Naprapat Marie Larsson

Naprapat Marie Larsson

Ring 070-623 01 13 www.naprapatmarie.se

Välkommen till Naprapat Marie Larsson! Mitt mål med naprapatyrket är att alltid anpassa varje behandling efter varje enskild individ. Jag vill hitta vad som smärtar, hur det smärtar, varför det gör det och hur vi tillsammans kan jobba för att det inte ska komma tillbaka. Jag vet mycket väl hur viktigt det är att det fysiska...

44 omdömen om Naprapat Marie Larsson

Lotta R
Skrev om Naprapat Marie Larsson

Har både köpt vitaminer och tagit naprapatbehandlig och blir alltid supertrevligt och proffsigt bemött. Proffsig hjälp som svarar upp mot mina förväntningar och mer där till.

Access Rehab - Falun
4.7/5 i betyg av 649 omdömen 4.7 av 649 omdömen

Efter en ridolycka fick jag snabb och bra hjälp för att bli återställd i nacke och rygg. Access rehab har hjälpt mig jättebra och även fått

Anki M
Skrev om Naprapat Marie Larsson

Lugnt och avslappnat möte. Kunnig inom sitt område.

Åsa F
Skrev om Naprapat Marie Larsson

* Behandling mot nackspärr mm * Jättebra bemött, lyssnade, förstod. * Inga förväntningar mest rädd för knäckande ljud, knäckningen gick bra fast jag tycker inte om ljudet. * Blev bra efter 3 behandlingar. Är mycket nöjd med allt kommer att boka ny tid i framtiden samt rekommendera till andra.

Karin P
Skrev om Naprapat Marie Larsson

Jag har gått hos Marie i två omgångar för besvär med främst nacke och axel, och jag vill inte gå till någon annan. Marie är lyhörd, engagerad och väldigt duktig. Dessutom är hon en jättetrevlig, rolig och härlig människa. Hon är bäst och jag rekommenderar henne varmt!

Inge S
Skrev om Naprapat Marie Larsson

Har provat mycket som inte hjälpt mig - Marie hittade rätt på en gång ! Upplever henne som kunnig o inlyssnande o öppen - Otroligt duktig o bra bemötande. Inge..

Robin L
Skrev om Naprapat Marie Larsson

Jättebra på alla sätt och vis

Tomas L
Skrev om Naprapat Marie Larsson

Köpte naprapattjänst ! Blev super bra bemött 10 av 10 Hade ganska höga förväntningar då jag hört att det skulle vara bra..! Och jag företaget levde upp till dom med råge 🔝😍 Super bra och skulle gärna tipsa andra

Sandra N
Skrev om Naprapat Marie Larsson

Marie är väldigt duktig på sin sak. Enda negativa (som ändå är positivt) är att man kan få vänta väldigt länge på tid :-) vilket betyder att fler än jag tycker att hon är bra!

Per L
Skrev om Naprapat Marie Larsson

Marie har fantastisk kompetens och förmåga att skapa trygghet i behandlingssituationen. Som kund känner man sig alltid väl omhändertagen. Behandlingarna av min rygg har medfört att tidigare besvär fullständigt upphört.

Eva B
Skrev om Naprapat Marie Larsson

Naprapatbehandling. Marie är fantastiskt trevlig, kunnig och bra! Hon hittar problemen i kroppen och löser det med olika metoder som kompletterar varandra.

Jessica O
Skrev om Naprapat Marie Larsson

Marie är en väldigt bra naprapat, hon får absolut högsta betyg när det gäller både bemötande och behandling!

Sara E
Skrev om Naprapat Marie Larsson

Jag tog kontakt när jag blev besvärad av löparknä. Hon har hjälp mig tillbaka med diverse olika behandlingar. 😁 jag kommer fortsätta att gå till Marie som har ett bra bemötande och en riktig glädje spridare.

Eva S
Skrev om Naprapat Marie Larsson

Kunnig, seriös och engagerad. Är supernöjd! Går på återkommande besök.

Helena C
Skrev om Naprapat Marie Larsson

Lugn och framför allt superduktig. Går alltid därifrån supernöjd.

