Beställde en bilhållare för mobiltelefon , fyllde i alla fält korrekt med alla kontaktuppgifter ,e-post mm. Betalade 278 kr via Swish i samband med beställningen, fick inget bekräftelsemail ,flera dagar gick utan ett knyst från dem Ringde deras snorkiga kundtjänst som sa att jag inte gjort någon beställning eller ens betalat något till dem, att det var problem med Swish den dagen jag betalade, kontaktade Nordea som bara kunde bekräfta att de fått mina pengar samma dag jag gjorde beställningen och swishade. De sa att...

My Trendy Phone AB
6 omdömen om My Trendy Phone AB
Bluffbolag. Lämnade in sonens mobil för skärmbyte. Telefonen fortfarande inte tillbaka efter många veckor. Är nog förlorad för gott. Sonen extremt ledsen. Läst flera liknande omdömen. Undvik att handla av detta bolag.
Jag fick inte det skalet , som jag beställt , utan ett helt annat som inte ens kostar lika mycket utan mindre när man äntligen kom fram till kundtjänst på telefon , så la de på innan man han säga något. Jag har skickat tillbaka varan med spårbar frakt till den adressen som man får när man gör ett returärende . Så jag vet att de har fått varan i retur. När jag kontakta deras kundtjänst via chatten . så får jag som svar att de i sin tur ska skicka det vidare till reklamations avdelningen i Danmark, och att det tar...
Beställde skärmskydd som de påstod skulle passa till S10+ men när de kom så var de ca 0,5 cm för små runt om. Skickade då tillbaka detta i vändande post och nu påstår de att de inte fått returen och att jag skall betala för skydden. Dålig kundservice och taskig attityd!! Kommer aldrig handla hos dem mer och kommer varna alla för dem.
Skickade min telefon för att byta skärm till mytrendyphone. Skulle gå så snabbt. Pyttsan, tog över en vecka. Plus transporterna. Då jag fick tillbaka den hörde inte folk vad jag sa. Trodde jag packat micken med, men då det tog så lång tid hos mytrendyphone lämnade jag in den hos en lokal verkstad, x-boy. De konstaterade snabbt att mytrendyphone lämnat kvar skyddsplast och tejp på insidan av nya skärmen, därför hördes så klart inte vad jag sa. Kontaktade mytrendyphone som kallt konstaterade att min reklamationsrätt...
Ett av mitt livs sämsta köpupplevelser någonsin måste jag nog börja med. Fick vänta över 2 månader på my trendy phones reparationstjänst för mobiler som de erbjuder. Blev bollad fram och tillbaka via kundtjänst för att till slut få tillbaka mobilen. Mobilen som jag skickade in specifikt för att reparera/byta ut sim kortläsaren (alltså inte för att få en diagnos) kom tillbaka med samma fel som jag skickade in den för. Men då deras tekniker påpekar att det inte är något fel med den så fick jag därför betala för en feldiagnos....