Movator AB

Fagerstagatan 51, 163 53 Spånga — Visa karta

3.0 i betyg av av 2 omdömen

Anlita oss för företagsflytt, it-flytt, magasinering, mm.

Läs vad 2 kunder tycker om Movator AB

• 2018-11-06

Anders B skrev om Movator AB
    Kanonbra flytt fr Södertälje till Stockholm. Det här är ett företag med killar som vet vad det gör, förpackar proffsigt och flyttar varsamt. Dessutom är de anslutna till branschorganisationen för möbelflyttare med allt vad det innebär i trygghet för kunder som vet vad/förstår de vill ha/köper. Dessutom är det ett företag som inte verkar söka sin bekräftelse på Reco (behöver troligen inte det) men leverar. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Reco tipsar!
    Service Lösningar Stockholm
    4.7 / 5 i betyg — 639 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Hemstädning Positivt och professionellt bemötande från första början. De är väldigt måna om sina kunder."
  • Folke henry C

2018-03-01

Folke henry C skrev om Movator AB
    Skulle leverera en diskmaskin till mig för Elgigantens räkning. Lyckades först med konststycket att leverera maskinen till fel adress (faktureringsadressen istället för leveransadressen). Ny tid bokades in "vi kommer nån gång mellan 16-21". Ingen kom dock, och ingen ringde heller. Fick dagen därpå veta att de tappat bort produkten på sitt lager. Ett lager som måste vara väldigt stort eftersom en ett och ett halvt dygn senare inte hade lyckats leta reda på maskinen. Läs mer

Bästa flyttfirmorna i Stockholm:

Anders L Anders L tycker:
“Superbra hanterad flytt, bra a...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte