Alla kategorier Sportaffär Stockholms län Stockholm Norrmalm Naturkompaniet AB

Naturkompaniet AB

Kungsgatan 26, 111 35 Stockholm — Visa karta

Naturkompaniet - Hos oss finner du bla. sovsäckar tält kängor jackor & byxor mm. Våra leverantörer är bl.a. Fjällräven, Haglöfs, Primus, Tierra m.fl.

Läs vad 4 kunder tycker om Naturkompaniet AB

• Fredrik H
    Fredrik H skrev om Naturkompaniet AB
    Bra jobbat Kungsgatan. Anna-Ida var duktig, gav bra service, hade engagemang och glädje, verkar som att hon gillar sitt jobb. Dessutom kan hon sälja :-) Tyvärr fanns inte byxorna som jag ville ha i min storlek, så jag tvingades gå till Sveavägen. Men nästa gång går jag tillbaka till Kungsgatan.
  • Niclas B
    Niclas B skrev om Naturkompaniet AB
    En bra butik välplacerat i Stockholms outdoor-mekka -Kungsgatan. På Naturkompaniet finns stort (... och bra) utbud av outdoor-brands såsom Fjällräven, Tierra, Han Wag m.fl. Trevlig och hjälpsam personal.

Och bäst av allt är att du faktiskt inte behöver vara en skogsmulle för att hitta en snygg höst eller vinter-jacka.
    Nikke L gillar detta
  • Erik R
    Erik R skrev om Naturkompaniet AB
    Riktigt bra ställe att ladda upp prylar på inför resan! Väldigt stort sortiment och alla prisklasser. Bra läge, bra personal
  • Amanda E
    Amanda E skrev om Naturkompaniet AB
    Bra affär med mycket olika sport- och friluftskläder. Här finns både snygga och varma vinterjackor, underställ, fleecetröjor och en hel del fina vanliga kläder. De har även kollektioner med golfkläder, skidkläder och för annan träning. Stort sortiment med sportkläder som dessutom är snygga. Bra läge mitt I city!
    Jonas G gillar detta

Kungsgatan 26, 111 35 Stockholm