Mr Tuning AB

Mr Tuning AB

2.3

6 omdömen om Mr Tuning AB

Glenn Tony Erland N

Vänder mig alltid till dom när behöver hjulbultar till rätt kvalitet och till vad jag kollat upp till marknadens bästa priser, dessutom snabb behandling, om något fel rättar de också till detta. Tackar

Daniel B
Skrev om Mr Tuning AB

Jag har aldrig varit i kontakt med en sämre kund"support". Handlar du här kan du inte räkna med att få den hjälp du förväntar dig. Under en månads tid försökte jag få suporten att förstå, men det gick aldrig in. De vägrade på något sätt att mottaga bilder för att underlätta, och de hade orimliga och obegåvade antaganden. Tillslut ersatte dom delen jag det gällde på "Goodwill" trots att det egentligen var en garantifråga. Så de lär inte riktigt ha förstått i slutändan i vilket fall.

Morgan A
Skrev om Mr Tuning AB

Beställde beslysning som glappade . Skickde dom ett mail men fick bara svaret att dom inte haft några problem med det tidigare och att jag skulle skicka tillbaka inget dom hjälpte till med att ordna fick inte ens en vettig adress på vart de skulle skickas till dom .... dan där på kom en påminnelse efter att jag hörde av mig igen fick jag till svar att de måste betalas å ska krediteras i efter hand

IBRAHIM B
Skrev om Mr Tuning AB

Efter att varit kund länge så har jag tappat respekten för dom. Sämsta kundbemötande. När det inte gick så bra i början då var kunden viktig men det glömmer man fort när försäljningen ökar.

CHRISTIAN B
Skrev om Mr Tuning AB

Bästa servicen. En av produkterna var fel. Tog bara ett par dagar så hade jag en ny i handen utan kostnad. Tackar

Anders L
Skrev om Mr Tuning AB

Skitföretag. Jag beställde spacers till en Audi A3 enligt denna annons på Blocket: "Pris avser en sats med 2st spacerplattor och 10 förlängda hjulbultar för en hjulaxel. Önskar ni spacers till samtliga fyra hjul beställer ni två paket. Vi lagerför ett brett sortiment utav Eibach hjulspacer till b.la: Audi A3" Fick ett annat skitmärke och inga hjulbultar. Fick visserligen lämna tillbaka dom när jag ringde och klagade. Kunde inte få det jag beställt...