Noblessa Bromma

Noblessa Bromma

www.noblessa.se
4.1

Välkommen till Noblessa Bromma - vi formar utrymmen där minnen skapas och smaker förenas. Hos oss finner du inte bara en plats att laga mat, utan en plats där kulinariska drömmar tar form och familjer samlas. Vår stolthet ligger i den personliga servicen vi levererar. Vi är med dig vid varje steg på vägen, från planering till...

9 omdömen om Noblessa Bromma

Michael T
Skrev om Noblessa Bromma

Noblessa exceeded my expectations. Their attention to detail and commitment to quality are truly commendable The staff's expertise helped me find the perfect fit for my home. From the initial consultation to the final installation, the process was seamless, and the result is a beautifully crafted kitchen that enhances both form and function. I highly recommend Noblessa for anyone seeking a top-notch kitchen solution in Bromma

Johan M
Skrev om Noblessa Bromma

När vi väl fick en etablerad kontakt med Noblessa Bromma så fungerade processen smidigt och vi fick goda råd genom processen. Rekomenderas 👍

Jamil B
Skrev om Noblessa Bromma

Bästa bemötandet av säljaren Lela. Hon gjorde allt och gav aldrig upp till det blev rätt kök för oss. Noblessa håller kvaliteten som vi är vana vid och bemötandet med kund från början till slut.

Joachim T
Skrev om Noblessa Bromma

Alltid ett proffsigt och engagerat möte som slutar i en bra och funktionell förlag på produkt och lösning/planering.

Agnes R
Skrev om Noblessa Bromma

Kunskap, kvalité och kreativitet. Mitt nya, helt unika kök, är helt klart det bästa rummet i hela mitt hem. Väldigt nöjd!

Tom E
Skrev om Noblessa Bromma

En lång resa till ett älskad nytt kök. Proffsiga och hjärtligt engagemang från Noblessas medarbetare Tack Bromma , tack Christofer

Marcus Ö
Skrev om Noblessa Bromma

Mycket väl bemött, men själva leveransen var usel. Det är fortfarande delar som inte levererats.

ILIASS T
Skrev om Noblessa Bromma

Köket har bra kvalitet och fin design. Men deras kundbemötande, problemlösning, leverans och kommunikation är under all kritik. Ren katastrof. Aldrig igen Noblessa Bromma. Fick slut på tecken och det går inte att lämna en fullständig recension men i vilket fall, vi beställde kök från dessa "proffs" för 125 k. Blev lovade guld och gröna skogar och att leveransen till och med skulle kunna komma två veckor tidigare. Schysst tänkte vi och tänkte att vi kör nog på det. Skulle aldrig ha gjort det, skulle bara kört med Ikea...

Sören B
Skrev om Noblessa Bromma

Brukar vanligtvis inte skriva recensioner av köp men när jag läser ett negativt omdöme så känner jag att jag behöver beskriva min omvända erfarenhet. Köpte nyligen ett nytt Noblessa kök i Bromma och som helhet sköttes allt väldigt bra. Trevligt och ”service minded” bemötande från det att jag klev in i butiken till färdigmonterat kök i lägenheten. Köksarkitekten var väldigt noggrann och professionell när hon ritade upp köket utifrån mitt behov och mina önskemål. Om jag ska nämna något negativt så var det så att en bänkskiva...

Mathias E gillar detta