka ett par gånger innan det ändrades. Läs mer
  • Svante N skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Martin hjälpte oss att sälja vår lägenhet i centrala Malmö och gjorde ett ypperligt jobb. Engagerad, tydlig och alltid lätt att få tag på. Dessutom trevlig och professionell i allt han gör. Läs mer
  • Amela R skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Helt fantastisk!
    Jag bodde inte i Malmö under tiden, (bodde i Sthlm) han hjälpte till med blommor, så att det var fint i lägenheten och mycket mer. Läs mer
  • Tobias T skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Sålt en 2a via Martin.
    Väldigt god och koncis kontakt. Inger förtroende. Läs mer
  • Susann P skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Köpt en tvåa och blev bemött väldigt bra! Läs mer
  • Fredrik S skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Varit på flertalet visningar som hanterats av Martin och talats vid med honom om mitt intresse och allt har sköts väldigt professionellt och serviceinriktat samtidigt som han har två fötter på jorden och i den bemärkelse att han är ärlig samt lätt att ha och gör med.

Stort plus är att Martin sätter realistiska utgångspriser, för en realistisk dialog med kund och som jag förstått även säljaren vilket gör att folk känner sig bekväma vilket underlättar för en affär där alla parter känner sig väl till mods.

Jag köpte ett hus som Martin förmedlade och är extremt nöjd med kontakten samt hur han även förde samman mig med säljaren. Läs mer
  • Anna Charlotta E
    Anna Charlotta E skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    En bra och duktig mäklare. Martin utstrålar glädje och engagemang för försäljningen av mitt hus. Det märks att han tycker om vad han jobbar med. Han är kunnig, lugn och saklig. Inte för mycket 'säljtyp' för mig. Bara en massa plus, Tack Martin! Läs mer
  • Carin L skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Jag har bara goda erfarenheter av hans arbetsinsatser- Han skötte allt perfekt. Min livssituation var komplicerad då min man var sjuk och gick bort vid bostadsbytet. Han var hjälpsam-
    Med Vänlig Hälsning Carin Lenninger. Läs mer
  • Niels Christian B
    Niels Christian B skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Martin gav oss goda råd, allt ifrån hur vi skulle agera, vilken köpare han trodde mest på, han gjorde allt för att affären skulle bli för båda parter. Vi har ett mycket gott förtroende för honom och skulle utan tvekan vilja han hans hjälp igen. Vet dock inte om den gossen har någon fritid att tala om... Läs mer
  • Nils Jacob N skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Martin är en engagerad mäklare som inte lämnar något åt slumpen. Han tar lika väl hand om köpare som säljare. Han skapar en otrolig familjär känsla och trygghet.

Kommer använda Martin vid framtida försäljningar Läs mer
  • Mats N skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Vi har köpt fastighet där Martin Arup var mäklare. Martin var proffsig, kunnig och hanterade affären på ett utmärkt sätt. Läs mer
  • Edward K
    Edward K skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Snart ett år sedan, men sammanfattningsvis så har det från första början varit klara besked och bra hantering både av oss som säljare och köparna. Kanske vi hade kunnat få ut mer för vårt hus med mer taktik och is i magen, men samtidigt var vi nöjda över att ”rätt familj” fick tillgång till vårt hus. Läs mer
  • Gunnel Elisabet K skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Vi sålde en villa i Käglinge. Vi blev väl bemötta av Martin och jag kände mig trygg med hans kunskaper och erfarenhet i ryggen. Vi hade fått Martin rekommenderad till oss och jag tyckte han levde upp till detta. Det var tufft på flera sätt att sälja sitt hus men vi hade god hjälp av vår mäklare. Läs mer
  • Marie Ö skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Jag har köpt en bostadsrätt, lägenhet på Segevång. Jättetrevligt bemötande i processen fram till att jag och säljaren kom i konflikt angående städning där slutade intresset. För mig är det lika om inte mer viktigt att en mäklare tar sig an även de svårare frågorna och hjälper till.
    Kommer inte välja er vid en försäljning. Läs mer
  • Joel S skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    En trevlig person som vet vad hon pratar om och man känner sig trygg med henne. Förklarar alltihop på ett bra sätt som man förstår och man ser att hon vill göra det så bra som möjligt.
    Väldigt nöjd med henne Läs mer
  • Basil A skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Klok och noggrann mäklare. Erfaren och samarbetat. Läs mer
  • Kaj S skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Proffsigt och engagerat bemötande. Läs mer
    Ann-Sofia J gillar detta
  • Sara R skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Mycket professionellt men samtidigt personligt bemötande. Läs mer
    Ann-Sofia J gillar detta
  • Ulrika R skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Vi fick tydliga besked och när försäljningen drog ut på tiden blev vi lugnade. Snabb återkoppling efter och inför visningar.
    Vi är nöjda! Läs mer

Regementsgatan 15, 217 53 Malmö