Mopedbilsdelar i Sverige AB

Läs vad 3 kunder tycker om Mopedbilsdelar i Sverige AB

• Melvin Edward P

2019-05-01

Melvin Edward P skrev om Mopedbilsdelar i Sverige AB
    Bästa servisen och snabb leverans!

Jag hade läst dåliga omdömen om företaget men bestämde mig att beställa ändå på grund av stort utbud och snygg hemsida.

Dem var allt annat än sega! Jag fick direkt orderstatus efter betalning och det skickades dagen efter och bara efter två dagar hade jag fått hem mina delar som passade helt perfekt!

Kan verkligen rekommendera dem! Läs mer
  • Reco tipsar!
    Bilförmedlingen Helsingborg
    4.6 / 5 i betyg — 295 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jag sålde min ögonsten Audi A6 Allroad 2015 i fantastiskt skick och var mycket mån om att det skulle ske professionellt och tryggt...och vil"
  • Britta K

2016-08-30

Britta K skrev om Mopedbilsdelar i Sverige AB
    Lovar 1-2 dagar leverans. Efter 2 veckor har man inte hört nåt och avbeställer. Inget svar. Ringer efter ytterligare en vecka och en otrevlig gubbe spottar fram nåt om att han ska kolla upp det. Ytterligare en vecka - inget. Först när man hotar med rättsliga åtgärder får man åter pengarna med ett mycket otrevligt meddelande. Handla INTE här!! Läs mer
  • Henrik B

2016-08-30

Henrik B skrev om Mopedbilsdelar i Sverige AB
    Håller ej vad de lovar, är genuint otrevliga och återbetalar inte innan man nödgas hota dem med rättsliga åtgärder. Ett oseriöst företag på alla upptänkliga plan. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Auto Classica
    4.4 / 5 i betyg — 43 omdömen
    Badge2019
    "After few years in Sweden it has been hard find nicest cars with good trustable dealers than this place, this place offers quality and selec"
    ANNE-MARIE A

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte