Nacka Strand Dental

Nacka Strand Dental

www.nackastranddental.se
  • BadgeSixYears
Boka tid Ring 08-122 271 65 Dela

Välkommen till Nacka Strand Dental! På Cylindervägen 14 i Nacka Strand hittar du Nacka Strand Dental. Vi är en toppmodern tandläkarmottagning i nybyggda lokaler som tar hand om dig när du behöver tandvård. Hos oss kan du alltid känna dig trygg då vi ser till dig som kund och ditt unika behov. Vi har mångårig erfarenhet av...

202 omdömen om Nacka Strand Dental

Sedan starten hos Reco 2019

Sofia T
Skrev om Nacka Strand Dental

Victoria, Shoreh o Tanja, ni proffsiga, trevliga o jag har äntligen hittat hem! hälsar en mycket tacksam patient!

Karin Eleonora G
Skrev om Nacka Strand Dental

Vänligt och proffesionellt. Båda barnen har genomgått tandreglering och vi är mycket nöjda.

Nova S
Skrev om Nacka Strand Dental

Haft en så bra upplevelse med min tandställning och under hela behandlingen, inga problem över huvudtaget och fått all hjälp jag behövt. Och även så nöjd och tacksam med resultatet!🙏🏼

Cecilia J
Skrev om Nacka Strand Dental

Jag har aldrig varit med om en tandklinik som jag längtar tills jag får träffa igen. Nacka Stand Dental har väldigt fräscha lokaler och underbar personal. Ett extra stort shout out till Tanja som är en tandhygienist utöver det vanliga. Med henne så har min tandhälsa gått från dålig till väldigt bra genom små ändringar i mina rutiner och regelbunden tandstens borttagning. Rekommenderar alla!

Noah D
Skrev om Nacka Strand Dental

1. Jag blev bemött bra och kände mig omhändertagen. 2. Jag hade förväntningar om ett bra bett, raka och jämna tänder. Nacka Strand Dental fick mina förväntningar att gå igenom. 3. De har varit en lång process men väldigt värt det. När jag själv har varit slarvig har NSD hjälpt till och löst saker smidigt.

Gun-Britt M
Skrev om Nacka Strand Dental

Tanja är lätt på handen och ser alltid ta öl att kunden har det bra!

Mathias N
Skrev om Nacka Strand Dental

En ny (tandhygienist) värld har öppnat sig för mig! Efter att i flera år upplevt ångest dagar innan och mycket smärta under min behandling hos tidigare tandhygienister så fick jag tips om Tanja på Nacka Strand Dental. Har nu vid mina två besök här fått uppleva att det alls är så smärtsamt som det tidigare varit för mig. Hela mottagningen känns mjuk, harmonisk, proffsig och fräscht överlag.

Carl C

Trevligt och proffesionellt mottagande

Lars E

Väl omhändertagen Åtgärder bra beskrivet

Claudia K
Skrev om Nacka Strand Dental

Absolut, här är det förbättrade meddelandet: Jag vill verkligen rekommendera Nazarnin, tandläkaren på Nackastraddental. Hon är exceptionell när det gäller tandvård och ger alltid enastående service. Dessutom vill jag hylla Nevin, ortodontisten, för hennes utmärkta arbete med att korrigera tänder. Tack vare henne har min dotter nu perfekta tänder på bara ett år. Absolut! Här är din rekommendation på svenska: Jag rekommenderar starkt Nackastranddental tandklinik . De erbjuder enastående service och vård av hög kvalitet.

Marie S
Skrev om Nacka Strand Dental

Mycket nöjd med ett års besök pga sonens tandställning. Rekommenderar verkligen !

Annika V
Skrev om Nacka Strand Dental

Jag och sonen är så nöjda med den fina behandling vi fått under hans tandreglering. Nevins varma, lugna bemötande och stora kompetens har gjort att vi känts en stor trygghet och tillit under hela resan! Vill varmt rekommendera Nevin och Nacka Strand Dental till dej som väntar samma resa. (När vi skulle välja var det recensionerna som hjälpte mig välja rätt)

Lisbeth D
Skrev om Nacka Strand Dental

Fin miljö och atmosfär i denna tandläkarpraktik. Känner ett lugn redan i väntrummet när man kommer in. Känner sig väl omhändertagen.

