Ny vy Mäklare

Herkulesgatan 1, 417 01 Göteborg — Visa karta

Välkommen till Ny vy Mäklare!

Kvillebäcken, Hisings Kärra, Eriksberg, Innerstaden, Örgryte och Olskroken. Känner du igen ställena? Då kanske du letar boende i Göteborg! Vi på Ny vy har som ambition att hjälpa dig att hitta rätt i bostadsdjungeln. Med vår kompetenta personal ser vi varje kund som unik och ingen affär är den andra lik. Att hitta en bostad som passar just dig kräver erfarenhet från oss mäklare, något som vi har gott om.

Välkommen att höra av dig till oss för en fri värdering eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan!

Läs vad 110 kunder tycker om Ny vy Mäklare

• Daniel M

2019-12-22

Daniel M skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Hej,
    Håller på med en försäljning av en lägenhet i innerstan i göteborg och Sebastian är lätt att ha att göra med. Han är kunnig,genuin,framåt och vart enkelt val att välja honom i konkurrens med flera andra mäklare. Läs mer
    2019-12-23 Sebastian S svarar Daniel M
    Hej Daniel. Tack snälla för ditt fina omdöme. Det gläder mig att ni hittat ert drömboende genom oss på Ny vy och att du även förärar oss uppdraget att hjälpa dig med försäljningen av din fina bostadsrätt. På Ny vy strävar vi alltid efter att ligga i framkant när det gäller service och kunnande oavsett objekt och område. Vi gör lite mer helt enkelt. Tack snälla och hör gärna av dig om vi kan göra något för er.
  • 2019-12-20

Ludvig H skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Sålde vår bostadsrätt i Johanneberg.

Tycker att Alexander va trevlig och hjälpsam från första mötet till signering av kontrakt. Han kändes trygg och erfaren vilket också ledde till en snabb och smidig försäljning. Skulle varmt rekommendera Alexander. Läs mer
    2019-12-23 Alexander C svarar Ludvig H
    Hej Ludvig,

Stort tack till Er, vad fina ord.
    Känns skönt att vi fick ihop er affär innan årsskiftet - nu kan ni fokusera på nästa år och nästa bostad. Uppskattade att jobba med er!
    God Jul till er alla från oss alla :)
  • 2019-12-20

Gustav C skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Proffsigt bemötande och stort engagemang Läs mer
    2019-12-23 Alexander C svarar Gustav C
    Hej Gustav!
    Vad roligt att höra att du uppskattar engagemanget - det är verkligen något vi vill stå för och upprätthålla. Önskar dig God Jul :)

Sara E skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    En mycket lyhörd, flexibel, kunnig och proffsig mäklare som samtidigt får en att känna sig väldigt trygg som köpare och säljare. Läs mer
    2019-12-23 Sebastian S svarar Sara E
    Hej Sara. Tack snälla för dom fina orden. För oss på Ny vy är det av stor vikt att såväl köpare som säljer känner sig trygg och säker genom hela processen då det är en stor affär för båda parter. Önskar er lycka till med ert nya fina hus samt tackar för förtroendet med att hjälpa er med er försäljning. Hör gärna av er om jag kan göra något mer för er.

Adisa H skrev om Ny vy Mäklare
    Hej har sålt en bostad med hjälp av Ny vy mäklare. Vi blev jätte bra bemötta av mäklaren han gjorde sitt jobb helt enkelt jätte bra kan starkt rekomendera dem! Läs mer

Letisia M skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Jag och min sambo har köpt en legenhet. Mäklaren bemötte oss på en bra och professionellt sätt. Svarade på alla vara frågor. Var hjälpsam mot oss, beskrev och förklarade alla kontraktens villkor på ett tydligt sätt. Läs mer
    2019-12-23 Sebastian S svarar Letisia M
    Hej Letisia. Tack snälla för omdömet. Som förstagångsköparen av bostad i Sverige ville jag att ni skulle få uppleva den bästa mäklartjänst som vi kan erbjuda. På Ny vy förstår vi vikten av att ta sig tid och förklara den svenska förmedlingsprocessen och regelverket för att ni ska känna er trygga och få en bra start på er bostadskarriär i Sverige. Stort lycka till mer er superfina bostad och hör gärna av er om jag kan göra något mer för er.
  • 2019-12-18

Marianne S skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Sålt och köpt bostadsrätt.
    Snabb och tydlig respons på alla ärenden och frågor.
    Nöjd med bemötandet. Läs mer
    2019-12-18 Alexander C svarar Marianne S
    Hej Marianne!

Så kul att du köpte av mig redan för någon månad sedan och redan har vi fått ihop allt kring affären med din förra bostad.
    Tack för gott samarbete och för att du lät mig göra mitt jobb :)

• 2019-12-17

Malin B skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Sebastian levde upp till våra förväntningar och var väldigt engagerad genom hela säljprocessen. Han är rak och ärlig och ger dig inga falska förhoppningar. Han har också bra kännedom kring vad du kan förvänta dig och vad som är bästa steg för dig som säljare.
    Jag kan varmt rekommendera honom och Nyvy. Läs mer
    2019-12-23 Sebastian S svarar Malin B
    Tack bästa Malin för detta fina och konkreta omdöme. För oss på Ny vy så är det oerhört viktigt att uppfattas som en trovärdig och ärlig mäklare, speciellt i tider då övervärderingar tyvärr visat sig ganska vanliga. Genom att ge er en korrekt och transparent bild av marknaden som den faktist är, jobbar vi för att ni ska ta kunna ta ett väl genomtänkt och väl avvägt nästa steg i er bostadskarriär, utan att behöva hamna i besvärlig ekonomisk sits. Tack snälla för rekommendationen och varmt välkommen att höra av dig närhelst vi kan göra något för er.
  • 2019-12-13

Minshu X skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Alex was kind and patient with us. We have had a lot of pre-showing with him and he had been always nice and frank in guiding us about both the plus/minus parts of the assets. He put great efforts in helping us with getting the one we bought in the end. Läs mer
    2019-12-18 Alexander C svarar Minshu X
    Hi Minshu!

Thank you very much, I appreciate your honesty :)
    We are here for our clients, we love to guide and inform as much as possible in the process.

Very nice location, your new apartment that you finally bought from us will be perfect for you.
    Just let me know if there´s anything we can help you with.

/Alex
  • 2019-12-12

Anders N skrev om Ny vy Mäklare
    Fick hjälp med att sälja en bostadsrätt i Göteborg och det gick över förväntan!
    Sebastian på NyVy är ett tryggt val, han levererar alltid och tar väl hand om sina kunder. Läs mer
  • 2019-12-10

Miden M skrev om Ny vy Mäklare
    Mycket professionell och duktig! Läs mer
  • 2019-11-21

Bardeia M skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Köpt en lägenhet. Jag blev bemött på ett bra och proffsigt sätt. Mäklaren uppfyllde alla mina krav Läs mer
    2019-12-23 Sebastian S svarar Bardeia M
    He Bardeia. Tack snälla för ditt fina omdöme. Kul att vi kunde leva upp till dina krav och varmt välkommen att höra av dig om vi kan hjälpa dig framöver.
  • 2019-11-19

Linnéa P skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Alexander har varit Toppen! Hjälpsam, snabb återkoppling och mycket trevlig.

Vi är så glada över vårt bostadsköp!

Vi kan varmt rekommendera Alexander Cezar på ny vy mäklare Läs mer
    2019-11-20 Alexander C svarar Linnéa P
    Hej Linnéa!
    Vad roligt att höra att ni är så glada över er nya bostad.
    Stort tack för att ni vill rekommendera oss vidare, det uppskattas verkligen :)

• Zan B

2019-11-18

Zan B skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    -Sålt en 1.5 på 37 kv .

- Trevlig och förtroendeingivande intryck.

- Att få lägenheten såld till priset vi begärde och Sebastian levererade.

- Alltid kontaktbar, bra löpande info samt professionell. Läs mer
    2019-12-23 Sebastian S svarar Zan B
    Tack snälla Zan för ditt omdöme och förtroendet att förmedla din fina vindslägenhet. Jag försöker vara så kontaktbar som jag bara kan och återkommer alltid på alla missade samtal i den mån jag inte kan ta samtal. Det gläder mig att det uppskattas av dig. Lycka till med er nya bostad och hör gärna av er om jag kan göra något för er.
  • 2019-11-17

Maja V skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Blev bra bemött, köpte en bostad på Harald Hjärnesgatan. Läs mer
    2019-12-23 Sebastian S svarar Maja V
    Tack Maja för ditt omdöme. Grattis till en av områdets mysigaste vindslägenheter med kanonfin potential. Hoppas du får stor glädje av din bostad och hör gärna av dig om jag kan göra något för dig framöver.
  • 2019-11-17

Ghassan A skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Jag har köpt en tvåa i blå staden via Sebastian, jag tycker att min upplevelse har varit bra o han har varit trevlig Läs mer
    2019-12-23 Sebastian S svarar Ghassan A
    Tack Ghassan för ditt omdöme och en trevlig erfarenhet för mig och Ny vy, varigenom vi fick förmånen att hjälpa dig med köpet av din första ägda bostad i Sverige. Det gläder oss att du är nöjd med vår insats. Storg grattis till din nya bostad och välkommen att höra av dig om jag kan göra något mer för dig.
  • 2019-11-09

Philip W skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    En bostadsrättighet.Blev till min förvåning inte dömd på grund av min ålder, vilket var mycket uppskattat. Trevlig mäklare som gjorde ett bra jobb. Läs mer
    2019-11-11 Alexander C svarar Philip W
    Tack för din rekommendation Philip!

Vi på Ny vy strävar alltid efter att behandla alla lika, så extra kul att du upplevt det så. Varken ålder eller något annat kan bedöma vem som ska bli den verkliga köparen. Tack för gott samarbete :) /Alex
  • 2019-11-01

William A skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Jag har precis köpt en lgh, det blev en lgh med 3 rok på Beryllgatan.
    Alexander tycker jag var en förstående mäklare och lyssnade in vår situation på ett mycket sympatiskt sätt och det blev en bra budgivning som var helt transparent och god redogörelse för varje bud.
    Jag förväntade mig ett bra bemötande och jag tycker verkligen att Alexander och Ny Vy levererade detta och mer därtill. Läs mer
    2019-11-01 Alexander C svarar William A
    Hej William!
    Vad roligt att höra att du gillar vår tjänst :) Precis så som vi vill uppfattas, vi jobbar väldigt hårt för att verkligen se varje behov i den unika affären. Stort tack för ett bra samarbete och trevligt bemötande, uppskattas!
  • 2019-10-27

Ayser E skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Jag har sålt en 3a via mäklarfirman. Vi blev bemötta bra med proffessionalitet, våran lägenhet såldes för det priset vi förväntat oss.
    Med vänlig hälsning,
    Ayser Erman Läs mer
    2019-10-27 Alexander C svarar Ayser E
    Hej Ayser!
    Känns väldigt skönt att höra, att ni känner er omhändertagna. Precis det vi alltid eftersträvar :)

Tack själva för ett alltid trevligt bemötande och mycket skratt, verkligen kul att göra affärer med er familj!

