Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Ny vy Mäklare

Ny vy Mäklare

Herkulesgatan 1, 417 01 Göteborg — Visa karta

Välkommen till Ny vy Mäklare!

Kvillebäcken, Hisings Kärra, Eriksberg, Innerstaden, Örgryte och Olskroken. Känner du igen ställena? Då kanske du letar boende i Göteborg! Vi på Ny vy har som ambition att hjälpa dig att hitta rätt i bostadsdjungeln. Med vår kompetenta personal ser vi varje kund som unik och ingen affär är den andra lik. Att hitta en bostad som passar just dig kräver erfarenhet från oss mäklare, något som vi har gott om.

Välkommen att höra av dig till oss för en fri värdering eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan!

Läs vad 72 kunder tycker om Ny vy Mäklare

• 2019-08-18

Janne V skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Proffsig mäklare som gjorde allt för att vi skulle få den bästa dealen. Läs mer
    2019-08-23 Alexander C svarar Janne V
    Tack Janne!
    Så bra att det löste sig till slut. Lönar sig att byta mäklare ibland :)
  • 2019-08-16

David S skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Jag anlitade Alexander efter rekommendation av en vän.
    Jag är väldigt nöjd med Alex och hans bemötande samt proffsighet genom hela processen. Alltid ett samtal eller sms bort och snabb återkoppling.
    Sålde min 2a i ett område som det var svårt att få sålt men Alex lyckades inte bara sälja utan även få till budgivning så att jag fick mer än vad jag hade kunnat tänka mig.
    Kan verkligen rekommendera Alex och Ny Vy mäklarbyrå! Läs mer
    2019-08-16 Alexander C svarar David S
    Hej David!
    Roligt att höra att du uppskattade mitt arbete. Det var en fin lägenhet och trevlig säljare, så vad kan gå fel :) Tack för att du lät mig göra det jag är bra på. Vinnande "koncept". Även om vi på Ny vy inte jobbar efter något koncept, utan anpassar oss efter kunden. Professionellt bemötande från din sida och alltid kul att få hjälpa till. Tack igen och lycka till med nya vyer !
  • 2019-08-16

Kristoffer K skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Köpte en lägenhet, professionellt rakt igenom! Läs mer
    2019-08-16 Alexander C svarar Kristoffer K
    Hej Kristoffer!
    Kul att du är nöjd :) En ära att göra affär med dig också, gick smidigt!
  • 2019-08-09

Sima S skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Alexander was incredible! He is really committed to getting the best results for his clients. He got us a good deal and the whole process was seamless. Highly recommended! Läs mer
    2019-08-12 Alexander C svarar Sima S
    Hi Sima!

Thank you very much :) It was so nice to work with together, you are a very nice and kind family. Thank you for your support and we wish you good luck with the new apartment. /alex
  • 2019-08-08

Maziar M skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Alexander nicely helped us to sell our apartment in a short time with proper price. Läs mer
    2019-08-12 Alexander C svarar Maziar M
    Thank you Maziar!

It was a pleasure to doing business with you :)

/alex
  • 2019-08-07

Runo S skrev om Ny vy Mäklare
    Bra och saklig mäklare. Påläst och transparant information om huset vi köpte. Boyta inte korrekt och säljarens uppgifter inte kontrollerade. Läs mer
    2019-08-07 Sebastian S svarar Runo S
    Hej Runo. Stort tack för ditt omdöme!
  • 2019-08-06

Camilla S skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Jag har sålt min lya och bestämde mig tidigt att om jag säljer så ska det vara Alexander ... lättsam glad positiv lätt att ha att göra med både för säljan och köparn 😃 rekommendera honom varmt 👍 Läs mer
    2019-08-06 Alexander C svarar Camilla S
    Vad roligt att höra Camilla, stort förtroende om man är det självklara valet. Tack så mycket för de fina orden :) Väldigt smidigt att jobba med dig också. Lycka till med sökandet efter ert nya drömboende, meddelar om jag hittar något passande. /alex
  • 2019-08-04

