Norrmalms El

3.3

12 omdömen om Norrmalms El

Pärnilla T
Skrev om Norrmalms El

Snabb leverans o god kommunikation med säljare! Perfekt inslaget och kom fram utan skador! Jättenöhd med min fina flowerpot och kommer rekommendera fler att beställa därifrån och jag kommer också köpa mer därifrån! Stort TACK⭐️

Folkhemmet
4.2/5 i betyg av 370 omdömen 4.2 av 370 omdömen

Vänligt och hjälpsamt bemötande vid besök i butiken Barkarby. Vi valde sen att beställa på nätet vilket i stort sett var enkelt.. Lite okla

Carina A
Skrev om Norrmalms El

Jag har handlat hos Norrmalms El i många år, både nya lampor men framför allt delar till lampor jag dragit nya ledningar i. Uppskattar att de säljer delar, annars svårt att få tag på i Sthlm. Möts alltid av kunnig personal (skulle önska alla butiker hade special kunnig personal) och blir trevligt bemött. Älskar den butiken!

Steve G
Skrev om Norrmalms El

Norrmalms sortiment är OK men deras service är tämligen obefintlig. Om något strular med deras leveranser anser de att det är upp till kunden själv att försöka lösa sitt problem. Inställningen hos dem tillhör en svunnen tid där kunden alltid har fel och skall känna det som en ynnest att få spendera pengar i deras butik. Köp det du behöver på nätet eller om du önskar service, gå någon annanstans

Karin H
Skrev om Norrmalms El

Välsorterad både vad gäller designlampor och enkla badrumsglober. Prisläget är hel OK om man inte är ute efter lågprislampor. Kunnig, hjälpsam och intresserad personal. Bra på att kunna ge alternativa lösningar men samtidigt lyhörda för kundens önskemål.

Marie L
Skrev om Norrmalms El

Bemötandet var mycket bra, fin service och kommer med många nya roliga ideer, mycket att välja på i flera olika prisklasser som passar de flesta. Kan rekommendera ett besök

P
Skrev om Norrmalms El

Dyrt! Långsam service, för lite personal i butiken. Märks att ägarna hellre har lite personal som de måste avlöna än att ge bra service. Ägaren jobbar ofta själv, särskilt helger dvs är för snål för att va ledig o avlöna anställda. Fina lampor men asdyra, ägaren är sån som vill ha ut max, sista kronan jämt i alla avseenden, dvs gynnar aldrig en kund.

Martin M
Skrev om Norrmalms El

Mycket trevligt o bra bemötande på Norrmalms El. De kom med nya ideer och tips som vi inte fått i någon annan lampbutik. Bra känsla och förståelse för vad kunden vill ha. Kan rekomendera Norrmalms El till alla som vill ha ett ljusare liv. //Martin o Malou

pia s
Skrev om Norrmalms El

Håller med jonas s! Jag råkade ut för samma sak när jag skulle lämna tillbaka en lampa efter 14 dagar. De pekade bara på en skylt som satt vid kassan och jag fick nöja mig med ett tillgodokvitto. Som konsument har man blivit bortskämd med 14 dagars öppet köp på många håll, men men....

Jens U
Skrev om Norrmalms El

Det bästa är helt klart utbudet. Klart snyggaste lamporna i Stockholm. Har köpt en tre-fyra lampor där och alltid fått trevligt bemötande.

jonas s
Skrev om Norrmalms El

Inget att hänga i julgranen! Oförskämda och stelbenta. Missade öppet köp med en dag (står inget på kvittot om hur långt öppet köp som gäller) och fick inte lämna tbk ett par lampor FAST är (läs: varit!) storkund där.

Peter S
Skrev om Norrmalms El

Bra utbud på designlampor - tokdyra priser på tillbehör som glödlampor etc drar ned betyget.

Leon
Skrev om Norrmalms El

Innan Vasastan blev vad det är idag var detta en "vanlig" lamp- och elaffär. Numera verkar det dock designerlampor som gäller. Här finns typiska designarmaturer från Louis Poulsen, Artemide, Flos, Kartell, osv. Urvalet är faktiskt rätt så bra, kanske det bästa när det gäller lampor denna sida om stan. Värt en titt, särskilt om du börjar känna dig lite för gammal för att ha en IKEA-risbollslampa.