Alexander Cezar

Alexander Cezar

Alexander Cezar är mäklare på Ny vy Mäklare

Alexander Cezar har varit registrerad mäklare sedan 2011-02. Alexander Cezar har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 71 omdömen med ett betyg på 4.7. Alexander Cezar har haft 38 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

71 omdömen om Alexander Cezar

Sedan starten hos Reco 2018
Oskar K
Köpte sitt hus med hjälp av Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
Landvetter

Bra mäklare, lyhörd och kändes trygg samt erfaren. Rekommenderar.

Olle M
Bagaregården

Alexander är konsekvent tålmodig och driven.

Johnny T
Lindholmen

Alexander har varit väldigt tålmodigt och förklarat detaljerat på alla våra frågor. Vi känner oss trygga och han funderat riskerna för oss vilket ledde till vårt köp.

Agnes J
Bagaregården

Bra och proffsig mäklare med personligt bemötande

Henrik P
Sannegården

Mycket professionellt bemötande, påläst, kunnig och lyhörd. Alexander har ett brett nätverk av potentiella köpare och kan området väl. Han förmedlade min lägenhet till en köpare han redan hade dialog med som letade efter just denna typ av lägenhet i detta området. Extremt smidig affär och kort ledtid i hela processen. Såld på förhandsvisning.

Inger A
Hisings Backa

Väldigt proffsig och engagerad från första kontakten. Tidigare erfarenhet av hans sätt att jobba . Blev nöjd med affären och engagemanget som alltid. Vilken tid som helst på dygnet. Kommer alltid att rekommendera honom

Martin S
Eriksberg

Kung! Riktigt personlig och genuin service. Alex känns inte som den typiska "sliskiga" mäklaren. Har vart riktigt nöjd med honom. Bra kontakt rätt igenom, både med mig och säljaren.

Lena E
Eriksberg

Trevligt och lugnt bemötande men ändå med glimten i ögat. Var kunnig inom sitt område och gav oss svar på alla frågor som vi hade. Svarade alltid eller gav alltid återkoppling om att han skulle återkomma om han satt i möte vilket gjorde kommunikationen enkel. Förtroendeingivande vilket är viktigt när det handlar om så stora beslut som ett bostadsköp.

Kicki B
Sålde sitt hus med hjälp av Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
Eriksberg

Jag är mycket nöjd att jag valde Alexander som mäklare vid min försäljning. Alltid ett vänligt bemötande, alltid tilllgänglig, hjälpsam och engagerad, hela processen igenom. Han ger järnet för att uppdraget ska ge bästa resultat. Samtidigt realistisk och ärlig. Rekommenderar varmt Alexander. Den bäste att samarbeta med!

Håkan S
Lindholmen

Tycker att han gjorde ett bra jobb, framförallt sakligt gick igenom alla handlingar och uppvisade en korrekthet som jag uppskattar. Proffsigt och vänligt bemötande.