Azad K skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Tydlig i sin kommunikation. Hög service känsla och allt flöt på med försäljningen.
    Fick även tips om andra objekt i marknaden. En mäklare i tobbklass ! Rekommenderas ! Läs mer
    2019-08-07 Sebastian S svarar Azad K
    Hej Azad. Tack snälla för ditt omdöme. Det var ett sant nöje att hjälpa er med försäljningen av er fina bostadsrätt. Kul dessutom att det gick så bra som det gick och jag även kunde coacha er fram till köpet av er nya bostad. Summa summarum så utföll såväl försäljning och köp på bästa tänkbara sätt. Lycka till med er nya bostad och hör gärna av er om jag kan göra något för er.
  • 2019-08-02

Viktor E skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Min uppfattning av Sebastian är väldigt positiv. Han hanterade visningen, budgivningen samt köpet av lägenheten jag var intresserad av väldigt proffsigt. Om/när jag säljer min lgh så lär jag vända mig till Ny Vy! Läs mer
    2019-08-07 Sebastian S svarar Viktor E
    Tack Viktor för omdömet! Det glädjer mig att du upplevde oss som proffsiga, vilket vi alltid eftersträvar oss att vara. Grattis till en av Hisingens absolut häftigaste bostadsrätter och lycka till med din nya bostad. Hör gärna av dig när vi kan göra något för dig.
  • 2019-07-24

Carl Richard H skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Köpt bostadsrätt, myket bra bemött. Hela affären var myket väll skött. Läs mer
    2019-07-29 Sebastian S svarar Carl Richard H
    Tack snälla Carl för ditt omdöme och er medgörlighet under affären. Trots att vi befann oss i olika delar av världen så löste vi tillsammans en smidig affär. Grattis till en underbar i fantastisk miljö. Tror ni kommer att få stor glädje av bostaden under många år. Hör gärna av er närhelst jag kan göra något för er framöver.
  • 2019-07-22

Mustafa D skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Även om jag inte fått de förväntningarna som jag ville ha ekonomiskt så tycker jag att Sebastian gjorde sitt yttersta.
    En bra mäklare som är öppen och väldigt pålitligt . Läs mer
    2019-07-29 Sebastian S svarar Mustafa D
    Tack snälla Mustafa för omdömet och stort tack för din följsamhet och vilja att följa mina råd och rekommendationer under försäljningsprocessen. Jag gjorde mitt yttersta med din bostadsförsäljning även om marknaden inte befinner sig där vi hade önskat tyvärr. Jag önskar dig lycka till och hälsar dig välkommen att kontakta mig närhelst jag kan hjälpa dig med något.
  • José M

2019-07-22

José M skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Jag köpte min lägenhet i Eriksberg från Alexander in2015, jag trodde att han var väldigt professionell, så när tiden för att sälja kom, trodde jag genast att han skulle vara rätt kontaktperson. Han var mycket effektiv och vi arbetade väldigt bra tillsammans med ett mycket bra försäljningspris. Läs mer
    2019-07-23 Alexander C svarar José M
    Hej José,
    Tack så jättemycket för att du gav mig förtroendet igen. Känns bra att man är så nöjd som köpare, att man också vill sälja när det är dags för att flytta igen. Vi var ett bra team under processen, det uppskattas. Lycka till med nya utmaningar i det nya landet, kör hårt !
  • 2019-07-15

Abdulkadir Y skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Han vet va han ska gora. Jag tycker bästa i Goteborg. Läs mer
    2019-07-15 Sebastian S svarar Abdulkadir Y
    Tack bästa Abdulkadir för ditt fina omdöme. Det glädjer mig oerhört att jag kunde hjälpa er med köpet av er första bostadsrätt. Dessutom en mycket fin bostad. Stort grattis till er och varmt välkomna att höra av er om jag kan göra något för er i framtiden.
  • 2019-07-09

Petra E skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Köpte lägenhet med Alexander som mäklare. Jag möttes av väldigt bra bemötande, hjälpsamhet och tydlighet. Vilket kändes tryggt! Läs mer
    2019-07-10 Alexander C svarar Petra E
    Hej Petra,
    Jag tyckte också det kändes väldigt bra att göra affärer med dig, du hade allt iordning och var rakt på sak. Uppskattas !

