Mopedbilsdelar i Sverige AB

2.3

3 omdömen om Mopedbilsdelar i Sverige AB

Melvin Edward P
Skrev om Mopedbilsdelar i Sverige AB

Bästa servisen och snabb leverans! Jag hade läst dåliga omdömen om företaget men bestämde mig att beställa ändå på grund av stort utbud och snygg hemsida. Dem var allt annat än sega! Jag fick direkt orderstatus efter betalning och det skickades dagen efter och bara efter två dagar hade jag fått hem mina delar som passade helt perfekt! Kan verkligen rekommendera dem!

Bilförmedlingen Helsingborg
4.7/5 i betyg av 413 omdömen 4.7 av 413 omdömen

Har sålt 2 bilar på kort tid. Det tog ca 2-5 dagar för var bil till att bli såld till fullt begärt pris. Måste berömma Erik Odbjer som är

Anne-marie A Anne-marie A
Britta K
Skrev om Mopedbilsdelar i Sverige AB

Lovar 1-2 dagar leverans. Efter 2 veckor har man inte hört nåt och avbeställer. Inget svar. Ringer efter ytterligare en vecka och en otrevlig gubbe spottar fram nåt om att han ska kolla upp det. Ytterligare en vecka - inget. Först när man hotar med rättsliga åtgärder får man åter pengarna med ett mycket otrevligt meddelande. Handla INTE här!!

Henrik B
Skrev om Mopedbilsdelar i Sverige AB

Håller ej vad de lovar, är genuint otrevliga och återbetalar inte innan man nödgas hota dem med rättsliga åtgärder. Ett oseriöst företag på alla upptänkliga plan.