Nordic Flytt

Nordic Flytt

www.nordicflytt.se
  • BadgeTwoYears

Vi flyttar, packar och flyttstädar åt er till ett fast pris utan dolda avgifter. Med våra ledord trygghet, service och kvalitét gör vi allt för att din flytt ska bli så enkel och smidig som möjligt. Vi utgår från Mälardalen men flyttar land och rike runt samt tar oss ann de flesta uppdrag - stora som små. Vi innehar yrkestrafiktillstånd...

100 omdömen om Nordic Flytt

ALICIA C
Skrev om Nordic Flytt

Anlitade Nordic Flytt en andra gång för flyttstädningen och är lika nöjd även denna gång. Mycket väl utfört arbete. Kan varmt rekommendera vidare!

Anders N
Skrev om Nordic Flytt

Beställde flyttstäd av Nordicflytt. Dom anlände på ungefär angiven tid, fick ett trevligt och professionellt bemötande. Städet blev gjort snabbt och grundligt. Rekommenderar gärna Nordicflytt till andra som ska flytta

Charles T
Skrev om Nordic Flytt

Super trevliga proffsiga duktiga noggranna

Irene E
Skrev om Nordic Flytt

Trevliga killar som snabbt och effektivt utförde uppdraget med vår flytt .

Gustaf C
Skrev om Nordic Flytt

Proffsiga, flexibla och trevliga. Svarade snabbt på telefon och mail och hade alltid ett trevligt bemötande. Dom kunde anpassa vår bokning/flytthjälp utifrån våra behov, och väl på plats hjälpte de även till med sådant som dök upp. Vi kan varmt rekommendera dem!

Lisbeth R
Skrev om Nordic Flytt

Vilka killar! Kunde jag ge dem mer än 5 i betyg skulle jag göra det. De flyttade mig från Örebro till Trelleborg. Trots dåligt väder, vilket gjorde den långa resan mycket tidskrävande, genomförde de hela flytten från början till slut på ett mycket föredömligt och professionellt sätt. Med sitt positiva och serviceinriktade sätt kändes det mycket tryggt att överlämna hela flytten samt slutstädning av lägenheten till dem. Jag ger Nordic Flytt de bästa rekommendationer.

Inga-Britt H
Skrev om Nordic Flytt

Rekommenderar verkligen detta bolag. De har allt som man vill ha av ett flyttbolag. Noggrannhet då allt ömtåligt och tygmöbler inplastades, flexibilitet då de pusslade in våra kartonger o möbler för att allt skulle få plats. Upplyser om försäkringar och trafiktillstånd så man ska känna sig trygg. Väldigt serviceminded och trevliga, ingenting var omöjligt. Skulle vi behöva hjälp igen så skulle vi utan tvekan använda detta bolag igen.

Maria L
Skrev om Nordic Flytt

Otroligt lyhörda, kom i tid, väl förberedda, trevliga och effektiva. Snabb återkoppling före beställning, svarade på frågor på bästa sätt. Flytten gick väldigt smidig och de levererade över förväntan. Kan varmt rekommendera Nordic Flytt som utförde min flytt på bästa tänkbara sätt.

Jan I
Skrev om Nordic Flytt

Väl bemött vid beställningen av flytt. Fick svar på frågor omgående. Flytten från Örebro till Växjö gick mycket bra. Trevlig personal, lastning och lossning gick snabbt och efektivt. Priset blev enligt offert.

Göran W
Skrev om Nordic Flytt

mycket proffsigt och snyggt skött,tog även hand om städ kanon nöjd,rekomenderas med nöjje

Lisbeth C
Skrev om Nordic Flytt

Hela flytten gick väldigt snabbt och smidigt. Alla var trevliga och tillmötesgående, Jag har anlitat ganska många flyttfirmor men Nordic Flytt är helt klart den bästa. Jag rekommenderat verkligen att anlita firman.

Gunnar W
Skrev om Nordic Flytt

Vi flyttade vårt bohag från villa till fritidshus respektive lägenhet. Allt fungerade perfekt från packning till flytt. Inte den minsta skada på vårt bohag. Positiv trevlig och hjälpsam personal. Vi rekommenderar varmt företaget!

Svar från Nordic Flytt

Hej Gunnar, Vad kul att du är nöjd med med våra tjänster och personal. Tack för att du tog dig tid till att skriva det uppskattas. Varmt välkommen åter i framtiden om det skulle behövas. Med vänliga hälsningar / Grabbarna på Nordicflytt

Helene M
Skrev om Nordic Flytt

Absolut professionellt bemötande, både inför, under och efter flytt och städning. Jättetrevlig personal som var försiktiga med mitt bohag. Rekommenderas varmt.

Svar från Nordic Flytt

Hej Helene, Tack för den fina recensionen och för att du tog dig tid. varmt välkommen åter i framtiden om skulle behövas. Med vänliga hälsningar / Grabbarna på Nordicflytt

Carin J
Skrev om Nordic Flytt

Jag köpte flytt städ av mitt hus. Jag är så nöjd med städningen av mitt hus. Det blev så rent och fint. NI är så professionella, trevliga och noggranna när ni städar. Jag rekommenderade er till dem som köpte mitt hus och de har anlitat er. Jag har även rekommenderat er till min son Albin som snart ska flytta från sin lägenhet. Jag kommer även att rekommendera er om jag känner någon som ska flytta.

Svar från Nordic Flytt

Hej Carin! Vad kul att du är nöjd det gläder oss. Tack för att du tog dig tid att skriva . Varmt välkommen åter Mvh/ GRabbarna på Nordicflytt

Alma L
Skrev om Nordic Flytt

Helt okej städning men tyvärr när jag kollade mer noga så var det en del slarv. Några glömda saker. Väggarna var inte dammade och toaletten var inte noggrant rengjord.

Svar från Nordic Flytt

Hej Alma! Tråkigt att du känner så. Lägenheten besiktades på plats av ansvarig/besiktningsman från hyresvärden , personal från Nordic flytt samt du själv. Hyresvärden godkände lägenheten och var nöjd vilket även du bevittnade på plats. Vi åtgärdar alltid eventuella brister kostnadsfritt eftersom det ingår i priset besiktningen ska bli godkänd. Vi hade även personal på plats för att åtgärda eventuella fel under själva besiktningen. Om du sedan i efterhand gör en egen besiktning och hittar eventuella fel så måste vi...

Carl A
Skrev om Nordic Flytt

Sveriges bästa flyttföretag.När det gäller organisation planering och ödmjukhet..Samt bemötande..Klara av krävande situationer.Tack för supper bra hjälp

Svar från Nordic Flytt

Hej Carl! Tack för dem fina orden det uppskattas verkligen. varmt välkommen åter Mvh// Grabbarna på Nordic Flytt

Björn R
Skrev om Nordic Flytt

Fantastiskt bra! De tog bort all stress under flytten och levererade snabbt, effektivt och av högsta kvalitet.

Svar från Nordic Flytt

Hej Björn =) Vad kul att du uppskattar våra tjänster och tack för recensionen. Varmt välkommen åter i framtiden Mvh// Grabbarna på Nordic Flytt

Åsa L
Skrev om Nordic Flytt

Vilka killar, service på hög nivå från start till mål. Effektiva, kunniga och supertrevliga. Uppfyllde alla mina förväntningar. Kan varmt rekommendera Nordic flytt!

Svar från Nordic Flytt

Hej Åsa! Tack för recensionen och för att du tog dig tid. Varmt välkommen åter i framtiden Mvh// Grabbarna på Nordic Flytt

Solveig G
Skrev om Nordic Flytt

Av olika anledningar har jag flyttat ett antal gånger de senaste åren. Nordic Flytt slår allt alla kategorier, vänlighet, aktsamhet, noggrannhet o.s.v. Svarar snabbt på mejl , håller bra kontakt . Proffsigare kan det inte bli från första kontakt till smidig betalning via lika proffsig och utförlig faktura med rot-avdrag redovisat.

Svar från Nordic Flytt

Hej Solveig :D Vad kul att du är nöjd med våra tjänster och personal det värmer. Tack för att du tog dig tid till att lämna en recension. Ha en underbar sommar nu mvh/ Grabbarna på Nordic flytt

Erik B
Skrev om Nordic Flytt

Jag har anlitat Nordic Flytt dem senaste två flyttarna jag gjort. Jag är mycket nöjd med deras tjänst. Mycket trevliga och kompetenta personer. Mycket prisvärt och fantastisk service!

Svar från Nordic Flytt

Hej Erik! Tack återigen för förtroendet och tack för att du tog dig tid till att skriva. Det är lätt att ge bra service när man har trevliga kunder :D Ha en trevlig sommar MVH// Grabbarna på Nordic Flytt

Aleksandra J
Skrev om Nordic Flytt

Vilket fantastiskt bemötande! På alla sätt! Smidigt, snabbt proffsigt och prisvärt!. Enkelt att få kontakt med, både per mejl och telefon! Jag hade inte några förväntningar alls, eller snarare var väldigt stressad och orolig inför flytten. Men Nordic Flytt har fixat allt: flytten, städning av lägenheten och bortforsling .Det var tom roligt!! Tack så jättemycket, ni är bäst!! Och killarna var jätte trevliga dessutom! Varmt rekommenderar den här firman!

Svar från Nordic Flytt

Hej ALeksandra :D Tack för dem fina orden och för att du tog dig tid till att skriva. Ha en underbar sommar MVh// Grabbarna på Nordic Flytt

Emil G
Skrev om Nordic Flytt

Smidigt med flyttstäd av lägenhet. Bra kommunikation och väldigt tillmötesgående!

Svar från Nordic Flytt

Hej Emil! Kul att du är nöjd :D Tack för att du tog dig tid till att skriva det uppskattas. Ha en underbar sommar Mvh/ Grabbarna på Nordic flytt

Carl Gustav N
Skrev om Nordic Flytt

Väldigt trevlig personal som gjorde ett förstklassigt arbete (packning, lastning, flytt och flyttstädning). De var mycket flexibla och kunde anpassa sig tidsmässigt till våra behov. Därför är det med glädje jag ger dem våra varmaste rekommendationer.

Svar från Nordic Flytt

Hej Carl :D Vad kul att att ni är nöjda med våra tjänster och vår service. Vi hoppas att ni kommer trivas inne i stan. Tack för att ni tog er tid till att skriva en recension det värmer. Ha en trevlig dag och njut av det fina vädret Mvh Grabbarna på Nordic Flytt

Inger Å
Skrev om Nordic Flytt

Mycket trevligt bemötande både vid beställningen och när transporten av min matsalsmöbel utfördes. Jag kan verkligen rekommendera Nordic Flytt.

Svar från Nordic Flytt

Hej Inger, Vad kul att du är nöjd det värmer :D Tack för att du tog dig tid till att skriva en reco. Ha en underbar sommar nu MVH grabbarna på Nordic flytt

Eva-lotta Maria A
Skrev om Nordic Flytt

Har använt dem tidigare och kommer göra det igen! Serviceminded , supertrevliga och snabba.

Svar från Nordic Flytt

Hej Eva-lotta :D Tack för recensionen och för att dig tog dig tid. Varmt välkommen åter i framtiden :D Hoppas du får en kanon sommmar Mvh / Grabbarna på Nordic Flytt

Kennet L
Skrev om Nordic Flytt

Jag fick förtroende för Nordic Flytt redan vid första samtalet med Ramin Dom 2 killarna som sen utförde flytten finns bara ett ord PERFEKT. Båda 2 trevliga och lyhörda och hanterade mina saker försiktigt men ändå otroligt snabbt och effektivt. Jag vill ärligt rekomendera andra att a lita dom , ni blir inte besvikna det lovar jag

