N Trafikskola

N Trafikskola

ntrafikskola.se
  • BadgeTenYears

N Trafikskola i Finntorp startades 1991, vilket gör oss till Nackas äldsta trafikskola. Vi erbjuder körlektioner med både manuellt och automatväxlade bilar, Motorcykel lätt, begränsad samt tung, moped klass1 (EU-moped), teorikurser, handledarkurs, riskutbildningar samt intensivkurser. Från och med 2017 har vi utbildningar på...

369 omdömen om N Trafikskola

Sedan starten hos Reco 2015

Elias F
Skrev om N Trafikskola

Tack så mycket till N trafikskola och särskilt Alex. Världens bästa körskollärare som hjälpte mig att få B körkort. Väldigt pedagogisk och rolig som får en att längta till sina körlektioner, Tack!

Sally E
Skrev om N Trafikskola

Hussein är bästa lärare som finns! Konkreta tips och to the point! Klarade provet direkt!!!!

Fabian martin A
Skrev om N Trafikskola

Husse hjälpte mig på alla sätt det gick för att nå körkortet. Både duktig med att lära ut men samtidigt väldigt skön att snacka med. Rekommenderar körskolan och framförallt Husse som lärare!

Gabriel B
Skrev om N Trafikskola

En väldigt bra och seriös trafikskola, jag körde med både Alexander och Husse och de var båda två väldigt duktiga och engagerade lärare. Lektionerna hjälpte enormt och jag kände mig väl förberedd inför uppkörningen. Rekommenderar starkt.

Kennet J
Skrev om N Trafikskola

Tog hjälp av N Trafikskola för mitt BE-kort. En mycket bra trafikskola med proffsigt bemötande. Vill särskilt tacka Robert för hans tålamod, stöttande hållning och handfasta tips!

Mahdieh A
Skrev om N Trafikskola

Jag vill tacka N trafikskola i Nacka och Husse så mycket för all hjälp och tålamod under min tid som elev. Det har verkligen varit kul och roligt att köra tillsammans med dig. Jag uppskattar verkligen allt du har gjort för att hjälpa mig att bli en säkrare och mer självsäker förare. Tack för att du har trott på mig och stöttat mig genom hela processen.

Fredrik Nils H
Skrev om N Trafikskola

Jag har haft en tuff period på mig för att ta körkortet och har varit på flera körskolor tidigare. Började sedan på N Trafikskola och denna körskola är den bästa jag varit på. Speciellt Husse som alltid varit lugn och pedagogisk med mig. Han hade en bra plan och gav aldrig upp. Har även kört lite med Therese som också varit bra. Hälsningar Fredrik Hagström

Dexter H
Skrev om N Trafikskola

Jag hade Husse som lärare och jag har aldrig lärt mig så mycket på så kort tid som jag gjorde under våra lektioner. Varje lektion kändes meningsfull och som förberedelse inför uppkörningen, och han var alltid uppriktig om vad jag behövde öva mer på och vad jag var bra på. Även när jag gjorde fel så blev han inte arg, utan behöll lugnet och gav mig konstruktiv kritik i slutet av lektionen, vilket hjälpte mig fortsätta utvecklas även när jag gjort fel. Tack så mycket Husse!

Ali A
Skrev om N Trafikskola

Tack husse för alla intressanta och lärorika lektioner! Skulle absolut rekommendera trafikskolan och särskilt Hussein som var min lärare ifall ni vill ta körkortet på ett säkert och smidigt sätt!

Tobias M
Skrev om N Trafikskola

Jag tycker att alla lektioner som Husse hade med mig var roliga, lärorika och intressanta. Med vänliga hälsningar / Tobias Madsen

Lazo Amanj A
Skrev om N Trafikskola

Vill Tacka Husse och N Trafikskola I Nacka för hela min upplevelse med er. Jag övningskörde med Husse, vilken engagerad lärare, förberedde mig väl inför uppkörningen med alla moment som skulle komma inför provet. Va mer glad än nervös inför uppkörningen, då ja visste att ja skulle ta kortet i och med alla lektioner o moment Husse förberedde mig på. Husse bildar en vänskaplig relation med en som underlättar ens körning och man är inte ett dugg rädd för att misslyckas, utan snarare glad för att man gör om o gör rätt, ännu...

Inez D
Skrev om N Trafikskola

Jättebra trafikskola! Väldigt duktiga lärare, jag körde med både Husse och Micaela och båda var väldig pedagogiska, kunniga och väldigt trevliga. Blev väl förberedd inför uppkörningen som jag klarade på första försöket! Rekommenderar starkt.