• 2019-10-22

Sanna Lovisa L skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Jag tycker att mäklaren var trevlig och tillmötesgående. Vi hade en del kommunikationssvårigheter varpå jag tyckte han hade lite attityd, men förstod att han missförstått mig och jag vice versa. Efter det lättade kommunikationen upp en del. Han är saklig och ”To The point” vilket jag uppskattar, även om man kanske hade önska lite mer ödmjukhet emellanåt. Läs mer
    2019-12-23 Sebastian S svarar Sanna Lovisa L
    Hej Sanna. Tack för ditt ärliga och återkopplande omdöme. Ni kom in ganska sent i processen trots att ni var på samma visning som övriga spekulanter. Säljaren hade ställt in sig på ett avslut när ni väl kom in i bilden och krävde att processen skulle avslutas för att inte riskera övriga intressenter. Då finns, för mig som mäklare, inte utrymme för annat än "get to the point" som du själv beskriver det eftersom jag har såväl köparens som säljarens intresse att se till. Ert intresse tillgodosågs på så vis att ni fick förmånen att lägga bud väldigt sent i processen, vilket inte alla säljare accepterar, och säljarens intressen tilldogosågs genom att avslut kom till stånd ganska snabbt efter ert inträde i budgivningen. Stort grattis till en av områdets trevligaste bostäder och varmt välkomna att höra av er om jag kan göra något för er.
  • 2019-10-21

Abegail A skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Köpte min lägenhet för 3.200 000 och Sebastian sålde den för 3.500 000. Vilket var mycket mer än förväntat!
    Sebastian är otroligt duktig och trevlig att ha och göra med.
    Jag skulle rekommendera honom starkt efter detta, han levde upp till samtliga förväntningar. Läs mer
    2019-12-23 Sebastian S svarar Abegail A
    Tack snälla Abegail för ditt fina omdöme och förtroendet att få hjälpa er med er försäljning med en av de finaste fyrarummare jag sett under min karriär som mäklare. Att ni dessutom öppnade upp portarna för mig och Ny vy till Kungälvs bostadsmarknad uppskattas minst lika mycket. Tack snälla och lycka till med framtida boende. Varmt välkomna att höra av er om jag och Ny vy kan göra något för er.
  • 2019-10-15

Fredrik P skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Snabbt smidigt och med vinst.
    Mycket professionell bemötande och smidig resa ifrån första kontakt till överlämnande av nycklar. Rekommenderas starkt. Läs mer
    2019-12-23 Sebastian S svarar Fredrik P
    Tackar ödmjukast för ditt fina omdöme Fredrik. Jag blir alltid oerhört glad och motiverad över att mina köpare återkommer som säljare. Stort grattis till din fina försäljningar och varmt välkommen att höra av dig till mig om jag kan hjälpa dig med något framöver.
  • Margareta A

2019-10-13

Margareta A skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Alexander Cezar har sålt min fina lägenhet i attraktivt område. Jag valde honom utan tvekan i konkurrens med äldre, större mäklarbyråer och jag har inte ångrat mig. Han har varit mycket engagerad, glad och positiv, mycket professionell och kompetent. Dessutom är han lätt att komma i kontakt med de flesta av dygnets timmar! Jag fick också mer pengar än jag väntat mig för lägenheten. Läs mer
    2019-10-14 Alexander C svarar Margareta A
    Hej Margareta!
    Stor tack, det värmer jättemycket att du är så nöjd. Mycket trevlig säljare som gjorde processen behaglig, vilket ledde till utmärkt samarbete och resultat. Teamwork på hög nivå :)
  • 2019-10-10

Per G skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Ur köparsynpunkt är Alexander professionell, lyhörd och trevlig. Läs mer
    2019-10-11 Alexander C svarar Per G
    Tack för din rekommendation Per!
    Vi höres snart igen :)
  • 2019-10-07

Jonny R skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Köpt hus.Mycket proffsigt och välbemött.Trovärdig.Vi fick exakt vad vi förväntade oss.
    Snabbt avklarade affärer. Sån gillar vi. Läs mer
    2019-12-23 Sebastian S svarar Jonny R
    Tack bästa Jonny för det fina omdömet. Grattis till ett fint hus i ett jättetrevligt område. När parterna väl är överens så finns det inte så mycket att dra ut på utan då går vi avslut. Det alltid bra när en affär går smidigt och tryggt till, till alla parters belåtenhet. Lycka till med ert nya hus och hör gärna av er om vi kan göra något för er.
  • 2019-10-05

Kristian F skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Bra bemötande, lättsam, saklig och enkel att ha att göra med. Läs mer
    2019-10-09 Alexander C svarar Kristian F
    Hej Kristian!

