B-körkort

B-körkort

Här kan du läsa vad de som gått körkortsutbildning hos oss tyckt om utbildningen. Du kan även skriva ett eget omdöme!

18 omdömen om B-körkort

Sedan starten hos Reco 2017
Ling G

Alan is a very teacher! My route is Dandryd villa—E4—Hulleund—Sollentuna C, maybe a little help to your student

Faraj T gillar detta
Sylvia S

Mycket trevliga och proffsiga trafiklärare.

Svar från B-körkort

Hej Sylvia ! Tack för din fina rekommendation, det var ett nöje att ha dig som elev. Alltid med glatt humör och härlig inställning och engagemang,. Kör försiktigt och Lycka till i framtiden.

Robin N

Allting har varit super. De har varit trevliga och professionella. De har alltid svarat på frågor och hjälp till när det är något man inte förstått. Jag är mycket nöjd!

Svar från B-körkort

Hej Robin ! Stort tack för dina varma rekommendationer, det har varit så härligt att ha dig som elev hos oss. Mycket engagerad och fokuserad i allt som hade med körkortsutbildningen att göra. Kör försiktigt, och lycka till med allt !

Viktor R

Jag hade Aras som lärare och kan starkt rekommendera körskolan! Jag fick ett bra upplägg där varje lektion gav något nyttigt. Körlektionerna hölls på de ställen som man vanligast fick göra uppkörning på, och mycket riktigt så körde jag min uppkörning på ställen jag hade kört många gånger med Aras. Vill säga stort tack till det varma bemötande trafikskolan gett mig och hoppas att fler väljer att köra med dem. /Viktor R

Svar från B-körkort

Hej Victor ! Känns så härligt att din körutbildning gav dig en så givande vistelse tillsammans med oss. Vi tackar så mycket för dina varma rekommendationer och att vi fått ha dig som elev. Du var också så fokuserad att lära dig och var alltid entusiastisk.Alltid med glatt humör. Lycka till i framtiden !!

Arefeh H

Väldigt trevliga och erfarna lärare. Jag är mycket nöjd med Djursholms Trafikskola och rekomenderar den varmt till alla.

Svar från B-körkort

Hej Arefeh ! Tackar så mycket för dina rekommendationer! Det var så fina, och tack även för att vi fick ha dig som elev hos oss, du kämpade på så bra. Kör försiktigt !!

Mikael O

Jättebra handledning, trevligt och verkligen fixat efter mina behov.

Svar från B-körkort

Hej Axel ! Tackar för dina rekommendationer, och för bra kämpar anda för att få ditt körkort. Det har varit en glädje att ha dig som elev och så bra att vi fått dig att känna dig väl omhändertagen. Kör försiktigt !!

Louise E

Bra lärare, lätt att boka in lektioner, satte upp en tydlig plan över körningen. Planen var realistisk och min lärare var ärlig med mig vilket ledde till att jag tog körkortet på den första uppkörningen.

Svar från B-körkort

Hej Louise ! Tackar för dina varma rekommendationer! Härligt att du kände att vi planerar och sätter upp mål samt att vi hade en bra kommunikation hela tiden under din körkortsutbildning. Du var en härlig elev alltid med ett glatt humör och samarbetade mycket bra.Mycket engagerad i din utbildning. Stort Lycka till i framtiden, och du "kör försiktigt"

Philippe G

Djursholms trafikskola är en alldeles utmärkt körskola!! Rolig och trevlig personal som verkligen lär sina elever att köra! Rekommenderar denna körskola starkt till alla som vill ta körkort!!

Svar från B-körkort

Hej Philippe! Härligt att du trivdes hos oss, du var alltid positiv och glad samt målmedveten. En god lyssnare till vad vi ( trafiklärarna ) sade och då fungerar det alltid bra. Lycka till i framtiden, kör försiktigt och tack för din rekommendation.

Alexandra T

Fantastiskt bra lärare och utmärkt service! Rekommenderas varmt.

Svar från B-körkort

Hej Alexandra! Stort Grattis till körkortet, det gick ju som smort. Härligt att du trivdes hos oss och tack för rekommendationen kör försiktigt och lycka till.

Carl D

Jag var väldigt positivt överraskad av Djursholms trafik skola. Pedagogiska och kunniga trafiklärare som hjälpte mig med hela tjänsten, från besiktning till förståelse i trafiken.

Svar från B-körkort

Hej Carl ! Tack för din rekommendation.Det är härligt att din tid hos oss blev till din belåtenhet. Du var en härlig elev med en härlig inställning och alltid hade viljan att lära dig. Vi kommer sakna dig. Hälsningar från oss alla.