Pia B
Skrev om Nacka Strand Dental

Är mitt i behandlingen, efter ett långt uppehåll pga sjukdom och undanflykter. Mycket professionellt rent dentalt, vilket ger trygghet. Dessutom inte bara kunnig utan TREVLIG personal och bra stämning/kemi mellan tandläkare och tandsköterska. Omsorg och vänlighet genomsyrar hela behandlingen. Fräsch miljö, effektivt. Kan jag ha det bättre?

Emma K
Skrev om Nacka Strand Dental

Tack för jättefint omhändertagande idag när jag skulle dra ut min onda visdomstand, kände mig så trygg i era händer🌟

Andrea R
Skrev om Nacka Strand Dental

Jag tog kontakt med Nacka Stand Dental i behov av tandreglering och de levde verkligen upp till mina förväntningar. Jag fick ett mycket varmt, och proffesionellt bemötande. Processen var noggrann och skräddarsydd efter mina behov vilket gav ett utmärkt resultat!

Kicki W
Skrev om Nacka Strand Dental

Alltid så professionella och trevliga. Har precis bokat tid för dottern som nu blir 3:e generationen i vår familj som går hos samma tandläkare. Bäst helt enkelt!

Novalie E
Skrev om Nacka Strand Dental

Jag hade stort underbett och det var osäkert om det skulle kunna fixas med tandställning. Men det gick och jag är väldigt nöjd med resultatet! Jag kände mig väldigt bra bemött under de två åren jag hade tandställning. Nevin Asal var min tandläkare och hon var väldigt trevlig och jag tycker att hon gjorde ett väldigt bra jobb.

Teija E
Skrev om Nacka Strand Dental

Vänligt bemötande och professionell tandvård. Jag hade två tänder som hade spruckit och fick en brygga på höger överkäke. Var lite omtumlad och ledsen för vad som hade hänt. Både tandläkaren och tandsköterska var empatiska och förstående.

Therese P
Skrev om Nacka Strand Dental

Nacka strand dental är vänliga och proffesionella. Min dotter har känt sig väl mottagen och trygg under hela processen med att få tandställning. Nu har vi tagit bort den och hon är så nöjd och glad. Tack snälla för all hjälp! Rekommenderar verkligen!❤️👍 Terese Perman

Tim B
Skrev om Nacka Strand Dental

Personalen är jätte trevlig och jag är super nöjd med min behandling.

Ingrid Marianne S
Skrev om Nacka Strand Dental

Helt fantastiskt bemötande som skapade en trygghet som är viktig för mig som är tandvårdsrädd. Tydlig och lugn tandläkare, pedagogisk . Tandsköterskan som är den första person man möter inger stort förtroende som skapar trygghet och gör det lättare att slappna av

Sibel Hazim K
Skrev om Nacka Strand Dental

Så proffsiga, kunniga och snälla på Nacka Strand Dental. Lokalen har jätte trevligt miljö. Jag är super nöjd med resultatet efter min besök till tandhygienisten. Min dotter behövde tandställning och med hjälp av Nevin Asala fantastiska arbete har hon drömtänder idag. Tusen tack!!!❤️ Rekommenderar verkligen!!! 🙏💯☺️

Matilda M
Skrev om Nacka Strand Dental

Trevligt och proffsigt bemötande! Supernöjd med behandlingen samt resultatet av min tandreglering, rekommenderar verkligen!

Dilan S
Skrev om Nacka Strand Dental

Företaget och personalen är väldigt proffsiga ,blev bemött på bästa möjliga sätt med tydlig information i receptionen. Trevliga och glada människor som jobbar i Nacka Strand Dental samt att lokalen var väldigt renlig och fräsch. Duktiga tandläkare som levde upp till mina förväntningar och lite till. Jag gjorde min tandställning och har varit patient här i över ett år. Ger dom 5 utan 5 guldstjärnor och rekommendera starkt till alla som vill ha fina tänder att komma förbi Nacka Strand Dental! Dilan Suarez

Anders D
Skrev om Nacka Strand Dental

Trevligt bemötande i nya fina lokaler.

Liv B
Skrev om Nacka Strand Dental

Seriösa och duktiga, enda som fattades var tider. Ofta fullbokat och jag tror det hade kunnat gå snabbare om man hade kunnat gå dit tätare.

Tibor K
Skrev om Nacka Strand Dental

Super bra service. Bra människor och väldigt kunniga

Sigge A
Skrev om Nacka Strand Dental

Jag började gå till Nacka Strand Dental för 5 år sedan för en tandreglering. Jag var ganska rädd för tandläkare innan men det försvann helt och jag är supernöjd över min behandling, resultatet blev utmärkt. Jag är supernöjd över nacka strand dental och Nevin!!