Vad roligt att höra att du är nöjd :) Tack för ett bra samarbete! /alex
  • 2019-10-02

Jessica Maria Ö skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Vi fick ett bra intryck av Sebastian redan vid första mötet när vi skulle sälja vårt hus. Rak i kommunikationen med oss, väldigt kunnig och lätt att ha att göra med. Det kändes som att han verkligen jobbade för att få vårt hus sålt. Vilket han till slut fick. Vi kan verkligen rekommendera Sebastian! Läs mer
    2019-12-23 Sebastian S svarar Jessica Maria Ö
    Tack Jessica för ditt omdöme och stort tack för förtroende att få hjälpa er med försäljningen av ert fina hus i Pixbo. Det tog sin tid och par rundor med till slut gick det vägen med bästa möjliga slutpris som resultat. Önskar er alla lycka i era framtida bostadsplaner och välkomnar er att alltid höra av er för det fall jag kan göra något för er.
  • 2019-09-23

Mohammad Reza H skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    we bought an apartment and we think the broker could do much better like talking more with people Läs mer
    2019-09-23 Alexander C svarar Mohammad Reza H
    Hi Mohammad :)
    You did´nt bought from me. This recomendation was about the one you sold. How was your experience? :) /alex
  • Fredrik B

2019-09-21

Fredrik B skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Vi köpte hus av mäklaren och upplevde ett splittrat bemötande antagligen baserat på att han hade för mycket att göra.
    Nonchalant och udda bemötande i samband med bokning av visning, nästintill omöjlig att nå i samband med budgivning, flera fel i den kommunikation som krävdes och flertalet tveksamheter i det professionella bemötandet. Läs mer
    2019-12-23 Sebastian S svarar Fredrik B
    Tack Fredrik för ditt omdöme. Tråkigt att du upplever det så vilket naturligtvis inte varit min avsikt. Dessutom svårt för mig att ge återkoppling i sak på din kritik då det inte närmare framgår vari denna upplevda nonchalans består eller vari felen i kommunikationen består när ni som bekant fick allt efterfrågat underlag och svar på era frågor. "Tveksamheter i det professionella bemötandet" är även det ganska intetsägande i sak. Möjligtvis kan mycket av besvikelsen bottna i den slutliga prisförhandlingen? Må så vara men som mäklare jag har en skyldighet att se till min säljares ekonomiska intressen, inte minst i form av slutpriset. Självklart är inte jag mer än människa och gör inte anspråk på att vara felfri och välkomnar dig därför att kontakta mig på 0734343479 i den mån du vill prata om din upplevelse. Jag välkomnar alltid samtal som driver mig framåt i positionen som Sveriges mest rekommenderade mäklare. Lycka till med ert superfina hus och hör gärna av dig om du vill prata om dina upplevelser av förmedlingsprocessen. Jag välkomnar detta.
    Sebastian S, Annica A gillar detta
  • Kirsi N

2019-09-20

Kirsi N skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Köpte en lägenhet och blev verkligen bra bemött. Blev glatt överraskad över mäklarens härliga inställning när vi i sista stund kontaktade Alexander och han med ett leende på läpparna tog emot oss när vi rusade in för att se lägenheten som efter bara 3 dagar blev våran. En mäklare som jag varmt rekommenderar. Läs mer
    2019-09-26 Alexander C svarar Kirsi N
    Hej Kirsi!
    Vad glad jag blir att ni blev så nöjda :) Det gick väldigt fort när ni kom in i bilden och det var givetvis roligt för alla parter att vi kunde mötas till slut. Tack för en trevlig affär och jag hoppas att ni verkligen kommer stormtrivas i lägenheten!
  • 2019-09-11

Fredrik A skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Alexander Cezar gjorde ett jättebra jobb och jag fick ut det som jag förväntade mig av min bostadsrätt.
    Alexanders vänliga bemötande, kämparglöd och professionella jobb som mäklare ger en trygghet och glädje genom hela säljproceduren. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-09-12 Alexander C svarar Fredrik A
    Hej Fredrik, Vad roligt att höra att du är så nöjd! Var ett nöje att jobba med dig också. Vi löste det väldigt bra ihop :) /alex
  • 2019-09-05

Malin Michaela K skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Alexander förmedlade en lägenhet till mig. Han bemötte mig väldigt bra, var lyhörd, tillgänglig och gjorde allt för att både jag som köpare och även säljaren skulle bli nöjda!

