Alla kategorier Naprapat Dalarna Falun Naprapat Marie Larsson

Naprapat Marie Larsson

Kompanivägen 13, 791 40 Falun — Visa karta

Välkommen till Naprapat Marie Larsson!

Mitt mål med naprapatyrket är att alltid anpassa varje behandling efter varje enskild individ. Jag vill hitta vad som smärtar, hur det smärtar, varför det gör det och hur vi tillsammans kan jobba för att det inte ska komma tillbaka.

Jag vet mycket väl hur viktigt det är att det fysiska ska fungera för att du ska kunna prestera på topp. Med god erfarenhet från idrotten hoppas jag att kunna behandla dina problem och hjälpa dig till en ökad livskvalitet.

Kontakta mig så bokar vi en tid!

Läs vad 35 kunder tycker om Naprapat Marie Larsson

• Eva B
    Eva B skrev om Naprapat Marie Larsson
    Naprapatbehandling.

Marie är fantastiskt trevlig, kunnig och bra! Hon hittar problemen i kroppen och löser det med olika metoder som kompletterar varandra. Läs mer
  • Jessica O
    Jessica O skrev om Naprapat Marie Larsson
    Marie är en väldigt bra naprapat, hon får absolut högsta betyg när det gäller både bemötande och behandling! Läs mer
  • Sara E
    Sara E skrev om Naprapat Marie Larsson
    Jag tog kontakt när jag blev besvärad av löparknä. Hon har hjälp mig tillbaka med diverse olika behandlingar. 😁 jag kommer fortsätta att gå till Marie som har ett bra bemötande och en riktig glädje spridare. Läs mer
  • Eva S
    Eva S skrev om Naprapat Marie Larsson
    Kunnig, seriös och engagerad. Är supernöjd! Går på återkommande besök. Läs mer
  • Helena C
    Helena C skrev om Naprapat Marie Larsson
    Lugn och framför allt superduktig. Går alltid därifrån supernöjd. Läs mer
  • Tony N
    Tony N skrev om Naprapat Marie Larsson
    Marie är så duktig på att hitta punkter som behöver åtgärdas.
    Är nöjd med behandlingarna som hon gjort på mig. Läs mer
  • Maria B
    Kunnig
    Lyssnar in
    Vill lära sig
    Noggrann
    Tänker och arbetar utanför boxen! Läs mer
  • Malin A
    Malin A skrev om Naprapat Marie Larsson
    En otroligt varm och go tjej , som tar emot en med öppen famn. Hon lyssnar noga på allt , bara för att fixa och trixa ihop en toppen behandling som passar just mig! Tack Marie , du är bäst! Läs mer
  • Jon Ä
    Jon Ä skrev om Naprapat Marie Larsson
    Jag har köpt naprapattjänster. Alltid proffsigt och trevligt bemötande. Läs mer
  • Maria R
    Maria R skrev om Naprapat Marie Larsson
    Jag kom till Marie i samband med en muskelskada som hon hjälpte mig att läka på ett mycket kunnigt och proffesionellt sätt. Efter det besöker jag nu henne regelbundet för att hålla min kropp i skick och för att inte drabbas av ytterligare skador.
    Jag rekommenderar varmt alla att gå till Marie. Där får man den hjälp man behöver. Läs mer
  • Marit S
    Marit S skrev om Naprapat Marie Larsson
    Naprapat Marie Larsson inger stort förtroende och skapar en trygg stämning i en som kund utsatt situation. Jag har fått snabb effekt på mina problemområden och även en långsiktig insikt i vad jag kan göra för att bibehålla dessa områden smärtfria . Jag kan varmt rekommendera Marie Läs mer
  • Ingmarie Å
    Ingmarie Å skrev om Naprapat Marie Larsson
    Kan varmt rekommendera Marie, hon är kompetent, lugn, trygg och man känner sig så väl omhändertagen. Läs mer
  • Karin S
    Karin S skrev om Naprapat Marie Larsson
    Jag har fått sån fantastisk bra hjälp av Marie, hon är en underbar person, så otroligt empatisk och kunnig. Kan rekommendera Marie 1000 gånger om! Läs mer
  • Johan P
    Johan P skrev om Naprapat Marie Larsson
    Marie har och är både väldigt kunnig och trevlig. Hon är bra på att ge bra råd och energi. Jag har varit till ganska många olika naprapater, men Marie är både "bredast" i sitt kunnande och mest engagerad. Jag har sökt för stelhet och smärta i nacke/rygg. Läs mer
  • Malin H
    Malin H skrev om Naprapat Marie Larsson
    Trevligaste och bästa naprapaten jag träffat! Har haft många låsningar och ont i nacke o rygg! Ett besök hos Marie gör mig så mycket bättre och jag blir helt lyrisk!! Hon kan så mycket och hittar det jag har problem med!! Kan varmt rekommendera henne!!! Den bästa!!!!! Läs mer
  • Annelie O
    Annelie O skrev om Naprapat Marie Larsson
    Jätte bra bemötande alla gånger jag varit där.
    Har hjälpt mig mycket med nacken.
    Jag har rekommenderat Marie till flera kompisar och min släkt som också varit väldigt nöjda. Läs mer
  • Lisa A
    Lisa A skrev om Naprapat Marie Larsson
    Alltid glad och positv bemötande.Man får alltid hjälp med de besvär man söker för. Läs mer
  • Ulrika K
    Ulrika K skrev om Naprapat Marie Larsson
    Marie Larsson är en jättebra naprapat. Hon är kunnig, angagerad och väldigt trevlig! Hon har hjälpt mig igenom flera olika sjukdomstillstånd och bekymmer. Man får inte bara hjälp med det akuta bekymret utan även hjälp med träningsövningar, livsstilsråd och utrustning. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • My B