Diana B
Skrev om N Trafikskola

Tack främst Micaela för en bra utbildning, upplevelse, bra stöd och trevligt bemötande! Tack även Therese och Anders och resten av gänget. Väldigt bra körskola!

Tommy Karl Simon Å
Skrev om N Trafikskola

Väldigt bra körskola! Trevlig personal och bra priser. Rekommenderas!

Dennis D
Skrev om N Trafikskola

Gjorde mitt BE kort här. Robert var grym som lärare & visade mig många trix & tips att tänka på. Bra pris på paketet också! Klarade uppkörningen på första & skrivningen på första. Utan denna skola hade de inte gått på första försöket. Vi ses igen när MC kortet ska tas. Rekommenderar starkt denna trafikskola 🥇

Jonathan Kim F
Skrev om N Trafikskola

Tack så mycket Husse för alla lektioner som både var roliga och lärorika.

Gustav Einar Folke Joakim C

10/10 på allting! Kan starkt rekommendera hela körskolan och speciellt Husse som var min lärare. Alltid lugn och pedagogisk när vi körde och alltid en plan med körningen. Hade det inte varit för Husse hade jag inte kunnat ta körkort.

Alva Linnea D
Skrev om N Trafikskola

På riktigt världens bästa trafikskola! Super trevliga och bra lärare. Lovar dig att utbildningen de ger är toppklass! Jag klarade uppkörningen på första försöket i Farsta och det är verkligen tack vare dem. Jag känner mig mycket tryggare och säkrare i trafiken efter att ha kört med dem och vet att allt jag fått lära mig kommer sitta kvar för resten av livet! Känns sorgligt att behöva lämna min lärare nu som hjälpt mig fram till ett körkort under några månaders tid men det är ju ändå av en positiv anledning trots allt :) Rekommenderar dem starkt!!

Erik N
Skrev om N Trafikskola

Rekommenderas starkt, speciellt Husse som är en väldigt trevlig och pedagogisk körlärare. Körskolan är proffsiga och trevliga. Super nöjd med Husse och skolan.

Nicoline M
Skrev om N Trafikskola

Väldigt nöjd! Blev väldigt bra bemött av alla inne på körskolan. Alla pratar med alla. Trevlig personal och de svarar väldigt snabbt på mail och på telefon. Husse var väldigt tydlig och bra på sitt sätt att lära ut, stressade inte upp sig eller mig om man råkade göra något fel.

Antonia S
Skrev om N Trafikskola

Kan verkligen rekommendera N Trafikskola och speciellt min trafiklärare Husse🤩 tog mitt körkort på ”första försöket” efter att ha lagt körning och teori på paus i 15 år. Detta är den 3e trafikskolan jag kör med och har aldrig blivit så bra bemött någon annan trafikskola! STORT TACK N Trafikskola och bästa Husse 🤩

Tyra A
Skrev om N Trafikskola

Gick från att bara övningskört lite privat till att inom loppet av 3 månader ta mitt körkort! Otroligt pedagogiska och duktiga lärare, som verkligen vill att eleven ska lyckas och komma framåt i körningen- rekommenderas varmt!

Elsa Maria S
Skrev om N Trafikskola

Riktigt bra! Fick gå igenom alla moment inför uppkörningen så jag kände mig redo. Alla var trevliga och läraren var pedagogisk, förstående och stöttande hela vägen tills att jag tog kortet. Jag fick lägga upp mina lektioner utifrån vad jag kände att jag behöver träna på. Läraren kom även med förslag om vad jag skulle träna på. Hade hört om N trafikskola från några vänner som nyss tagit körkort då de va väldigt nöjda. Jag tog 10 körlektioner för automatväxlad bil där varje lektion var 80 minuter.

Victor Adam Å
Skrev om N Trafikskola

Supernöjd med lärarna. Har haft både Hussein och Therese som är båda lugna och sympatiska. Det märks att lärarna verkligen bryr sig om eleverna och vill att du ska lyckas.

Liv H
Skrev om N Trafikskola

Jag har kört några lektioner med Husse och jag är jättenöjd! Han är så trevlig och mycket bra på att förklara. Supernöjd;)

Ahmed S
Skrev om N Trafikskola

Tack Hussein för dom mycket pedagogiska och trevliga körlektionerna. Rekommenderar att alla vänder sig till er för körlektioner.