Tony N
Skrev om Naprapat Marie Larsson

Marie är så duktig på att hitta punkter som behöver åtgärdas. Är nöjd med behandlingarna som hon gjort på mig.

Maria B
Skrev om Naprapat Marie Larsson

Toppenbra naprapat! Vänligt bemötande, kunnig och limkölla.

Elisabeth A
Skrev om Naprapat Marie Larsson

Kunnig Lyssnar in Vill lära sig Noggrann Tänker och arbetar utanför boxen!

Malin A
Skrev om Naprapat Marie Larsson

En otroligt varm och go tjej , som tar emot en med öppen famn. Hon lyssnar noga på allt , bara för att fixa och trixa ihop en toppen behandling som passar just mig! Tack Marie , du är bäst!

Jon Ä
Skrev om Naprapat Marie Larsson

Jag har köpt naprapattjänster. Alltid proffsigt och trevligt bemötande.

Maria R
Skrev om Naprapat Marie Larsson

Jag kom till Marie i samband med en muskelskada som hon hjälpte mig att läka på ett mycket kunnigt och proffesionellt sätt. Efter det besöker jag nu henne regelbundet för att hålla min kropp i skick och för att inte drabbas av ytterligare skador. Jag rekommenderar varmt alla att gå till Marie. Där får man den hjälp man behöver.

Marit S
Skrev om Naprapat Marie Larsson

Naprapat Marie Larsson inger stort förtroende och skapar en trygg stämning i en som kund utsatt situation. Jag har fått snabb effekt på mina problemområden och även en långsiktig insikt i vad jag kan göra för att bibehålla dessa områden smärtfria . Jag kan varmt rekommendera Marie

Ingmarie Å
Skrev om Naprapat Marie Larsson

Kan varmt rekommendera Marie, hon är kompetent, lugn, trygg och man känner sig så väl omhändertagen.

Karin S
Skrev om Naprapat Marie Larsson

Jag har fått sån fantastisk bra hjälp av Marie, hon är en underbar person, så otroligt empatisk och kunnig. Kan rekommendera Marie 1000 gånger om!

Johan P
Skrev om Naprapat Marie Larsson

Marie har och är både väldigt kunnig och trevlig. Hon är bra på att ge bra råd och energi. Jag har varit till ganska många olika naprapater, men Marie är både "bredast" i sitt kunnande och mest engagerad. Jag har sökt för stelhet och smärta i nacke/rygg.

Malin H
Skrev om Naprapat Marie Larsson

Trevligaste och bästa naprapaten jag träffat! Har haft många låsningar och ont i nacke o rygg! Ett besök hos Marie gör mig så mycket bättre och jag blir helt lyrisk!! Hon kan så mycket och hittar det jag har problem med!! Kan varmt rekommendera henne!!! Den bästa!!!!!

Annelie O
Skrev om Naprapat Marie Larsson

Jätte bra bemötande alla gånger jag varit där. Har hjälpt mig mycket med nacken. Jag har rekommenderat Marie till flera kompisar och min släkt som också varit väldigt nöjda.

Lisa A
Skrev om Naprapat Marie Larsson

Alltid glad och positv bemötande.Man får alltid hjälp med de besvär man söker för.

Ulrika K
Skrev om Naprapat Marie Larsson

Marie Larsson är en jättebra naprapat. Hon är kunnig, angagerad och väldigt trevlig! Hon har hjälpt mig igenom flera olika sjukdomstillstånd och bekymmer. Man får inte bara hjälp med det akuta bekymret utan även hjälp med träningsövningar, livsstilsråd och utrustning. Rekommenderas varmt!

My B
Skrev om Naprapat Marie Larsson

Marie är en mycket duktig naprapat! Hon är kompetent och trevlig. Hon har med sina behandlingar och tips på förebyggande övningar hjälpt mig att komma till rätta med mina ryggproblem. /My

Mikael A
Skrev om Naprapat Marie Larsson

Marie är en mycket lyhörd och kompetent naprapat som ser till kundens problem och åtgärdar så väl kortsiktiga som långsiktiga bekymmer. Jag har upplevt en stor förbättring med ryggproblem sedan jag träffade Marie då jag upplever att hon har en god helhetsbild vad gäller åtgärdsplan för att både förebygga samt åtgärda smärta. Jag rekommenderar varmt att man träffar Marie om man har problem med smärta i rörelseapparaten.

Ida R
Skrev om Naprapat Marie Larsson

Fick hjälp med nacke/rygg av naprapat marie. Kände mig väldigt bra bemött och sedd under hela besöket. Skulle verkligen rekomendera fler att gå dit! Känner mig så mycket bättre i kroppen efter tre besök o fler kommer det bli.

Caroline G
Skrev om Naprapat Marie Larsson

Jag har fått hjälp av Marie med spända muskler i nacke, rygg, skuldra, jag är väldigt nöjd med den hjälp jag fått och jag kommer fortsätta gå till Marie :)

Carina F
Skrev om Naprapat Marie Larsson

Toppenbra bemötande och en otrolig bra kunskap om kropp och själ😍.

Helén B
Skrev om Naprapat Marie Larsson

Alltid lika bra bemötande. Trevlig och lättsam. Lyhörd och proffessionell. Har rekommenderat Marie till andra.

Yvonne W
Skrev om Naprapat Marie Larsson

Marie är en naprapat med stor kunskap, modern utrustning och en förmåga att se hela människan! Med känsla för hur just din kropp fungerar och med mycket värme och professionalism ger jag henne de allra bästa rekommendationerna !

Monica S
Skrev om Naprapat Marie Larsson

Fått en rejäl omgång av Marie. Hon vet var man har ont eftersom det gör så attans ont men det är bra ont. En riktigt bra "plågare"😂

Ingela P
Skrev om Naprapat Marie Larsson

Bokade tid då jag har besvär med ryggen, från nacken och ner till benen. Då Marie hjälpt mig tidigare så var mina förväntningar höga. Jag behövde inte bli besviken, varmt o personligt bemötande, trygg oc säker bedömning och en proffsig mångsidig behandling.👍 Det bästa är såklart att resultatet även denna gången blir superbra❣❣ Sömnen om nätterna är kvittot på detta. Mycket nöjd o glad kund Ingela i Borlänge

Helena B
Skrev om Naprapat Marie Larsson

Marie är en mycket proffesionell och duktig naprapat! Hon kan sin sak och jag uppskattar hennes sätt att arbeta med helheten! Hon ger bra råd vad gäller träning och förebyggande tips. Dessutom är hon väldigt trevlig. Rekommenderas varmt!

Mona L
Skrev om Naprapat Marie Larsson

Jag sökte pga att jag haft ont i ryggen och höften i över 1 år. Fick komma på första besöket snabbt och fick ett otroligt bra, proffsigt och trevligt bemötande. Marie är kunnig och kompetent. Jag känner mig trygg med henne och att hon vet vad hon gör. Har tidigare varit på många behandlingar hos olika behandlare men ingen har känts så seriös som Marie. En stor eloge till Marie som jag har stort förtroende för.

Erik D
Skrev om Naprapat Marie Larsson

Köpte behandling av stela höftböjare etc. Mycket bra bemötande och en väldigt proffsig behandling med gott.resultat. Kan verkligen rekommenderas!

Lillemor A
Skrev om Naprapat Marie Larsson

Jag har fått väldigt bra behandling , behandlingar av min rygg , axlar, armar. Även tips, råd, rörelser för att min kropp ska må bra. Bra bemötande, lyssnar på Vad jag berättar om mina problem med kroppen. Jag kommer att fortsätta gå regelbundet. Jag har köpt Linnex som jag använder när det behövs.

Jane E
Skrev om Naprapat Marie Larsson

Proffsig och mycket trevligt bemötande.

Katrin O
Skrev om Naprapat Marie Larsson

Mycket trevligt bemötande som ingav hopp om hjälp med mitt problem. Hjälpen har sedan varit väldigt bra. Glad att jag kommit i kontakt med denna professionella naprapat.

Frida A
Skrev om Naprapat Marie Larsson

Hon anpassar varje besök till just de man behöver och kör inte allt på rutin bara. Hon är alltid en glädjespridare och jag går alltid därifrån och mår bättre både fysiskt och psykiskt.