En mäklare som inte bara gör det lilla extra utan väldigt mycket extra för sina kunder! Läs mer
    2019-09-09 Alexander C svarar Malin Michaela K
    Hej Michaela! Vad roligt att höra att du gillar mitt arbetssätt. Tack så mycket för rekommendationen, det värmer :)
    Kul när det märks att man alltid gör sitt bästa för affären och kunden. Ett nöje att göra affärer med dig!
  • 2019-09-04

Amela Z skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Hela processen med lägenhets försäljningen har känts tryggt och proffesionellt. Fokus på kunden hela tiden!
    Tack vare Sebastians driv och stort kontakt nätverk är vi mer än nöjda med försäljningen.

Amela Zgog säljare Fruktträdsgatan 5. Läs mer
    2019-09-14 Sebastian S svarar Amela Z
    Tack snälla Amela för att ditt fina omdöme. Jag är oerhört tacksam över att ni tog till er alla mina råd och rekommendationer samt att ni implementerade dessa till punkt och pricka. Er försäljning är ett ypperligt bevis på att man som säljare måste satsa för att vinna. Resultatet blev en rekordförsäljning, vilket i sig borde vara ett kvitto att vi tillsammans gjorde allt rätt. Stort tack och lycka till med er nya bostad. Välkomna att höra av er om jag kan göra något för er.
  • 2019-09-03

Johan B skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Sålde min lgh. Alexander var ett perfekt exempel på hur man kan lita på sin mäklare. Gav bra info konstant och uppdaterade constant. Läs mer
    2019-09-03 Alexander C svarar Johan B
    Uppskattar din rekommendation Johan! Skönt att höra att du gillar den raka kommunikationen. Väldigt roligt och proffsigt att göra affärer med er :) /Alex
  • 2019-09-02

Emma T skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Vi köpte lägenhet. Sebastian var mycket noggrann och förklarade köpekontraktet i detalj vid signering av det. Det gjorde att köpet kändes säkert och proffsigt. Läs mer
    2019-09-14 Sebastian S svarar Emma T
    Tack Emma för omdömet och grattis till en superfin bostad! Roligt att ni är nöjda med min kontraktsgenomgång eftersom det är mycket viktigt att även ni som köpare ska känna er trygga och nöjda med köpprocessen. Hör gärna av er om jag kan göra något mer för er och lycka till med er fina bostad!
  • 2019-08-31

Malin H skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Vi har sålt en tvåa, toleredsgatan. Vi blev bra bemötta av mäklaren, vi hade väldigt höga förväntningar då vi behövde få sålt lägenheten för så mycket det bara gick. Han sålde den för mer än vad den kanske var värd och vi fick bra för den, tyvärr inte det vi köpte den för som vi ville ha. Men det berodde inte på mäklaren utan marknaden. Läs mer
    2019-12-23 Sebastian S svarar Malin H
    Stort tack Malin för omdömet! Jag gjorde mitt bästa och marknaden sa sitt. Det slutade ju bättre än det började så att säga, vilket i sig är en framgång. Tack för er följsamhet under försäljningsprocessen vilket ledde till ett bra samarbete. Önskar er lycka till med ert nya boende och hälsar er välkomna att kontakta mig närhelst jag kan göra något för er.
  • 2019-08-29

Edin Z skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Vad ska man säga när det handlar om Sveriges mest recenserade mäklare som inte har sagts förut! Förtroendeingivande kunnig och otrolig trevlig, men Sebastian måste upplevas live, anlita Göteborgs bästa mäklare och få ditt objekt såld.

