Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle

Södra Skeppsbron 6, 802 80 Gävle — Visa karta

Välkommen till Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle

På Södra Skeppsbron 6 i Gävle hittar du Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik. Vi ställer oss frågan: Varför ha ont när du kan vara smärtfri? Vårt mål är att gå till botten med orsaken till dina problem.

Problem vi kan hjälpa dig med: Ryggskott, muskelskador, nackspärr, huvudvärk, löparknä, ischias och mycket mer.

Våra erfarna naprapater använder sig av evidensbaserad sjukvård för att uppnå bästa resultat för dig. När du vill ha snabb hjälp vid smärta är du varmt välkommen till oss på Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik.

Ps. Vi har vi även ett samarbete med Actic Gävle City som ger 20% rabatt på naprapatbehandling hos oss.

Läs vad 68 kunder tycker om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle

• MATTIAS W

2020-06-24

MATTIAS W skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Fixade min onda, stela nacke på 2 besök 👍 😃/Mattias Läs mer
  • 2020-05-12

Sven Erik B skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Besökte muskelcentrum för kontroll av axlar.
    Fick grundlig genomgång av axlarna och försök till "renovering" påbörjades.
    Jag hade gärna sett att det skulle bli bra med behandlingar.
    Tyvärr rekommenderas jag till sjukvården för utredning.
    Nu är jag de rullarna. Har vart på röntgen och får vänta på konsultation med ortoped läkare. Läs mer
  • 2020-05-10

Jessica S skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Lyhörda, kunniga, empatiska och intresserade. Läs mer

Sofia J skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Super bra bemötande.
    Professionell personal. Läs mer

Per Å skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Toppklass. Är inte bara behandling utan de kommer med individuella råd och program om förebyggande träning för att undvika framtida skadeproblem.
    Lysande bemötande och lätt att via nätet boka tider.

De är framtidens naprapater.... Läs mer
  • Emma S

2020-05-08

Emma S skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Muskelcentrum i Gävle, vilken professionell klinik. Supertrevlig personal med hög nivå av kunnande. Jag blev överraskad av den kombination av behandlingsmetoder de använder sig av för att hjälpa mig med mina stela axlar och nacke. Massage, kiropraktik och akupunktur, allt utfört av samma person. Med ett magiskt resultat. Läs mer

Malin E skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Jag upplevde dom som proffsiga och kunniga. Fick verkligen känslan av att dom hade god erfarenhet och intresse av att hjälpa mig med just mina problem. Läs mer
  • 2020-05-07

Åsa J skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Behandling. Jag sökte för problem med höftböjarmuskeln och löparrelaterade känningar i höger ben. Fantastiskt bemött av kunnig och serviceinriktad personal.
    Rekommenderar Er till mina vänner! Läs mer
  • 2020-05-07

Marie L skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Naprapattjänst för smärta i höft. Jag blev bra bemött av företaget. Hade inte så stora förväntningar men blev positivt överraskad. Söker mig gärna till kliniken igen om jag får besvär.

En positiv upplevelse. Läs mer
  • 2020-05-06

Urban H skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Massage
    Positivt
    Levde helt upp till mina förväntningar
    Positivt Läs mer
  • 2020-05-06

Eva M skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Jag valde att gå till Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle, via min sjukvårdsförsäkring i Skandia. Jag fick ett väldigt bra bemötande och en bra hjälp med min onda rygg. Går gärna dit igen om jag får några fler problem med ryggen. Läs mer

Robert Å skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Fick hjälp att identifiera smärta i handen vad orsaken var.
    Mycket kunnig personal som hitta mitt problem. Läs mer

Yvonne E skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Nöjd med behandling och bemötande. Läs mer

Filip Ä skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Enligt hemsidan skulle ett besök vara 45 min. Men flera besök var över på 5-15 min. Läs mer

Wictor C skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Kortfattat har min upplevelse hos Robert varit fantastisk!

Jag kom dit med en axelskada och Robert kunde nästa direkt peka ut vart felet låg någonstans. Vi påbörjade behandling omgående med stötvågor och massage, och jag kunde nästa samma dag känna hur axeln blev mer samarbetsvillig då smärta och spänningar runt axeln släppte rätt fort. Problemet kvarstår i själva axeln dock men jag är nu mycket mer upplyst om vad problemet är och vad som gäller för att jag ska återhämta mig. Det Robert säger bör följas som lag.

