Riskettan

38 omdömen om Riskettan

Sedan starten hos Reco 2017
Gustafsson S

Bra bemötande och bra lärdom av att gå igenom i grupp. Däremot svårt att veta vad man skulle kunna i slutet av kursen

Novljanin A

Jag blev bemött jättefint av företaget och upplevde riskettan som en lärorik upplevelse som till mestadels nådde upp till mina förväntningar.

Katai C

Det var riktigt roligt att vara med och lyssna på övningen, riskettan.

Apoorva S

Det var jatte bra.. bra lokal och trafiklarare

Anton C

Jag visste redan de flesta saker som togs upp, men jag förstår varför kursen krävs.

Zhila D

Intensivkurs , teorikurs, körsimulator , körlektion God och vänligt bemötande Det är förtigt att svara på den tredje och sista frågan ( ingen nytta av körsimulator tillexempel ) Jag är hoppfull att kommer att uppleva glädje. Mvh /zhila

Mate K

Köpte lilla paketet och fick all information som behövdes samt så blev jag väldigt bra bemött.

Farha C

Jeuudbdvhkdkvyjczhb hjndudibrvjfnf din djkdnsbdukdndj kldbhkfbhhjknf kl. H vkmbvhbg

Rebecca J

• riskettan Jag blev bemött väldigt bra och mina förväntningar var att lära mig mer om hur alkohol och droger påverkar oss i vår körning och det tycker jag verkligen att jag fick lära mig. Vi fick fikapauser, jobba i grupp och gå tipspromenad vilket gjort allt mycket roligare.

Marcus Å

Jag har köpt ett litet paket med några lektioner och risk ett utbildning. Jag trodde när jag gick dit att jag skulle ha 3 timmar av att lyssna men det var mer vi som va där som gjorde saker och Janike som ledde det hela var väldigt bra och rolig så fick en possitiv överraskning.