Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Nk Hermes

Nk Hermes

Hamngatan 18, 111 47 Stockholm — Visa karta

Box 6088, 17106, Solna
Habtemariam M:
Jag är en jätte nöjd kund och tvekar inte att rekom MTB till andra.

Övriga företag nära Nk Hermes:

Box 6088, Solna
Habtemariam M:
Jag är en jätte nöjd kund och tvekar inte att rekom MTB till andra.

Läs vad 2 kunder tycker om Nk Hermes

• Anna A
    Anna A skrev om Nk Hermes
    Tyvärr kan jag inte hålla med Amanda E om det fina betyget till Hermès. Eller, själva sortimentet är det verkligen inget fel på. Jättefina saker! Men deras service och personal är usel. Ja, ni läste rätt USEL! Jag har vi två tillfällen bemötts på ett otroligt nonchalant, snorkigt och tråkigt sätt när jag varit där och efterfrågat ett armband som vid första besöket var tillfälligt slut. Tar man de priser som de gör tycker jag det minsta man kan begära är lite hövlighet och kanske att personalen kunde få gå en kurs i vad service faktiskt innebär. Deras attityd gör mig extra irriterad eftersom jag själv jobbat i butik i flera år.
  • Amanda E
    Amanda E skrev om Nk Hermes
    Det gamla klassiska modehuset Hermes står sig väl än idag och har så mycket fint! Butiken på NK är liten och har inte hela deras sortiment men det mesta finns, och ibland kan de beställa hem saker. Deras klassiska emaljarmband är jättefina, liksom slipsarna, klockorna och skärpen. Tycker även att man ska spana in deras parfymer. Personalen är i alla fall alltid trevlig och hjälpsam vilket är ett stort plus.

Hamngatan 18, 111 47 Stockholm