Filip H
Skrev om N Trafikskola

Superbra upplevelse! Jag hade kört en hel del hemma men mestadels automat och jag ville ta ett manuellt körkort. Hade tidigare tagit en testlektion på en annan trafikskola men jag upplevde att man där försökte få mig att ta många fler lektioner än vad som egentligen behövs, och den var dessutom mycket dyrare. Superfräsch och fin lokal och jättetrevlig personal med bra bemötande varje gång man kommer in genom dörren. Jag körde ett par gånger med Micaela men mest med Husse och jag rekommenderar de båda! Jättebra tips och...

Robin S
Skrev om N Trafikskola

Mycket trevliga och duktiga, de gav mig mycket bra tips och tricks, med en lektion på bana och landsväg och två i trafik+ öva hemma så blev provet mycket enkelt tack vare Husse

Jens Jörgen R
Skrev om N Trafikskola

Husse tack för att du hjälpte mig att förverkliga en dröm jag haft länge. Trevlig ärlig hjälpsam tålamod. Fått för mig att ta mc kort skulle vara bökigt. Blev tipsad om N trafikskola av en kolega. Träffade husse och hans ihärdiga tjat och puchande gjorde så att tog mc kortet🤩🤩. Tack rekommenderar starkt N trafikskola och Husse. Mvh Jens

Julia T
Skrev om N Trafikskola

Bra trafikskola med grymma lärare som är pedagogiska och uppmuntrande! Jag har använt trafikskolan för både moppe- och bilkörning och är nöjd rakt igenom!

Siyanthan S
Skrev om N Trafikskola

Min lärare var Husse, väldigt bra bemötande och väldigt trevlig. Han delade med sig av massa knep som gjorde mig till en bättre förare. Massa olika skolor kräver ytterligare lektioner även om du är redo för trafiken, dock var det inte i denna skolan. Husse är väldigt erfaren ledare som delar med sig av sin kunskap och gör dig till en bättre förare. Jag rekommenderar starkt att gå till Ntrafiikskola!

Mats K
Skrev om N Trafikskola

Jag har haft Husse som min lärare för mc kort. Det som skrivs här stämmer inte….han är ÄNNU bättre. Pedagogisk, omtänksam och en otroligt schysst person. Kortet är bärgat idag och det känns bara så gött. Mats Knutson

Taner P
Skrev om N Trafikskola

Kände mig extremt välkommen redan första körpasset, jag hade planer att ta MC kortet till nästa säsong men tack vare handledarens breda kunskap så lyckades jag ta kortet redan i år. Min upplevelse på trafikskolan var extremt roligt samt lärorikt, har fått en ordentlig uppfattning om hur en Mc ska köras samt att jag känner mig trygg med mig själv ute i trafiken. Rekomenderar starkt, hoppas vi ses ute i trafiken

Laina Gabriella Mathilda B

På bara några veckor klarade jag uppkörningen för A-körkort (hade sedan tidigare A2). Husse är grymt tillmötesgående, trevlig och pedagogisk. Han har tålamod och ser varje elev! Kan rekommendera starkt.

Joakim E
Skrev om N Trafikskola

Vill du lära dig köra motorcykel så kan jag varm rekommendera Husse. Hans coachande och pedagogiska sätt tillsammans med en eldsjäls inställning och övertygelse gör att du lär dig fort och ger dig en grymt kul resa till körkortet!

Filip H
Skrev om N Trafikskola

Jag är supernöjd med lektionerna tillsammans med Husse. Det ledde till att jag idag tog A2 kortet! Man märker att Husse vet vad han gör och är en extremt trevlig och duktig lärare. Tack!

Paul E
Skrev om N Trafikskola

Tog körkort för MC på första försöket idag och måste passa på att tacka Husse för all hjälp och stöttning:)!!! Det är tack vare dig som jag har körkort idag ^^! Jag körde på insenaiv paketet och allt gick toppen smidigt!

Emil B
Skrev om N Trafikskola

Husse är den bästa mc-läraren som jag haft. Tog A2 nu och har A1 sedan innan. Husse visar hur man kör motorcykel. Han är delaktig och ser till att du förstår och får känna på hur man gör på riktigt. Stort tack till husse, blivit en mycket bättre förare med 6 års tidigare erfarenhet.

Kajsa L
Skrev om N Trafikskola

Mycket pedagogisk och engagerad mc-lärare som kommer med glatt humör även kl 7 på morgonen och tipsar och trixar med en tills allt sitter! Stort tack till Husse för att du hjälpt mig nå hela vägen!

Knut Roger K
Skrev om N Trafikskola

Mycket nöjd men min MC utbildning hos N-trafikskola! Bra personal som gjorde att varje lektion kändes som ett framsteg mot kortet. Särskilt tack till Husse som engagerat sig enormt i min utbildning!

Saad H
Skrev om N Trafikskola

Började först på annan trafik skola (utan att nämna namnet) efter 5 lektioner kändes A-körkortet väldigt långt bort och väldigt väldigt dyrt, hade även planer på att lägga ner. Sedan så tipsade en vän till mig N-Trafikskolan och speciellt Husse som lärare och bad mig testa, WOW vilken skillnad måste jag säga. N-trafikskola och Husse bryr sig verkligen om dig. Husse som lärare 10/10. Han är en ödmjuk person, lär ut sjukt bra genom att visa dem olika teknik moment som finns & gör det väldigt enkelt för dig att hantera hojen....

Johan Albert M
Skrev om N Trafikskola

Bra och härlig lärare som gjorde att jag klarade trafiken efter bara två lektioner utan några problem.

Amanda L
Skrev om N Trafikskola

Hade kört en del hemma men kom inte vidare i min utveckling. Fick snabbt och enkelt tider hos Husse som kom med bra tips och idéer och de sista momenten släppte på ett par lektioner. Även om man hade lektioner med andra som var på en annan nivå än en själv anpassade Husse momenten efter ens eget behov och tog sig verkligen tiden för en att förklara och visa för att utvecklas.

Alexander B
Skrev om N Trafikskola

Tog mitt A2 kort nyligen tack vare Husse som har varit en så bra lärare och beskrivit allt så himla bra. Tog intensiv paket och dom på N trafikskola har haft ett så bra bemötande. Skulle rekommendera 100 procent om du vill ta mc körkort välj N trafikskola och fråga efter Husse bästa läraren. Tack så mycket för all hjälp.

Helge H
Skrev om N Trafikskola

Tog mitt A-kort i veckan och kan endast ge beröm till N-trafikskola och Husse som lärare: Bra att organisera, kommunicera, bra att förklara körteknik, strategier på olika typer av körningar, vad man ska akta sig för eller det som behöver justeras för att klara de olika körprovsmoment. Teori och praktik kommer tillsammans, tips förankras och motiveras och till slut fungerar det på banan och i trafik. Att lära sig hojkörning blev riktig roligt (så som det borde vara!) varje gång man fick åka till övningsplatsen eller ute...

John Henrik E
Skrev om N Trafikskola

Kom från en annan mc-skola med en känsla av att inte blivit riktigt sedd och hörd där jag liksom harvade på planlöst. Så jag bytte till N trafikskola och träffade Husse. Samtliga problem lösta. Husse är närvarande och har inte svårt för att förklara vad man behöver jobba med för att bli bättre. Han är verkligen en kanonlärare. Kul att hänga med och ärlig. Jag känner inte att någon lektion var bortkastade pengar eller tid.

Jesper L
Skrev om N Trafikskola

N Trafikskola har varit kanon hela vägen. Jag klev in hos dem utan att veta mycket mer än att jag ville ta MC kort, och de ledde mig förbi alla steg. Dom har också varit flexibla och tillmötesgående. T.ex. när jag hittade en uppkörning kunde de med kortvarsel få in mig så att jag kunde värma upp och åka med dem dit. Husse är också en kanon lärare 🥳

Ellen B
Skrev om N Trafikskola

Tog mitt BE-körkort via N trafikskola och är supernöjd! Mycket flexibla med att hitta tider och svarar alltid snabbt på alla funderingar. Tack!

Sanchit B
Skrev om N Trafikskola

Jag tog A kortet idag och om du vill ta mc kortet så rekommenderar jag denna trafikskola och fråga efter Husse. I denna körskola vill lärarna verkligen lära ut hur man kör mc både på bana och trafik. Dessutom har du det sjukt roligt. Jag körde med annan trafikskola innan jag hitta hit och jag kan stark rekommendera denna trafikskola. Här kommer du verkligen lära dig hur ska ska manövrera mc på bana och hur du ska köra på ett tryggt sätt ute i trafik. Om du har målet och ta mc kortet så kontakta denna skola och självklart fråga efter husse! Tack så mycket ni är bäst!

Walter W
Skrev om N Trafikskola

Sjukt bra lärare (Husse) som visste exakt vad han höll på med! Jag tog A1 körkort och de var inga konstigheter utan fick hjälp och de kändes verkligen som om att de brydde sig mycket! Rekommenderar väldigt starkt!!! Tack