Alla kategorier Restaurang Västra Götaland Göteborg Burger King Järntorget

Järntorget 6, 413 04 Göteborg — Visa karta

Burger King

Restauranger nära Burger King Järntorget:

Prinsgatan 3, Göteborg
Kom förbi på ett glas, eller fem, och lite härlig rå-mat, en sallad eller kanske... Läs mer ›
Richard F:
Linnestadens absolkut mysigaste häng, underbar mat med varm och hemtrevlig inredning. Sjukt trevlig och kunnig personal. En riktigt pärla!

Kyrkogatan 11, GÖTEBORG
Välkommen att boka bord, komma förbi på drop-in eller beställa hem vällagad amer... Läs mer ›
Johannes S:
Lungn och avslappnade miljö där personalen har hittat en fin balans mellan uppvaktning av gästen och en skön distans.

Lorensbergsgatan 8, GÖTEBORG
Välkommen till Somm Restaurant & Wine Bar! Mat och vin ligger nära om våra hjärt... Läs mer ›
Sebastian G:
Kdndkn nldldld dkdldkd dkdldkd dkdldkd dkdldkd kdkdkkdd dkdkdkdkd

Geijersgatan 12, GÖTEBORG
Välkommen till Meet! Årets köttkrog både 2013 och 2014. Kom in till oss och avnj... Läs mer ›
Maria H:
Det var helt fantastiskt. Vi var lite sena och ringde från taxin och sa att vi är på gång. Då stod vår servitris ute på trappen och välkomna...

Läs vad 7 kunder tycker om Burger King Järntorget

• Katarina B
    Katarina B skrev om Burger King Järntorget
    Snabb betjäning, proffsig personal. Läs mer
  • Johan h
    Johan h skrev om Burger King Järntorget
    Burger King borde finnas i varje hörn :) De har väldigt goda chillicheese Läs mer
  • Lars A
    Lars A skrev om Burger King Järntorget
    Burger King i all ära, Big King xxl plusmeny på det en chilli cheese och självklart dippen. Klockrent.

Men när man verkligen vill ha en hamburgare och råkar hamna på just den här restaurangen på järntorget är det lika lång väntetid som för en restaurang.

pluspoäng för att de är BK, fräschat upp inredning har de också men skärpning på väntetiden. De har knappt några burgare liggandes i luckan. Läs mer
  • Kim K
    Kim K skrev om Burger King Järntorget
    Kungen på grillad mat! Nygrillade hamburgare som smakar gott till skillnad från dom flesta konkurrenter.
    Med det stora urvalet så blir Burger King ett självklart val. Servicen är det enda som är det negativa, men det vägs lätt upp av krispiga pommes och goda hamburgare. Lite negativt är även läsken som smakar illa pga den grad den är utspädd. Mer Burger King åt folket! Läs mer
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Burger King Järntorget
    Kungarna av snabbmat! Nygrillade hamburgare som smakar gott till skillnad från dom flesta konkurrenter. Servicen är det enda som är det negativa, men det vägs lätt upp av krispiga pommes och goda hamburgare. Lite negativt är även läsken som smakar illa pga den grad den är utspädd. Mer Burger King åt folket! Läs mer
  • Hampus W
    Hampus W skrev om Burger King Järntorget
    Skitbra burgare, dricka och servering. Maten kommer alltid snabbt, ganska uppenbart eftersom det är en snabbmats-restaurang Läs mer
  • Therese R
    Therese R skrev om Burger King Järntorget
    Burger King har vi nog alla ätit på vid några tillfällen. Det smakar samma och det ser likadant ut vart man än kommer. Burger King vid Järntorget är inget undantag. Dock kan de skilja sig mellan restaurangerna med fräschhet och service. Den här restaurangen är helt ok, inte för skitigt och servicen är väl okej. I bland får man någon som är snabbare än blixten, i bland tar det lite längre tid. Men generellt går det fort. Är du i närheten och vill ha något gott snabbt så funkar Burger King vid Järntorget definitivt. Läs mer

Järntorget 6, 413 04 Göteborg