Alla kategorier Hyra bil Stockholms län Järfälla Motordepån

Motordepån

Veddestavägen 23, 175 62 Järfälla — Visa karta

Motordepån är ett familjeägt företag. Vi startade upp år 1979 i ett villagarage i Järfälla och sedan 20 år tillbaka finns vi i Veddesta. Här arbetar vi med att erbjuda våra kunder en förstklassig och komplett service för bilen.

Vi har breda kunskaper inom allt från bilservice och teknik till däck och fälg samt biluthyrning. Här får du helt enkelt en serviceverkstad för hela din bil.

Varmt välkommen till oss så berättar vi mer om hur vi kan hjälpa dig. Vårt jobb är vårt största intresse och vi hjälper dig gärna!
Öppet just nu
Mån-Tor: 07:30-17:00
Fre: 07:30-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 256 kunder tycker om Motordepån

• Stefan E skrev om Motordepån
    Jag lämnade in bilen på garantiåtagande samt service. Vänlig och tillmötesgående personal. Läs mer
  • Anneli G
    Anneli G skrev om Motordepån
    Första verkstaden där jag känner mig trygg, och de är väldigt service inriktande! Bra på att återkoppla! Läs mer
  • Jan H skrev om Motordepån
    Trevligt bemötande. Allt flöt problemfritt Läs mer
  • Martin H skrev om Motordepån
    Great service and friendly staff, I've been going there for many years and will continue to do so in the future. Läs mer
  • Peter D skrev om Motordepån
    Bra och snabb hjälp. Proffsigt bemötande och uppföljning. Läs mer
  • Anna W skrev om Motordepån
    AC service samt felsökning av el-fel.
    De hittade aldrig nåt fel, men bilen har startat utan problem sedan dess :) Läs mer
  • Helen F skrev om Motordepån
    Jag lämnade in och hämtade bilen till/från trevlig personal. Allt som beställts var utfört. 👍🏼 Läs mer
  • Marianne B skrev om Motordepån
    Fick mitt tak stängt och lagat på min pegeout 206 cc. Snabbt utan krångel 😊 Läs mer
  • Carlo T skrev om Motordepån
    Framvagnsinställning utförd med perfekt resultat. Bra bemötande och rimlig prisnivå. Läs mer
  • Thommy B
    Thommy B skrev om Motordepån
    Trevligt bemötande och snabb service👍 Läs mer
  • Lars H skrev om Motordepån
    Väldigt trevlig och serviceinriktad personal!

Verkliga experter på BMW. Mekanikerna i verkstaden verkar kunna minsta detalj om bilarna vilket kan bero på att personalen tävlar med egna BMW-bilar och även kör BMW privat. Flera ggr har det räckt med en kort beskrivning på ett problem så har de kunnat identifiera grundproblemet - rekommenderas starkt! Läs mer
  • Anette D skrev om Motordepån
    Motordepån har Service på hög nivå alltifrån att snabbt få en tid till en tydlig förklarande analys vad som behöver göras med bilen.

De låter jag som kund kan vara med och bestämma nivån på vad som skall göras och på vad som skall prioriteras, det betyder mycket för mig.
    Bra prisnivå på offerten.

