Nordiskark

Nordiskark

Ring 040-23 02 86 www.nordiskark.com
3.7

begravnings byrå för djur. Via har en online shop där du kan beställa urnor.Ni kommer att få se att urnorna ger er en känsla av värdighet.

3 omdömen om Nordiskark

Helena H
Skrev om Nordiskark

Köpte en urna till min älskade katt som gick bort efter många kärleksfulla år. Fick hjälp med allt från köp till askan i urnan. Väldigt serviceminded och proffesionell hjälp. Så nöjd i denna ledsamma stund.

Nordiskark gillar detta
Svar från Nordiskark

Vi gör allt vi kan för att göra upplevelsen skall bli det bästa i den svåra stunden så det blir ett bra minne.

Peter A
Skrev om Nordiskark

Säljer använda urnor med gammal aska i, som om de vore nya. Mycket omständiga att kommunicera med när man vill returnera.

Svar från Nordiskark

Märkligt eftersom våra urnor kommer direkt från leverantören. Vi har idag i dialog med våra leverantörer tagit fram en "Garanti märknings" så vi vet om produkten är bruten. Vi har även tittat över vår VARURETURER (RMA) för att göra processen lättare och snabbare. Förpackningen får man klart öppna .. så därför inför vi en försegling på urnan så slipper man oklarheter i framtiden hos andra kunder.

Konsult
Skrev om Nordiskark

Dom hade allt vi önska oss, tack för dett finna avslutet ni gav oss. Urnan blev mycket fin och hela upplevelsen ger vi 100 % för. Vill varmt rekommendera detta företag för alla som har ett djur. Nordiskark.com / Peter

Nordiskark gillar detta
Svar från Nordiskark

Tack Peter Ursäkta att det dröjt innan vi svara, vi hade inte fått info att du skrivit här. Men tack för din goda ord det värmer att vi kunde göra ditt nöjd och fick en bra stund i denna svåra tid.