Konferens
en del av Nova Park Conference

Här på Nova Park har vi 213 bäddar fördelat på 117 hotellrum, 9 konferenslokaler som passar grupper i storlekar från 6 upp till 300 personer samt 7 stycken grupprum.
Vår teknik uppgraderas ständigt, men vi har redan idag Wifi på hela anläggningen och 100/100 bredband via Cisco.
Gredelbyleden 138
741 71 Knivsta — Visa karta

Läs vad 48 kunder tycker om Konferens

• Emma S skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Vi hade Bolagsstämma och konferens på Nova Park och allt var superbra orndat, bra service, bra mat och fina rum! :)

Supertack! Läs mer
    2018-07-04 Nova Park Conference svarar Emma S
    Hej Emma!
    Det glädjer oss att ni var nöjda med vistelsen. Vi hoppas vi får välkomna er snart igen och önskar dig en trevlig sommar :)
  • Inger Å skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Två dagars konferens med övernattning.
    Mat, service, bemötande allt var toppen!! Läs mer
    2018-06-12 Nova Park Conference svarar Inger Å
    Tack Inger! Roligt att höra :)
    Varmt välkomna tillbaka.
  • Irene A
    Irene A skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Vi trivdes väldigt bra, konferenslokalen var bra, maten var jättebra. Kontakten innan var bra. Vi ger högt poäng för det mesta. Läs mer
    2018-06-07 Nova Park Conference svarar Irene A
    Hej Irene,
    Tack för poängen :) Vad roligt att höra att ni hade en trevlig vistelse hos oss. Varmt välkommen åter.
  • Elisabeth K skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Mycket trevlig anläggning med mysig miljö och serviceinriktad personal. Läs mer
    2018-05-04 Nova Park Conference svarar Elisabeth K
    Tack Elisabeth! Roligt att höra att ni hade en trevlig vistelse hos oss. Varmt välkomna tillbaka.
  • Anita B skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Fin och bra konferensanläggning och jättegod mat. Fantastiskt trevlig personal, och allt fungerade utmärkt.
    Vi har varit där I många år nu, och återkommer gärna! Läs mer
    2018-05-04 Nova Park Conference svarar Anita B
    Hej Anita,
    Vad roligt att höra att ni var nöjda och varit nöjda i så många år! Ser framemot att välkomna er tillbaka.
  • Charlotte L skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Vi var på en företagskonferens med avdelningen.
    Det var fantstisk fin service och fint bemötande, maten var suverän och vinet superb.
    Fikat var genreröst och väldigt gott. Läs mer
    2018-05-04 Nova Park Conference svarar Charlotte L
    Tack Charlotte. Kul att ni trivdes hos oss. Ni är hjärtligt välkomna tillbaka.
    Hälsningar från all personal på Nova Park
    Nova Park Conference, Steningevik gillar detta
  • Michelle H skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Vi var på konferens med jobbet. Det var fantastiskt strukturerat och bra ordnat. Vi hade ett jättebra schema och det fanns inga problem eller något som hade missats. Vi var jättenöjda med vistelsen hos er och kommer definitivt komma tillbaka. Stort tack! Läs mer
    2018-05-02 Nova Park Conference svarar Michelle H
    Hej Michelle,

Tack för det! Vad roligt att höra att ni hade en sån trevlig och givande vistelse hos oss.
    Önskar er varmt välkommen tillbaka från oss alla här på Nova Park
  • Henrik F skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Konferens för 20 personer. Bra service och lokaler.. Fantastisk mat! Inget att klaga på. Läs mer
    2018-05-02 Nova Park Conference svarar Henrik F
    Hej Henrik,

Härligt att höra! Tack för det och vi önskar er varmt välkommen tillbaka snart igen.
  • Hannah A skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Bra, lugn miljö, trivsamma lokaler, god mat och proffsiga medarbetare. Läs mer
    2018-02-19 Nova Park Conference svarar Hannah A
    Hej Hannah,
    Vad roligt att höra att ni hade en trevlig vistelse hos oss. Tack och varmt välkommen åter!
  • Susanne M skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Mycket trevligt bemötande och god service. Läs mer
    2018-02-16 Nova Park Conference svarar Susanne M
    Hej Susanne,

Tusen tack! Vad roligt att höra. Vi hoppas ni får välkomna er snart igen.
  • Cecilia S skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Bra bemötande. Fina lokaler och väldigt bra fika och mat. Lyhörd personal. Läs mer
    2018-02-16 Nova Park Conference svarar Cecilia S
    Hej Cecilia,
    Vad glada vi blir att höra att ni var nöjda hos oss. Tack och varmt välkomna åter!
  • Kicki N skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Proffsigt bemötande rakt igenom, från sälj, reception. konferens och restaurang. väldigt bra service och maten var över all förväntan. Läs mer
    2018-02-15 Nova Park Conference svarar Kicki N
    Hej Kicki,
    Tack! Vad roligt att höra att ni var nöjda med ert besök hos oss. Vi hoppas vi får välkomna er åter snart igen.
    Bästa hälsningar från all personal på Nova Park
  • Louise F skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    I stort sett bra bemötande och bra faciliteter. God mat och trevliga lokaler. Läs mer
    2018-02-01 Nova Park Conference svarar Louise F
    Hej Louise. Tack för din feedback. Vi önskar er varmt välkomna åter till oss!
  • Bo H skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    En trevlig konferens med trivsamma lokaler och fantastisk mat. Vi är jättenöjda. Läs mer
    2018-01-29 Nova Park Conference svarar Bo H
    Hej Bo,