Svar från Nordic Flytt

Hej Kennet! Tack för den fina recensionen det uppskattas verkligen. Varmt välkommen åter i framtiden om du behöver hjälp. Mvh// Grabbarna på Nordic Flytt

Olivia H
Skrev om Nordic Flytt

Trevliga städare och jättebra städat

Svar från Nordic Flytt

Hej Olivia! Vad kul att du är nöjd det är det vi jobbar för =) Varmt välkommen åter Mvh// Grabbarna på Nordic Flytt

Ronnie G

Otroligt proffensionella. Mycket trevlig personal...tack

Svar från Nordic Flytt

Hej Ronnie! Tack för recensionen och för att du tog dig tid. Trevlig helg Mvh Grabbarna på Nordic Flytt

Viviann J
Skrev om Nordic Flytt

Mycket bra å Trevliga Grabbar. Tålamod har de och det är en bra egenskap i det här läget. MVH. W Jonsson

Svar från Nordic Flytt

Hej Viviann, Vad kul att du är nöjd med våra tjänster och personal. Varmt välkommen åter i framtiden Mvh// Grabbarna på Nordic Flytt

Saman A
Skrev om Nordic Flytt

Kan starkt rekommendera Nordic flytt. Allt gick smidigt, de var proffsiga och trevliga. Ingenting att klaga på.

Svar från Nordic Flytt

Hej Saman! Vad kul att du är nöjd med våra tjänster. Varmt välkommen åter i framtiden Mvh// Grabbarna på Nordic Flytt

Linda Carina Sofia S

Helt suveräna killar som var trevliga, snabba, duktiga och exeptionellt serviceinriktade. Kunde inte vara mer nöjda!

Svar från Nordic Flytt

Hej Linda! Tack för den fina recensionen och för att du tog dig tid. Välkommen åter Mvh// Grabbarna på Nordic Flytt

AMELI G
Skrev om Nordic Flytt

Allt flöt på väldigt bra och problemfritt. De kom i tid, vad glada och hjälpsamma och gjorde allt som förväntades av dem. Vi är mycket nöjda! (Flytthjälp från annan stad till Örebro)

Svar från Nordic Flytt

Hej Ameli :D Tack för de fina orden vad kul att ni är nöjda. Varmt välkomna återigen till vår kära hemstad Örebro =) Tack för att ni tog er tid att lämna en recension. Mvh Grabbarna på Nordic Flytt

Cecilia Bhiravi H
Skrev om Nordic Flytt

Super trevliga & tillmötesgående . Grym service & snabba . Gjorde ett riktigt bra jobb med allt . Uppfyllde våra förväntningar med allt vi beställde som va flytt samt fönster puts Rekommenderas varmt 👌.

Svar från Nordic Flytt

Hej Cilla, Tack för den fina recensionen och för ett kanon bemötande. Hoppas ni blev nöjda med allt och ni är alltid varmt välkomna åter ! :)

Marie Thérése B
Skrev om Nordic Flytt

Allting gick verkligen jättebra med Nordic Flytt, från första kontakten vidare till själva flytten och sen flyttstädningen. Mycket trevliga killar, proffsiga och tillmötesgående. Om det blir någon mer flytt kommer jag att ringa dit igen, jag kan verkligen rekommendera dem!

Svar från Nordic Flytt

Hej! Tack för den fina recensionen och för att du tog dig tid. Varmt välkommen åter i framtiden om du behöver hjälp. Mvh// Grabbarna på Nordic Flytt

Birgitta B
Skrev om Nordic Flytt

Jag fick bara en positiv uppfattning. Allt fungerade klockrent med nycklar o städning supernöjd.

Svar från Nordic Flytt

Hej Birgitta! Vad kul att du är nöjd med våra tjänster det gläder oss. varmt välkommen åter i framtiden Mvh// Grabbarna på Nordic Flytt

Ngoc L
Skrev om Nordic Flytt

Toppen flyttstäd! De kom exakt på minuten efter bokad tid, var vänliga och noggranna. Rekommenderas!

