Motorvaruhuset

3.0

6 omdömen om Motorvaruhuset

ANNELI S
Skrev om Motorvaruhuset

Professionell, hjälpsam och trevlig på alla sätt. Sakunnig! Den bäste! Fint bemötande.

TIM A
Skrev om Motorvaruhuset

Beställde grejer från deras hemsida som aldrig dök upp, efter 1 månad så begärde jag pengarna tillbaka. Nu har det gått 2 månader och inget har hänt. Anmälan till ARN kommer att göras, VARNING för detta företag.

Kajsa K
Skrev om Motorvaruhuset

Mycket nöjd. Toppklass! Wow, vilken service och bemötande. Har aldrig blivit så bra och proffsigt bemött i någon webbbutik eller affär någonsin förr. Fem stjärnor extra till Marcus! Tusen tack för all hjälp.

MIRA G
Skrev om Motorvaruhuset

väldigt oseriösa,returnerade ett trasigt startrelä,har gått flera månader men ngr pengar har jag inte fått tillbaka (eller svar på mejlen jag skickat!)

motorvaruhuset s
Skrev om Motorvaruhuset

Varning för denna T Sköldheimer! Tycker vi ska ställa upp med gratis delar samt omgående leverans då han tagit sönder den delen han köpt vid montering pga av att han monterat på ett felaktigt vis, sedan hotar han med att skriva på forum att vi är oseriösa eftersom han inte fick någon ny gratis! Vi beklagar men kan naturligtvis inte ta ansvar om kunden väljer att köpa reservdelen och själv sköta montering. Tragiskt att behöva kommentera men kan inte låta detta stå emotsagt då han misskrediterar medvetet och vi lägger stor...

Torgny S
Skrev om Motorvaruhuset

Varning för detta företag!!!! Håller ej vad man lovar, samt är allmänt oseriösa.