Movator AB

Movator AB

Ring 08-32 20 15 www.movator.se
1.8

Anlita oss för företagsflytt, it-flytt, magasinering, mm.

5 omdömen om Movator AB

Ebba G
Skrev om Movator AB

Under all kritik. Extremt uselt företag med extremt usla anställda. Vill inte ens ge något i betyg. Beställde en tvättmaskin från Elgiganten med leverans, installation och bortforsling. Visst att det har snöat inatt men att ringa och säga att ni inte kan köra ner för en backe som är plogad och sandad och inte det minsta halt. Dessutom har det kört ner lastbilar och sopbilar under hela dagen även innan det var plogat, UTAN problem. Dessutom andra grannar som fått saker levererat under dagen också det innan det ens var plogat....

Uppsala Stadsbud
4.8/5 i betyg av 1023 omdömen 4.8 av 1023 omdömen

Med beröm godkänt! Mycket mera kan man väl inte säga, smidigt enkelt - värt varende krona!

Neda V
Skrev om Movator AB

Varning för detta bolag. Beställde hemleverans via Elgiganten. De dumpade ett kök på 800kg på allmän plats i vägen för all annan trafik och i ösregn. Hotfulla och otäcka i sin approach. Noll ansvar eller support.

CARINA JOSEFINE KARIN G

Under all kritik. Orkar inte ens att skriva mer. Undvik detta företag.bara. Elgiganten borde skämmas att samarbeta med de. Fast Elgigantens kund service hamnar i samma kategori.

Mex Flyttfirma AB
4.7/5 i betyg av 3313 omdömen 4.7 av 3313 omdömen

Jag är supernöjd med MeX Flyttfirma. Trevligt bemötande och superduktiga. Sakerna behandlades med stor försiktighet och dom hjälpte mig äv

Anders B
Skrev om Movator AB

Kanonbra flytt fr Södertälje till Stockholm. Det här är ett företag med killar som vet vad det gör, förpackar proffsigt och flyttar varsamt. Dessutom är de anslutna till branschorganisationen för möbelflyttare med allt vad det innebär i trygghet för kunder som vet vad/förstår de vill ha/köper. Dessutom är det ett företag som inte verkar söka sin bekräftelse på Reco (behöver troligen inte det) men leverar. Rekommenderas varmt!

Folke henry C
Skrev om Movator AB

Skulle leverera en diskmaskin till mig för Elgigantens räkning. Lyckades först med konststycket att leverera maskinen till fel adress (faktureringsadressen istället för leveransadressen). Ny tid bokades in "vi kommer nån gång mellan 16-21". Ingen kom dock, och ingen ringde heller. Fick dagen därpå veta att de tappat bort produkten på sitt lager. Ett lager som måste vara väldigt stort eftersom en ett och ett halvt dygn senare inte hade lyckats leta reda på maskinen.

Flyttfirma Arbetspartner AB
4.9/5 i betyg av 152 omdömen 4.9 av 152 omdömen

Vi har anlitat Flyttfirma Arbetspartner de senaste tre eller om de är fyra flyttarna och de är alltid super professionella och samkörda. Kva

FREDRIK J FREDRIK J