B-körkort

5 omdömen om B-körkort

Sedan starten hos Reco 2017
Bertil U

Hej Bergmans var utmärkt Ja vill särskilt tacka Petter för hur proffsigt all genomfördes. Bertil Uhlin

Filip H

det var bra, tyckte inte riktigt om att jag beralade för 5 teori lektioner men bara fick 4 men annars var det bra

Ylva S

Super nöjd med alla lärare, fick det stöd som jag behövde för att nå mitt körkort. Väldigt personlig miljö där man alltid känner sig välkommen! Kan varmt rekommendera till alla som vill ta sitt körkort.

Charlotta W

Fått hjälp med allt. Övningskörde inte privat så allt jag lärde mig gjorde jag på trafiskskolan. Bemötandet i receptionen och av trafikläraren var fantastiskt, och jag lärde mig massor om körandet och om mig själv. Fick mycket uppmuntran, vilket är något jag behöver väldigt. Det läste de av direkt och gav mig. Utan dem hade jag aldrig klarat det.

Fredrik L

Underbart bemötande vid jakten på BE-behörighet. Jag gick mest in för att kolla vad jag behövde göra utifall jag skulle ta behörigheten. Det hela slutade med att jag skrev in mig vid sittande bord! Toppen på alla sätt och vis! När sedan mitt privata arrangemang vid uppkörningen kollapsade så ställde körskolan upp helhjärtat och allt gick kanon! Underbart!