Alla kategorier Vitvaror Stockholms län Solna My Trendy Phone AB

Solnavägen, 113 65 Stockholm — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om My Trendy Phone AB

• 2019-01-17

Sophia L skrev om My Trendy Phone AB
    Skickade min telefon för att byta skärm till mytrendyphone. Skulle gå så snabbt. Pyttsan, tog över en vecka. Plus transporterna.

Då jag fick tillbaka den hörde inte folk vad jag sa. Trodde jag packat micken med, men då det tog så lång tid hos mytrendyphone lämnade jag in den hos en lokal verkstad, x-boy. De konstaterade snabbt att mytrendyphone lämnat kvar skyddsplast och tejp på insidan av nya skärmen, därför hördes så klart inte vad jag sa.

Kontaktade mytrendyphone som kallt konstaterade att min reklamationsrätt upphört då en annan firma öppnat telefonen och hittat deras misstag 🙄🙄

Tack #xboy för snabb hjälp!!
    Skämmes #mytrendyphone lång leveranstid, lång verkstadsindustrin, fri frakt som utlovas på hemsidan stämmer inte och står inte för misstag. Läs mer
  • 2016-10-24

Tor skrev om My Trendy Phone AB
    Ett av mitt livs sämsta köpupplevelser någonsin måste jag nog börja med. Fick vänta över 2 månader på my trendy phones reparationstjänst för mobiler som de erbjuder. Blev bollad fram och tillbaka via kundtjänst för att till slut få tillbaka mobilen. Mobilen som jag skickade in specifikt för att reparera/byta ut sim kortläsaren (alltså inte för att få en diagnos) kom tillbaka med samma fel som jag skickade in den för. Men då deras tekniker påpekar att det inte är något fel med den så fick jag därför betala för en feldiagnos.
    Jag kontaktade därefter kundtjänst flertalet gånger för att komma fram till någon sorts lösning. Efter att de flera gånger bett MIG att återkomma till dem så meddelar de att de inte kan göra någonting och att det är mitt problem. djupt besviken på MTP.
    Hade jag kunnat sätta ett minus så hade jag gjort det. Läs mer