Montrab Västmanland

Montrab Västmanland

En del av Montrab montrab.se
4.3

Välkommen till Montrab Västmanland - din partner inom flytt, städ, magasinering och förrådslösningar. Vi erbjuder säkra och flexibla förrådsutrymmen, anpassade efter dina behov, från en kvadratmeter och uppåt. Vårt erfarna team tar hand om allt från fönsterputsning, golvrengöring till hemstädning, flyttstädning och lokalvård....

18 omdömen om Montrab Västmanland

Tage A
Skrev om Montrab Västmanland

Snabb och effektiv lastning och lossning. Inget gick sönder.

Svar från Montrab Västmanland

Tack Tage för ditt omdöme, kul att du är nöjd, då blir vi väldigt glada!

Erik M
Skrev om Montrab Västmanland

Mycket trevligt bemötande, jättebra service. Snabb på att svara på frågor. Killarna som skötte transport och flytt var fantastiska. Positiva och trevliga. Vi har bara positivt att säga om hela omhändertagandet om fflytthjälpen ***** stjärnor av fem 👍👍👍👍👍

Svar från Montrab Västmanland

Tack snälla Erik för ditt jättefina omdöme, vad roligt att du känner dig nöjd med allting!

Per Q
Skrev om Montrab Västmanland

Utförde flyttstädning. Fick bakläxa på fönsterputsningen.

Svar från Montrab Västmanland

Tack Per för ditt omdöme och synpunkt. Fönsterna är åtgärdade som jag förstått det som.

Johanna H
Skrev om Montrab Västmanland

Flytten gick väldigt smidigt och inget skadades. Både de på kontoret och de som utförde flytten var trevliga, kunniga och gav snabba svar. En liten skada uppstod i en vägg men det åtgärdades snabbt och Montrab stod för kostnaden. Proffsigt rakt igenom.

Svar från Montrab Västmanland

Tack snälla Johanna, vad kul att du är nöjd från start till slut!

Ann-Charlott W
Skrev om Montrab Västmanland

Jag beställde både flytt och flyttstädning. Personalen för båda jobben var trevliga och gjorde ett mycket bra jobb.

Svar från Montrab Västmanland

Tack så jättemycket Ann-Charlotta för ditt fina omdöme!

Rickard E
Skrev om Montrab Västmanland

Mycket nöjd på alla sätt med flytten. Hjälpsamma och trevliga flyttkillar. Men blev dyrare än offerten.

Svar från Montrab Västmanland

Tack för ditt omdöme Rickard, vad kul att du känner dig nöjd! Angående offert kan vi komma att behöva justera offererat pris om lämnade uppgifter inte överensstämmer uppdragets omfattning. Du är varmt välkommen att kontakta oss om du vill att vi tittar närmare på detta.

Lars B
Skrev om Montrab Västmanland

Mycket vänligt och kunnigt bemötande av Julia Stenbacka vid vår första telefonkontakt. Sedan proffsigt utförd flytthjälp mellan flera adresser i Västerås. Petters fenomenala backning via 100 meter trång kurvig bakgård med stor lastbil imponerade. Hela jobbet utfördes fint, positivt, lugnt o metodiskt. Trots tunga lyft i spiraltrappa, fyra våningar, var deras humör vänligt och socialt. Det sista lyftet för dagen var en stor garderob som visade sig behövas demonteras och monteras inne i lägenheten. Inte ens det påverkade dessa grabbars fina laganda. Varmt tack Petter, Micke, Kerry:)

Svar från Montrab Västmanland

Men vad glada vi blir för dina fina ord Lars, tack snälla!!

Alina D
Skrev om Montrab Västmanland

Superbra bemötande som gjorde min och min familjs flytt till en trevlig dag! Vi fick hjälp med flytt och flyttstäd.

Svar från Montrab Västmanland

Tack snälla Alina för ditt omdöme, vad härligt att ni blev nöjda!

Karolina O
Skrev om Montrab Västmanland

Snabbt och smidiga att ha att göra med.

Svar från Montrab Västmanland

Härligt att höra Karolina, tack för ditt omdöme!

Sara J
Skrev om Montrab Västmanland

Allt toppen! Bemötande, flytt och städ. Oerhört proffsigt! Sååååå nöjd!

Svar från Montrab Västmanland

Tack snälla Sara för ditt fina omdöme!

Eva N
Skrev om Montrab Västmanland

Både flytt och städning fungerade toppenbra, allt klart i tid med proffsig personal.

Svar från Montrab Västmanland

Härligt att höra Eva, tack snälla!

Ditte Keramik O
Skrev om Montrab Västmanland

Mycket professionellt gjort när de bar in ugnen. Samt mycket vänligt bemötande hela tiden av Oscar och hans kollega. Vill också nämna det positiva intrycket vi fick redan när vi bokade ärendet. Kan varmt rekommendera dom till andra som behöver hjälp i framtiden. Mvh.

Svar från Montrab Västmanland

Tack snälla Ditte, vad härligt att du känner dig nöjd med all hjälp från start till slut!

Hari N
Skrev om Montrab Västmanland

Jätte bra och lungna o trevliga killar jobbet gick bra allt proffsigt

Svar från Montrab Västmanland

Tack snälla Hari, vad härligt att du känner dig nöjd!

Per F
Skrev om Montrab Västmanland

Varierad kvalite på städningen vilket varit frustrerande av och till. Alltid gott bemötande när jag framfört kritik eller när något inte funkat. Bra flexibilitet i ändring av tider

Svar från Montrab Västmanland

Hej Per, vad tråkigt att vi inte alltid levt upp till förväntningarna. Vi är glada att du framfört kritik och att du upplever oss flexibla, du får jättegärna kontakta oss på kundservice@montrab.se om du har vidare funderingar!

Josefine E
Skrev om Montrab Västmanland

Bokade både flytthjälp och flyttstäd via Montrab. Servicen för bokningen och utförandet var super! Skulle varmt rekommendera att välja Montrab för att underlätta er flytt!

Svar från Montrab Västmanland

Tack snälla Josefine för ditt fina omdöme, vi blir glada att du känt dig nöjd från start till slut!

Lars Albin E
Skrev om Montrab Västmanland

Ringde dagen innan att jag behövde hjälp att bära upp en bänkskiva , dagen efter kom dom vid 08 och löste det! Mycket nöjd!

Svar från Montrab Västmanland

Härligt att vi kunde hjälpa till så snabbt & att du är nöjd!

Erik T
Skrev om Montrab Västmanland

Först var de trevliga och snabba på att svara. De verkade seriösa också som kom på hembesök för att bedöma mängden. Och flexibla som kunde plocka upp en grej på annan adress också dagen innan. Men sen började trasslet. Först fick vi ingen skriftlig bekräftelse och när det var dags för flytt kom det för lite både lastbil och folk. De som kom var väldigt trevliga och jobbade på bra, men totalt underbemannade och inte en chans att få in allt i lastbilen. Det resulterade i både att vi inte fick med allt, att flytten tog...

Svar från Montrab Västmanland

Hej Erik, väldigt tråkigt att du fick den här upplevelsen. Jag kommer att ta kontakt med dig omgående för att förstå vad som gick fel!

Emma D
Skrev om Montrab Västmanland

Bra bemötande. Snabb kontakt och smidiga lösningar.

Svar från Montrab Västmanland

Tack snälla Emma för ditt omdöme!