Alexander Cezar

Alexander Cezar

Alexander Cezar är mäklare på Ny vy Mäklare

Alexander Cezar har varit registrerad mäklare sedan 2011-02. Alexander Cezar har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 74 omdömen med ett betyg på 4.7. Alexander Cezar har haft 45 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

74 omdömen om Alexander Cezar

Sedan starten hos Reco 2018
Caroline S
Hisings Backa

Väldigt bra bemötande, jag förväntade mig dock att NyVy skulle ha ett större kontaktnät än vad dom hade. Dessvärre ångrar jag att jag sålde min lägenhet till ett så lågt pris när det dagen efter såldes en likadan lägenhet för 200.000 mer. Alex sa att dom nya ägarna inte ville lägga mer för att dom skulle renovera kök och golv men sen när jag pratade med dom så hade dom inte ens varit och kollat på lägenheten och hade inga planer alls på att renovera. La en del pengar själv på målning mm men dom pengarna gick i stort sett...

Magnus O
Brämaregården

Bra på alla sätt o vis! Jobbar stenhårt för att få sålt. Rekommenderas!

Erkan S
Eriksberg

Vi har både sålt och köpt med Alexander Cezar/Ny Vy och med Alexander kan du känna dig trygg genom hela sälj och köpprocessen. Bra lokalkännedom och duktig på att sy ihop affären i en numera tuff marknad. Rekommenderas starkt.

Oskar K
Köpte sitt hus med hjälp av Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
Landvetter

Bra mäklare, lyhörd och kändes trygg samt erfaren. Rekommenderar.

Olle M
Bagaregården

Alexander är konsekvent tålmodig och driven.

Johnny T
Lindholmen

Alexander har varit väldigt tålmodigt och förklarat detaljerat på alla våra frågor. Vi känner oss trygga och han funderat riskerna för oss vilket ledde till vårt köp.

Agnes J
Bagaregården

Bra och proffsig mäklare med personligt bemötande

Henrik P
Sannegården

Mycket professionellt bemötande, påläst, kunnig och lyhörd. Alexander har ett brett nätverk av potentiella köpare och kan området väl. Han förmedlade min lägenhet till en köpare han redan hade dialog med som letade efter just denna typ av lägenhet i detta området. Extremt smidig affär och kort ledtid i hela processen. Såld på förhandsvisning.

Inger A
Hisings Backa

Väldigt proffsig och engagerad från första kontakten. Tidigare erfarenhet av hans sätt att jobba . Blev nöjd med affären och engagemanget som alltid. Vilken tid som helst på dygnet. Kommer alltid att rekommendera honom

Martin S
Eriksberg

Kung! Riktigt personlig och genuin service. Alex känns inte som den typiska "sliskiga" mäklaren. Har vart riktigt nöjd med honom. Bra kontakt rätt igenom, både med mig och säljaren.