/Alex
  • 2019-07-09

Joshua P skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Sebastian är en karismatisk och målmedveten person. När han tog på sig uppdraget att sälja min dåvarande lägenhet så kände jag mig trygg i hans förmåga och under processens gång så fanns det ingen tvivel. Han levde mer än upp till förväntningarna. Läs mer
    2019-07-09 Sebastian S svarar Joshua P
    Tack bäste Josh för det fina omdömet! Det värmer verkligen. Det glädjer mig oehört att vi tillsammans kunde ro i hamn en så pass bra försäljning med tanke på rådande omständigheter. Er försäljning visar ännu en gång att det inte är antalet intressenter som är det viktiga utan att man hittar den rätta köparen, något som Ny vy lyckades utmärkt med även i detta fall tack vare ert medgörliga och anpassningsbenägna förhållningssätt genom hela processen. Stort tack för den stora förmånen att få hjälpa er och varmt välkomna att höra av er närhelst jag och Ny vy kan göra något för er.
  • 2019-07-03

Meziha Jannike L skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Fin, snäll och ärlig. Kämpar och ger kärlek i det han gör. Läs mer
    2019-07-08 Sebastian S svarar Meziha Jannike L
    Tack snälla Jannike för ditt omdöme! Jag gjorde mitt bästa och är mycket glad över din uppskattning. Hör gärna av dig om jag kan göra något för dig framöver.
  • 2019-07-02

Dominik L skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Är väldigt nöjd. Gick väldigt snabbt från första kontakten tills lägenheten var såld. Sebastian hjälpte oss med allt hela vägen. Jag rekommenderar Ny vy till er som ska sälja eller köpa bostad Läs mer
    2019-07-08 Sebastian S svarar Dominik L
    Tack Dominik för ditt fina omdöme. Vill även tacka er för att ni lyssnade på mina råd och tips, varigenom ni bidrog till ett fint slutresultat. Bästa lyckönskningar med er nya fina hus och hör gärna av er om jag kan göra något för er i framtiden.
  • 2019-07-02

Annamalai V skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    I bought an apartment through Alexander. It was nice dealing with him. He is supporting really well with the process to be followed. I found his contact on hemnet and we moved on. It was a first apartment that we dealt with and it was a successful transaction. Thanks to him. Läs mer
    2019-07-02 Alexander C svarar Annamalai V
    Thank you Annamalai !
    I appreciate that you and your wife where so calm during the process. I am very happy to make business with you, you are nice and also a good dealer.

You bought a really nice apartment, congratulations !

Belkisa B skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Sebastian har sålt min lägenhet och det gick snabbt utan problem. Han är jätte trevligt, snäll och väldigt bra i jobbet han gör. väldigt nöjda med honom som mäklare. Läs mer
    2019-07-08 Sebastian S svarar Belkisa B
    Tack snälla Belkisa för omdömet! Det tog några visningar men det löste sig på bästa möjliga sätt till slut. Vill även passa på att välkoma dig till Hisingen och din nya bostad! Hör gärna av dig närhelst jag kan göra något för dig.

Sandor Laszlo V skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Jag har sålt ett hus.
    Sebastians bemötande var väldigt proffsigt, vi fick en bra känsla vid första mötet.
    Våra förväntningar överträffade är väldigt nöjd av Sebastians arbete.
    Mvh Sandor Varteresz Läs mer
    2019-07-08 Sebastian S svarar Sandor Laszlo V
    Stort tack Sandor för det fina omdömet och det stora förtroende du visade mig och Ny vy genom att anförtro oss försäljningen av ditt fina hus. Jag uppskattar varmt dina ansträngningar med att iordningställa huset inför försäljningen. Genom ditt arbete med huset bidrog du till det fina resultatet. Lycka till mer nya bostad och hör gärna av dig om jag kan göra något för er.

Soar Ö skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Grymt bra service och kundfokus in i det sista. Det är inte första gången jag jobbar med Nyvy och kommer även göra det framöver. För mig är kommunikation viktigt och där får jag bra kommunikation. Läs mer
    2019-07-01 Alexander C svarar Soar Ö
    Stort tack Soar!

