My Trendy Phone AB

Läs vad 4 kunder tycker om My Trendy Phone AB

• Bo Arne Fredrik W

2020-07-23

Bo Arne Fredrik W skrev om My Trendy Phone AB
    Jag fick inte det skalet , som jag beställt , utan ett helt annat som inte ens kostar lika mycket utan mindre
    när man äntligen kom fram till kundtjänst på telefon , så la de på innan man han säga något.
    Jag har skickat tillbaka varan med spårbar frakt till den adressen som man får när man gör ett returärende . Så jag vet att de har fått varan i retur. När jag kontakta deras kundtjänst via chatten . så får jag som svar att de i sin tur ska skicka det vidare till reklamations avdelningen i Danmark, och att det tar 2 veckor innan de tittar på ärendet.
    Eftersom jag alltid ta på klarna faktura när jag köper på nätet, så hinner den fakturan förfalla innan de ens tittat på returen .Tydligen så ska man betala för något som man aldrig får
    Det står i kundtjänst chatten att de svarar inom en minut , men det tar alltid minst tio minuter innan man får ett svar. man märker att en del svar är vita lögner från deras kundtjänst med.
    Nä Aldrig mer att jag köper något från detta företag och kommer inte rekommendera det till någon Läs mer
  • Susanne A

2019-09-30

Susanne A skrev om My Trendy Phone AB
    Beställde skärmskydd som de påstod skulle passa till S10+ men när de kom så var de ca 0,5 cm för små runt om.
    Skickade då tillbaka detta i vändande post och nu påstår de att de inte fått returen och att jag skall betala för skydden.
    Dålig kundservice och taskig attityd!!
    Kommer aldrig handla hos dem mer och kommer varna alla för dem. Läs mer
  • 2019-01-17

Sophia L skrev om My Trendy Phone AB
    Skickade min telefon för att byta skärm till mytrendyphone. Skulle gå så snabbt. Pyttsan, tog över en vecka. Plus transporterna.

Då jag fick tillbaka den hörde inte folk vad jag sa. Trodde jag packat micken med, men då det tog så lång tid hos mytrendyphone lämnade jag in den hos en lokal verkstad, x-boy. De konstaterade snabbt att mytrendyphone lämnat kvar skyddsplast och tejp på insidan av nya skärmen, därför hördes så klart inte vad jag sa.

Kontaktade mytrendyphone som kallt konstaterade att min reklamationsrätt upphört då en annan firma öppnat telefonen och hittat deras misstag 🙄🙄

Tack #xboy för snabb hjälp!!
    Skämmes #mytrendyphone lång leveranstid, lång verkstadsindustrin, fri frakt som utlovas på hemsidan stämmer inte och står inte för misstag. Läs mer
    Susanne A gillar detta
  • 2016-10-24

Tor skrev om My Trendy Phone AB
    Ett av mitt livs sämsta köpupplevelser någonsin måste jag nog börja med. Fick vänta över 2 månader på my trendy phones reparationstjänst för mobiler som de erbjuder. Blev bollad fram och tillbaka via kundtjänst för att till slut få tillbaka mobilen. Mobilen som jag skickade in specifikt för att reparera/byta ut sim kortläsaren (alltså inte för att få en diagnos) kom tillbaka med samma fel som jag skickade in den för. Men då deras tekniker påpekar att det inte är något fel med den så fick jag därför betala för en feldiagnos.
    Jag kontaktade därefter kundtjänst flertalet gånger för att komma fram till någon sorts lösning. Efter att de flera gånger bett MIG att återkomma till dem så meddelar de att de inte kan göra någonting och att det är mitt problem. djupt besviken på MTP.
    Hade jag kunnat sätta ett minus så hade jag gjort det. Läs mer
    Susanne A gillar detta

Bästa Vitvarubutikerna nära My Trendy Phone AB: