Monte Bil AB

Arntorpsgatan 5, 442 45 Kungälv — Visa karta

Monte bil har erbjudit tjänster inom bilförsäljning sedan 2016. Vi arbetar både med privatpersoner och företag och ser varje affär som unik och personlig. Här hittar du en bilåterförsäljare med fullt fokus på dig som kund och trygghet.

Hos oss kan du hitta begagnade bilar och transportbilar av alla möjliga märken. Vi har ett stort billager där nyheter ständigt dyker upp. Dessutom erbjuder vi bilservice som tvätt, däckbyten, vaxning och lackning. Vi fixar det mesta alltså.

Välkommen till oss - vi brinner för bilar!
Lör: 11:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 144 kunder tycker om Monte Bil AB

• 2020-03-25

Louise C skrev om Monte Bil AB
    Trevligt bemötande och extra öppet på en söndag, så vi kunde komma förbi och provköra en bil.
    Det blev en Volvo V40 och vi är supernöjda med köpet! Snabb och smidig affär! Läs mer
  • 2020-03-18

Johan N skrev om Monte Bil AB
    Toppen! Trevlig säljare, bra villkor. Trevligt bemötande. Nöjd med allt. Läs mer
  • 2020-03-02

Pierre A skrev om Monte Bil AB
    Mycket bra service med mycket trevlig personal. Ett extra + till service tekniken de har :) Läs mer
  • 2020-02-29

Liz T skrev om Monte Bil AB
    Trevligt och proffsigt bemötande när vi köpte vår Volvo v50. Läs mer
  • 2020-02-22

Roger S skrev om Monte Bil AB
    Köpte en Toyota. Fint bemötande. Snabbt och smidigt köp. Förtroendeingivande kille som sålde och jag är jättenöjd med min nya bil. Läs mer
  • 2020-02-16

Filip skrev om Monte Bil AB
    Stor upplevelse med Monte Bil bilhandlare.
    Mycket vänlig ägare, varm rekommendation. Läs mer
  • 2020-02-07

Vesna S skrev om Monte Bil AB
    Väldigt nöjd med min köp ,tarvligt bemötande.
    Vesna Läs mer
  • 2020-02-05

Sara M skrev om Monte Bil AB
    Trevligt och proffsigt bemötande, rekommenderas 👍 Läs mer
  • Berndt F

2020-01-30

Berndt F skrev om Monte Bil AB
    Vi var hos Monte Bil AB och köpte oss en vit,fin VW Golf Plus. Den mycket trevlige och väldigt hhjälpsamme försäljaren Slobodan får ett STORT ❤ av oss...en toppen kille faktiskt. 5 av 5 plus !!! Läs mer
  • 2020-01-19

Niyazi Y skrev om Monte Bil AB
    Snabb affär och trevlig säljare som kunde sina saker. Läs mer
  • 2020-01-10

Ylva A skrev om Monte Bil AB
    Fin bil och enkel o smidig affär. Läs mer
  • 2020-01-10

Alan B skrev om Monte Bil AB
    En av ytterst få bilsäljare som verkligen ser till att kunden får bilen i toppskick. Mycket trevligt och professionell, problemfri affär. Stort tack till MonteBil Läs mer
  • 2020-01-08

Amanda T skrev om Monte Bil AB
    Köpte en bil
    Bra bemötande och trevliga telefon samtal
    Informationen om bilen var bra
    Bra leverans o upphämtning Läs mer
  • 2020-01-07

Daniel N skrev om Monte Bil AB
    Köpte en bil. Väldigt bra bemötande. Uppriktiga, tålmodiga och serviceinriktade. Upplevde ett väldigt proffesionellt förhållningssätt mot kunderna. Läs mer
  • 2019-12-21

Nikola R skrev om Monte Bil AB
    Jag är mycket nöjd med bemötandet fråN säljare på MONTE BIL och kan rekommendera mina bekanta samma företag. Läs mer
  • 2019-12-16

Annika K skrev om Monte Bil AB
    Bra................................ Läs mer
  • 2019-12-04

Durmo Z skrev om Monte Bil AB
    Snabbt bekvämt och enkelt det känns tryggt! Läs mer
  • 2019-11-22

