Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle

Södra Skeppsbron 6, 802 80 Gävle — Visa karta

Välkommen till Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle

På Södra Skeppsbron 6 i Gävle hittar du Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik. Vi ställer oss frågan: Varför ha ont när du kan vara smärtfri? Vårt mål är att gå till botten med orsaken till dina problem.

Problem vi kan hjälpa dig med: Ryggskott, muskelskador, nackspärr, huvudvärk, löparknä, ischias och mycket mer.

Våra erfarna naprapater använder sig av evidensbaserad sjukvård för att uppnå bästa resultat för dig. När du vill ha snabb hjälp vid smärta är du varmt välkommen till oss på Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik.

Ps. Vi har vi även ett samarbete med Actic Gävle City som ger 20% rabatt på naprapatbehandling hos oss.

Läs vad 48 kunder tycker om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle

• 2020-01-21

Eva J skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Bokade massage o akupunktur och blev väldigt väl omhändertagen och trevligt bemött på besöken.

Hade inte så stora förväntningar...
    (eftersom behandling på annat ställe inte gett resultat.)
    Men är glatt o positivt överraskad, för efter 2 behandlingar hos MuskelCentrum är jag så mycket bättre och har mindre ont, är väldigt tacksam!

Kommer fortsätta att gå hos Er när jag får problem och rekommenderar varmt Robert!!! Läs mer

Veronica B skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Mycket duktig naprapat. Kände mig väl bemött. Fått hjälp med min smärta genom stretch, akupunktur och massage och övningar att göra hemma. Läs mer

Caroline P skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Bra bemötande, jag sökte för smärta i musklerna runt skulderbladet, redan efter två behandlingar känner jag att mina symptom har minskat. Läs mer

Christina Å skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Blev hjälpt från värk med behandlingar akupunktur och övningar.Blev bemött seriöst och lugnt. Läs mer

Thomas B skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Akut ryggskott som efter 3 bahandlingar hjälpte mycket. Tog drygt 2 veckor att bli frisk. Robert på muskel centrum Gävle är att rekommendera. Mvh Thomas Läs mer

Therese L skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Beställde Idrottsmassage 30 min pga stel nacke/axlar. Jättetrevlig personal, bra bemötande. Ville bli ordentligt genomknådad för att släppa på spänningarna och känner att jag fick den massage jag var i behov av. Kommer garanterat att fortsätta köpa tjänsten. Läs mer

Therese N skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Fick ett toppen bra bemötande, och fick hjälp med min spända nacke. Läs mer

Agneta W skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Hade en slemsäcksinflamation.
    Mycket tillmötesgående + att det skulle bli bra.
    Hade inga som helst förväntningar och hade börjat misströsta.
    Det blev en aha-upplevelse. Mycket nöjd. Fick dessutom mycket respons och förståelse för min situation.
    Kan bara säga toppen👍 Läs mer

Lena O skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Hade haft ryggskott i fyra dagar och fick hjälp av Robert. Blev bra direkt!! Och fick även visat några övningar att göra i fortsättningen. Toppenställe att gå till när du behöver hjälp. Tack!! Läs mer

Sten E skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Mycket bra, högsta betyg Sophie! Läs mer

Evelina E skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Mycket trevligt bemötande! Prisvärt 👍 Läs mer

Timo B skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Fick bra hjälp, kunnig personal Läs mer
  • 2020-01-18

Daniel N skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Mycket bra, fick hjälp med min onda Axel på ett bra sätt! Läs mer
  • Harriet B

2020-01-17

Harriet B skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Hade ont i en muskel i skinkan och ont i ryggen.

Blev bemött på ett jättebra sätt av en trevlig man som kunde sin sak. Var helt bra efter 2 dagar.

Ni levde absolut upp till förväntningarna.

Allt var professionellt jag har inget annat att klaga på än priset, så jag får nog vända mig till någon som samarbetar med försäkringskassan Läs mer
  • Anthony A

2020-01-17

Anthony A skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Jag har ryggproblem och länge trott att det har varit en nerv som suttit i kläm. Jag har ibland inte ens kommit upp ur sängen eller ur bilen från sittandes position, svårt att sova pågrund av smärtan. Han som vårdar mig hittade problemet och kom fram att det var en muskel som var besväret och nu behandlar det. Det har get bra resultat efter 2 besök hos dom. Jag är jätte nöjd då för att tidigare hade jag sökt hjälp på en vårdcentral som inte alls hade den kompetens.. Bemötande har varit väldig jordnära och jag har känt mig bekväm i den.

Från början var jag väldig skeptiskt men eftersom jag lidit av detta besvär i flera år och har stort oro om att det skulle bli värre ju äldre jag blev. Jag är jätte nöjd med de resultat jag fått fram till dagens datum och nu förväntar jag mig mera framgång i min rehabilitering. Läs mer

Anders E skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Bra bemötande, gott om tider. Sen om stötvågsbehandlingen hjälper är en annan fråga! Läs mer

Patrik H skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Ryggmuskelbesvär. Behandling ok, samtal om behandling, orsak och verkan också ok. Lite kort behandlingstid dock. Läs mer

Karin B skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Jag fick hjälp med "artrosknä" jag fick akupunktur och övningar jag är mycket bättre och väldigt nöjd. Jag har rekommenderat Sofie Schelin till fler som skulle behöva hjälp Läs mer

Lena L skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Akupressur o akupunktur som tog bort muskelsmärtor i ryggen Läs mer
  • 2019-11-25

Urban W skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Behandling av knäskada. Snabbt svar på tid förfrågan och kom igång med bedömning och behandling. Läs mer

Per-olof S skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Bra och kompetent, bra bemötande, hjälp till bättring. Läs mer

Karl M skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Naprapatbesök.
    Tyvärr upplevde jag bemötandet som oengagerat. Svarade i telefon flertalet gånger under besöket. Läs mer
    2019-12-05 Johan S svarar Karl M
    Hej Karl,
    Tack för att du tog dig tid att utvärdera ditt besök. Givetvis ska du inte uppleva att telefonen stör din tid på behandling. Vi tar med oss detta och utvärderar internt.
    Tack för din feedback!

Johan M skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Kiropraktik och massage..
    Otroligt skickliga att kunna läsa problemen i kroppen och åtgärda. Mycket bra Läs mer
  • 2019-11-20

Emma U skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Mycket nöjd efter två första besöken med skräddarsydd behandling. Tidigare gått till olika personer för sjukgymnastik, akupunktur, massage och kiropraktik. Nu hittat rätt, någon som ser helheten och kombinerar det som behövs i samma behandling! Mycket proffsigt och trevligt bemött. Riktigt bra! Läs mer

Leyla L skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Trevligt och proffsigt bemötande, fick hjälp med det jag sökte för. Läs mer

Stefan T skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Don kunde inte hjälpa mig riktigt pga kroniskt ont men fick ett bra mottagande och förklarande att dom inte kanske kunde hjälpa mig, men det kändes mycket bättre efter några behandlingar där.

Kan varmt rekommendera dom och ett riktigt trevligt och professionellt bemötande. Läs mer
  • Alfred M

Alfred M skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    hjälpen jag fick var väldigt givande och min naprapat var väldigt social och trevlig och anpassa sig efter mig Läs mer

Joachim H skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Fick en naprapatbehandling för småjusteringar i rygg och nacke. Bemötandet var trevligt och bra. Förväntningarna var höga efter att ha läst om företaget på nätet. Men tyvärr så upplevde dom inte dom fullt ut. Pga att jag tycker man ska gå igenom hela ryggen samt nacke och bäcken när någon söker för problem med dessa områden. Nu kändes det som att de ställen som blev behandlade var mer rutinområden. Gick inte igenom allt. Samt att jag tycker man borde börja med massage så att musklerna mjukas upp innan det är dags att justera felen som orsakar smärtan. Nu när dom börjar med att "knaka" direkt så är musklerna stela och smärtan blir högre. Istället för att mjuka upp kroppen först och justera sedan och då blir behandlingen mildare för kunden. Så mer noggrant förundersökning innan samt massage före så skulle betyget varit högre. Läs mer
    2019-12-05 Johan S svarar Joachim H
    Hej Joachim,
    Tråkigt att vi inte kunde leva upp till dina förväntningar. Hoppas vi får en ny chans framöver.

• Daniel S

Daniel S skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Fantastiskt bra!! Blev som ny efter första besöket👍 Super nöjd😃 Läs mer
  • Ann-Sofie W

Ann-Sofie W skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Kunnig, välkomnande, förtroendeingivande personal! Läs mer

Patrik F skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Underhåll rygg och axel.
    Helt suverän personal.
    Mycket bättre än förväntat då jag haft naprapater som inte riktigt nått upp av olika anledningar.