Tack för att du tog dig tid att skriva om oss. Vad roligt att ni var nöjda med er vistelse. Varmt välkommen åter.
  • Eva H skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Alltid god service och bemötande. Rena och fräscha lokaler Läs mer
    2018-01-29 Nova Park Conference svarar Eva H
    Hej Eva,

Tack för dina ord. Tack från alla oss på Nova Park och vi hoppas vi får välkomna dig åter snart igen.
  • Anders B skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Bra kurslokaler och utmärkt mat.

trevlig och serviceinriktad personal. Läs mer
  • Sara H skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Jättebra service och trevlig personal. Maten var jättegod och stället supermysigt. Läs mer
  • Cecilia E skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Bemötandet / servicen vid våra konferenser är utmärkt! Läs mer
  • Linda H skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Mycket bra, proffsiga, har koll på alla detaljer Läs mer
  • Jamila K skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    En av de bästa konferensplatserna i Stockholm! Läs mer
  • Thomas M skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Vi är riktigt nöjda med vår vistelse hos Nova Park. Vi kan absolut tänka oss att vara hos er igen. Läs mer
  • Emma Å
    Emma Å skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Fantastisk service både inför vår konferens, under tiden och efteråt. Vi är så nöjda med vår tid hos er. Maten va fantastiskt och Ulrika på konferensen så trevlig och hjälpsam. Alla är mycket mycket nöjda. Läs mer
  • Anders N skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Vi var nöjda med helhetsintrycket Läs mer
  • Thomas M skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Toppenbra mat och bra bemötande. Videoprojketorerna behöver uppgraderas till mera ljusstarka varianter. Läs mer
  • Magnus B skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Företaget (ca:65 personer)valde att hålla en julkonferens på Nova Park, vilket var väldigt lyckat. Välordnat, fantastisk personal, fin spaavdelning och ett väldigt välsmakande julbord. Det var så bra att vi har bokat till julen -17 Läs mer
  • Mona L skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Snabbt, trevligt och proffsigt bemötande vid vår konferens den 11-13 januari 2017 Läs mer
  • Charlotte Z
    Charlotte Z skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Mycket trevligt, bra service, fin miljö och fantastisk miljö. Flexibelt Läs mer
  • Ulrika H skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    från början till slut var det ett fantastiskt bemötande.
    fantastisk personal som hjälpte till med allt vi bad om. Inget var ett problem.
    fina lokaler med modern teknologi och inredning. buffé borden var magiska, hungrig behövde man inte vara dessa två dagar. Mat, fika och godis överallt i huset. Läs mer
  • Alison P
    Alison P skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Conference Package, excellent service and food. Perfect for all my needs in 2017 Läs mer
  • Magdalena S skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Vi fick ett mycket bra bemötande av personalen på Nova Park och servicen var otroligt bra. Det gjorde att våra konferensdagar blev väldigt lyckade och det var väldigt lite som krånglade. Boende och maten var också väldigt bra. Vi är nöjda efter vistelsen. Läs mer
  • Moa N skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Det var bra förutom grupprummen som var oerhört dåliga. Även när färre personer var I rummet var luften dålig och de var dåligt anpassade för grupparbete.
    I övrigt var servicen bra och konferensrummen mycket trevliga men eftersom grupprummen inte gick att använda så förstörde det helhetsintrycket och försämrade kvaliteten på konferensen så kan inte ge mer än en 3a. Läs mer
  • Jessica W skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Bra lokaler, service och mat. Lite för dålig påfyllning av fika under fikapaus. Slut på faten. Läs mer
  • Anna N skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Första kontakterna var bra. Sedan blev det lite strul med rum som inte fanns till alla och förvirring i något datum för ett genrep vi skulle ha. Till slut löste sig allt och väl på plats fungerade allt utmärkt. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Calle W skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    En tvådagars konf med 50 deltagare från hela landet. Mycket gott bemötande och bra, välfungerande service. Som konferensansvarig var jag het nöjd - liksom alla deltagare. Bra och spännande mat. Läs mer
  • Marie J skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Från första kontakt i juni 2015 till avslutat konferens/julfest i december 2015 har bemötandet från Nova Park Conference personal varit absolut i toppklass! Inget var omöjligt, allt var möjligt! Trots ändringar hit och dit gällande antal bokade rum, lokaler, lunch, middag etc. så samma glada och vänliga bemötande. Högsta betyg på alla personal (ingen nämnd, ingen glömd), lokaler, mat, hotellrummen, spaanläggningen, lounger. Vi arrangörer har fått så positiv feedback på Nova Park från våra kollegor: "bästa julfesten", "vilken fantastisk mat", "spaanläggningen var helt otrolig", "så otroligt service minded personal", "vilka bekväma hotellrum", "frukosten var kanon". Ja vi kan fortsätta i evigheter med lovorden. Väljer ni detta ställe att ha en konferens/personalfest/kundevent på kan det inte gå fel! Läs mer
    2015-12-17 Nova Park Conference svarar Marie J
    Vad glada vi blir att höra att ni är så nöjda! Tack snälla och varmt välkomna tillbaka till oss.
  • Elaine H skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Utmärkt konferensanläggning med engagerad personal, trivsam atmosfär och smakrika måltider. Läs mer
  • Patricia H
    Patricia H skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    I samband med en jobbkonferens ( 30 pers) Fick vi god service, fantastisk mat och ett bra möteslokal. Bygnaden till Nova Park kan behöva en uppgrade på utsidan, men insidan var toppen! Vi kommer tillbaks :) Läs mer
  • Bodil A skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Som jag alltid säger när jag varit på Nova Park är att det är en fantastik fin miljö och bemötande. Läs mer
  • Lars B skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Halvdant bemötande. När jag anlände svarade man på frågor men utan leende, engagemang och omhändertagande. Bra rum. Mindre bra konferensrum. Trevlig miljö. Bra mat. Konferens med övernattning. Läs mer
    2015-11-06 Nova Park Conference svarar Lars B
    Tack för din feedback. Det är viktigt för oss alla att våra gäster känner sig omhändertagna, det var tråkigt att du inte fick den känslan den här gången. Du är varmt välkommen tillbaka.
  • Göran T skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Perfekt anläggning, finns inget ytterligare att önska av en konferensanläggning Läs mer
    2015-11-06 Nova Park Conference svarar Göran T
    Vad roligt att ni är nöjda, varmt välkomna tillbaka.
  • Britt-marie S
    Britt-marie S skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    När man kommer in genom dörrarna möts man alltid av en glad och trevlig personal i receptionen.