    My B skrev om Naprapat Marie Larsson
    Marie är en mycket duktig naprapat! Hon är kompetent och trevlig. Hon har med sina behandlingar och tips på förebyggande övningar hjälpt mig att komma till rätta med mina ryggproblem.
    /My Läs mer
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Naprapat Marie Larsson
    Marie är en mycket lyhörd och kompetent naprapat som ser till kundens problem och åtgärdar så väl kortsiktiga som långsiktiga bekymmer. Jag har upplevt en stor förbättring med ryggproblem sedan jag träffade Marie då jag upplever att hon har en god helhetsbild vad gäller åtgärdsplan för att både förebygga samt åtgärda smärta. Jag rekommenderar varmt att man träffar Marie om man har problem med smärta i rörelseapparaten. Läs mer
  • Ida R
    Ida R skrev om Naprapat Marie Larsson
    Fick hjälp med nacke/rygg av naprapat marie. Kände mig väldigt bra bemött och sedd under hela besöket. Skulle verkligen rekomendera fler att gå dit!
    Känner mig så mycket bättre i kroppen efter tre besök o fler kommer det bli. Läs mer
  • Caroline G
    Caroline G skrev om Naprapat Marie Larsson
    Jag har fått hjälp av Marie med spända muskler i nacke, rygg, skuldra, jag är väldigt nöjd med den hjälp jag fått och jag kommer fortsätta gå till Marie :) Läs mer
  • Carina F
    Carina F skrev om Naprapat Marie Larsson
    Toppenbra bemötande och en otrolig bra kunskap om kropp och själ😍. Läs mer
  • Helén B
    Helén B skrev om Naprapat Marie Larsson
    Alltid lika bra bemötande. Trevlig och lättsam. Lyhörd och proffessionell. Har rekommenderat Marie till andra. Läs mer
  • Yvonne W
    Yvonne W skrev om Naprapat Marie Larsson
    Marie är en naprapat med stor kunskap, modern utrustning och en förmåga att se hela människan!
    Med känsla för hur just din kropp fungerar och med mycket värme och professionalism ger jag henne de allra bästa rekommendationerna ! Läs mer
  • Monica S
    Monica S skrev om Naprapat Marie Larsson
    Fått en rejäl omgång av Marie. Hon vet var man har ont eftersom det gör så attans ont men det är bra ont. En riktigt bra "plågare"😂 Läs mer
  • Ingela P
    Ingela P skrev om Naprapat Marie Larsson
    Bokade tid då jag har besvär med ryggen, från nacken och ner till benen. Då Marie hjälpt mig tidigare så var mina förväntningar höga.
    Jag behövde inte bli besviken, varmt o personligt bemötande, trygg oc säker bedömning och en proffsig mångsidig behandling.👍
    Det bästa är såklart att resultatet även denna gången blir superbra❣❣
    Sömnen om nätterna är kvittot på detta. Mycket nöjd o glad kund Ingela i Borlänge Läs mer
  • Helena B
    Helena B skrev om Naprapat Marie Larsson
    Marie är en mycket proffesionell och duktig naprapat! Hon kan sin sak och jag uppskattar hennes sätt att arbeta med helheten! Hon ger bra råd vad gäller träning och förebyggande tips. Dessutom är hon väldigt trevlig. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Mona L
    Mona L skrev om Naprapat Marie Larsson
    Jag sökte pga att jag haft ont i ryggen och höften i över 1 år. Fick komma på första besöket snabbt och fick ett otroligt bra, proffsigt och trevligt bemötande. Marie är kunnig och kompetent. Jag känner mig trygg med henne och att hon vet vad hon gör. Har tidigare varit på många behandlingar hos olika behandlare men ingen har känts så seriös som Marie. En stor eloge till Marie som jag har stort förtroende för. Läs mer
  • Erik D
    Erik D skrev om Naprapat Marie Larsson
    Köpte behandling av stela höftböjare etc. Mycket bra bemötande och en väldigt proffsig behandling med gott.resultat. Kan verkligen rekommenderas! Läs mer
  • Lillemor A
    Lillemor A skrev om Naprapat Marie Larsson
    Jag har fått väldigt bra behandling , behandlingar av min rygg , axlar, armar. Även tips, råd, rörelser för att min kropp ska må bra. Bra bemötande, lyssnar på Vad jag berättar om mina problem med kroppen.
    Jag kommer att fortsätta gå regelbundet.
    Jag har köpt Linnex som jag använder när det behövs. Läs mer
  • Jane E
    Jane E skrev om Naprapat Marie Larsson
    Proffsig och mycket trevligt bemötande. Läs mer
  • Katrin O
    Katrin O skrev om Naprapat Marie Larsson
    Mycket trevligt bemötande som ingav hopp om hjälp med mitt problem.
    Hjälpen har sedan varit väldigt bra. Glad att jag kommit i kontakt med denna professionella naprapat. Läs mer
  • Frida A
    Frida A skrev om Naprapat Marie Larsson
    Hon anpassar varje besök till just de man behöver och kör inte allt på rutin bara. Hon är alltid en glädjespridare och jag går alltid därifrån och mår bättre både fysiskt och psykiskt. Läs mer

Kompanivägen 13, 791 40 Falun