Nordic Refit Lund

A part of Nordic Refit nordicrefit.se
  • BadgeEightYears
Call 046-560 47 64 Share

About company

Har du ont i muskler eller leder? Behöver du förebygga eller behandla smärta eller funktionsrubbningar? Då ska du kontakta oss på Nordic Refit Lund. Vi vill vara det självklara valet när du behöver en naprapat. Här kan du få hjälp med allt från ryggskott, nackspärr och ischias till idrottsskador eller spänningshuvudvärk. Vi...

319 omdömen om Nordic Refit Lund

Sedan starten hos Reco 2017

Tobias P
Wrote about Nordic Refit Lund

Kunnig och effektiv naprapat som hjälper min ländrygg när jag har slarvat med underhållet.

Håkan J
Wrote about Nordic Refit Lund

Hjälper mig mycket med de krämpor jag har, rätt insatser och övningar. Tack

Henrik D
Wrote about Nordic Refit Lund

Jag blev professionellt mottagen av kunnig personal, bra plan för rehab som nu är mycket bättre!

Tommy F
Wrote about Nordic Refit Lund

Ganska lätt att få tider inom det snaraste. Kunniga och förklarar var problemen man har kommer ifrån och vad man själv kan göra för att undvika problem framöver.

Frida C
Wrote about Nordic Refit Lund

Supernöjd! Känns som att jag går ifrån behandlingarna med en ny kropp!

Magnus B
Wrote about Nordic Refit Lund

Trevligt bemötande och väldigt kunnig personal. Min axel och nacke har blivit väldigt mycket bättre tack vare den hjälp jag fått.

Axel S
Wrote about Nordic Refit Lund

Tycker att det har varit en bra behandling när jag har kommit dit, mina besvär med handen har också blivit bättre

Magnus P
Wrote about Nordic Refit Lund

Proffsigt bemötande och en mycket kompetent personal.

Göran Ö
Wrote about Nordic Refit Lund

Trevligt och professionellt bemötande. Hittills erhållna naprapatbehandlingar har jag upplevt positivt

David H

Smidigt o seriöst ! God hjälp av kompetent personl

Kerstin W
Wrote about Nordic Refit Lund

Trevligt och personligt bemötande. Jag har fått hjälp med led och nackbesvär.

Michael Horst S
Wrote about Nordic Refit Lund

Värkar kunnig och bra tips, övningar

Louise G
Wrote about Nordic Refit Lund

Med/hos Christoffer känner jag mig trygg, lyssnad på och han läser av problem snabbt, kompetent och effektivt. Behandlingarna är bra och hemläxor med rörelser är suveräna. Jag är supernöjd.

Madelena A
Wrote about Nordic Refit Lund

Trevligt & Proffsigt bemötande & kunnig personal. Christoffer är min naprapat & han har hjälpt mig mycket. Kan verkligen rekommenderas!

Annika L
Wrote about Nordic Refit Lund

Besök hos naprapat Chistoffer Collin. Fick tid dagen efter samtal. Gick ut från besöket i stort sett utan rygg/muskelvärk och hans goda råd fortsätter hjälpa mig. Tacksam för detta. En sympatisk, kunnig naprapat som jag hyser det största förtroende för och varmt rekommenderar!

Gert Erik G
Wrote about Nordic Refit Lund

Bra behandling bra bemötande ,goda råd för att förbättra ryggen vid nya problem kommer jag att kontakta dem.

Sara M
Wrote about Nordic Refit Lund

Man få den hjälp man behöver, toppen!

Camilla L
Wrote about Nordic Refit Lund

Jag upplever att Chirstoffer lyssnar och har kunskap att åtgärda. Behandlingen ger resultat.

Jean-Yves D
Wrote about Nordic Refit Lund

Great service with hight expertise and excellent result.

Hanna V
Wrote about Nordic Refit Lund

Kunnig och lyhörda på mina problem

Markus R
Wrote about Nordic Refit Lund

Professionell undersökning och en mycket effektiv behandling, kommer definitivt att komma hit igen (när det behövs)!

Roger N
Wrote about Nordic Refit Lund

Bra behandling av både leder och muskler.

Noel J
Wrote about Nordic Refit Lund

Tyckte det var ett mycket bra bemötande. Enkelt att hitta och bra hjälp. Kunnig naprapat och bra hjälp.

Carolina C
Wrote about Nordic Refit Lund

Duktig och kunnig. Ibland lite för snabb i tanken så det är svårt att hänga med. Bra behandling och goda råd.

Johanna H
Wrote about Nordic Refit Lund

Trevligt bemötande av engagerad kunnig naprapat.

