Peter J
skrev om
Noblessa Sverige AB
Jag och min sambo skulle kolla på en bänkskiva till vårt nya kök. Butikschefen (som bemötte oss väldigt trevlig) var tyvärr upptagen men bad oss vänligt kolla runt i butiken.
Ingen annan av de som jobbade i butiken kom fram till oss och ville hjälpa till. Vi kollade ut en bänkskiva som vi tyckte var snygg på egen hand.
Dagen efter ringde min sambo för att få prisuppgift på skivan varpå säljaren svarar att det inte går till så, ni måste komma in i butiken.
Jag ringde upp samma säljare senare samma dag med de exakta måtten på de olika måtten för bänkskivedelarna för att han skulle kunna ta reda på priset, men innan jag ens nämner vilken skiva det är vi är intresserade av säger han att det är en jättedyr skiva och att vi fortfarande måste komma in i butiken. Jag erbjuder mig då att maila köksritningarna till honom eftersom jag inte har vägarna förbi på flera dagar. Han är då mycket tveksam men går med på att ta emot dem på mail för att sedan ge dem till sin butikschef. När jag mailade dem till den mailadress han uppgav verkade den inte stämma (det kan ju varit jag som skrev fel adress) Efter detta känner jag inte att jag vill köpa någon bänkskiva på Noblessa, och jag vill inte rekommendera någon annan att göra det heller
Läs mer
gillar detta