Rekommenderas starkt inte bara för behandling men också för diagnos av problemet. Läs mer

Claire M skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Behandling av skada.
    Trevlig personal
    Kunnig personal
    Tyvärr inte fått bukt med problemet ännu Läs mer

Per L skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Proffsigt bemötande och påläst personal. Jätte ont i ryggen, men med nålar och och någon knäckning blev allt bra. Ryggen fixad efter 2 behandlingar. Fortfarande bra efter 2 månader. Läs mer
  • 2020-05-02

Maj S skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Bra bemötande! Ville få lite tips på träning till en axel(frisöraxel) på ägare i 72 årsåldern men jobbade fortfarande! Gjorde träningen varje dag med lite olika resultat sen kom ju Corona o då hade jag bara att lägga ner salongen o hoppas att axeln blir bättre av det också! Vila o träning är väl bäst??
    Jag är helt nöjd för tillfället med det men inte med 70-plussandet.
    Trevlig helg! Läs mer
  • 2020-04-30

Susanne S skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Väldigt duktig. Professionell Läs mer
  • Lars-Åke H

2020-04-30

Lars-Åke H skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Väl mottagen proffsig personal.
    Hade hälsporre som dom fixat till med stötvågsbehandling
    Rekommenderas Läs mer
  • 2020-01-21

Eva J skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Bokade massage o akupunktur och blev väldigt väl omhändertagen och trevligt bemött på besöken.

Hade inte så stora förväntningar...
    (eftersom behandling på annat ställe inte gett resultat.)
    Men är glatt o positivt överraskad, för efter 2 behandlingar hos MuskelCentrum är jag så mycket bättre och har mindre ont, är väldigt tacksam!

Kommer fortsätta att gå hos Er när jag får problem och rekommenderar varmt Robert!!! Läs mer

Veronica B skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Mycket duktig naprapat. Kände mig väl bemött. Fått hjälp med min smärta genom stretch, akupunktur och massage och övningar att göra hemma. Läs mer

Caroline P skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Bra bemötande, jag sökte för smärta i musklerna runt skulderbladet, redan efter två behandlingar känner jag att mina symptom har minskat. Läs mer

Christina Å skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Blev hjälpt från värk med behandlingar akupunktur och övningar.Blev bemött seriöst och lugnt. Läs mer

Thomas B skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Akut ryggskott som efter 3 bahandlingar hjälpte mycket. Tog drygt 2 veckor att bli frisk. Robert på muskel centrum Gävle är att rekommendera. Mvh Thomas Läs mer

Therese L skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Beställde Idrottsmassage 30 min pga stel nacke/axlar. Jättetrevlig personal, bra bemötande. Ville bli ordentligt genomknådad för att släppa på spänningarna och känner att jag fick den massage jag var i behov av. Kommer garanterat att fortsätta köpa tjänsten. Läs mer

Therese N skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Fick ett toppen bra bemötande, och fick hjälp med min spända nacke. Läs mer

Agneta W skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Hade en slemsäcksinflamation.
    Mycket tillmötesgående + att det skulle bli bra.
    Hade inga som helst förväntningar och hade börjat misströsta.
    Det blev en aha-upplevelse. Mycket nöjd. Fick dessutom mycket respons och förståelse för min situation.
    Kan bara säga toppen👍 Läs mer

Lena O skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Hade haft ryggskott i fyra dagar och fick hjälp av Robert. Blev bra direkt!! Och fick även visat några övningar att göra i fortsättningen. Toppenställe att gå till när du behöver hjälp. Tack!! Läs mer

Sten E skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Mycket bra, högsta betyg Sophie! Läs mer

Evelina E skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Mycket trevligt bemötande! Prisvärt 👍 Läs mer

Timo B skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Fick bra hjälp, kunnig personal Läs mer
  • 2020-01-18

Daniel N skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Mycket bra, fick hjälp med min onda Axel på ett bra sätt! Läs mer
  • Harriet B

2020-01-17

Harriet B skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Hade ont i en muskel i skinkan och ont i ryggen.

Blev bemött på ett jättebra sätt av en trevlig man som kunde sin sak. Var helt bra efter 2 dagar.

Ni levde absolut upp till förväntningarna.

Allt var professionellt jag har inget annat att klaga på än priset, så jag får nog vända mig till någon som samarbetar med försäkringskassan Läs mer
  • Anthony A

2020-01-17

Anthony A skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Jag har ryggproblem och länge trott att det har varit en nerv som suttit i kläm. Jag har ibland inte ens kommit upp ur sängen eller ur bilen från sittandes position, svårt att sova pågrund av smärtan. Han som vårdar mig hittade problemet och kom fram att det var en muskel som var besväret och nu behandlar det. Det har get bra resultat efter 2 besök hos dom. Jag är jätte nöjd då för att tidigare hade jag sökt hjälp på en vårdcentral som inte alls hade den kompetens.. Bemötande har varit väldig jordnära och jag har känt mig bekväm i den.

