Nihlstens Blomster- & Dekorationsaffär AB

1.0

4 omdömen om Nihlstens Blomster- & Dekorationsaffär AB

B
Skrev om Nihlstens Blomster- & Dekorationsaffär AB

Rekommenderas ej! Bilderna överensstämmer inte med vad dom levererar. Inget engagemang eller vilja att göra rätt för sig

Daniel M
Skrev om Nihlstens Blomster- & Dekorationsaffär AB

Hörde först av mig till Flowerhouse för att få garanti att blommor skulle levereras samma dag till min mor då det var ytterst ytterst viktigt. I annat fall skulle jag behöva vända mig till annan leverantör. Blev garanterad i två mail att detta skulle ske. Ingen bekräftelse kom. Dagen efter skickade jag flera mail och ringde. Först efter några timmar fick jag svar om att de inget visste utan skulle kontakta butik. Fick ingen återkoppling utan fick fortsätta jaga dem per mail och tlf under hela dagen. Först dagen efter...

Misha Z
Skrev om Nihlstens Blomster- & Dekorationsaffär AB

Använd inte den här tjänsten om du vill garanterad leverans. Beställda blommor för min fru, de vänta till slutet av den planerade leveransdagen för att informera mig om att ordern var "fastnat" i systemet och levererades inte - naturligtvis, på den tiden det är för sent att beställa från andra tjänster . Som kompensation, de erbjöd en liten chokladask med leverans nästa dag.

Daniel V
Skrev om Nihlstens Blomster- & Dekorationsaffär AB

Det är tydligen Nihlstens Blommor som driver flowerhouse.se . Beställde en bukett på alla hjärtans dag. Dom lovar leverans samma dag om beställningen läggs före kl 13:00. Jag registrerade beställningen på morgonen men leverans uteblev. Jag har mailat flera ggr och fick följande svar 38-timmar senare: "Hej, ursäkta sent svar, varit otroligt tryck sista dagarna. Vi ska forska i vad som hänt och återkommer till dig." Om man driver e-handel med blombud så är lev.tid och respons till kundern a och o. Håll er undan.