Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle

Södra Skeppsbron 6, 802 80 Gävle — Visa karta

Välkommen till Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle

På Södra Skeppsbron 6 i Gävle hittar du Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik. Vi ställer oss frågan: Varför ha ont när du kan vara smärtfri? Vårt mål är att gå till botten med orsaken till dina problem.

Problem vi kan hjälpa dig med: Ryggskott, muskelskador, nackspärr, huvudvärk, löparknä, ischias och mycket mer.

Våra erfarna naprapater använder sig av evidensbaserad sjukvård för att uppnå bästa resultat för dig. När du vill ha snabb hjälp vid smärta är du varmt välkommen till oss på Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik.

Ps. Vi har vi även ett samarbete med Actic Gävle City som ger 20% rabatt på naprapatbehandling hos oss.

Läs vad 108 kunder tycker om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle

• 2020-09-28

Thomas A skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Problem med nackspärr. Jag fick adekvat behandling och det känns numera bra även om det tagit sin tid. Läs mer

Anna S skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Hade smärta i höften och fick akupunktur m.m. Mycket proffsigt bemötande och behandling. Höften blev helt återställd efteråt. Läs mer

Susanne O skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Jag hade problem med en fot och fick en tid väldigt snabbt. Under besöket kände jag mig väl omhändertagen. Foten undersöktes noga och jag fick bra beskrivet för mig vad problemet kunde vara. Jag lärde mig tejpa och fick övningar jag skulle göra hemma för att stärka foten.
    Mina nya kunskaper var till stor hjälp och en vecka senare kunde jag utan problem vandra upp till Kebnekaises topp! Har inte behövt boka tid för återbesök.
    Jag skulle absolut kontakta Muskelcentrum igen vid behov, och rekommenderar gärna andra att göra detsamma. Läs mer

Håkan Å skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Professionellt bemötande. Mycket god kompetens och skicklighet. Läs mer

Sofie F skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Onda axlar och nacke, mycket bra intryck av kunnig och intresserad personal. Har bara positivt att säga om dem. Läs mer
  • 2020-09-24

Peter E skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Behandling av lårskada. Bra behandling och fina tips och idéer för framtiden Läs mer

Daniel H skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Grymt bemötande, riktiga detektiven när det gäller lösningar på ryggsmärtan, toppen helt klart. Läs mer

Mathias A skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Sökte upp Muskelcentrum pga ryggskada. Dragit med problem i rygg i väldans många år. Tagit hjälp från många olika håll tidigare, utan större förbättring. Få har besvärat sig med tid och engagemang att skapa sig en helhetsbild av skadan/problematiken.

Anders på muskelcentrum Gävle, känns proffsig, seriös och tar sig tid att grundligt ta reda på orsak och lösning.
    Är ännu inte helt bra men det går åt rätt håll. Läs mer

Martin B skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Väldigt proffsig och pålitlig personal. Kom väldigt snart fram till vad problemet med min axel var och påbörjade en rehab plan som visade sig ha mycket gott resultat!
    Supernöjd och rekommenderas starkt! Läs mer

Rolf W skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Toppen bra rehabilitering ny knäled på Sofiahemmet i mars.
    Bra rörelseresultatet hos Sofia.
    Mvh. Rolf Läs mer

Viktor W skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Väldigt trevlig och proffsig personal. Prisvärt Läs mer

Johanna Ö skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Jag sökte pga kraftig smärta/värk i nacke, skuldra och arm. Naprapaten sa väldigt snabbt att hon trodde att det rörde sig om diskbråck i nacken och rådde mig att söka vård på hälsocentralen för att få remiss till magnetröntgen.
    Men jag fick behandling på plats med bl.a. akupunktur för att lätta på spänningarna runt om det skadade området. Jag väntar idag på operation av diskbråcket och kommer med säkerhet boka nytt besök hos Sophie i Gävle som jag träffade vid mitt första besök. Läs mer

Mats F skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Hade problem med hälsporre som behandlades och blev helt återställd. Läs mer

Erika J skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Bra och kunnigt bemötande. Fick information om behandlingen och tankarna framåt. Läs mer