Torgny L skrev om Monte Bil AB
    Köpte en bil av en riktigt trevlig försäljare som förklarade utförligt vad jag behövde veta och jag är nöjd med mitt köp. Läs mer
  • 2019-11-12

Nils J skrev om Monte Bil AB
    Seriös bilhandlare som är supertrevliga.
    Jag tog tåget ner till Göteborg från Stockholm och blev uppmött och hämtad från stationen.
    Skulle kolla på en Volvo V60
    De var ärliga från början med "skador" på bilen, dvs en spricka i framruta, och när jag väl var på plats och inspekterade bilen hittades inga ytterligare skador som inte nämnts på telefon.
    Känner mig sjukt trygg med denna bilhandlare och skulle varmt rekommendera den till ALLA som vill göra en bra bilaffär... annars skulle jag inte sitta och skriva en lång recension.
    Kommer definitivt att vända mig till Monte Bil vid nästa bilköp, trots att jag bor i Stockholm! :) Läs mer
  • 2019-11-03

Hanna N skrev om Monte Bil AB
    Jättebra bemötande när jag köpte en bil, proffsigt arbete av säljaren! Läs mer
  • 2019-10-23

Anette W skrev om Monte Bil AB
    Bra bemötande angående köp av bil. Läs mer
  • 2019-10-19

Erland S skrev om Monte Bil AB
    Köpte en bil. Väldigt bra bemötande. Uppriktiga, tålmodiga och serviceinriktade. Upplevde ett väldigt proffesionellt förhållningssätt mot kunderna. Rekommenderar till alla som jag känner Monte Bil Läs mer
  • 2019-10-16

Annelie M skrev om Monte Bil AB
    Vi blev väl bemötta och fick en positiv känsla av bilfirman. Fick svar på alla våra frågor och kände oss trygga med köpet av vår bil. Rekommenderar Monte Bil AB. Läs mer
  • 2019-10-14

Walld A skrev om Monte Bil AB
    Rekommenderas varmt! En seriös bilhandlare som ser till att bilarna som säljs är i gott skick. Hjälpsamma och vänliga. Läs mer
  • 2019-10-07

Fredrik G skrev om Monte Bil AB
    De var mycket bra bemötande o dom var mycket bra kunskap om bilar o affären gick smidigt o bra Läs mer
  • 2019-09-30

Mokhles A skrev om Monte Bil AB
    Bra och kunnig säljare, bra bemötande och fin service. Läs mer
  • Mihaela C

2019-09-20

Mihaela C skrev om Monte Bil AB
    Riktig professionella och effektiva. Stack därifrån mer än nöjd. Rekommenderar de starkt! Tack igen Monte Bil Läs mer
    2019-09-20 Slobodan S svarar Mihaela C
    Tack snälla Mihaela. Du är alltid välkommen till oss.
    Med vänlig hälsning
    Slobodan
    Monte Bil AB
  • 2019-09-18

Lisa H skrev om Monte Bil AB
    Mer än nöjd med min nya bilen. Fick bra pris på min inbytes bil. Tack Monte till detta fina bil affären. Med vänlig hälsning Lisa Läs mer
  • 2019-09-10

Gustav H skrev om Monte Bil AB
    Väldigt bra service och trevligt bemötande. Kanon från början till slut. Läs mer
  • 2019-09-04

Bengt N skrev om Monte Bil AB
    Bra service. Mer än nöjd med den nya bilen. Säljare svarade på alla mina frågor om bilen. Kan varmt rekomedera Monte Bil. Med vänlig hälsning Bengt Nilsson Läs mer
  • 2019-08-25

Lars W skrev om Monte Bil AB
    Vi köpte en bil och blev mycket väl omhändertagna. Säljaren hade god kunskap om bilen och var mycket trevlig i sitt bemötande.
    Vi rekommenderar Monte bil till alla som behöver byta bil. Läs mer
  • 2019-08-20

Martin N skrev om Monte Bil AB
    Super nőjd med min nya bilen. Recommenderar Monte Bil till alla som jag känner Läs mer
  • 2019-08-15

Matilda N skrev om Monte Bil AB
    Mycket bra å väldigt nöjd med deras mötande av kunder 👍 Läs mer
  • 2019-07-15

Niclas L skrev om Monte Bil AB
    Hittade bilen jag ville ha. Mailade Slobodan att jag är intresserad. Han var hur trevlig som helst. Snabba svar på mail vilket är ett stort plus. Fick instruktion hur jag skulle göra med handpenning vilket jag betalade i fredag. Åkte ner idag ( måndag ) och efter ca 30 min va affären klar.
    Riktigt bra bemötande av Slobodan ( säljare ) Riktigt seriös säljare. Han gör allt för att kunden ska känna sig som hemma.
    Lämnade Monte Bil med ett stort leende och en riktigt fin bil.
    Starkt rekommenderar Monte Bil till allihopa!

