Alla kategorier Restaurang Västra Götaland Göteborg Burger King Järntorget

Järntorget 6, 413 04 Göteborg — Visa karta

Burger King

Restauranger nära Burger King Järntorget:

Nordhemsgatan 18, GÖTEBORG
Välkommen in till Silvis restaurang, i en hemtrevlig och familjär miljö tillåts ... Läs mer ›
Katarina B:
Underhållning i form av orientalisk dans och en annan gång föreläsning från Röda Korset om flyktingar. Visserligen länge sedan, men jag vill...

Linnégatan 27, GÖTEBORG
Hjärtligt välkommen till Rustik Bistro. Vi är en fransk-svensk bistro belägen mi... Läs mer ›
Cinita C:
Trevligt och mysigt ställe god mat och trevlig personal

Drakegatan 1, GÖTEBORG
Matsmak står för god mat, hög kvalitet och smakkänsla. Vi strävar efter att allt... Läs mer ›
Monica E:
Bra bemötande, vi beställer enbart catering, och de brukar vara ok! Som kund hos er upplever jag snabbt svar på mail och fin service.

Läs vad 7 kunder tycker om Burger King Järntorget

• Katarina B
    Katarina B skrev om Burger King Järntorget
    Snabb betjäning, proffsig personal.
  • Johan h
    Johan h skrev om Burger King Järntorget
    Burger King borde finnas i varje hörn :) De har väldigt goda chillicheese
  • Lars A
    Lars A skrev om Burger King Järntorget
    Burger King i all ära, Big King xxl plusmeny på det en chilli cheese och självklart dippen. Klockrent.

Men när man verkligen vill ha en hamburgare och råkar hamna på just den här restaurangen på järntorget är det lika lång väntetid som för en restaurang.

pluspoäng för att de är BK, fräschat upp inredning har de också men skärpning på väntetiden. De har knappt några burgare liggandes i luckan.
  • Kim K
    Kim K skrev om Burger King Järntorget
    Kungen på grillad mat! Nygrillade hamburgare som smakar gott till skillnad från dom flesta konkurrenter.
    Med det stora urvalet så blir Burger King ett självklart val. Servicen är det enda som är det negativa, men det vägs lätt upp av krispiga pommes och goda hamburgare. Lite negativt är även läsken som smakar illa pga den grad den är utspädd. Mer Burger King åt folket!
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Burger King Järntorget
    Kungarna av snabbmat! Nygrillade hamburgare som smakar gott till skillnad från dom flesta konkurrenter. Servicen är det enda som är det negativa, men det vägs lätt upp av krispiga pommes och goda hamburgare. Lite negativt är även läsken som smakar illa pga den grad den är utspädd. Mer Burger King åt folket!
  • Hampus W
    Hampus W skrev om Burger King Järntorget
    Skitbra burgare, dricka och servering. Maten kommer alltid snabbt, ganska uppenbart eftersom det är en snabbmats-restaurang
  • Therese R
    Therese R skrev om Burger King Järntorget
    Burger King har vi nog alla ätit på vid några tillfällen. Det smakar samma och det ser likadant ut vart man än kommer. Burger King vid Järntorget är inget undantag. Dock kan de skilja sig mellan restaurangerna med fräschhet och service. Den här restaurangen är helt ok, inte för skitigt och servicen är väl okej. I bland får man någon som är snabbare än blixten, i bland tar det lite längre tid. Men generellt går det fort. Är du i närheten och vill ha något gott snabbt så funkar Burger King vid Järntorget definitivt.

Järntorget 6, 413 04 Göteborg