MUDO Academy

Snittbetyg
4.7
Ring 073-512 34 99 Dela

Om företaget

Med Master Lims unika träningspedagogik erbjuder MUDO Academy träningsglädje, personlig utveckling och gemenskap för alla från 3 år. Vi lär dig Taekwondo från grunden: inga särskilda fysiska förutsättningar eller förkunskaper behövs. Hör av dig till oss genom att fylla i en intresseanmälan via vår hemsida, så kontaktar vi dig. Varmt välkommen!

45 omdömen om MUDO Academy

Sedan starten hos Reco 2024

Visar 45 omdömen med 4.7 i snittbetyg
Dani K
Skrev om MUDO Academy

Väldigt bra träning och proffsiga instruktörer. Hade önskat fler träningar att välja emellan.

Damdin S
Skrev om MUDO Academy

Hej! De bemött mig ganska bra, lära mig hur man skyddar sig själv, och för den har tiden jag lärde mig hur man skyddar sig själv och hur man också skyddar andra. Jag lärde mig hur man sparkar(framspark, sidspark), jag blev mer snabbare att göra rörelser, skydda sig själv. taekwondo kläder, sparring saker/skydd och väst. Jag älskar att träna där, några gånger det är svårt men också roligt. Hej då!

Abhiram M
Skrev om MUDO Academy

It was amazing I think I got fitter and muh more agile. I also like the teacher Alex who is wonderful in teaching Taekwondo

Monika V
Skrev om MUDO Academy

Bra utveckling för barnet fram till poombälte. Hade önskat lite fler träningstillfällen för svartbälten

Piero S
Skrev om MUDO Academy

En bra idrottsinstitution, vi är mycket nöjda på Mudo.

Tim L
Skrev om MUDO Academy

Jag har tränat taekwondo i 5 år och trivs väldigt bra. MUDO är som mitt andra hem, det är bra gemenskap. Alla bemöter en på ett schysst sätt. Lokalerna är stora och fräscha. Väldigt bra instruktörer som peppar en att nå sina mål med varierad träning. Saknar dock svartbältes träning i Sickla som det var tidigare, nu är vi rätt många i den nivån både som ungdom som vuxen🥋

Kerstin S
Skrev om MUDO Academy

Alltid trevligt bemötande, hjälpsam och vänlig personal. Kerstin som precis fyllt nio år tycker att det är lite svårt att förstå engelsktalande tränare. Skulle gärna se att det köptes in lite fler bord och stolar som medföljande förälder som väntar på sitt barn kan sitta på. Som det ser ut nu är det få sittplatser och alla får inte plats.

Susanne H
Skrev om MUDO Academy

Bra, strukturerad träning och upplägg. Tydliga steg. Bra info. Der som drar ner betyget ör att pass ibland ändrar tid dagen före pass, och att det är ganska dyrt.

Ida D
Skrev om MUDO Academy

Fick ett snabbt och trevligt bemötande där jag fick hjälp med min fråga om bokning på ett pass när jag inte lyckades boka in passet själv.

Leo E
Skrev om MUDO Academy

Jag tycker att MUDO behandlar mig bra för att jag blir gladare för varje gång jag går på MUDO. Jag har också lärt mig olika saker från taekwondo. Jag har velat tävla i taekwondo, och MUDO gav mig olika chanser att tävla och gjorde så att min poomsae blev bättre.

Ella K
Skrev om MUDO Academy

Bra träning och valfrihet när man kan träna, flera alternativ så det passar in bättre i vardagen.

Amy J
Skrev om MUDO Academy

Min lillebror går där. Då vill jag också vara med. Det hr gått bra. Jag har lärt massor teknik. Jag blir starkare. Jag träffade många kompisar där.

Magnus B
Skrev om MUDO Academy

Det viktigaste för mig som förälder är att jag vet de har bra och professionella tränare som hela tiden stöttar och sporrar min dotters utveckling. Träningslokalerna är riktigt fina med bra loungemiljö som är en bra trivselfaktor om man sitter och väntar.

Sibelle W
Skrev om MUDO Academy

Ett bra bemötande med dedikerade tränare som utmanar och skapar ett roligt upplägg för både träning och tävling. Härlig gemenskap som skapar många vänskapsband.