Svar från Nordic Flytt

Hej Ngoc! Vad kul att du är nöjd med våra tjänster. Tack för recensionen Mvh// Grabbarna på Nordic Flytt

SAMUEL Ö
Skrev om Nordic Flytt

Jag har anlitat många flyttfirmor genom åren, men kan ärligt, med handen på hjärtat rekommendera detta företag varmt. 4 personer!!.. kommer extra tidigt bara för jag har ett krånglande bostadsbolag och det går snabbt!! Finns absolut ingenting att slå ner på. Städningen var perfekt och ingen kunde gjort det bättre! Glädjande också att personalen var sociala hjälpsamma och extremt trevliga!!

Hej Samuel! Tack för recensionen. Mvh// Grabbarna på Nordic Flytt

Saeid S
Skrev om Nordic Flytt

Pålitliga grabbar , dom gör flytten enkel och utan stress dom hjälper en med hela flytten , riktigt bra kundservice speciellt han som heter Kawa var väldigt snabbt på att svara och var riktigt trevlig, priset kan man inte klaga på heller så hela upplevelsen får 10/10 , skulle jag anställa dom igen ? Ja självklart bättre flyttfirma hittar man nog inte

Svar från Nordic Flytt

Hej Saeid! Vad kul att du är nöjd =) Varmt välkommen åter i framtiden och tack för recensionen Mvh// Grabbarna på Nordic Flytt

Lukas T
Skrev om Nordic Flytt

Hur bra som helst! Supertrevligt bemötande hela vägen från offerförfrågan till genomförd flytt. De kom fyra personer med två lastbilar och hade på tre timmar packat hela vårt bohag och flyttat in det i vår nya lägenhet på tredje våningen utan hiss. Jättetrevliga killar, som slet som djur och var samtidigt väldigt noggranna. Kommer definitivt använda Nordic Flytt igen när det är dags för flytt!

Svar från Nordic Flytt

Hej Lukas! Tack för dem fina orden det värmer. Tack för att du tog dig tid att skriva. Varmt välkommen åter i framtiden Mvh// Grabbarna på Nordic Flytt

Sanja P
Skrev om Nordic Flytt

Vi är jättenöjda med flytthjälpen! Gick både smidigt och snabbt.

Svar från Nordic Flytt

Hej Sanja! Vad kul att ni nöjda det gläder oss. Tack för recensionen det uppskattas. Varmt välkommen åter Mvh// Grabbarna på Nordic Flytt

Maria S
Skrev om Nordic Flytt

Vi köpte flyttjänst. Vi blev bemötta på ett bra sätt. Enkelt med offertförfrågan och kontakt. Över förväntan att de tog allt, även det som inte var nerpackat i kartonger. Företaget stod för flyttkartonger och packpapper vilket var bra. Snabba och effektiva, trevliga.

Svar från Nordic Flytt

Hej Maria :D Vad kul att du är nöjd det gläder oss. Tack för den fina recensionen och för att du tog dig tid. Ha en trevlig helg Mvh/ Grabbarna påä Nordic Flytt

Paiam K
Skrev om Nordic Flytt

Vi hade beställt flytthjälp. Det dök upp 3 supertrevliga grabbar på den tiden vi bestämt med 2 stora lastbilar. De började direkt och det gick väldigt fort. De var väldigt försiktiga med våra möbler och det märktes att de visste vad de gjorde. Vår TV och annat ömtåligt skyddade dom med tjocka filtar och plastfilm (inte en skråma på någonting). När flytten var klar fick vi problem i nya bostaden pga att renoveringen inte var färdig men det löste Nordic flytt genom att förvara våra saker i 1 vecka tills renoveringen...