Vi gör allt vi kan för att sy ihop affärerna åt våra kunder med bästa möjliga utfall. Sedan många år i branschen vet vi att det kräver hög grad av tillgänglighet och kommunikation. Väldigt roligt att höra att det uppskattades och att du lät oss göra vårt jobb.
  • 2019-06-29

Dionysios P skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Sebastian is a great agent! I bought an apartment and he help me through the hole process. Läs mer
    2019-07-08 Sebastian S svarar Dionysios P
    Thank you Dionysios for those nice words! I really appreciate that! Please let me know whenever I can do anything for you guys. Good luck with your apartment.
  • 2019-06-27

Shkodran M skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Lägenhet
    Professionell snabb o smidig service
    Allting gick så fort och bra så allt blev uppfyllt Läs mer
    2019-06-29 Sebastian S svarar Shkodran M
    Tack Shkodran för ditt fina omdöme! Det är en stor ära för mig att få hjälpa er med köpet av er första bostadsrätt. För mig är det oerhört viktigt att ni som köpare, precis som säljaren, ska känna er trygga och omhändertagna genom hela processen. Hör gärna av er närhelst jag kan göra något för er.
  • 2019-06-18

Hanifa T skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Sålde en 2:a snabbt och smidigt! Sebastian är väldigt duktig och kan sitt jobb. Han har ett bra bemötande och super trevlig och genuint intresserad av sitt jobb. Under försäljningen uppdaterade han mig ständigt. Kan starkt rekommendera Sebastian om man vill göra en bra affär! Läs mer
    2019-06-27 Sebastian S svarar Hanifa T
    Tack Hanifa för det fina omdömet! Jag är oerhört tacksam att du anförtrodde mig försäljningen av din bostadsrätt och för att du hörsammade alla mina råd. Nu ser jag fram emot att förhoppningsvis kunna hjälpa dig att hitta en ny bostad också. Hör gärna av dig om jag kan göra något mer för dig.
  • 2019-06-17

Lena Birgitta G skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Ordning och reda och bra sammarbete! Läs mer
    2019-06-17 Sebastian S svarar Lena Birgitta G
    Tack snälla Lena för det fina omdömet och för ett utomordentligt gott samarbete i samband med er fina försäljning. Ni har stor del i att det gick så bra som det gick. Lycka till med din nya bostad och hör gärna av dig om jag kan göra något för dig.
  • 2019-06-15

Oskar K skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Köpte lgh. Klockren mäklare! Visar bra service i alla lägen och alltid bra att resonera med. Rekommenderar alla dagar i veckan. Läs mer
    2019-06-20 Alexander C svarar Oskar K
    Tack så mycket Oskar ! Det var en ära att få göra affärer med er, ni var så trevliga och affärsmässiga. Blev bra för alla parter till slut. Hoppas ni kommer trivas. Mycket fin bostad ni köpt. Grattis !
  • 2019-06-15

Amir K skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Vi har köpt ett gavelradhus och vi upplevde att Sebastian var professionell och trevlig. Han väntade tålmodigt på oss trots att vi var sena och stressade oss inte genom visningen. Läs mer
    2019-06-17 Sebastian S svarar Amir K
    Hej Amir. Tack för omdömet. Jag önskar er lycka till med ert nyköpta radhus och välkomnar er att höra av er om jag kan göra något för er!
  • 2019-06-01

Anette C skrev om Ny vy Mäklare
    Köpt en bostadsrätt hon väldigt trevlig tillmötes gående. Känner mig trygg. Läs mer
    2019-06-27 Johanna Höglund svarar Anette C
    Tack för det fina omdömet. Stort lycka till med din nya bostad och hör gärna av dig om du behöver min hjälp eller bara har funderingar.
  • 2019-05-29

