My Trendy Phone AB
1.0 i betyg av av
6 omdömen
Är det här ditt företag?
Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.
Uppdatera ditt företag6 omdömen om My Trendy Phone AB
-
skrev om My Trendy Phone AB
Beställde en bilhållare för mobiltelefon , fyllde i alla fält korrekt med alla kontaktuppgifter ,e-post mm.
Betalade 278 kr via Swish i samband med beställningen, fick inget bekräftelsemail ,flera dagar gick utan ett knyst från dem
Ringde deras snorkiga kundtjänst som sa att jag inte gjort någon beställning eller ens betalat något till dem, att det var problem med Swish den dagen jag betalade, kontaktade Nordea som bara kunde bekräfta att de fått mina pengar samma dag jag gjorde beställningen och swishade.
De sa att att det inte funnits några felanmälningar om Swish under hela måndagsdygnet.
Ringde åter deras kundtjänst och sa det Nordea sa dvs att de fått in pengarna på deras konto.
Då plötsligt sa de " jaha Jo just det nu ser jag betalningen"
Det här ju klart så att man funderar på en polisanmälan om bedrägeriförsök -
skrev om My Trendy Phone AB
Bluffbolag. Lämnade in sonens mobil för skärmbyte. Telefonen fortfarande inte tillbaka efter många veckor. Är nog förlorad för gott. Sonen extremt ledsen. Läst flera liknande omdömen. Undvik att handla av detta bolag.
-
skrev om My Trendy Phone AB
Jag fick inte det skalet , som jag beställt , utan ett helt annat som inte ens kostar lika mycket utan mindre
när man äntligen kom fram till kundtjänst på telefon , så la de på innan man han säga något.
Jag har skickat tillbaka varan med spårbar frakt till den adressen som man får när man gör ett returärende . Så jag vet att de har fått varan i retur. När jag kontakta deras kundtjänst via chatten . så får jag som svar att de i sin tur ska skicka det vidare till reklamations avdelningen i Danmark, och att det tar 2 veckor innan de tittar på ärendet.
Eftersom jag alltid ta på klarna faktura när jag köper på nätet, så hinner den fakturan förfalla innan de ens tittat på returen .Tydligen så ska man betala för något som man aldrig får
Det står i kundtjänst chatten att de svarar inom en minut , men det tar alltid minst tio minuter innan man får ett svar. man märker att en del svar är vita lögner från deras kundtjänst med.
Nä Aldrig mer att jag köper något från detta företag och kommer inte rekommendera det till någon -
skrev om My Trendy Phone AB
Beställde skärmskydd som de påstod skulle passa till S10+ men när de kom så var de ca 0,5 cm för små runt om.
Skickade då tillbaka detta i vändande post och nu påstår de att de inte fått returen och att jag skall betala för skydden.
Dålig kundservice och taskig attityd!!
Kommer aldrig handla hos dem mer och kommer varna alla för dem. -
skrev om My Trendy Phone AB
Skickade min telefon för att byta skärm till mytrendyphone. Skulle gå så snabbt. Pyttsan, tog över en vecka. Plus transporterna.
Då jag fick tillbaka den hörde inte folk vad jag sa. Trodde jag packat micken med, men då det tog så lång tid hos mytrendyphone lämnade jag in den hos en lokal verkstad, x-boy. De konstaterade snabbt att mytrendyphone lämnat kvar skyddsplast och tejp på insidan av nya skärmen, därför hördes så klart inte vad jag sa.
Kontaktade mytrendyphone som kallt konstaterade att min reklamationsrätt upphört då en annan firma öppnat telefonen och hittat deras misstag 🙄🙄
Tack #xboy för snabb hjälp!!
Skämmes #mytrendyphone lång leveranstid, lång verkstadsindustrin, fri frakt som utlovas på hemsidan stämmer inte och står inte för misstag. -
skrev om My Trendy Phone AB
Ett av mitt livs sämsta köpupplevelser någonsin måste jag nog börja med. Fick vänta över 2 månader på my trendy phones reparationstjänst för mobiler som de erbjuder. Blev bollad fram och tillbaka via kundtjänst för att till slut få tillbaka mobilen. Mobilen som jag skickade in specifikt för att reparera/byta ut sim kortläsaren (alltså inte för att få en diagnos) kom tillbaka med samma fel som jag skickade in den för. Men då deras tekniker påpekar att det inte är något fel med den så fick jag därför betala för en feldiagnos.
Jag kontaktade därefter kundtjänst flertalet gånger för att komma fram till någon sorts lösning. Efter att de flera gånger bett MIG att återkomma till dem så meddelar de att de inte kan göra någonting och att det är mitt problem. djupt besviken på MTP.
Hade jag kunnat sätta ett minus så hade jag gjort det.