Nacka Sol AB

Nacka Sol AB

nackasol.se
  • Badge2023

Nacka Sol AB är företaget grundat med stor erfarenhet av solcellsbranschen samt el- och byggprojekt. Vi utför projekteringar och installationer av små och stora anläggningar till både privatpersoner och företag där vi anpassar lösningarna efter kundens önskemål och fastighetens förutsättningar. Våra två största grundpelare...

11 omdömen om Nacka Sol AB

Hans B
Skrev om Nacka Sol AB

Nacka sol AB har åt oss installerat en komplett anläggning med 36 paneler på både hus och garage. Vi har varit mycket nöjda med processen från första kontakt, offert, byggstart, leverans och färdigställande. Enkla och professionella kontakter, snabb och enkel dialog med stor uppmärksamhet på oss som kund. Det fanns något tillfälle där arbetet försenades med någon dag pga. väder och andra uppdrag men kommunikationen var ändå tydlig. Killarna som gjorde arbetet har varit extremt noggranna med detaljer såsom kabelgenomföringar,...

Kjell S
Skrev om Nacka Sol AB

Stort plus hittills för omfattande produktutbud, snabba leveranstider och alltid snabb respons i kundkommunikation. Projektet befinner sig halvvägs. Hittills allt gott! ser fram emot att ge ett mer omfattande omdöme längre fram.

Marketta M
Skrev om Nacka Sol AB

De är kunniga och duktiga på Nacka Sol AB. Hjälpsamma och lätta att ha och göra med. Jag låtit de installera solpaneler på carport tak. Snart ska de få installera batteri också i huset. Rekommenderar varmaste deras tjänster!

P
Skrev om Nacka Sol AB

Bemötande var proffisionellt, kunnande och förtroendeingivande. Jag hade höga förväntningar och dom levde upp till det. Jag är supernöjd och har köpt solcellsanläggningar, batterianläggningar samt konsultuppdrag.

Markus B
Skrev om Nacka Sol AB

Duktig, och kunnig. Väldigt bra kundbemötande. Hjälpsam vid frågor mm.

Anne F
Skrev om Nacka Sol AB

Mkt bra projektledare. Säljare lite för påstridig. Riskerade ett nej där…

Mathias G
Skrev om Nacka Sol AB

All eloge till Nacka Sol! Allt från offert till färdig installation med solpaneler och batteri gick hur smidigt som helst. Må solen lysa länge på er - och våra paneler. Mvh Mathias/Annica Saltsjö-Boo

Svar från Nacka Sol AB

Tack för de fina orden, Mathias! Ja nu får vi vänta tills snön smälter bort och solen börjar skina ordentligt. ☀️😎

Christer S
Skrev om Nacka Sol AB

Begärde in en offert på solceller och fick genast kontakt med Mikko på Nacka Sol. Vi kom överens om en tid då han skulle komma och titta på förutsättningarna och på plats gjorde han en väldigt noggrann undersökning av taket och började planera solcellernas plats och storlek. Det som förvånade mig direkt när han kom var att han kom i liten Nissan , aha tänkte jag om jag väljer honom behöver jag i alla fall att inte vara med och betala på en dyr Merca. Jag fick ett väldigt bra förtroende för Mikko direkt och han levde...

Svar från Nacka Sol AB

Tack Christer för det fina omdömet! :-) Men det var en liten Volkswagen Up.. :-D

Samuel J
Skrev om Nacka Sol AB

Nacka Sol hjälpte oss att installera laddbox för bilen. Vi är supernöjda på alla sätt och vis och kan varmt rekommendera.

Svar från Nacka Sol AB

Härligt att ni är nöjda, Samuel. :-)

Anne S
Skrev om Nacka Sol AB

Snabb och proffsig leverans! Höll mig hela tiden informerad om vad som skulle ske. Väldigt trevlig personal också!

Svar från Nacka Sol AB

Tack, Anne! Härligt att du är nöjd. Nu är du redo när solen kommer fram igen. :-)

Jimmy D
Skrev om Nacka Sol AB

Bra utförd entreprenad !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vi kan även stöda vid din sida!

Svar från Nacka Sol AB

Kul att höra Jimmy! Med fasbalanseringen via Ferroamp så har du verkligen en framtidssäkrad lösning.