Helén L skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Köpt lgh på Carl Larssonsgatan. Kontakten med mäklaren var både via mejl, telefon och vid besök. Mycket noggrann, lugn och saklig i kontakten. Berättade lugnt och sakligt hur själva affären skulle gå till. Den enda nackdelen var att jag hade förväntat mig att han skulle vara med vid vårt besök på kontoret då själva överlåtelsen skedde.
    Om inte det var möjligt kanske vi kunde fått veta det i förväg. Läs mer
    2019-06-17 Sebastian S svarar Helén L
    Hej Helén. Tack för omdömet och grattis till en väldigt fin bostad. Vi har en tillträdesansvarig som sköter tillträdet för att kunna tillhandahålla hög servicenivå på den punkten. Vi mäklare fokuserar istället på att hitta drömbostaden åt våra köpare och rätt köpare till våra säljare. Det är det som har gjort oss till en av Göteborgs främsta mäklarfirmor. Hör gärna av er om jag kan göra något för er i framtiden.
  • Anastasia B

2019-05-18

Anastasia B skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Jag köpte en lägenhet i Partille.
    Jag hade inga förväntningar alls egentligen. Men upplevde att jag blev väldigt bra bemött redan på visningen. När budgivningen drog igång hade jag bra kontakt med mäklaren och blev hela tiden uppdaterat om läget hela vägen fram till köpet.
    Jag är jättenöjd med hela processen och har en positiv upplevelse med köpet på min första lägenhet.
    Kunnig, seriös och engagerad mäklare. Läs mer
    2019-05-25 Alexander C svarar Anastasia B
    Tack så jättemycket för de fina orden Anastasia! Ni var så trevliga, det är alltid kul och det brukar alltid bli bra när man gör affärer med trevliga människor. Stort grattis till en toppen-lägenhet :) /alex
  • 2019-05-17

Erik E skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Alex gav ett proffsigt bemötande och hjälpte oss genom köpet på ett föredömligt sätt. 10/10. Läs mer
    2019-05-17 Alexander C svarar Erik E
    Tack Erik! Väldigt smidigt att jobba med er, roligt när man kommer överens. Grattis till en superfin lägenhet :) /Alex
  • 2019-05-16

Sinisa C skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    En väldigt engagerad person som älskar sitt arbete. Lätt att kommunicera med, nåbar, resultatinriktad och socialt mycket trevlig. Alexander är en mäklare jag starkt rekommenderar. Läs mer
    2019-05-17 Alexander C svarar Sinisa C
    Tack så mycket Sinisa! Vad roligt att det märks att jag älskar yrket, så är det verkligen. Alltid kul med kunder som uppskattar ens arbete - det är det jag brinner för. Stort tack igen för förtroendet !
  • Stergios K

2019-05-04

Stergios K skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Vi sålde vår fyra via Sebastian och Johanna och jag var tveksam till det låga utgångspriset. Det blev dock som Sebastian hade sagt. Så mäklaren hade rätt - som vanligt! :)
    Professionell, snabb och gjorde sitt jobb som förväntat och t o m på snabbare tid än vi trodde.

Jag kommer använda Sebastian igen, nästa gång jag säljer! Läs mer
    2019-05-05 Sebastian S svarar Stergios K
    Tack Stergios för det fina omdömet och tack för att ni hörsammade vårt upplägg. Det var ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen av en unik bostad. Fantastiskt fin. Tack och lycka till! Hör gärna av dig om jag kan göra något för dig framöver.
  • 2019-04-30

Fuad R skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Hittills allt har gått bra och smidigt . Läs mer
    2019-05-05 Sebastian S svarar Fuad R
    Tack snälla Fuad för det fina omdömet. Jag gjorde mitt bästa givet förutsättningarna och det gick väldigt bra. Du har stor del i den lyckade försäljningen eftersom du lyssnade på mina råd. Du målade hela bostaden och valde att anlita stylingfirma, vilket har stor del i den lyckade försäljningen. Jag tackar dig för förtroendet och för ett gott samarbete samt hälsar dig välkommen att höra av dig närhelst jag kan göra något för dig.
  • 2019-04-28

Branko B skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Väldigt professionell i sitt arbete och allting gick enkelt och smidigt.
    Sebastian är mycket engagerad och ärlig, rekommenderar varmt. Läs mer
    2019-04-28 Sebastian S svarar Branko B
    Tack Branko för omdömet som jag uppskattar varmt. Önskar er lycka till med nya bostaden och välkomnar er att kontakta mig närhelst jag kan göra något för er. Kul att ni är kvar i samma område!
  • 2019-04-12