Från början var jag väldig skeptiskt men eftersom jag lidit av detta besvär i flera år och har stort oro om att det skulle bli värre ju äldre jag blev. Jag är jätte nöjd med de resultat jag fått fram till dagens datum och nu förväntar jag mig mera framgång i min rehabilitering. Läs mer

Anders E skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Bra bemötande, gott om tider. Sen om stötvågsbehandlingen hjälper är en annan fråga! Läs mer

Patrik H skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Ryggmuskelbesvär. Behandling ok, samtal om behandling, orsak och verkan också ok. Lite kort behandlingstid dock. Läs mer

Karin B skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Jag fick hjälp med "artrosknä" jag fick akupunktur och övningar jag är mycket bättre och väldigt nöjd. Jag har rekommenderat Sofie Schelin till fler som skulle behöva hjälp Läs mer

Lena L skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Akupressur o akupunktur som tog bort muskelsmärtor i ryggen Läs mer
  • 2019-11-25

Urban W skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Behandling av knäskada. Snabbt svar på tid förfrågan och kom igång med bedömning och behandling. Läs mer

Per-olof S skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Bra och kompetent, bra bemötande, hjälp till bättring. Läs mer

Karl M skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Naprapatbesök.
    Tyvärr upplevde jag bemötandet som oengagerat. Svarade i telefon flertalet gånger under besöket. Läs mer
    2019-12-05 Johan S svarar Karl M
    Hej Karl,
    Tack för att du tog dig tid att utvärdera ditt besök. Givetvis ska du inte uppleva att telefonen stör din tid på behandling. Vi tar med oss detta och utvärderar internt.
    Tack för din feedback!

Med vänliga hälsningar
    Johan Söderström
    VD Muskelcentrum

Johan M skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Kiropraktik och massage..
    Otroligt skickliga att kunna läsa problemen i kroppen och åtgärda. Mycket bra Läs mer
  • 2019-11-20

Emma U skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Mycket nöjd efter två första besöken med skräddarsydd behandling. Tidigare gått till olika personer för sjukgymnastik, akupunktur, massage och kiropraktik. Nu hittat rätt, någon som ser helheten och kombinerar det som behövs i samma behandling! Mycket proffsigt och trevligt bemött. Riktigt bra! Läs mer

Leyla L skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Trevligt och proffsigt bemötande, fick hjälp med det jag sökte för. Läs mer

Stefan T skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Don kunde inte hjälpa mig riktigt pga kroniskt ont men fick ett bra mottagande och förklarande att dom inte kanske kunde hjälpa mig, men det kändes mycket bättre efter några behandlingar där.

Kan varmt rekommendera dom och ett riktigt trevligt och professionellt bemötande. Läs mer
  • Alfred M

Alfred M skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    hjälpen jag fick var väldigt givande och min naprapat var väldigt social och trevlig och anpassa sig efter mig Läs mer

Joachim H skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Fick en naprapatbehandling för småjusteringar i rygg och nacke. Bemötandet var trevligt och bra. Förväntningarna var höga efter att ha läst om företaget på nätet. Men tyvärr så upplevde dom inte dom fullt ut. Pga att jag tycker man ska gå igenom hela ryggen samt nacke och bäcken när någon söker för problem med dessa områden. Nu kändes det som att de ställen som blev behandlade var mer rutinområden. Gick inte igenom allt. Samt att jag tycker man borde börja med massage så att musklerna mjukas upp innan det är dags att justera felen som orsakar smärtan. Nu när dom börjar med att "knaka" direkt så är musklerna stela och smärtan blir högre. Istället för att mjuka upp kroppen först och justera sedan och då blir behandlingen mildare för kunden. Så mer noggrant förundersökning innan samt massage före så skulle betyget varit högre. Läs mer
    2019-12-05 Johan S svarar Joachim H
    Hej Joachim,
    Tråkigt att vi inte kunde leva upp till dina förväntningar. Hoppas vi får en ny chans framöver.

Med vänliga hälsningar
    Johan Söderström
    VD Muskelcentrum
  • Daniel S

Daniel S skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Fantastiskt bra!! Blev som ny efter första besöket👍 Super nöjd😃 Läs mer
  • Ann-Sofie W

Ann-Sofie W skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Kunnig, välkomnande, förtroendeingivande personal! Läs mer

Södra Skeppsbron 6, 802 80 Gävle