Konferens Uppsala Knivsta Nova Park Conference Konferens
Konferens
Aktiv på Reco.se sedan 2015
Här på Nova Park har vi 213 bäddar fördelat på 117 hotellrum, 9 konferenslokaler som passar grupper i storlekar från 6 upp till 300 personer samt 7 stycken grupprum.
Vår teknik uppgraderas ständigt, men vi har redan idag Wifi på hela anläggningen och 100/100 bredband via Cisco. Läs mer

Läs vad 54 kunder tycker om Konferens

• Kattis N skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Konferens 29-30/11 på Nova Park för våra kunder, 64 personer.
    Bra service, god mat, stora och ljusa konferenslokaler, bra teknik. Allt fungerade mycket bra. Läs mer
  • Per M skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Konferens i 2 dgr för ca 200 personer.

Toppen fina lokaler, grymmaste käket, härliga rum och super service minded personal. Betyg 6 av 5. Helt klart!!!

Världsklass. Läs mer
  • Therese L skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Köpte ett konferenspaket med lunch, 3-rätter middag, dryckespaket, gastro quiz, tillgång till waster loung, konferensrum samt övernattning. Fick även hjälp med bokning av taxi till och från Arlanda.
    Från första till sista ord har all kontakt varit utmärkt. Snabbt, professionellt, gästorienterat och vänligt rakt igenom. Utöver detta erbjuds fantastisk mat både till lunch och middag.
    Våra förväntningar var inte så höga då vi tidigare mött medelmåttiga konferensanläggningar med mindre upplyftande bemötanden. Nova Park slog alla förväntningar med råge och vi var så positivt överraskade och nöjda.
    Feedbacken från teamet under mötet var enbart positiv och efteråt har alla sagt att de hade velat stanna längre eller helt enkelt bara åka tillbaka. Jag tror att det säger allt. Läs mer
    2018-11-22 Nova Park Conference svarar Therese L
    Hej Therese,
    Vad roligt att läsa dina fina ord, tusen tack! Det glädjer oss alla att höra att hela teamet var nöjda hos oss :)
    Ser framemot att få välkomna er tillbaka till oss snart igen.
    Allt gott så länge!
  • Agneta K skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Bra service och fina mysiga lokaler, GOD mat och underbart SPA Läs mer
    2018-11-22 Nova Park Conference svarar Agneta K
    Hej Agneta,
    Tack för betyget :) Varmt välkomna tillbaka till oss på Nova Park!
  • Jasna K skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Det var ett trevligt bemötande vi fick och tervlig miljö att vistas i. Konferensrummet kändes en aning "knapp" för gruppen, men lokalen i sig var det inget fel på. Läs mer
    2018-10-29 Nova Park Conference svarar Jasna K
    Hej Jasna! Vad roligt att ni tycker om våra miljöer och fick trevligt bemötande. Tack för att du säger till om utrymmet i lokalen för er. Jag noterar det hos oss och hoppas att vi kan ordna med en rymligare lokal till ert nästa besök. Allt gott och välkommen åter!
  • Carina Å skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Jättefint ställe med god mat och trevlig personal, inget var omöjligt utan dom fixade det mesta. Läs mer
    2018-10-29 Nova Park Conference svarar Carina Å
    Tack Carina för det fina betyget! Det glädjer oss att höra att ni hade en trevlig vistelse hos oss.
    Varmt välkomna tillbaka.
  • Emma S skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Vi hade Bolagsstämma och konferens på Nova Park och allt var superbra orndat, bra service, bra mat och fina rum! :)

Supertack! Läs mer
    2018-07-04 Nova Park Conference svarar Emma S
    Hej Emma!
    Det glädjer oss att ni var nöjda med vistelsen. Vi hoppas vi får välkomna er snart igen och önskar dig en trevlig sommar :)
  • Inger Å skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Två dagars konferens med övernattning.
    Mat, service, bemötande allt var toppen!! Läs mer
    2018-06-12 Nova Park Conference svarar Inger Å
    Tack Inger! Roligt att höra :)
    Varmt välkomna tillbaka.
  • Irene A
    Irene A skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Vi trivdes väldigt bra, konferenslokalen var bra, maten var jättebra. Kontakten innan var bra. Vi ger högt poäng för det mesta. Läs mer
    2018-06-07 Nova Park Conference svarar Irene A
    Hej Irene,
    Tack för poängen :) Vad roligt att höra att ni hade en trevlig vistelse hos oss. Varmt välkommen åter.
  • Elisabeth K skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Mycket trevlig anläggning med mysig miljö och serviceinriktad personal. Läs mer
    2018-05-04 Nova Park Conference svarar Elisabeth K
    Tack Elisabeth! Roligt att höra att ni hade en trevlig vistelse hos oss. Varmt välkomna tillbaka.
Konferens
Hotell