Erik Ö

Bra bemötande, proffsig Naprapat,

Cecilia S

Tillgängligt. Professionellt omhändertagande.

Nina A
Wrote about Nordic Refit Lund

Mycket bra. Duktig kiropraktor! Lite tråkiga lokaler bara.

Krister L
Wrote about Nordic Refit Lund

Ok verksamhet men saknar en del. Medarbetarna är duktiga men känns tidspressade och det finns inte riktigt tid att hitta "rätt" på 30min. Ibland är de sena till behandlingen vilket försämrar upplevelsen. Kort och gott så finns kompetensen där men upplevelsen är mer av ett löpande band som rullar på.

Svar från Nordic Refit Lund

Hej Krister, Tack för din feedback, vi tar den till oss och beklagar att du upplevt dina besök tidspressade. Vi försöker ta oss tid för varje patient och då kör det ibland ihop sig och man kan bli något sen. Hoppas din rygg mår bra! //Christoffer

Caroline H
Wrote about Nordic Refit Lund

Fin bemötande, mycket kunskap. Har fått mycket hjälp med mina ryggproblem och övriga krämpor.

Svar från Nordic Refit Lund

Tack för ditt fina omdöme! //Christoffer

Roger J
Wrote about Nordic Refit Lund

Kom snabbt till och fick bra behandling

Svar från Nordic Refit Lund

Tack för det fina omdömet. //Christoffer

Nidal B
Wrote about Nordic Refit Lund

I was treated very well and professionally and I already feel much better as a result of the treatement and the exercises I was recommended to do

Svar från Nordic Refit Lund

Thank you for the nice feedback. //Christoffer

Ulf S
Wrote about Nordic Refit Lund

Kunnig och professionell som naprapat/fysioterapeut, som jag fått hjälp av att komma framåt i mina problem med axlar/nacke

Tack för din feedback Ulf! //Christoffer

Filmon M
Wrote about Nordic Refit Lund

Trevlig bemötande och professionell. Min beavärr kvar står men jag fick hjälp och råd hur jag kan söka vidare hjälp.

Svar från Nordic Refit Lund

Tack för din feedback Filmon. Vi hänvisar gärna till andra specialister när vi bedömer att de är en bättre instans att besöka. //Christoffer

Charlott H
Wrote about Nordic Refit Lund

Supernöjd med allt! Fått rehabiliteringsbehandling av både axel efter cykelolycka samt hälsporre.

Magnus M
Wrote about Nordic Refit Lund

Proffsig, kompetent. Bra att det går att boka på internet, i mitt fall tur att man kan använda sitt friskvårdsbidrag och Nordic Refit fixar all hantering

Jenny F
Wrote about Nordic Refit Lund

Alltid lika proffsigt bemötande!

Jakob K
Wrote about Nordic Refit Lund

Det var bra. Man fick hjälp. Men det var lite dyrt om man ska fortsätta

Hej Jakob. Vad bra att du fick hjälp. //Christoffer

Csilla Öhlin S
Wrote about Nordic Refit Lund

Vänligt och proffsigt bemötande och behandling.

Jan L
Wrote about Nordic Refit Lund

Bra förståelse från Nordic refit vad jag behövde hjälp med. Mycket trevlig personal, Behandlingarna gav resultat omgående. De testade flera olika behandlingar för mina problem.

Elin L
Wrote about Nordic Refit Lund

Jag blev bra bemött och fick bra hjälp

Marie L
Wrote about Nordic Refit Lund

Mycket bra och trevligt bemötande på alla sätt!

Susanna L
Wrote about Nordic Refit Lund

Duktig och mycket trevlig personal.

Peter N
Wrote about Nordic Refit Lund

Vänligt bemötande och hög kompetens. God analytiker och bra lösningsförslag. Rekommenderas!

Charlotte A
Wrote about Nordic Refit Lund

Trevlig och professionell. Tog sig tid. En av de bättre naprapater jag varit hos.

Grönvall A

Bra bemötande och behandlingsmetod

Mikael A
Wrote about Nordic Refit Lund

Alltid lika proffsiga jag är helnöjd

Rasmus W
Wrote about Nordic Refit Lund

Bra bemötande och bra service. Man känner sig trygg vid besök.

Eléonor J
Wrote about Nordic Refit Lund

Fick tid snabbt, lätt bokingssytem och blev bra bemöt. Kunniga naprapater som verkligen lyssnar på en. Supernöjd!

Paula L
Wrote about Nordic Refit Lund

Fick hjälp med det jag önska, och det blev bra också.