Neptunia Boating

Snittbetyg
5.0
Boka tid Ring 070-866 69 61 Dela

Om företaget

Känner du dig osäker bakom ratten på båten? Får du lätt panik när du ska manövrera i trånga stressiga hamnar? Då kan jag hjälpa dig att bli en trygg kapten! Genom att kombinera personlig utveckling med personlig träning att manövrera just din båt får du den kunskap och mentala verktyg du behöver för att bli lugn och trygg i...

22 omdömen om Neptunia Boating

Sedan starten hos Reco 2024

Visar 22 omdömen med 5.0 i snittbetyg
Eva Martina M
Skrev om Neptunia Boating

Vi hade en lärorik och rolig förmiddag med Maria, upplägget var genomtänkt och övningarna bra för att även fortsätta öva själv framöver. Jag startade kursen osäker och nervös men avslutade säker och trygg i min egen förmåga. Stort tack till Maria för ett pedagogiskt och tydligt lärande!

Osvaldo P
Skrev om Neptunia Boating

Bästa lärare Maria, jag rekommenderar Nuptunia Boating om du vill lära dig att köra båt.

Maria E
Skrev om Neptunia Boating

Så bra övningar och jättebra coachning. Äntligen börjar det kännas lite mer hanterbart.

Roland P
Skrev om Neptunia Boating

Helt fantastisk utbildningen. Så lugnt och tålamodig utbildare. Känner att man kan ta båten utan att vara orolig ur man skall göra i olika situationer.

Svar från Neptunia Boating

Vad roligt att höra Roland! Nu kan ni båda känna friheten att kunna ta er till och från er fina skärgårdsö och fortsätta utforska den magiska skärgården!

Camilla S
Skrev om Neptunia Boating

Fick bra och tydliga instruktioner samt att det kändes väldigt lättsamt att vara tveksam. Kändes tryggt.

Svar från Neptunia Boating

Härligt att höra Camilla! Jag önskar dig ett härligt båtliv!

Claes H
Skrev om Neptunia Boating

Gubbe helt utan båtvana som efter ett par timmar med Maria hade fått en bra start på båtlivet. Gav ett lugn till mig som nybliven båtägare, kan starkt rekommenderas//Claes

Svar från Neptunia Boating

Tack Claes - så trevligt att få vara med och kick-starta ditt båtliv!

Jeanette J
Skrev om Neptunia Boating

Bästa betyg till både onlineutbildning samt båtcoachning. Maria Lannér är otroligt kompetens och kunnig på båtar och lär ut fantastiskt bra. Jag och sonen hade 3 timmar på sjön med Maria och efter hennes coachande känner vi en mycket större säkerhet på sjön. Onlineutbildningen har vi som komplement och kan gå tillbaka och kika på när/om det uppstår frågetecken. Vill starkt rekommendera Neptunia och Maria Lannér!

Svar från Neptunia Boating

Tack Jeanette! Ni var jätteduktiga och så bra att ni upplever att onlinekursen är ett bra komplement, både före och efter coachningen! Ha nu en härlig båtsommar!

Pierre P
Skrev om Neptunia Boating

Jag och min sambo var helt gröna när vi bokade vår första kurs med Maria. Redan efter första tillfället kände vi oss mer trygga i båten och nu ser vi fram emot att fördjupa oss vidare. Maria är lugn, pedagogisk och trygg vilket gör att man får en riktigt fin start på båtlivet som vi tidigare kände oss väldigt vilsna i! Kan inget annat än varmt rekommendera Maria vare sig om du är helt grön som vi, eller om du vill fördjupa dig inom något moment du känner dig osäker på!

Svar från Neptunia Boating

Hej Pierre! Vad roligt att ni uppskattade coachingen och upplägget! Och nu är du expert på "tråkigt långsam" bojtilläggning där det är helt ok och normalt att bara acceptera att vinden puttar dig in mot andra båtar ;-)!

Henrik D
Skrev om Neptunia Boating

Jag och min fru hade en heldag på sjön tillsammans med Maria i vår nyförvärvade motorbåt. Vi hade ingen tidigare erfarenhet av större motorbåtar och fick utmärkt hjälp med att lära oss manövrering i olika vind och sjöförhållanden. Träningen innebar att vi fick en rivstart på vårt nya båtliv och upplevde att vi fick en helt annan kontroll på båten. Kan varmt rekommenderas!! Hälsningar Henrik och Anne

Svar från Neptunia Boating

Hej för omdömet Henrik och Anne och kul att höra att ni fortsätter njuta av ert båtliv och er fina båt!

Helena W
Skrev om Neptunia Boating

Smart affärsidé och väl utförd tjänst. Nöjda!

Richard N
Skrev om Neptunia Boating

ett mycket trevligt bemötande. förväntan eller snarare förhoppningen var att bli bättre och säkrare och tryggare i att manövrera båten vilket verkligen uppfylldes och dessutom fick man en del luganande tips på vägen. vi i familjen tog en manövreringskurs med flera ombord

Svar från Neptunia Boating

Tack för feedback Richard! Önskar er en härlig båtsäsong!

Fredrik L
Skrev om Neptunia Boating

En oerhörd närvaro och kunskap

Svar från Neptunia Boating

Tack för feedback Fredrik! Jag önskar er en fin båtsommar!

Anders A
Skrev om Neptunia Boating

På ett pedagogiskt, intressant sätt jobbar Maria och Neptunia oförtröttligt på med att dela med sig av erfarenheter och tips för att få fler att känna sig säkra på sjön med olika förutsättningar. Well done!👌

Svar från Neptunia Boating

Tack för ditt omdöme Anders! Båtlivet är ju helt underbart och roligt så jag blir aldrig trött :-)!

Bengt W
Skrev om Neptunia Boating

Maria är en pedagogisk och trevlig coach. Hon tar det ett steg längre och inte bara som en körlektion. Man övervinner rädslor från tidigare erfarenheter och får tipps hur medföljande personer agerar i samförstånd med kapten. Hon får 100 båtar av 100 möjliga. Med vänlig hälsning, Wille / Västerås.

Svar från Neptunia Boating

Tack för 100 båtar Wille! Det var roligt att få spendera en hel dag på sjön tillsammans, som dessutom inkluderade lite mer än vanligt - tex. slussning - som ju gick alldeles utmärkt bra! Well done!! Maria

Leif G
Skrev om Neptunia Boating

Vi bokade en coach som tränade oss med vår egen båt att finstyra nära en boj. Vi styrde mot vinden, med vinden och med vinden från sidorna. Syftet var att underlätta parkering mellan bommarna. Mycket bra, bättre än vi hade trott.

Svar från Neptunia Boating

Tack för din feedback Leif, vad bra att ni fick det ni behövde för ett fortsatt härligt båtliv!

Jan olof christian N
Skrev om Neptunia Boating

Mycket bra filmer!! Några synpunkter. 1) Ibland kanske tempot är väl högt för nybörjare. 2) Gärna fler textrader med nyckelord. Genom att kombinera tal och text förbättras inlärningen. 3) Vore bra med repetition av de viktigaste momenten på slutet av varje film, "Upprepning är inlärningens moder" Hälsningar Olof

Svar från Neptunia Boating

Tack för din värdefulla input Olof på hur vi kan göra filmerna ännu bättre. Det tar vi med oss i arbetet med att ständigt uppdatera våra kurser och coachning. Precis som du säger så är repetition ett bra och viktigt sätt att få kunskap att bli varaktig, i synnerhet i stressiga situationer.

Sven åke gunnar C
Skrev om Neptunia Boating

Bra och instruktiv film, som ger mycket bra grunder som ger kunskap om de "verktyg" man har när man skall hantera båten i trånga utrymmen.

Svar från Neptunia Boating

Tack Sven Åke! Jag önskar dig en härlig båtsäsong!

Benedicte V
Skrev om Neptunia Boating

Maria var ett ovärderligt stöd när vi hämtade vår nya båt och skulle köra hem henne för första gången. Som nya båtägare var det mycket nervöst att köra hela vägen hem. Marias lugn och trygga pedagogik gjorde att vi vågade köra båten och vi lärde oss massor under färden. Jag kan verkligen rekommendera Maria, om så för en kortare tur eller nästan en hel dag som vi gjorde. Tack Maria!

Svar från Neptunia Boating

Tack för fin feedback Benedicte och jag önskar er ett fortsatt underbart båtliv i er fina båt!

Nadja V
Skrev om Neptunia Boating

Fantastiskt bra och tydliga kunskaper och insikter förmedlas! Man märker verkligen av lång och gedigen erfarenhet, sen är det ju extra roligt med mer girlpower i båtlivet! Maria - du rockar! #neptunia Skepp O'Hoj! Nadja Vigert Tyresö Strands Båtklubb & Kungliga Motorbåtsklubben Stockholm

Svar från Neptunia Boating

Tack Nadja! Yes - mer girlpower behövs i båtlivet! Hoppas vi ses snart igen - till sjöss eller på en brygga nånstans :-)!

Lars anders evert R
Skrev om Neptunia Boating

bra och pedagogisk lätt att förstå

Erika L
Skrev om Neptunia Boating

Bra filmer som gör det lätt för mig att ta till mig tips och råd och gör mig till en bättre båtförare.

Svar från Neptunia Boating

Tack Erika! Jag önskar dig ett fortsatt härligt båtliv! :-)

Mats H
Skrev om Neptunia Boating

Professionellt bemötande där kunskap om mänskliga beteende kombineras med kunskap om hur båtar fungerar när de ska hanteras vid körning och tilläggning. På så vis avdramatiseras båtkörning och ångestframkallande moment känns hanterbara igen.

Svar från Neptunia Boating

Tack Mats! Jag önskar dig ett fortsatt tryggt och harmoniskt båtliv!

Filtrera omdömen