William F skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Jag har varit hos flera olika behandlingar för mina smärtor hos diverse naprapat, kiropraktor, massage m.m. och det har inte hjälp förrän NU. Tack vare Muskelcentrum kan jag leva smärtfritt. Förutom kompetens yrkes skicklighet så är de sååå trevliga. Vart rekommenderar. Läs mer

Axel L skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Hade fruktansvärt ryggskott. Fick hjälp på direkten och personalrabatt för att jag jobba inom vården. Behandlingen gick jättebra och det blev genast bättre. Läs mer

Camilla E skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Väldigt väl bemötande. Kunnig naprapat som hjälpte mig med mitt problem. Jag är mycket nöjd. Läs mer

Andreas L skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Bra bemötande och seriös genomgång innan för att bemöta min kravbild. Läs mer

Douglas H skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    -Stötvågsbehandling
    -Väldigt bra bemött
    -Mycket bra
    -Mycket bra bemött av trevlig och kunnig personal som insåg när denna behandling / diagnos troligen inte var den rätta och skickade mig vidare för ny diagnos. Läs mer

Josefine W skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Jag gick på naprapatbehandling för rygg- och nacksmärtor. Jag har blivit bemött väldigt bra och blev från första stund tagen på allvar. Det kändes som att behandlingarna hjälpte mig och att jag har börjat vara mer fysiskt aktiv i min vardag. Jag kan varmt rekommendera Muskelcentrum till andra. Läs mer

David K skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Sökte hjälp för låsningar i ryggen. Fick väldigt bra hjälp Läs mer
  • 2020-09-11

Eva L skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Trevlig och kunnig personal. Känner mig omhändertagen och proffesionellt mött/behandlad. Sökte naprapat för en krånglande skuldra. Den är definitivt på bättringsvägen. Läs mer
  • 2020-09-11

Marianne B skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Jättenöjd med både bemötande och behandling. Rekommenderas på det varmaste! Läs mer
  • 2020-09-09

Fredrik R skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Fantastiskt bra och professionellt bemötande. Kunskapen inom området var bra, en diagnos sattes snabbt och korrekt. Behandlingen tog inte mer än tre tillfällen. Läs mer
  • 2020-09-09

Christer T skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Trevlig bemötande och kunnig personal!! Läs mer
  • 2020-09-08

Veronica Å skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Rygg och nacke samt arm besvär.
    Upplevde att jag fick mycket bra hjälp och bemötande med mina problem.
    Min upplevelse är väldigt bra.
    Kunnig personal som lyssnar och löser problemet . Samt ger goda råd för hemma träning . Läs mer

Matilda B skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Naprapat behandling pga värk i rygg. Blev väldigt gott bemött. Inte stora förväntningar då jag tidigare varit på kiropraktor beh utan resultat. Blev mycket bättre och det höll i sig länge. Läs mer

Tücsi L skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Jag hade besvär med smärta och domningar och jag fick behandlingstid inom en vecka.
    Min naprapat var väldigt lyhörd och kompetent! Har levt upp till mina förhoppningar, med råge! Läs mer

Björn N skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Proffsig hjälp av kompetent naprapat med bra uppföljning. Läs mer
  • 2020-09-06

Mats L skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Naprapat behandling
    Bra bemötande
    Uppfyller förväntningarna
    Rekommenderas Läs mer
  • 2020-09-04

Jörgen P skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Bra resultat med stötvågsbehandling, blev bra efter 2 ggr. Gått med värk i 5 år, nu symtomfri! Läs mer
  • 2020-09-04

Barbro Å skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Jag sökte på grund av ont i ländryggen. Fick ett trevligt och kompetent bemötande. Jag hade höga förväntningar som uppfylldes genom att jag fick en eventuell diagnos.
    Därefter fick jag behandling som delvis hjälpte. Jag har fortfarande problem med smärta ibland och kommer troligen att återkomma för fortsatt behandling! Läs mer
  • Stefan O