5 bra ryggar av 5 möjliga Läs mer
  • 2019-11-16

Kerstin N skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    5-6 behandlingar för min inflammerade hälsena. Stötvågsbehandling plus träningsråd. Bra bemötande, känsla av kunnig person. Men jag är inte ett dugg bättre idag och då är det svårt att veta om jag fått adekvat behandling och råd.
    Mycket pengar och ingen förbättring känns surt.
    Vet inte hur jag ska betygsätta det. Läs mer
    2019-12-05 Johan S svarar Kerstin N
    Hej Kerstin,
    Tack för att du tagit dig tid att ge oss feedback.
    Senrelaterade besvär kan vara segdragna att få ordning på. Det är också mycket viktigt att man inte belastar mer än rekommenderat under tiden behandlingarna utförs. Detta för att optimera effekten av varje behandling.
    Vi hoppas att du blir av med dina besvär.

• 2019-11-16

Anna H skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Proffsigt bemötande, jag behövde släppa på flera låsningar i rygg och nacke och minska spänningar i muskler med akupunktur och det känns så mycket bättre nu. Läs mer
  • Madelen L

2019-11-16

Madelen L skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Snabbt svar om bokning, härligt bemötande och en trygghetskänsla hos dom. Läs mer
  • 2019-11-15

Tina S skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Problem med nacke och höft. Snabb återkoppling, lätt att få tider. Mycket kompetent personal, mina problem försvann helt efter fyra behandlingar. Bra tips och information hur problem uppstår och kan undvikas. Rekommenderas! Läs mer

Fredrik E skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Sophie på Muskelcentrum var så bra att jag skickade dit frugan också. Kan varmt rekommendera Muskelcentrum. Läs mer

Matilda B skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Kompetent och professionellt bemötande som tittade på andra saker än vad andra gjort tidigare. Fick tydliga och enkla övningar att göra. Haft uppföljning på att jag gör övningarna rätt och att det ger effekt. Läs mer

Anneli N skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Jag fick behandling för problem med hälsena. Jag blev mycket bra bemött med stort engagemang och kunnande, vilket gav stort förtroende. Läs mer

Björn H skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Ryggbehandling. Bra bemötande. Förväntningarna infriades inte vilket berodde på arten av ryggskada och inte företaget. Helt ok Läs mer

Majid P skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Jag hörde att naprapat kan göra mera än han gjorde! Läs mer
    2019-12-05 Johan S svarar Majid P
    Hej Majid,
    Ok, tack för din feedback.

Isabel N skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Jag fick hjälp med min axel.
    Förstående o duktiga . Läs mer

Kari K skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Trevligt och proffesionellt bemötande. Kunnig personal och bra behandling. Läs mer
  • Patric D

Patric D skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    1 behandling och absolut ingen bättring på mitt problem....ger naprapaten en chans till.
    Naprapat första besök och hade höga förväntningar med tanke på hur dom marknadsförde sig. Läs mer
    2019-12-05 Johan S svarar Patric D
    Hej Patric,

Hoppas du fått en förbättring av behandlingarna.

Lotta M skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Jag har haft problem med kroppen länge, och faktiskt så blev det resultatet mycket bättre. Så jag kommer att fortsätta att gå på muskelcentrm. Läs mer
  • Linda R

Linda R skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Jag har haft så mycket problem med min svank och hela ryggen pga mitt frisör yrke! Har varit hos många olika med ryggen, kiropraktor, massör, healer, sjukgymnaster, läkare, akuten,,, ja, lagt så mycket pengar på tillfälliga el skitkassa lösningar! Sophie tog tag i mina problem, och hjälpte mig med all min smärta, plus lite till, bla berättade hon att mitt lymfsystem var ur balans. Hur i all värld skulle jag kunnat listat ut det själv? Jag är mycket tacksam för allt hon hjälpt mig med! Läs mer

Maria B skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    jag hade problem i skuldran och blev mycket bra bemött och blev efter första behandlingen mycket nöjd. kroppen kom igång och ville gärna återgå till gamla vanor men jag tränade och stod emot. jag gick en gång till och de blev ännu bättre. jag är påväg till ännu en behandling för att kroppen verkligen ska förstå att jag menar allvar. tycker att personalen var toppen. Läs mer
  • Marcus A

Marcus A skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Jag var dit med en hamstringskada och fick stötvågsbehandling och ett schema med övningar så jag kunde börja bygga upp och lita på muskeln igen. Jag upplevde bemötandet som proffsigt och att naprapaten lyssnade och förstod mig väldigt bra när jag beskrev mina problem. Jag är helnöjd med mitt besöket. Läs mer

Elin O skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Fint bemötande, behandlingen är toppen och fräscha lokaler. Kommer tillbaka! Läs mer

Södra Skeppsbron 6, 802 80 Gävle