4.4 / 5 i betyg — 19 rekommendationer
Här på Nova Park har vi 213 bäddar fördelat på 117 hotellrum, 9 konferenslokaler som passar grupper i storlekar från 6 upp till 300 personer samt 7 stycken grupprum.
Vår teknik uppgraderas ständigt, men vi har redan idag Wifi på hela anläggningen och 100/100 bredband via Cisco.

Läs vad 19 användare tycker om Konferens

• Magdalena S
    Magdalena S skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Vi fick ett mycket bra bemötande av personalen på Nova Park och servicen var otroligt bra. Det gjorde att våra konferensdagar blev väldigt lyckade och det var väldigt lite som krånglade. Boende och maten var också väldigt bra. Vi är nöjda efter vistelsen.
  • Moa N
    Moa N skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Det var bra förutom grupprummen som var oerhört dåliga. Även när färre personer var I rummet var luften dålig och de var dåligt anpassade för grupparbete.
    I övrigt var servicen bra och konferensrummen mycket trevliga men eftersom grupprummen inte gick att använda så förstörde det helhetsintrycket och försämrade kvaliteten på konferensen så kan inte ge mer än en 3a.
  • Jessica W
    Jessica W skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Bra lokaler, service och mat. Lite för dålig påfyllning av fika under fikapaus. Slut på faten.
  • Anna N
    Anna N skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Första kontakterna var bra. Sedan blev det lite strul med rum som inte fanns till alla och förvirring i något datum för ett genrep vi skulle ha. Till slut löste sig allt och väl på plats fungerade allt utmärkt. Vi är mycket nöjda!
  • Calle W
    Calle W skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    En tvådagars konf med 50 deltagare från hela landet. Mycket gott bemötande och bra, välfungerande service. Som konferensansvarig var jag het nöjd - liksom alla deltagare. Bra och spännande mat.
  • Marie J
    Marie J skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Från första kontakt i juni 2015 till avslutat konferens/julfest i december 2015 har bemötandet från Nova Park Conference personal varit absolut i toppklass! Inget var omöjligt, allt var möjligt! Trots ändringar hit och dit gällande antal bokade rum, lokaler, lunch, middag etc. så samma glada och vänliga bemötande. Högsta betyg på alla personal (ingen nämnd, ingen glömd), lokaler, mat, hotellrummen, spaanläggningen, lounger. Vi arrangörer har fått så positiv feedback på Nova Park från våra kollegor: "bästa julfesten", "vilken fantastisk mat", "spaanläggningen var helt otrolig", "så otroligt service minded personal", "vilka bekväma hotellrum", "frukosten var kanon". Ja vi kan fortsätta i evigheter med lovorden. Väljer ni detta ställe att ha en konferens/personalfest/kundevent på kan det inte gå fel!
    2015-12-17 Nova Park Conference svarar Marie J
    Vad glada vi blir att höra att ni är så nöjda! Tack snälla och varmt välkomna tillbaka till oss.
  • Elaine H
    Elaine H skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Utmärkt konferensanläggning med engagerad personal, trivsam atmosfär och smakrika måltider.
  • Patricia H
    Patricia H skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    I samband med en jobbkonferens ( 30 pers) Fick vi god service, fantastisk mat och ett bra möteslokal. Bygnaden till Nova Park kan behöva en uppgrade på utsidan, men insidan var toppen! Vi kommer tillbaks :)
  • Bodil A
    Bodil A skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Som jag alltid säger när jag varit på Nova Park är att det är en fantastik fin miljö och bemötande.
  • Lars B
    Lars B skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Halvdant bemötande. När jag anlände svarade man på frågor men utan leende, engagemang och omhändertagande. Bra rum. Mindre bra konferensrum. Trevlig miljö. Bra mat. Konferens med övernattning.
    2015-11-06 Nova Park Conference svarar Lars B
    Tack för din feedback. Det är viktigt för oss alla att våra gäster känner sig omhändertagna, det var tråkigt att du inte fick den känslan den här gången. Du är varmt välkommen tillbaka.
  • Göran T
    Göran T skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Perfekt anläggning, finns inget ytterligare att önska av en konferensanläggning
    2015-11-06 Nova Park Conference svarar Göran T
    Vad roligt att ni är nöjda, varmt välkomna tillbaka.
  • Britt-marie S
    Britt-marie S skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    När man kommer in genom dörrarna möts man alltid av en glad och trevlig personal i receptionen.

Allt vi bokat är på plats ...mysig stämning med ljus och pyntat för varje årstid
    2015-11-06 Nova Park Conference svarar Britt-marie S
    Ni är alltid lika välkomna, vad roligt att ni trivs!
  • Andreas W
    Andreas W skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Konferens för ca 35 personer i mitten av september.

Jättebra bemötande. Jag upplevde att personalen var väldigt flexibel och hjälpsam med ändringar i bokningen dagarna innan konferensen ägde rum.

Maten var väldigt god!
    2015-11-06 Nova Park Conference svarar Andreas W
    Kul att du trivdes och njöt av vårt fantastiska kök. Varmt välkomna igen!
  • Therese R
    Therese R skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    All personal på Nova Park är otroligt serviceinriktade och tillmötesgående. Vi var en stor grupp med 120 konferensdeltagare och allt flöt på in i minsta detalj. Förutom trevlig och professionell personal så är också anläggningen mycket bra tekniskt utrustad och har en genomtänkt interiör.
    2015-11-06 Nova Park Conference svarar Therese R
    Glädjande att höra att allt var till belåtenhet. Välkomna tillbaka till oss!
  • Peter S
    Peter S skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Konferens i 2 dagar. Lite för litet konferensrum i förhållande till hur många deltagare vi var. I övrigt mycket bra arrangemang, bra mat och bra övriga faciliteter.
    2015-11-06 Nova Park Conference svarar Peter S
    Roligt att ni trivdes, välkomna tillbaks.
  • Annelie N
    Annelie N skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Bra mat, bra rum/lokaler och bra hjälp från personalen.
    2015-11-06 Nova Park Conference svarar Annelie N
    Härligt att höra. Det glädjer oss alla på Nova Park.
  • Irene Ö
    Irene Ö skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Konferens internat. Bra bemötande och trevlig miljö.
    2015-11-06 Nova Park Conference svarar Irene Ö
    Vad roligt att höra, välkomna åter!
  • Ami H
    Ami H skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Vi har fått ett jättefint bemötande av all personal i samband med vår Konferens på Nova Park.
    Välvilligt inställda, alla frågor svarades med ett glatt humör och inget var besvärligt.
    2015-11-06 Nova Park Conference svarar Ami H
    Tack så mycket, vi har ett roligt arbete med härliga gäster. Välkomna åter till oss!
  • Susanne G
    Susanne G skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Konferens två dagar. Bra bemötande och supergod mat. Konferensrummet var dock ej tillfredställade ventilation i. Var för litet rum och det blåste rejält på en person som var tvungen att sitta längst fram vid tavlan.
    2015-11-06 Nova Park Conference svarar Susanne G
    Tack för din feedback. Vi har reglerbar ventilation i våra lokaler och kan ändra den efter önskemål. Säg till oss nästa gång så ställer vi in den åt er. Välkomna igen!
Konferens
Hotell