Säljare Fruktträdsgatan 5 SÅLD Läs mer
    2019-09-14 Sebastian S svarar Edin Z
    Tack Edin för detta smickrande omdöme! Ni lyssnade på alla mina råd och tips till punkt och pricka samtidigt som vårt samarbete klaffade till hundra procent. Då kan det inte bli annat än succé. Ni har lika stor del i er fina försäljning som jag och Ny vy. Tack snälla för det fina omdömet och hör gärna av er om jag kan göra något mer för er.
  • 2019-08-28

Karin S skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Mycket ingående och informativt säljsamtal med mäklaren med goda tips för att öka attraktiviteten på bostaden.
    Snabb och bra kommunikation under säljtiden.
    Enda negativa är väl att denna mäklare är dyrare än andra mäklare, men det kanske kunden får igen i slutändan! Läs mer
    2019-09-14 Sebastian S svarar Karin S
    Tack snälla Karin för det goda omdömet. Mot bakgrund att av att er bostadsrätt blev den dyrast sålda bostadsrätten någonsin i hela ditt område i tider som dessa, kan vi inte annat konstatera att en marknadsledande mäklartjänst kostar mer än andra mäklare. Att vi dessutom löste alla sidotjänster som ni behövde på nolltid är även det långt över vad andra mäklare erbjuder. Ny vy är inte som andra mäklare. Vi gör det som som situationen kräver. Tack snälla för visat förtroendet och er lyhördhet för mina tips och råd som ledde till denna rekordförsäljning. Hör gärna av er om vi kan göra något mer för er.
  • 2019-08-18

Janne V skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Proffsig mäklare som gjorde allt för att vi skulle få den bästa dealen. Läs mer
    2019-08-23 Alexander C svarar Janne V
    Tack Janne!
    Så bra att det löste sig till slut. Lönar sig att byta mäklare ibland :)
  • 2019-08-16

David S skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Jag anlitade Alexander efter rekommendation av en vän.
    Jag är väldigt nöjd med Alex och hans bemötande samt proffsighet genom hela processen. Alltid ett samtal eller sms bort och snabb återkoppling.
    Sålde min 2a i ett område som det var svårt att få sålt men Alex lyckades inte bara sälja utan även få till budgivning så att jag fick mer än vad jag hade kunnat tänka mig.
    Kan verkligen rekommendera Alex och Ny Vy mäklarbyrå! Läs mer
    2019-08-16 Alexander C svarar David S
    Hej David!
    Roligt att höra att du uppskattade mitt arbete. Det var en fin lägenhet och trevlig säljare, så vad kan gå fel :) Tack för att du lät mig göra det jag är bra på. Vinnande "koncept". Även om vi på Ny vy inte jobbar efter något koncept, utan anpassar oss efter kunden. Professionellt bemötande från din sida och alltid kul att få hjälpa till. Tack igen och lycka till med nya vyer !
  • 2019-08-16

Kristoffer K skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Köpte en lägenhet, professionellt rakt igenom! Läs mer
    2019-08-16 Alexander C svarar Kristoffer K
    Hej Kristoffer!
    Kul att du är nöjd :) En ära att göra affär med dig också, gick smidigt!
  • 2019-08-09

Sima S skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Alexander was incredible! He is really committed to getting the best results for his clients. He got us a good deal and the whole process was seamless. Highly recommended! Läs mer
    2019-08-12 Alexander C svarar Sima S
    Hi Sima!

Thank you very much :) It was so nice to work with together, you are a very nice and kind family. Thank you for your support and we wish you good luck with the new apartment. /alex
  • 2019-08-08

Maziar M skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Alexander nicely helped us to sell our apartment in a short time with proper price. Läs mer
    2019-08-12 Alexander C svarar Maziar M
    Thank you Maziar!

