Nordic Flytt & Städ

Nordic Flytt & Städ

nordicflytt-stad.se

Välkommen till Nordic flytt & Städ! Vi erbjuder prisvärda och flexibla transporter samt flytt + städtjänster. Hos oss är du välkommen alla dagar i veckan, även helger. Vårt mål är att du ska känna dig trygg med oss och de tjänster vi utför. När du anlitar oss kan du vara trygg i att vi har ansvarsförsäkring, vi har utbildad...

9 omdömen om Nordic Flytt & Städ

Andreas M
Skrev om Nordic Flytt & Städ

Bra och trevlig personal som tog hand soffan som behövde slängas

Daniel A
Skrev om Nordic Flytt & Städ

Snabb och trevlig service, som tillgodosåg mina behov med ett trevligt bemötande.

Sannah M
Skrev om Nordic Flytt & Städ

Strålande service! Så hjälpsamma, glada och trevliga! Professionella och fick jobbet gjort!

Lutfi U
Skrev om Nordic Flytt & Städ

Mycket hjälpsamma och och bra pris

Jesper J
Skrev om Nordic Flytt & Städ

Behövde hjälp med att köra bort och kasta gamla möbler. Fick snabb och bra service av trevlig personal

Richard O
Skrev om Nordic Flytt & Städ

De är väldigt trevliga och har ett proffsigt sätt att bemöta kunden. De var punktliga och jobbade på väldigt effektivt och fort.

Jessica J
Skrev om Nordic Flytt & Städ

Hittade nordic flytt och städ på internet när jag lite smått stressad behövde hjälp att försöka få bort en hel del i min källare på företaget. Ringde och en supertrevlig man svarade. Snabbt svarade han att han kommer dagen efter och kollar på sakerna, väl på plats så löser han detta inom en (EN) timma! Wow! Detta är den snabbaste, trevligaste och bästa servicen jag någonsin har fått! Jag kommer alltid ringa er för hjälp av liknande saker igen. Tack ännu en gång för att ni hjälpte mig i nöd och verkligen såg mitt behov...

Susanne B
Skrev om Nordic Flytt & Städ

Jag fick hjälp att transportera möbler i Tranås.. Nordic Flytt & Städ kom på utsatt tid och utförde jobbet snabbt och proffsigt. Personalen var mycket trevlig och servicevänlig. Helt enkelt ett företag man kan lita på att det gör ett bra jobb.

Nina K
Skrev om Nordic Flytt & Städ

Snabbt svar, bra bemötande och proffesionell städning. Det blev skinande rent och en ren glädje att se hur fint det blev! Vi är supernöjda!