Rebecca T
Skrev om Nacka Strand Dental

Jag fick ett fint och superproffsigt bemötande på Nacka Strand Dental. Jag är jättenöjd med resultatet efter besöket. Tack!

Ellen R
Skrev om Nacka Strand Dental

Helt ok lite snabbt, kunde vara mer informativt för ökad patientdelaktighet. Informera om extrabehandlingar och att de kostar extra så man kan göra ett val som patient tex tandstensbortatgning

Anders H
Skrev om Nacka Strand Dental

Tandvård är mkt personlig. De för mig nya medarbetarna Vivian och Lena gjorde enligt min bedömning ett proffessionelt jobb. Tandhygenisten Tanja som jag har längre erfarenhet av är en klippa. Gör en proffsig behandling till ett rent nöje. Rekommenderas!

Stefan N
Skrev om Nacka Strand Dental

Helt fantastiskt bemötande kom dit utan bokad tid och de klämde in mig mellan två kunder stort tack

Eva H
Skrev om Nacka Strand Dental

Vänligt och proffsigt. Omsorgsfullt.

Jonas S
Skrev om Nacka Strand Dental

Bra bemötande samt frågar om det går bra.

Cecilia C
Skrev om Nacka Strand Dental

Fantastiskt trevligt bemötande och väldigt noggrann och kunnig personal - kan varmt rekommendera Nacka Strand Dental!

Sara A
Skrev om Nacka Strand Dental

Från dag 1 bemött på ett proffesionellt och utomordentligt vis, valde att som 34-åring göra tandreglering som nyligen tagits bort, jag är supernöjd med resultatet och hela behandlingstiden hos Nevin m.fl. Rekommenderar starkt denna klinik! 10/10!! 🌟

Sofia K
Skrev om Nacka Strand Dental

Vi har gjort regelbundna besök för tandreglering hos Nevin för dotterns tandställning. Trevligt bemötande, snabba besök/kontroller och tydlig information om vad som utförs och varför.

Gunne S
Skrev om Nacka Strand Dental

Mycket trevlig personal och man känner sig verkligen lmhändertagen. Undersökningen gick fort. Kanske för fort?

Kenneth B
Skrev om Nacka Strand Dental

Mött på allra bästa tänkbara sätt med vänlighet, empati, förståelse och glada ansiikten. Genomförde en genomlysning av tänder samt fick tandhygienistens positiva och goda råd.

Lamin C
Skrev om Nacka Strand Dental

Fantastiskt bemötande och personal som varit tillmötesgående och flexibelt på alla sätt. Jag investerade i tandreglering och är mycket nöjd med väl genomförd behandling, resultatet blev livsförändrande.

Inga G
Skrev om Nacka Strand Dental

Besöket hos tandläkaren A. Björk idag var mycket bra. Jag fick intrycket av en kunnig, duktig och respektfull person. Synd att han slutar här i Nacka! Jag är glad för de människor som kommer att få hjälp av honom i framtiden.

Bertil Lennart H
Skrev om Nacka Strand Dental

Mycket bra. Bro ök och uk. Trevligt bemötande och kompetent personal.

Matz E
Skrev om Nacka Strand Dental

Tandhygienisten Tanja är ett riktigt proffs !

Mats W
Skrev om Nacka Strand Dental

Fick en akuttid ock hjälp med värk direkt. Så nöjd

Elisabeth S
Skrev om Nacka Strand Dental

Andreas var proffsig och väldigt serviceminded. Väldigt nöjd med mitt besök!

Kerstin Ö
Skrev om Nacka Strand Dental

Mycket bra bemötande Blivit rekommenderade företaget Fina lokaler,trevlig personal. Fick dessutom en ny fin tand.

Daniel B
Skrev om Nacka Strand Dental

Proffsigt o bra bemötande rakt igenom. Trevlig miljö o lätt att både hitta och ta sig till. Blev också vidareremitterad till specialist vilket också var bra.

Barbro O
Skrev om Nacka Strand Dental

Bra bemötande. Jag förväntade mig engagemang och vänlighet och fick just det förutom professionalism.

Felix J
Skrev om Nacka Strand Dental

Efter att jag bitit av en tand var det dags att ta tag i tandläkarskräcken. Blev väldigt bra bemött av tandläkare och tandhygienist från första besöket. Nu är tänderna lagade och både tandläkarskräck och tandsten är som bortblåst!