2020-09-04

Stefan O skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Snapping hip som hade övergått till en inflammation i ett muskelfäste som övergått till falsk ischias. Fick hjälp med både behandling med nålar samt tips på stretchrörelser. Tyvärr är jag inte helt återställd men jag kommer att boka in fler besök vilket kanske sammanfattar min upplevelse. :) Läs mer

Madeleine O skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Första gången hos en naprapat och blev så bra bemött. Proffsig och otroligt kunnig. Kommer varmt rekommendera denna klinik till andra som också behöver ha hjälp med kroppen. Läs mer

Annelie Christina J skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Otroligt bra bemött av Anders, han hjälper mig på bästa sätt. Läs mer

Linda S skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Kunniga, trevliga och förstående! Man blir väl bemött och min naprapat såg problem som ingen annan jag gått till tidigare hade upptäckt -och då har jag testat en del. Enda lilla nackdelen är att de måste svara i telefonen när det ringer -borde finnas en växel eller telefontider istället. Läs mer

Nils D skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Nu har vi varit hos Muskelcentrum flera i familjen. Alla har blivit hjälpta. Behandlingar som lindrar smärta samt bra övningar som stärker kroppen framöver. Oerhört seriösa. Läs mer

Mona A skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Mycket bra bemötande samt en utmärkt behandling och en väldigt bra naprapat. Mvh Mona Läs mer
  • Christer W

2020-09-01

Christer W skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Behandling av tennisarmbåge. Jag blev lyssnad på och åtgärdsbehandling sattes in direkt. Hade inga förväntningar, men blev glatt överraskad när metoden mot smärtan som användes gav direkta resultat. Trevlig personal med ett intresse att hjälpa mig från smärta. Läs mer
  • 2020-08-31

Laura A skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Sökte naprapat pga nacksmärta, blev väldigt vänligt bemött, lyssnad på och byta behandling som löste problemet. Läs mer
  • MATTIAS W

2020-06-24

MATTIAS W skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Fixade min onda, stela nacke på 2 besök 👍 😃/Mattias Läs mer
  • 2020-05-12

Sven Erik B skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Besökte muskelcentrum för kontroll av axlar.
    Fick grundlig genomgång av axlarna och försök till "renovering" påbörjades.
    Jag hade gärna sett att det skulle bli bra med behandlingar.
    Tyvärr rekommenderas jag till sjukvården för utredning.
    Nu är jag de rullarna. Har vart på röntgen och får vänta på konsultation med ortoped läkare. Läs mer
  • 2020-05-10

Jessica S skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Lyhörda, kunniga, empatiska och intresserade. Läs mer

Sofia J skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Super bra bemötande.
    Professionell personal. Läs mer

Per Å skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Toppklass. Är inte bara behandling utan de kommer med individuella råd och program om förebyggande träning för att undvika framtida skadeproblem.
    Lysande bemötande och lätt att via nätet boka tider.

De är framtidens naprapater.... Läs mer
  • Emma S

2020-05-08

Emma S skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Muskelcentrum i Gävle, vilken professionell klinik. Supertrevlig personal med hög nivå av kunnande. Jag blev överraskad av den kombination av behandlingsmetoder de använder sig av för att hjälpa mig med mina stela axlar och nacke. Massage, kiropraktik och akupunktur, allt utfört av samma person. Med ett magiskt resultat. Läs mer

Malin E skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Jag upplevde dom som proffsiga och kunniga. Fick verkligen känslan av att dom hade god erfarenhet och intresse av att hjälpa mig med just mina problem. Läs mer
  • 2020-05-07

Åsa J skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Behandling. Jag sökte för problem med höftböjarmuskeln och löparrelaterade känningar i höger ben. Fantastiskt bemött av kunnig och serviceinriktad personal.
    Rekommenderar Er till mina vänner! Läs mer
  • 2020-05-07

Marie L skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Naprapattjänst för smärta i höft. Jag blev bra bemött av företaget. Hade inte så stora förväntningar men blev positivt överraskad. Söker mig gärna till kliniken igen om jag får besvär.

En positiv upplevelse. Läs mer
  • 2020-05-06

Urban H skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle
    Massage
    Positivt
    Levde helt upp till mina förväntningar
    Positivt Läs mer
    Johan S gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte