Nacka Golvjour Bygg & Inredning AB

Ektorpsvägen 4C, 131 47 Nacka — Visa karta

1.0 i betyg av av 1 omdömen
Välkommen till Nacka Golvjour Bygg & Inredning AB!

2011 var året då Nacka Golvjour Bygg & Inredning AB grundades och sedan dess har vi inrett, byggt och lagt golv i ett antal hem runt om i Stockholm. Våra grundpelare är trygghet, kompetens och kvalitè och detta är något som vi inte tummar på. Våra tjänster sträcker sig från Golvslipning, Golvläggning, Måleri och Mattläggning till Vattenskador, Elarbeten, Snickeri, Plattsättning och, Trapprenovering.

Vi har ett helhetstänk som gör det både enkelt och bekvämt för dig som kund.
Vi på Nacka Golvjour Bygg & Inredning AB har bestämt oss för att vara din helhetsentreprenad med sikte på att bygga framtiden! Med vårt blir det både enkelt och bekvämt för dig som kund.

Läs vad 1 kund tycker om Nacka Golvjour Bygg & Inredning AB

• Sponsor
    Honkonen Byggnads AB
    4.8 / 5 i betyg — 30 omdömen
    Badge2016
    "Snabb, noggrann, kunnig rörmokare och till bra pris dessutom. Kan inte bli bättre. Mycket nöjd!"
    ANNA-MARIA W
  • MARCUS H

2020-07-28

MARCUS H skrev om Nacka Golvjour Bygg & Inredning AB
    Inte att rekommendera! Företag som lämnar offerter som dem inte klarar av att möta i verkligheten. Räkna med att arbetet blir betydligt dyrare än vad du tänkt och till låg kvalité! Läs mer

Bästa byggföretagen i Nacka:

ANNA-MARIA W ANNA-MARIA W tycker:
“Snabb, noggrann, kunnig rörmok...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte