Jag köpte ett par Airpods med noise Cansellation på Net on Net härom veckan. Så fort jag kom ut ur butiken provade jag dem och de passade mina öron dåligt och efter en minut så ramlade den ena ur örat. Gick in i butiken och bad att få byta eller köpa ett par dyrare i stället. Jag fick höra att det är emot era regler då podsen klassas av er som "hygienprodukt" ! Detta framgick inte vid köpet i butiken och det är väldigt undanskymd info m detta på er hemsida!! Hade jag köpt dem via Apple hade ett byte tydligen inte varit ett...
Netonnet
51 omdömen om Netonnet
Jag uppskattar såserna som minskar tiden från start till färdig middag. Generösa portioner och bra variation på recepten.
netonets kundtjänst är katastrof 19/11-24 köper jag en samsung tq75q64dauxxc har en skärmdump på best 21/11-24 ser jag att fel tv är skickad, en liknande fast 85” för samma pris som den jag beställt ringer er och påtalar detta, blir även lovad att jag inte behöver bet returfrakt, så jag köper en Samsung TQ75Q70DATXXC, då den jag beställde från början tagit slut?? 28/11-24 kommer postnord med 2 tv apparater dels den jag beställde och den 85” som ni skulle ordna retur på 29/11-24 har ni hämtat ut den 8/12 eftersom det nu ligger...
Horribel kundtjänst! Jag beställde två varor samtidigt, under black friday, där den ena var restad och skulle skickas 18 Dec. Detta i sig var inget problem eftersom leveransen fortfarande skulle ske innan jul och jag redan var informerad om att det var en viss fördröjning. När den 18'e närmade sig ändrade de plötsligt leveransinformationen till att den skulle skickas den 30'e december. Då skickade jag ett meddelande till kundtjänst med frågeställningen om de inte kunde skicka den andra varan tidigare eftersom denna var...
En värmepump de levererat saknar viktig information som behövs för att rörmokaren skall kunna göra installationen. Sånt kan ju hända men Outl1 vägrar svara på de två frågor som behövs för att göra installationen. Riktigt uselt, min rekommendation är att ni väljer annan leverantör och inte hamnar i min situation. Björn
Beställde en tv till min dotter. Beställde med expressfrakt för hon skulle vara hemma de närmsta dagarna efter. Enligt Netonnet skulle leverans ske på 1-2 dagar. Beställde på en onsdag, får besked på fredagen att leverans sker tidigast veckan efter och tiden är mellan 9 - 16.30. Över huvud taget ingen expressleverans även om Netonnet tog betalt för det. Eftersom dottern jobbar och jag har semester får jag ta tåget genom halva skåne och spendera en hel semesterdag på att ta emot försändelsen. Kostnader och förlorad tid och...
**Recension av NetOnNet** Jag är djupt besviken på min senaste erfarenhet med NetOnNet. Vid Black Friday-kampanjen köpte jag en surfplatta till mitt barn och valde noggrant fraktalternativet "ombud" för att säkerställa att paketet skulle vara i säkra händer. Tyvärr beslutade NetOnNet i sista stund att ändra fraktalternativet till "varubrev" till dörren, vilket ledde till en oacceptabel situation. När surfplattan stals av en granne, som uppenbarligen saknar samvete, ringde jag kundtjänst för att förstå hur detta kunde hända....
Hjälpsam och proffsig personal som tar sig tid att hitta utrustning för just mina behov. Kunniga och pålitliga!
Köpte en dyr TV hos NetOnNet. Första dagen fungerade TVn perfekt men ganska omgående uppdagades det att displayen var trasig - en röd, vertikal linje gick rakt igenom bilden. Detta felanmäldes omgående. Svaret från NetOnNet är att jag skall boka DHL för att hämta upp TVn för att skicka den på service. Detta kommer att ta flera veckor och mest troligt måste hela panelen bytas ut. Mest troligt är också att det blir en helt annan panel. De frågade om jag hade kvar kartongen och om inte, så erbjöd de mig att köpa en ny kartong...
Så jäkla usel kundservice. Jag ringde prick klockan 9 och hade köplats 1 i 1,5 timme, men orkade inte vänta. Parallellt med det körde jag chatten med en handläggare som heter Ronny. Han var så nonchalant och avslutade bara chatten utan att ha hjälpt mig. Tänker aldrig mera handla hos er, inte mitt fel att ni säljer trasiga produkter.
Avprenumererade för några månader sen. Såg i juni månad att det dragits en summa för någon slags ”kvartal box”? Skickade iväg 2 mail i önskan om att makulera och få en återbetalning. Fick aldrig något svar och fick istället hem den oönskade boxen som inte va särskilt speciell. Hemsk kommunikation från detta företaget.
Jag har köpt en ny mobiltelefon som har problem med mikrofonen (den fungerar bara ibland). Pga utlandsresor etc upptäckte jag detta senare än 30 dagar efter köpet. Det enda NetonNet erbjuder är att jag lämnar ifrån mig telefonen i ca tre veckor för ett serviceärende utan att erbjuda en lånetelefon. Riktigt dålig service!
Fick hem en trasig tv. Packade ner den. Köpte en ny och åkte tillbaka med den trasiga. Döm av min förvåning att de vägrade att reklamera den trots att jag köpte en ny i samma kedja och en lika dan. Glöm inte att använda handskar för fingeravtryck tar bort möjligheten att reklamera den då du kan ha tryckt sönder skärmen. Kommer aldrig mer handla en pryl på Netonnet. Aldrig känt mig så liten när man står där i butiken. Hyrt kärra. Hyrt hjälp med inbärning. Sen hyra kärra igen för att returnera tvn. Fruktansvärd dålig service. 8000 kastat i sjön.
Blev rekommender av våra barn att prova Knivbrev. Väldigt enkelt, smidigt och snabbt. Är väldigt nöjd
Fruktansvärda, beställde ett par airpods som var trasiga när jag fick hem dem, då jag reklamerade dem ville de ha de till service och krävde därefter att jag skulle betala för både reparation och servicekonstnader trots att jag flera gånger ringde och berättade att de skickat mig en trasig produkt. Helt värdelös kundtjänst, fruktansvärt otrevliga.
Trustpilot-omdömen Tack! Ditt omdöme gör skillnad! NetOnNet Sverige Lägg till profilbild Ditt omdöme håller på att publiceras.Läs mer Kund 25 omdömen SE Betygsatt 1 av 5 stjärnor ABSOLUT 0 stjärnor! ABSOLUT 0 stjärnor! Beställt 2 elsparkcyklar och lite annat smått. Deras kundtjänst ringer dagen efter och säger att ena paketet hade gått iväg med ena cykeln och den andra skulle gå dagen efter. Får hem första paketet som jag trodde var en cykel plus de lilla jag beställt. Paket 2 väljer jag att åka och...
Köpte en kudde med gel. Blev bra bemött. Det gick fort att få hem kudde. Förväntningar var att jag ska ligga skönt på kudden och må bra, och det gör jag.
Usel kundservice som ej tar ansvar för felaktigheter från deras sida. Kommer aldrig handla där igen efter denna erfarenhet av netonet.
Har lämnat en robotdammsugare för service, skulle få ett KF, i två månader skyller handläggare eller olika avd på varandra Statusen är fortfarande inte löst Är mitt sista köp nånsin på detta företag Oduglig service
Jag uppskattar såserna som minskar tiden från start till färdig middag. Generösa portioner och bra variation på recepten.
Beställde en vara för ett par år sedan med snabb leverans samma dag, varan kom aldrig fram och jag fick sitta och vänta hemma i 5 timmar, ingen hörde avd sig för leveransen eller för att inte vänta. Idag behövde jag en tv akut och såg att netonnet hade leverans samma dag, jag tänkte de borde ha skärpt sig och måste ha blivit bättre, bokade leverans mellan 17-22 och att man ska vara hemma för att ta emot leveransen, igen ingen leverans och ingen hörde av sig heller. Ni få dra åt helvete, aldrig handla hos er igen
Jag köpte en portabel variant av klotgrill på Netonnet. Den är dålig. Pga felkonstruktion så blir det inget drag i grillen. Kolet tar sig aldrig. Jag lämnade omdöme om produkten men de publicerar inte omdömet. De motiverar att det med att det inte beskrev produkten. Jag har senare sett att omdömet för denna grill ökat från 2 till 4. Flera omdömen som tidigare fanns som beskrev samma problem som jag upplevt fanns inte kvar. Min slutsats är att de städar produktomdömen som är dåliga. Lita inte på deras produktomdömen!
Tillgängligt och enkelt! Skönt att ha vid ändrade bostadsförhållanden
Varning för tjänsten Hempaket när du handlar från NetOnNet. Företaget kan välja hemleverans UTAN avisering, sannolikt för att hålla nere kostnaderna. Då krävs att kunden är hemma 24/7 för att ta emot leveransen, utan förvarning. Enligt villkoren skall kunden få välja tidsintervall för leverans, men det låter NetOnNet inte kunden göra. Mycket opålitlig hemleverans. Och klagar man tar det 10 dagar att få ett email svar, utan innehåll.
Jag beställde ny Miele tvättmaskin. Blev lovad leverans som inte levererades två gånger. Väntar nu på nästa leverans, och är tvungen att ta ut ytterligare en dags semester. Man blir riktigt förbannad!! Micke
Tycker alla saker som jag och min man beställt från er varit toppenkvalitet och används nästan dagligen! Vi är mycket nöjda!
Skickar tillbaka en klocka (i originalförpackning) som ska hålla laddningen 11 dygn men som bevisligen bara håller i 3 dygn. Får tillbaka den (i bubbelplast) med beskedet att den funkar som den ska. Ledsen att jag gick på gammal kunskap och inte kollade här först. Snacka om företag som sjunkit ner i dyn!
Köpte en dator vilken skärmen var trasig på. Den skickades till verkstad och där konstaterades det att det var en spricka på skärmen. Fick till svar att då det inte var nån åverkan på kartongen så gäller inte garantin?! Så antingen kunde dom byta det trasiga för 3500:- eller lösa ut den från verkstan för drygt 800:- Ingen hjälp att få från kundservice heller då den var köpt i butik... Så varning för ett riktigt skitföretag!
Jag köpte Sov Gott. Blev glatt överraskad hur lätt det är att somna. Dessutom fungerar min tarm mycket bättre. Blev bra bemött av företaget. Hade inga förväntningar. Letade efter att köpa Lugol´s lösning och hittade av en slump Sov Gott som jag ville testa. Verkar som företaget har bra kvalitet som jag även fick bekräftat av en väninna som handlat av er tidigare.
NetOnNet:s nedskärningar i kundservice visar sig tydligt, på gränsen mot att bli ett oseriöst företag både i form av svarskvalité och svarstid.
Skärmen på Laptop inköpt inom garantitiden är nu svart. Glad i hågen reklamerar jag varan, men, dels är väntetiden minst TRE veckor samt om felet ej omfattas av garantin avkrävs jag en undersökningskostnad på 800 kr. Tål att tänka på. "Garanti"?
Bemötande var positiv. Jag har fortfarande inte fått min beställning så jag väntar och ser. Men än så länge tycker jag att det är ok.
NetOnNet lyckades skicka min vara till fel stad. Jag påtalade i chatten att varan var påväg till fel stad, men dom hävdade att det inte var så och ringde även upp Posten för att dubbelkolla. Men det var inga problem. Varan var påväg till rätt stad trots att det stod en annan stad i Postens app. Och mycket riktigt så levererades varan till fel stad. Jag valde att returnera varan då jag inte kunde hämta ut den. Netonnet gick med på att godkänna returen och kreditera fakturan, och även inte ta ut någon returavgift. ...
Beställde grejer men PostNord lyckades inte leverera till våran adress där vi normalt tar emot post och paket varje dag, så net och net skickade 400kr för att grejerna inte kunde levereras. Bojkottar detta företag framöver!
Tillgängligt och enkelt! Skönt att ha vid ändrade bostadsförhållanden
Västa elektronikbutiken. Vet inte vad express leverans är över huvud taget. Telefonen blev stulen och en ny fanns inte i lager någonstans men Netonnet kunde leverera samma dag, som dom skriver ut på hela deras hemsida men icke. Så valde en leveras där dom skrev att jag skulle få leverans samma dag. Men kom 3 dagar senare. Hörde av mej till kundtjänst men dom lovade leveras den dagen varje gång… vilket inte stämde. Dom stängde bara av chatten när man ville ha hjälp. Kommer ALDRIG beställa nått från dom igen och inte heller...
Katastrofalt dåligt och obehagligt företag. Köpte nya ipods pro. Fick ett par begagnade med serienumret bortskrapade. Omöjligt att häva köpet, tvungen att polisanmäla och gå till ARN.
Med mitt stora besvikelse måste jag skriva om min upplevelse med denna bedrägeri företag så andra fastnar inte i deras fälla, den 17 september 2023 köpte jag en tvättmaskin från deras hemsida, samma dag hittade jag en bättre maskin för bättre pris hos ElGiganten och ville makulera köpet, i mitt största förvåning var detta inte möjligt då deras hemsida och kund supporten hade stängt på helgerna (det var en söndag), jag vände mig till NetOnet i Upplands Väsby för att få hjälp med avbeställningen men de kunde inte hjälpa mig...
Besviken!! Köpte en dammsugare som gick sönder efter ett år. Skickade in den på reparation. Fick en faktura på 750kr. Skulle bestrida fakturan. Mailade in men ingen svarade inom fakturans förfallodatum. Ringde, telefonkö + handläggning där jag ombads vänta tog 1h och 12 minuter där kundservice sa att de ”hoppas” det löser sig. Fick inga svar pga ekonomiavdelningen var ”inte där”. Skulle svara på enkät hur jag upplevde kundservicen men länken fungerade inte. Frågade om man kunde i alla fall förlänga förfallodatumet på fakturan...
Jag har haft abonnemang i 3 år med Förebygg ID-Skyddsbevakning. Personal är tillgängliga, bra lyssnare. De är tålmodiga, artiga, och se till att din fråga besvaras. Mina förväntningar har hittills uppfyllts och jag är en nöjd kund. Erfarenheten jag har haft med Förebygg är imponerande på grund av deras professionella sätt mina frågor, förfrågningar och mina klagomål. Jag skulle därför rekommendera andra att använda Förebygg Företag.
Vet inte vad som hänt med Netonnet, men något har gått åt helvete med företaget. Det är bara att läsa recensionerna på de största recensionssajterna. Har anmält Netonnet till konsumentverket för falsk marknadsföring. På hemsida använder de säljknep som "skickas samma dag", men när du lägger varan i kundkorgen finns inget sådant alternativ. Väljer "Söndag", men varan ska då komma på måndag, men blir försenad och uppskjuten till onsdag. Ringer kundservice, men det är som att försöka tala med uttråkade fjortisar. Undvik Netonnet. Om något går snett kommer ni inte få hjälp.
Netonnets har ingen bemanning. Bara automatiska svar. har läst många recensioner om detta företag. både på reco och flera andra recensionssidor. Synd på ett företag som jag innan alltid känt mig trygg att handla i. Skicka din reklamation direkt till Arn,
Beställde mat utan att betala Fick telefonsamtal från deras Vexel nummer där de beställde mat mot faktura, fick aldrig betalt, när vi ringde och tjatade att prata med någon som är ansvarig på Fortum det tag flera dagar att en ansvarig kvinna ringde och meddelade oss att det är inte de som ringde och beställde mat därför vill de inte betala för beställning. Dålig jätte dåligt att de stora lurar oss små företagare som redan går på våra knän.
Skulle returnera min tvättmaskin pga fel mått. Fick en retur bokad till fredag mellan 07:00-18:00. Var i kontakt med chatten i mitten på dagen för att säkerställa att jag inte skulle få någon information om när jag kunde förvänta mig att de skulle dyka upp. Det skulle jag inte utan de skulle bara kontakta mig per telefon. De dök inte upp och hörde aldrig av sig. Nu fyra dagar senare har jag försökta att chatta, mejla och ringa utan att få tag på kundtjänst för att se när jag kan förvänta mig att returen blir utfärdad. Så besviken.
Hej, jag måste tyvärr dela den usla upplevelse jag har med NetOnNet så att andra kan undvika detsamma. Jag har fått vänta 12 dagar på att NetOnNets helpdesk skall ta tag i ett ärende jag har pratat med dem om, men där de inte gör något alls. (Jag handlade en gräsklipparrobot som inte fungerade och som tillverkarens helpdesk helpdesk gett mig och NetOnNet tydliga instruktioner kring vad som måste göras. Problemet är bara att NetOnNet inte tar action på sina delar). Jag har pratat med helpdesken 2 gånger och skickat mail 4...
Jeg købte en Advance Paris A10 Classic. Betjening foregik hurtigt og nemt via email. Forstærkeren ankom dagen efter den var blevet afsendt. Alt i alt en rigtig god oplevelse.
Jag skrev till kundtjänst om en vara jag betalat via direktbetalning men ej erhållit. 23 dagar senare hade ni ej svarat och jag skrev ytterligare ett mail. Nu har 33 dagar gått och jag har inte hört ett pip från er. Betala tillbaka mina pengar nu eller skicka ut varan! I annat fall kommer jag att gå vidare med ärendet.
En vecka sedan jag beställde ett mobilskal som fanns i lager och jag har inte fått det än. Om de skriver att det är extra lång leveranstid så vet man om det.
Byxkjol, skirt härlig färg bra material, bra passform men invändiga shortsen är jag inte riktigt nöjd med. Dom glider upp i gren så man får dra ned dem med jämna mellanrum. Lite sladdriga upplever jag dom. Kunde kanske sys i annan material? Köpte över nätet - jättesnabb leverans! Så...., nästan nöjd , ett minus för shortsen.
Skamligt dålig hantering av NetonNet när de säljer trasiga produkter. De hävdar att en batteridriven dammsugare enbart har sex månads garanti då batteriet är förbrukningsvara! Hela dammsugaren är ju ett batteri. Det är som att Tesla skulle hävda att deras bilar bara har sex månaders garanti på batteriet då det är förbrukningsvaror! Idioti, och de vägrar inse hur ofattbart detta är. Ärende mot allmäna reklamationsnämnden öppnat. Undvik att handla av dessa!
Ordernummer: 79810145 Jag köpte och betalade en tv på blackfriday som sen var det slutsålt. Efter en vecka kontakta jag de då var det helt tyst. Jag ringde och han på telefon sa att jag kunde få en fyndvara (en tv som va returnerat av någon annan kund av någon anledning) alltså en begagnade eller något-fel-med-det apparat. Enligt honom jag skulle få den på samma pris jag betalade för en ny tv om jag ville. Han i telefon sa -vill du ha den eller avbryter vi orden- Jag sa att jag ville ha någon annan liknande tv i samma...
Förenklade hela min flyttprocess och väldigt snabba på att svara!
Fullständigt oseriös företag som sysslar med systematiskt bedrägeri. En kundtjänst som ignorerar vad man skriver. De ska bort från marknaden.
Förmodligen Världens sämsta lagershop. Jag har väntat i en vecka på en tvättmaskin som ingen kan svara på var den är eller när den kommer, ursprungligt leveransdatum var jätte fint specificerat den 2a november så jag tog ledigt hela dagen för att bära upp men ingen hörde av sig. Ringt net on net kundtjänst 7 ggr på 2 dagar och ingen är det minsta intresserad att lösa problemet utan dom tycker man ska vänta som en hund på ett paket som väger 70 kg och köra racing hem i 1 timma med bilen för att bära upp varan, den skulle...
Produkterna fina och bra på alla sätt. Leveranserna var ineffektiva på flera olika sätt. Jättestora och skrymmande emballage för 1 verktyg osv
Köpte en DJI Mini 2 Fly More Combo. Efter en handfull flygningar, mindre än fem flygningar per batteri, ger batterierna upp och indikerar fel. NetOnNet kräver 569 kr för att ha kommit fram till att batterierna inte längre har garnanti. Ingen hjälp att få :( Usel service, VARNING
Jag hjälpte en granne (en mycket gammal dam) att köpa en spishäll inklusive installation från Netonnet. Allt var inte iordning vid leverans till henne, tydligen. Hon är gammal och förstod inte vad de sade. De lämnade bara paketet utan någon vidare åtgärd. Jag som köpare fick ingen information. När jag fick reda på att hon inte kunnat laga mat på drygt 10 dagar så ringde jag "kundservice". Efter 45 min väntan i telefonkö fick jag till slut prata med någon. De skulle ta tag i ärendet och all kontakt har gått vi mail. De vägrar...
Köper numera alla mina skäggvårdsprodukter på Beardshop, stort utbud och blixtsnabb leverans
Beställde hem en vara jo 1.5år senare erbjuder de mig att jag kan makulera varan ;) Bra jobbat kommer aldrig köpa nåt här Netonet har det verkligen gått ner för.
Totalt katastrof. Säljer undermåliga produkter och har sedan en ickefungerande kundservice. Senaste chatten avslutades med att jag fick svar på 1/3 frågor och sedan stängdes chatten efter 1 timmes kö. Jag har även tidigare skickat mail till supporten som man inte besvarat.
Har köpt olika typer av vinyl, både för tryck och dekor. Har även köpt hårdvara. Snabba leveranser, hög kvalité, mycket trevligt bemötande. Folier överträffar mina förväntningar.
Beställde en produkt, lovades leveransdatum mellan den 3-10 juni, ingen vara har kommit var av jag tar kontakt med kundtjänst, får till svar att produkten inte finns på lager och leverans tidigast i juli
Köpte en vara med Expressfrakt 1-3dagar som bara där är konstigt att det kostar extra. Dom skickar vara utan emballering. originalkartongen går sönder. Produkten klarar sig. Hade det vatt i butik hade man aldrig köpt en produkt med trasig kartong till fullpris. Vill bara få kartongen utbytt. varan behöver jag (Expressfrakt) kan inte vara utan flera veckor. Men dom kan inte göra en sådan enkel sak som att byta ut en kartong. 2 månader senar nu. fortfarande inte löst. kundtjänst som lägger på när man pratar med...
Alpingaraget är bäst på det de gör och det enda som stoppar mig från att handla där hela tiden är min egen brist på pengar. Jag har bara goda erfarenheter och måste säga att jag är även impad av deras onlinebutik som jag inte riktigt hade koll på förrän i år. Det beror mer på mig än på dem eftersom mina alpina behov varierar. Tummen upp! Jag köpte ett par Norrønabyxor på rea och de var precis som jag tänkt till ett bra pris.
När Siba köpte Netonnet har det bara gått utför! Jag har handlat all min elektronik hos Netonnet sen många år tillbaka och upplevde att företaget var ett kund orienterat företag men nu känner jag att så är inte fallet längre! Jag köpte en Xiaomi redmi note 8 pro för drygt ett år sedan och för några veckor sen såg jag en vit fläck på displayen! Jag åkte till butiken i Helsingborg och fick lämna in telefonen på service! Det tog drygt 10 dagar innan jag fick tillbaka telefonen! För mig är det jobbigt att vara utan telefonen...
Använd INTE NetOnNets erbjudande om expressleverans (inom 4 tim), man lurar kunderna med att betala 49:- för att få expressleverans med Insta, och ännu efter 12 timmar har ingen leverans kommit, och kundtjänst kommer bara med bortförklaringar..
Jag har matig Tycker det i stortsett väldigt nöjd med mina boxar Ibland kan jag tycka det är lite mycket sötsaker
NetOnNet service förstörde min el-scooter och lämnade tillbaka den i delar: https://prntscr.com/rx7rqz Jag lämnade in en fungerande produkt som började visa en felkod men fick tillbaka detta: https://prntscr.com/rx7rqz https://prntscr.com/rx7tsl NetOnNet löste det INTE. Skickade en plastlucka till personalen i Göteborg som slarvigt skruvade dit den men olika långa skruvar, där hälften inte höll. Då hade man inte kopplat ihop batteriet med kontrollenheten. Isoleringen var helt borta. Ingenting fungerade längre. ...
Har gillat Netonnet flera år, enda stället jag handlade förut - men senaste året har servicen blivit riktigt dålig. De vägrar hjälpa trots att de gjort fel - tex har de ändrat adressen på en reklamation så produkten inte går att skicka ut. Tilde på service svarar alltid glatt att hon inte tänker hjälpa, blir tokig.
Netonnet har blivit de företag som jag föredrar när jag köper elektronik som misstänker kommer att paja. Helt enkelt efter som de sköte reklamationer så bra. Köpte två surfplattor till ungarna för några år sedan. Efter två år blev den ena platta svart. Skickade in den och dom fixade utan kostnad. Knappt en månad senare slocknade den andra. Skickade in den med och de bytte skärmen. Ingen av reparationerna har kostat mig något i frakt, resor eller material. Så kan inte vara mer än nöjd med Netonnet. Dok skickade jag...
Fruktansvärt dålig kundservice. Först ska man ägna 40 minuter i kö för att sedan bli bemött som om man inte var värd ett skit. Sista gången jag handlar på den här skitaffären och rekommenderar ingen att lägga en krona i deras butik / näthandel.
Köpte en Iphone 8 av Netonnet. Bra pris och och helt okej service.
Jag har varit kund hos Linsen i över 40 år, och fick mina första linser därifrån år 1976. Med sitt proffsiga och vänliga bemötande har dom behållit mig som kund alltsedan dess. Det känns skönt och familjärt att alltid återvända dit. Senast köpte jag även ett par nya glasögon, som jag verkligen gillar!