Robert N skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Alexander gav ett väldigt trevligt och lugnt bemötande. Allt gick i min takt och ingen strass. Han gjorde även ett väldigt bra job med att medla mellan mig och säljaren av lägenheten för att göra båda parter nöjda. Läs mer
    2019-04-12 Alexander C svarar Robert N
    tack så mycket för den fina rekommendationen Robert, det värmer :) Du kommer bli så nöjd med lägenheten, den är verkligen toppen. Tack för gott samarbete !
  • Zemir E

2019-04-03

Zemir E skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Vi har köpt en bostadsrätt via Sebastian Stojanovic. Han bemötte oss väldig professionellt och var från första början ärlig därav kände vi oss mycket trygga med han. Läs mer
    2019-04-03 Sebastian S svarar Zemir E
    Tack ska ni ha och grattis till en mycket fin bostad! Jag är övertygad om att ni kommer att stormtrivas i bostaden. Hör gärna av er om jag kan göra något för er, vad det än må gälla. Lycka till!
  • Linus K

2019-04-03

Linus K skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Jag har sålt en tvåa i Bäckebol.
    Sebastian på nyvy bemötte mig jätte proffsigt och gjorde ett kanon jobb.
    Dom förväntningar jag hade på försäljningen gick i lås och mer där till.
    Om jag skall rekommendera en mäklare för någon så kommer det att bli nyvy, jag har fått uppfattningen av att dom har gjort allt för mig. Läs mer
    2019-04-03 Sebastian S svarar Linus K
    Tack bästa Linus för ditt fina omdöme. Det värmer verkligen. Jag och Johanna gjorde allt i vår makt för att det skulle bli en fin försäljning. Det hela underlättades av att du verkligen följde mina råd till punkt och pricka. Som säljare förstod du vikten av att våga satsa för att slutändan vinna en bra försäljning. Tack snälla och lycka till med ditt nya projekt! Du är alltid välkommen att höra av dig vad det än må gälla!
  • 2019-03-30

Teddy V skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Han kan nästan inget om lägenheten, och när man frågar om saker som han borde veta (hanns jobb) svarar han näst intill aggressivt om hur otroligt mycket jobb han har.

Sen försöker han höja efter budgivning, hetsar kring kontraktskrivning mm - verkar helt enkelt opålitlig och lurig. I övrigt är han trevlig. Läs mer
    2019-03-30 Sebastian S svarar Teddy V
    Tack Teddy för ditt omdöme som dock snarare verkar skrivet i affekt än grundat på verklighet. Vill minnas att säljaren inte hade mer bråttom än att jag hjälpte dig med att ordna ett lånelöfte, vilket du inte hade klart till skillnad från övriga intressenter. Du var med andra ord den enda utan lånelöfte men det löste jag för att du skulle kunna vara med i budgivningen. Ingen orsak :) Den hetsen du beskriver i omdömet förstår jag inte riktigt då övriga budgivare väntade i tre dagar på att jag skulle hjälpa dig med att ordna ett lånelöfte. Budgivningen i dess helhet pågick i tre dagar, varefter kontrakt skrevs. Ja...du hör själv hur hetsigt det var. När det gäller kunskap om bostaden så besitter jag den kunskap som grundas på den information som förening och säljare lämnar till mig. Det är du som köpare som har en undersökningsplikt gällande bostaden, ingen annan. Jag som mäklare går på den info som lämnas av förening och säljare. Det du kallar för aggressivitet misstar du nog för min rakhet i kommunikationen. En egenskap som mina kunder som regel uppskattar i kombination med min ärlighet. Lycka till med din nya bostad.
  • Jonas P

2019-03-11

Jonas P skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Sålde en tvåa i centrala Göteborg. Trots kraftig motvind på bostadsmarknaden trollade Alexander men knäna och jobbade från tidiga mornar till sena kvällar med visningar, samtal och allt där emellan. Han lyckades få vad jag önskade och lämnade säljare nöjd och belåten, både med engagemanget och slutpriset. Läs mer
    2019-03-11 Alexander C svarar Jonas P
    Tack så mycket för varma ord Jonas ! hårt arbete lönar sig. Så roligt när du som säljare förstår vad som ligger bakom, uppskattas enormt. Kommer alltid jobba hårt för mina kunder. Utan sånna som dig finns vi inte :) /alex
  • 2019-03-11