Rekommenderas verkligen. Läs mer
  • Satu P skrev om Motordepån
    Snabb, smidig service. Trevligt bemötande, fick känslan att kunden är i fokus. Tydlig med information och upplägg. Priserna redovisades och de kändes rimliga Läs mer
  • Nino U
    Nino U skrev om Motordepån
    Bromsbyte bak och oljebyte + filter. Bra service, inga konstigheter... fast pris. Läs mer
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Motordepån
    Bra service och bemötande. Fick bra hjälp med val nya däck.
    Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Dag W skrev om Motordepån
    Lossdragning låsbultar utan nyckel, hjulbyte. Trevlig personal, bra bemötande, bra jobb till rätt pris. Läs mer
  • Kenneth J skrev om Motordepån
    Satte på dragkrok på volvo xc60 Läs mer
  • Oskar K skrev om Motordepån
    Lämnade in bilen för service. Fick ett trevligt bemötande, och de reperarerade ett fel till en rimlig kostnad. I övrigt stämde slutpriset in på offerten mycket väl. Kommer hit igen! Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Niklas J skrev om Motordepån
    Enkelt att boka via nätet. De gav tydligt besked om åtgärder och priser i förväg. Bilservice kostar ju, men jag är nöjd med resultatet. Läs mer
  • Lars J skrev om Motordepån
    Fick en trasig servopump utbytt. Jag uppskattar att man hjälpte mig hitta en begagnad. Original delen var alldeles för dyr. Läs mer
  • Simon F skrev om Motordepån
    Har blivit fantastiskt bra bemött då jag lämnade in min bil för byte av luftbälgar. Förväntade mig ett gott och professionellt bemötande, men blev positivt överraskad att det översteg mina förväntningar. Skulle rekommendera vidare till mina bekanta utan tvekan! Läs mer
  • Robbin L skrev om Motordepån
    Profissionellt bemötande och trevlig personal.
    Bytt klossar bak på bilen, snabbt gjort och till ett förmånligt pris. 5/5 från mig. Läs mer
  • Henrik J skrev om Motordepån
    Det var kanon, som vanligt. Lämnar alltid in min bil på motordepån. Läs mer
  • Robin S skrev om Motordepån
    Bra service och trevligt bemötande! Läs mer
  • Patrik W skrev om Motordepån
    Snabbt fixat
    Lite minus är att de ej tar amex och att de tar betalt för lånebil. Läs mer
  • Katarina R skrev om Motordepån
    Bästa möjliga bemötande dom hjälper till med alla mina frågor mitt förra besök gällde motorvärmaren som byttes.Kommer alltid att komma tillbaka till dom. Läs mer
  • Adrian C skrev om Motordepån
    Snabb, bra och trevlig service. Läs mer
  • Madou D skrev om Motordepån
    Byte av elhiss.
    Bra bemötande. Snabb respons. Inga konstigheter. Läs mer
  • Jan R skrev om Motordepån
    Bra bemötande och raka svar, problemet löst. Läs mer
  • Christer K skrev om Motordepån
    Problem med kylaren. Snabb och bra service. Läs mer
  • Micke M skrev om Motordepån
    Trevliga och alltid hjälpsamma, gör bra jobb också! Läs mer
  • Ronnie B skrev om Motordepån
    Hjälpsam bemötande och bra avrapportering efter utfört jobb. Läs mer
  • Petra S skrev om Motordepån
    Blev bra bemöt av trevlig och rolig personal.
    Kan glad rekomendera dom. 👍🏽 Läs mer
  • Mats N skrev om Motordepån
    Fick fel på ABSn 2 dagar före besiktning och Motordepån löste det snabt å galant👍 Läs mer
  • Anders S skrev om Motordepån
    Jag har fått hjälp två gånger med fjäderbrott i framvagnen resp. Trasig motprtemperaturgivare. Båda gångerna fick jag hjälp inom två dagar och reåarationerna har varit utan anmärkning. Motordepån kommunicerade också bra med försäkringsbolaget i första fallet. Läs mer
  • Jennie H skrev om Motordepån
    Utmärkt service, snabbt, bra, bllligt Läs mer
  • Anne Li B skrev om Motordepån
    Byte av fjädrar fram, då den högra gått av.
    Proffessionellt mottagande o bemötande.
    De gjorde allt de kunde för att åtgärda så snabbt de kunde och jag fick tillbaka bilen tidigare än utlovat.
    Jag är jättenöjd 😊 Läs mer
  • Habib H
    Habib H skrev om Motordepån
    Bra jobbet med min bil tack mycket trevlig Parsonal både i varkstad och däckdepoån Läs mer
  • Mattias P skrev om Motordepån
    Styrvinkelgivare, inga problem alls, dom skötte allt perfekt. Läs mer
  • Willy N skrev om Motordepån
    Som vanligt mycket bra. Snabba besked och korrekta. Dessutom trevligt bemötande. Läs mer
  • Mickel M skrev om Motordepån
    Proffsigt bemötande. Bytte bromsar runtom. Läs mer
  • Dennis J
    Dennis J skrev om Motordepån
    Bästa verkstaden på norra sidan Stockholm.
    Kanon service, super hjälpsamma och extremt trevlig personal. Läs mer
  • Cecilia B skrev om Motordepån
    Mycket vänligt bemötande. Kom med försäkringsärende. Har tidigare bara varit kund i däckhotellet. Läs mer
  • Linus S skrev om Motordepån
    Priset stämde med uppskattning, framvangsinställning utförd blev bra, kunde fått lite mer detaljerat vad som gjorts då jag är motornörd. Läs mer
  • Josefine P skrev om Motordepån
    Byte av ABSringar samt felsökning av baklås på passagerardörr (visade sig vara paj låskista så den fick också bytas).

Bra priser, snabb kontakt och trevligt bemötande av personalen. Stort plus är att det ej syns att dörren är uppbruten från insidan.

Nackdel var att det tog tid att få fram ett pris på låskistan som behövde bytas.

I det stora hela är jag nöjd! Läs mer
  • Anders B skrev om Motordepån
    Lagade kupéfläkten på ett jättebra och snabbt sätt. Efter felsökning hörde dom av sig och allt gick smidigt.
    Toppen mek. Läs mer
  • Irmeli K skrev om Motordepån
    Bra bemötande och känns att det är pålitlig firma. Läs mer
  • Katri J skrev om Motordepån
    De var trevliga och kunde hjälpa mig snabbt när jag fick nerslad på något hos besiktningen. De ringde även för att försäkra sig om att det var rätt del som skulle bytas. Jag fick även hjälp att besikta om bilen efter. Tydliga med kostnad och proffessionellt bemötande från första till sista kontakten. Jag kan varmt rekommendera deras tjänster då alla mina besök varit positiva Läs mer
  • Johan S skrev om Motordepån
    Trevligt bemötande och bra utfört arbete. Rekommenderad varmt! Läs mer
  • Bernt N skrev om Motordepån
    Trevligt bemötande från början till slut vid byte av kopplingen till min bil. BN. Läs mer

Veddestavägen 23, 175 62 Järfälla