It was a pleasure to doing business with you :)

• 2019-08-07

Runo S skrev om Ny vy Mäklare
    Bra och saklig mäklare. Påläst och transparant information om huset vi köpte. Boyta inte korrekt och säljarens uppgifter inte kontrollerade. Läs mer
    2019-08-07 Sebastian S svarar Runo S
    Hej Runo. Stort tack för ditt omdöme!
  • 2019-08-06

Camilla S skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Jag har sålt min lya och bestämde mig tidigt att om jag säljer så ska det vara Alexander ... lättsam glad positiv lätt att ha att göra med både för säljan och köparn 😃 rekommendera honom varmt 👍 Läs mer
    2019-08-06 Alexander C svarar Camilla S
    Vad roligt att höra Camilla, stort förtroende om man är det självklara valet. Tack så mycket för de fina orden :) Väldigt smidigt att jobba med dig också. Lycka till med sökandet efter ert nya drömboende, meddelar om jag hittar något passande. /alex
  • 2019-08-04

Azad K skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Tydlig i sin kommunikation. Hög service känsla och allt flöt på med försäljningen.
    Fick även tips om andra objekt i marknaden. En mäklare i tobbklass ! Rekommenderas ! Läs mer
    2019-08-07 Sebastian S svarar Azad K
    Hej Azad. Tack snälla för ditt omdöme. Det var ett sant nöje att hjälpa er med försäljningen av er fina bostadsrätt. Kul dessutom att det gick så bra som det gick och jag även kunde coacha er fram till köpet av er nya bostad. Summa summarum så utföll såväl försäljning och köp på bästa tänkbara sätt. Lycka till med er nya bostad och hör gärna av er om jag kan göra något för er.
  • 2019-08-02

Viktor E skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Min uppfattning av Sebastian är väldigt positiv. Han hanterade visningen, budgivningen samt köpet av lägenheten jag var intresserad av väldigt proffsigt. Om/när jag säljer min lgh så lär jag vända mig till Ny Vy! Läs mer
    2019-08-07 Sebastian S svarar Viktor E
    Tack Viktor för omdömet! Det glädjer mig att du upplevde oss som proffsiga, vilket vi alltid eftersträvar oss att vara. Grattis till en av Hisingens absolut häftigaste bostadsrätter och lycka till med din nya bostad. Hör gärna av dig när vi kan göra något för dig.
  • 2019-07-24

Carl Richard H skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Köpt bostadsrätt, myket bra bemött. Hela affären var myket väll skött. Läs mer
    2019-07-29 Sebastian S svarar Carl Richard H
    Tack snälla Carl för ditt omdöme och er medgörlighet under affären. Trots att vi befann oss i olika delar av världen så löste vi tillsammans en smidig affär. Grattis till en underbar i fantastisk miljö. Tror ni kommer att få stor glädje av bostaden under många år. Hör gärna av er närhelst jag kan göra något för er framöver.
  • 2019-07-22

Mustafa D skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Även om jag inte fått de förväntningarna som jag ville ha ekonomiskt så tycker jag att Sebastian gjorde sitt yttersta.
    En bra mäklare som är öppen och väldigt pålitligt . Läs mer
    2019-07-29 Sebastian S svarar Mustafa D
    Tack snälla Mustafa för omdömet och stort tack för din följsamhet och vilja att följa mina råd och rekommendationer under försäljningsprocessen. Jag gjorde mitt yttersta med din bostadsförsäljning även om marknaden inte befinner sig där vi hade önskat tyvärr. Jag önskar dig lycka till och hälsar dig välkommen att kontakta mig närhelst jag kan hjälpa dig med något.
  • José M

2019-07-22

José M skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Jag köpte min lägenhet i Eriksberg från Alexander in2015, jag trodde att han var väldigt professionell, så när tiden för att sälja kom, trodde jag genast att han skulle vara rätt kontaktperson. Han var mycket effektiv och vi arbetade väldigt bra tillsammans med ett mycket bra försäljningspris. Läs mer
    2019-07-23 Alexander C svarar José M
    Hej José,
    Tack så jättemycket för att du gav mig förtroendet igen. Känns bra att man är så nöjd som köpare, att man också vill sälja när det är dags för att flytta igen. Vi var ett bra team under processen, det uppskattas. Lycka till med nya utmaningar i det nya landet, kör hårt !
    Alexander C, Sebastian S gillar detta
Sebastian Stojanovic