Allt vi bokat är på plats ...mysig stämning med ljus och pyntat för varje årstid Läs mer
    2015-11-06 Nova Park Conference svarar Britt-marie S
    Ni är alltid lika välkomna, vad roligt att ni trivs!
  • Andreas W skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Konferens för ca 35 personer i mitten av september.

Jättebra bemötande. Jag upplevde att personalen var väldigt flexibel och hjälpsam med ändringar i bokningen dagarna innan konferensen ägde rum.

Maten var väldigt god! Läs mer
    2015-11-06 Nova Park Conference svarar Andreas W
    Kul att du trivdes och njöt av vårt fantastiska kök. Varmt välkomna igen!
  • Therese R skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    All personal på Nova Park är otroligt serviceinriktade och tillmötesgående. Vi var en stor grupp med 120 konferensdeltagare och allt flöt på in i minsta detalj. Förutom trevlig och professionell personal så är också anläggningen mycket bra tekniskt utrustad och har en genomtänkt interiör. Läs mer
    2015-11-06 Nova Park Conference svarar Therese R
    Glädjande att höra att allt var till belåtenhet. Välkomna tillbaka till oss!
  • Peter S skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Konferens i 2 dagar. Lite för litet konferensrum i förhållande till hur många deltagare vi var. I övrigt mycket bra arrangemang, bra mat och bra övriga faciliteter. Läs mer
    2015-11-06 Nova Park Conference svarar Peter S
    Roligt att ni trivdes, välkomna tillbaks.
  • Annelie N skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Bra mat, bra rum/lokaler och bra hjälp från personalen. Läs mer
    2015-11-06 Nova Park Conference svarar Annelie N
    Härligt att höra. Det glädjer oss alla på Nova Park.
  • Irene Ö skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Konferens internat. Bra bemötande och trevlig miljö. Läs mer
    2015-11-06 Nova Park Conference svarar Irene Ö
    Vad roligt att höra, välkomna åter!
  • Ami H skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Vi har fått ett jättefint bemötande av all personal i samband med vår Konferens på Nova Park.
    Välvilligt inställda, alla frågor svarades med ett glatt humör och inget var besvärligt. Läs mer
    2015-11-06 Nova Park Conference svarar Ami H
    Tack så mycket, vi har ett roligt arbete med härliga gäster. Välkomna åter till oss!
  • Susanne G skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Konferens två dagar. Bra bemötande och supergod mat. Konferensrummet var dock ej tillfredställade ventilation i. Var för litet rum och det blåste rejält på en person som var tvungen att sitta längst fram vid tavlan. Läs mer
    2015-11-06 Nova Park Conference svarar Susanne G
    Tack för din feedback. Vi har reglerbar ventilation i våra lokaler och kan ändra den efter önskemål. Säg till oss nästa gång så ställer vi in den åt er. Välkomna igen!
Konferens
Hotell