Svar från Nordic Flytt

Hej Paiam! Tack för den fina recensionen och för att du tog dig tid till att skriva! Vi hoppas att ni kommer trivas bra i er nya lägenhet. Ha en trevlig sommar Mvh// Grabbarna på Nordic Flytt

Karin O
Skrev om Nordic Flytt

Blev mycket vänligt bemött ända från början. Killarna är snabba och mycket servicemindade. Jag valde flytt av möbler och det jag själv packat, samt städning efteråt. Det enda, som hyresvärden anmärkte på, var några svarta streck i parketten efteråt. (Har inte hört något om att det inte gick att få bort.) Jag kommer att rekommendera er för dem jag känner som behöver hjälp med flytt.

Svar från Nordic Flytt

Hej Karin! Tack för den fina recensionen det värmer verkligen. Ha en trevlig sommar Mvh// Grabbarna på Nordic flytt

Richard E
Skrev om Nordic Flytt

Vi möttes av det bästa tänkbara, från offert till genomförande. Att snabbt få hemleverans av flyttkartonger i två omgångar utöver avtalat var service långt över det normala bara det. Att sedan tre flyttkillar jobbar konstant hårt i nästan tio timmar, varsamt, raskt och med gott humör är det svårt att ge femma på. - vi hade gett betyget sex av fem om vi kunnat. Priset var rimligt, på gränsen till lågt. Få företag kan vi rekommendera lika varmt som Nordic Flytt. Fantastiska rent ut sagt.

Svar från Nordic Flytt

Hej Richard =) Tack för den fina recensionen det uppskattas och värmer. Det är lätt att göra ett bra jobb när man har trevliga kunder. Tack för att du tog dig tid till att skriva och skulle du behöva hjälp i framtiden så vet du vart vi finns. Gott nytt år! Med vänliga hälsningar // Grabbarna på Nordicflytt

Emma B
Skrev om Nordic Flytt

Bästa flyttfirman jag någonsin stött på. Extremt flexibla , prisvänliga och trevliga. Chefen är helt oslagbar på service och räddade verkligen oss som familj i kris !

Svar från Nordic Flytt

Hej Emma, Wow tack för den fina recensionen det värmer. Tack för förtroendet och för att du tog dig tid till att skriva. Lycka till med allt i Norrköping och vi hoppas att ni kommer trivas bra där. Med vänliga hälsningar // Grabbarna på nordic Flytt

Idrissa S
Skrev om Nordic Flytt

Mycket bra well Godkänd. Tack för hjälpen jag är super nöjd

Svar från Nordic Flytt

Hej Idrissa, Roligt att läsa att du är nöjd :) Tack för recension 🙏 Varmt välkommen åter Med vänliga hälsningar// Grabbarna på Nordic Flytt

Denise C
Skrev om Nordic Flytt

Toppen, mycket trevliga och duktiga.

Svar från Nordic Flytt

Hej Denice, Tack för den fina recensionen det värmer🙏 Vänliga hälsningar // Nordic Flytt

Bibbi L
Skrev om Nordic Flytt

Superbra o service mindade killar

Svar från Nordic Flytt

Hej Bibbi :) Vad roligt att du nöjd det ger oss ett smile :) tack för att du tog dig tiden till att skriva och varnt välkommen åter. Mvh /Grabbarna på Nordic Flytt

Ann-Sofi H
Skrev om Nordic Flytt

Flytt plus flyttstädningen. Mycket serviceminded.

Svar från Nordic Flytt

Hej Ann-Sofi, Vad kul att ni är nöjda det glädjer oss. Tack för att du tog dig tid till att skriva 🙏 Med vänliga hälsningar//Grabbarna på Nordic Flytt

Eva B
Skrev om Nordic Flytt

Allt funkade toppen med både flytt och städning. Snabbt och smidigt. Och trevliga flytt och städ killar.

Svar från Nordic Flytt

Hej Eva, Tack för de varma orden och att du tog din tid att skriva en recension. Hoppas du har det bra i nya lyan. Med vänliga hälsningar / Grabbarna på Nordic Flytt