Joshua W
Skrev om MUDO Academy

Bokning av pass fungera bra. Vill veta mer info om just vad min barn behöver mer för att nå sin mål med blå bältet?

Lovisa N
Skrev om MUDO Academy

Mudo är mitt andra hem, tack så mycket!

Artemis G
Skrev om MUDO Academy

Det är dyrt men tillgängligt och barnen älskar sin träning. Tränarna lär sig barnens namn från dag 1, så även om det är en stor klubb med många aktiva så tror jag de flesta barnen känner sig sedda. Bra balans mellan lek och disciplin, särskilt för de mindre barnen. Vill man avancera inom sporten finns många specialträningar, extraträningar och möjligheter att delta i tävlingar. På det viset är Mudo en väldigt aktiv och ambitiös klubb, som dock även funkar bra för de barn som inte ”satsar” utan bara gillar att hålla på på...

Astrid D
Skrev om MUDO Academy

Jag tycker väldigt mycket om MUDO och jag hoppas att jag kan gå kvar så länge tills jag får svart bälte 👌 och jag gillar alla lärare som jobbar där och jag känner mig trygg på MUDO

Tanya K
Skrev om MUDO Academy

Blev bemött med välkomnande och glädje. Jag kände mig välkommen! Tycker mycket om träningarna som ges på MUDO.

Kasper H
Skrev om MUDO Academy

Bra tränare, väldigt tydligt organiserat, lite dyrt om man vill träna ofta

Philip H
Skrev om MUDO Academy

Jag har bara positivt att säga om klubben. Nästan hela min familj tränar på MUDO Academy (även jag) och vi är väldigt glada för allt vi fått från klubben. Alltid bra bemötande, trevlig ton och bra service. Tränarna håller ordning på barnen och lär ut disciplin på ett mycket bra sätt. Träningen är lekfull, rolig och utmanade. Jag rekommenderar små som stora att börja träna på klubben. Vi är så nöjda! 💥

Alicia G
Skrev om MUDO Academy

Mina barn älskar Modo. Kan starkt rekommendera!

Cornelia S
Skrev om MUDO Academy

Bra klubb, engagerade tränare. Fräscha lokaler. Kan varmt rekommendera denna klubb till andra.

Silvia L
Skrev om MUDO Academy

Mycket professionell klubb. Både i. Bemötande samt kvalitativa träningar. Mudo erbjuder en variation av träningar och alla kan arbeta i sin takt.

Atharv S
Skrev om MUDO Academy

Mudo is a great experience for us, apart from some small issues over all customer experience has been great, they really want you to succeed and keep transparency in all they do.

Catrin C
Skrev om MUDO Academy

Jag tycker alltid att man får ett trevligt bemötande från Mudo och de får en att känna sig väldigt välkommen. Alla tränare är engagerade och håller roliga pass.

Jimmy W
Skrev om MUDO Academy

Bra träningstider. Bra träning.

Benjamin H
Skrev om MUDO Academy

Trevlig bemötande. Kompetenta och snälla tränare. Alltid bra stämning under träningen. Sonen har hittat många nya kompisar och älskar träningen. Jämfört med andra aktiviteter ser vi en tydlig utveckling av motoriska och sociala kompetenser!

Stefan M
Skrev om MUDO Academy

Fantastiska tränare, träningar och jätteduktiga med barnen. Har tre flickor och alla tre har tränat MUDO sedan dagen de fyllde 3 år.

Hanna H
Skrev om MUDO Academy

MUDO är en som en stor familj, en ganska svettig familj, men ändå! Att träna kampsport på MUDO ger så mycket mer än bara bättre sparkar och slag, det ger självförtroende, gemenskap och ett syfte med träningen. Det är kul, det är utvecklande och det känns som om man hela tiden rör sig framåt - men på sina egna villkor.

Jenny M
Skrev om MUDO Academy

Väldigt nöjda, något lägre betyg pga prisbilden som ökat markant.

