Nur Asplund

Nur Asplund

Nur Asplund är mäklare på MOHV Staffanstorp

Nur Asplund har varit registrerad mäklare sedan 2019-07. Nur Asplund har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-08 och har fått 145 omdömen med ett betyg på 4.8. Nur Asplund har haft 32 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

145 omdömen om Nur Asplund

Mazlum B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Nur Asplund en del av MOHV Staffanstorp

Bäst!! Mer behöver inte sägas

Frida Annette S
Sålde en tomt med hjälp av Nur Asplund en del av MOHV Staffanstorp
Vikhem

Vi hade nyligen nöjet att samarbeta med Nur Asplund när vi sålde vår tomt. Nur är en oerhört hjälpsam, lyhörd och engagerad mäklare och var det under hela försäljningsprocessen. Nur tog sig tid att lyssna på våra behov och önskemål och arbetade sedan aktivt för att uppfylla dem. Hon var alltid tillgänglig och svarade snabbt på våra frågor och funderingar, vilket gjorde hela processen smidig trots att det tog lång tid innan tomten väl blev såld (pga marknaden, inte Nur). Sammanfattningsvis kan jag varmt rekommendera Nur till alla som letar efter en pålitlig, glad och kompetent mäklare.

Per Johan H
Sålde sitt hus med hjälp av Nur Asplund en del av MOHV Staffanstorp

Visade prov på stort tålamod i en marknad som just nu är svår och gjorde det på ett positivt, energiskt och föredömligt sätt.

Zear S
Köpte sitt hus med hjälp av Nur Asplund en del av MOHV Staffanstorp

Väldigt nöjd, allt gick smidigt och bra till. Var alltid tillgänglig och tillmötesgående!

Gert D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Nur Asplund en del av MOHV Staffanstorp

Det var ett bra bemötande och jag fick den tid jag behövde för att se och känna på lägenheten. blev informerad om elavtal och hemförsäkring. Avtalsskrivningen gick bra, var lite svårt att hitta kontoret. kan bero på att området är nytt och bygge pågår runt om.

Jesper Mikael N
Genarp

Nur fick sålt huset , som är ett svårt hus, där skal renoveras en del , men nu är det sålt . Jag är jätte njut

Enver S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Nur Asplund en del av MOHV Staffanstorp

Welcoming, knowledgeable and very detailed,

Anwer A
Köpte sitt hus med hjälp av Nur Asplund en del av MOHV Staffanstorp

My experience with Nur Asplund was very good and excellent, and she did her job well and excellent, and we, as buyers, would like to thank her for what she did.

Monica P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Nur Asplund en del av MOHV Staffanstorp
Åkerbruket

Mycket bra lätt att samarbeta med och omhändertagande. Kommer att rekommendera henne till vänner och bekanta Mycket nöjd

Ulf Oskar D
Hjärup

Nur lotsade oss genom försäljningen på ett sätt som passade oss bra. Hon föreslog upplägg hittade en bra balans mellan hänsyn säljares och köpares behov. Vi kände oss i trygga händer och kunde fokusera på det arbete vi själva behövde göra för att få till stånd vårt bostadsbyte.