Emilia Engrund

Emilia Engrund

Emilia Engrund är mäklare på HusmanHagberg Gällivare

Emilia Engrund har varit registrerad mäklare sedan 2022-08. Emilia Engrund har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-12 och har fått 48 omdömen med ett betyg på 4.8. Emilia Engrund har haft 53 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

48 omdömen om Emilia Engrund

Maria Susanna L
Svappavaara

Vi hade en bra dialog genom hela försäljningen. Kändes tryggt och gick smidigt.

Albin F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emilia Engrund en del av HusmanHagberg Gällivare
Högalid

Trevlig och bemötande som person. Hjälpte mig som aldrig köpt en lägenhet tidigare hur man kan eller ska göra. Budgivningen var en lång period av tid men så fort den var över så var det kontrakt skrivning ganska direkt.

Svar från Emilia Engrund

Tack för din reco Albin! Grattis till din första lägenhet. Så roligt att den blev din, där kommer du med all säkerhet trivas. Vi syns på tillträdet! :)

Jens J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emilia Engrund en del av HusmanHagberg Gällivare
Högalid

Kunnig och bra med info till visningar och inkomna bud. Hon skötte allt så gick hur bra som helst! när man själv inte fattar hur allt går till .

Svar från Emilia Engrund

Tack Jens för din reco coh tack för ett gott samarbete under dessa veckor. Har varit ett sant nöje att få hjälpa dig med din lägenhetsförsäljning. Nu väntar nya äventyr. Vi ses på tillträdet!

Zalina V
Köpte sin stuga med hjälp av Emilia Engrund en del av HusmanHagberg Gällivare
Kurravaara

Jätte trevlig och duktig, förklarar bra när man förstår inte något ord.

Svar från Emilia Engrund

Tack Zalina för att du tog dig tid att lämna en reco :) Så spännande med stugköp, hoppas ni ska trivas. Vi ses på tillträdet! / Emilia

Linnéa U
Östermalm

Kändes professionell, gick igenom allting tydligt och klart. Vi fick flera möjligheter att ställa frågor och fick snabbt svar kring det vi ville veta. En positiv upplevelse som köpare.

Svar från Emilia Engrund

Vad glad jag blir, tack Linnéa för dina värmande ord. Jag hoppas ni ska trivas i ert nya hem och jag är ett samtal bort om det skulle dyka upp några funderingar. Vi ses på tillträdet!

Kjell Walter O
Östermalm

Proffsigt bemötande med stort engagemang, jag kan varmt rekommendera Emilia som er mäklare.

Svar från Emilia Engrund

Tusen tack Kjell för ditt omdöme och tack för ett gott samarbete under dessa veckor! Vi ses på tillträdet :)

Christina L
Korpilombolo

Mäklaren Emilia fick oss att bli mer intresserad av huset så vi till slut köpte det.

Svar från Emilia Engrund

Tack Christina för din reco. Lycka till med det nya och jag hoppas ni ska trivas i huset :)

Jouni Juhani H
Kassa

Emilia är en bra och kunnig mäklare

Svar från Emilia Engrund

Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Har varit ett sant nöje att få vara en del av er bostadsförsäljning!

Jens J
Lombolo

Kunnig och seriös .hus köpet gick hur smidigt som helst

Svar från Emilia Engrund

Tack Jens för din reco! Jag är så glad över att det gått så smidigt, snart är vi i mål :)

Seija W
Kassa

Hon är proffsig och trevlig i sitt bemötande. Naturlig och lätt att prata med.

Svar från Emilia Engrund

Tack Seija för ditt omdöme. Snart dags för tillträde och ni får nycklarna till ert egna hus! Hoppas julen och början på det nya året varit bra.