Pontus A
Skrev om MUDO Academy

Jag kan bara säga gott om denna fantastiska klubb. Kunniga och inspirerande instruktörer på en klubb som erbjuder stor variation på inriktning av träning. Allt från nybörjare till tävlande på högsta internationella nivå. God stämning, väldigt strukturerat och pedagogiskt utvecklingsprogram. Perfekt helt enkelt. Kommer nog träna här tills jag blir 90år.😄

Christina M
Skrev om MUDO Academy

Väldigt bra klubb. Seriösa och duktiga tränare och genialt system med de återkommande och regelbundna graderingarna som håller motivationen på topp. Dottern tränar flera gånger i veckan och älskar det!

Arda Ö
Skrev om MUDO Academy

Upplevelsen atmosfären kompisarna tränings passen tränarna det är alltid roligt och komma hit tänk om det var varje dag man fick uppleva det.!

Fanny S
Skrev om MUDO Academy

Stora fräscha träningslokaler och väldigt bra instruktörer som ger varierad träning! Rekommenderar alla som vill testa på en ny sport att boka en gratis provträning på MUDO Academy!

Ludvig H
Skrev om MUDO Academy

Mycket bra träningsform för barn, bra tränare och rolig träning

Sally K
Skrev om MUDO Academy

Väldigt bra lokaler och tränare. MUDO är dessutom en klubb som hela tiden utvecklas för att ligga i framkant. Miljön är trygg för barnen. När något ibland blir fel i administrationen/systemet så åtgärdas det omgående. Mina varmaste rekommendationer.

Emilia L
Skrev om MUDO Academy

Grymma tränare, ödmjuka, tydliga och professionella! Väldigt fräscha och luftiga lokaler. Ett föredöme för kampsporten!

Hendrik Dylan A
Skrev om MUDO Academy

Alltid kul på passen med kunniga och trevliga tränare. Bra struktur på medlemskap med olika möjligheter och enkelt bokningssytem för träningar. Ser fram emot fler år med träning på Mudo!

Sofia L
Skrev om MUDO Academy

Mudo är en välorganised förening. Det är lätt att följa de olika stegen i undervisningen. Bra att barnen hela tiden får träna på sin nivå.

Svar från MUDO Academy

Stort tack för det fina betyget och feedback! Det är viktigt för oss att alla barnen får träna på sin individuella nivå.

Victor C
Skrev om MUDO Academy

Bästa upplevelse! Utmärkt engagemang!

Svar från MUDO Academy

Stort tack för det fina betyget! Vi hoppas att vi fortsättningsvis kan ge er den bästa upplevelsen!

Arina I
Skrev om MUDO Academy

Alltid roligt, trevligt, lärorikt! Bästa tränare ! Fina fräscha lokaler! Lätt att boka tid för träning som passar dig bäst! Träning är anpassad till olika åldersgrupper.

Svar från MUDO Academy

Stort tack för de fina orden! Vi fortsätter göra vårt bästa för att du ska fortsätta trivas hos oss!

Mirva J
Skrev om MUDO Academy

Fantastiskt ställe! Riktigt högt kvalité på träning - erfarna, kunniga och väldigt trevliga tränare, mångsidig träning; alla oavsett tidigare erfarenhet kan träna säkert på sin egen nivå och utmana sig själva. Fint gemenskap - bästa träningskompisar. Stora fina lokaler. Rekommenderar varmt!

Svar från MUDO Academy

Stort tack för det fantastiska omdömet! Vi ser framemot din utveckling och mål på svarta bältet!

Daniel C
Skrev om MUDO Academy

Träning i Världsklass! Omtänksamma instruktörer! Guld medlemsskap 12 mån bunden + merch.

Svar från MUDO Academy

Stort tack för det fina betyget! Vi bugar stort och hoppas att du ska fortsätta trivas!

Harry J
Skrev om MUDO Academy

Kunniga tränare, trevlig miljö, personal som är hjälpsamma och trevliga. Lösningsorienterade. Personalen hjälper alltid till att lösa "problem" som uppstår om man bokat fel eller vill ändra bokning. Mailen kan ta lite långt att få svar på ibland men man får alltid ett svar.

Svar från MUDO Academy

Stort tack för omdömet och återkopplingen! Under januari har vi förstärkt medlemsservice och hoppas att du får snabbare svar på dina frågor.

Filtrera omdömen