Mvh Niclas Läs mer
  • 2019-07-05

Stig E skrev om Monte Bil AB
    Trevlig säljare som gjorde vårt köp snabbt o smidigt i rätt serviceanda Läs mer
  • 2019-06-24

Silvija Z skrev om Monte Bil AB
    Jag fick en Audi a6 2.0 av min mamma som överraskning, jag tyckte väldigt mycket om bilen och är väldigt nöjd men bemötandet, bilen var mycket bra, företaget var väldigt bra och servicen var underbar. Sammanfatta det hela jag är väldigt nöjd med mitt köp och är väldigt nöjd med bilen och jag är väldigt nöjd med bemötandet. Läs mer
  • 2019-06-24

Kenny B skrev om Monte Bil AB
    Köpte en Audi A6 och ör otroligt nöjd. Blev bemött som en vän och behandlad därefter hela vägen genom köpet. Jag hade inte förväntat mig så bra bemötande och skulle lätt kunna rekomendera Monte Bil till alla jag känner. Känner mig mycket positiv och glad av min upplevelse med Monte Bil Läs mer
  • 2019-06-18

Lukasz J skrev om Monte Bil AB
    Andra bilköpet jag gör hos Monte Bil nu då jag är supernöjd med bemötandet och servicen man får! Läs mer
  • John B

2019-06-15

John B skrev om Monte Bil AB
    Riktigt bra bemött utav säljaren när vi skulle köpa bil. Vi fick gå igenom bilen i lugn och ro utan att det skulle stressas. Kändes som en riktigt seriös firma. Allt som allt så åkte vi hem mer än nöjda. Läs mer
  • Carl K

2019-06-07

Carl K skrev om Monte Bil AB
    Proffesionellt bemötande och snabb hjälp till nytt bilköp,rekommenderas. Läs mer
  • 2019-06-06

Agne K skrev om Monte Bil AB
    Trevlig omtänksam försäljare. Han stannade kvar efter stängningstid för mig. Skulle lätt köpa bil av Monte Bil igen i framtiden =) Läs mer
  • 2019-06-03

Lynn G skrev om Monte Bil AB
    Trevlig säljare med ett glatt humör. Hjälpsamma här kommer vi garanterat göra vår nästa bilaffär. Rekommenderar Läs mer
  • 2019-05-29

Jonas L skrev om Monte Bil AB
    Proffsigt bemötande från första besöket till vi körde iväg med nya bilen! Rekommenderar dem absolut. Läs mer
  • Trajce N

2019-05-27

Trajce N skrev om Monte Bil AB
    Overall care of service and administrative issues for my car to be imported from Germany to Sweden. I got replacement car for the whole time and my car back when all was ready. Also very friendly approach to customer. Recommending to everybody Läs mer
  • Anna P

2019-05-27

Anna P skrev om Monte Bil AB
    Köpte en begagnad bil. Blev bra bemött och allt hanterades proffsigt. Läs mer
  • 2019-05-24

Helena L skrev om Monte Bil AB
    Bra service! Rekommenderar Monte Bil Läs mer
  • 2019-04-29

Rizwana K skrev om Monte Bil AB
    Bra bemötande och krångelfri affär. Läs mer
  • 2019-04-26

Mahdi Hosseini H skrev om Monte Bil AB
    Mycket glad över min nya Golf som köptes för en månad sedan. Helt ok bemötande. Trevlig säljare. Rekommenderas ! Läs mer
  • 2019-04-18

Martin N skrev om Monte Bil AB
    Vädigt bra bemötande när jag skulle byta bil. Mycket trevlig och hjälpsam säljare. Jag är jättenöjd ! Läs mer

Arntorpsgatan 5, 442 45 Kungälv