Oliver N skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Sålt nyrenoverad lägenhet på 50 kvm och är riktigt nöjd med Sebastian, världsklass rakt igenom. Läs mer
    2019-03-30 Sebastian S svarar Oliver N
    Tack snälla Oliver för detta fina omdöme. Det värmer att du är nöjd! Gjorde mitt bästa. Hör gärna av dig i framtiden om jag kan göra något för dig. Lycka till!
  • 2019-03-03

Johan A skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Jag har köpt en lägenhet.
    Som förstagångsköpare har man naturligt tusen frågor och det mesta snurrar, men Sebastian var lugn och saklig.
    När det var något han inte visste tog han reda på det och när det var massor på en gång så hade han struktur i kaoset. Läs mer
    2019-03-30 Sebastian S svarar Johan A
    Tack Johan för den uppskattning du visar för mitt arbete. Uppskattar det innerligt. En bostadsaffär är som regel en av de största affärer man gör under sin livstid. Därför ser jag det som min förpliktelse att vara saklig och säker i det jag förmedlar till mina kunder, såväl köpare som säljaren. Det är det som gör att kunderna kommer tillbaka och rekommenderar en vidare. Tack snälla och lycka till med din fina bostad! Hör gärna av dig om jag kan göra något för dig.
  • 2019-02-25

Jeremy B skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    I have bought a rights to live in the apartment (bostadsrätt). Since this is my first time, the broker did a very good job in explaining me maybe all that I think I should know and think about. Overall, I am very happy with the result as of now. Läs mer
  • Tatjana M

2019-02-24

Tatjana M skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Att sälja ett hus kan vara en lång och jobbig process, med många beslut att fatta under resans gång. Det är mycket som kan gå fel om man inte har rätt stöd. Sebastian hjälpte oss på ett mycket professionellt och behagligt kundvårdande sätt. Hans erfarenhet och stort kontaktnät med kompetenta och samspelta samarbetspartners underlättade i olika steg mot försäljningen. Vi kände oss trygga under hela processen och nöjda med regelbunden och tydlig återkoppling och vägledning. De förväntningar vi hade på tydlighet, transparens, ärlighet, närvaro och kompetens, levde Sebastian upp till fullo. Han var effektiv och engagerad i alla steg i processen (och inte bara med att locka oss som kunder). Och det lilla extra var Sebastians öga för detaljer och timing.
    Om vi någonsin skulle behöva mäklarhjälp igen, kommer vi utan tvekan att engagera Sebastian Stojanovic och Ny Vy på nytt. Tack Sebastian. Läs mer
    2019-02-26 Sebastian S svarar Tatjana M
    Tack snälla Tatjana för ett fint och beskrivande omdöme. Det var ett sant nöje att jobba med dig och Peter! Tack för för att ni lyhört tog till er mina råd och tips, varigenom vi lyckades ro i hamn en väldigt fin försäljning. Utöver att vi tillsammans rodde i hamn ett prisrekord i ert område så gläder det mig att ni på köpet fick en mycket bra köpare. Nu lovar jag göra allt som står min och Ny vy Mäklares makt att hjälpa er hitta ett nytt boende. Tillsammans löser vi det!
  • Lars-Håkan L

2019-02-24

Lars-Håkan L skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Har precis sålt min 2a på Hisingen. Kontaktade Sebastian då jag träffat på honom några år tidigare och då fick en väldigt positiv bild av honom som person och mäklare. Han sålde min 2a väldigt snabbt och smidigt, trots en lite trög marknad i biskopsgården, och jag har bara gott att säga om honom. Professionell, kunnig, ödmjuk och lyhörd.....anlita Sebastian och ny vy så slipper du ångra dig! Läs mer
    2019-02-24 Sebastian S svarar Lars-Håkan L
    Tack bästa Lasse för detta fantastiska omdöme! Du satt fingret mitt på det som är mitt främsta ledstjärna, nämligen att bygga långa och goda relationer med såväl mina köpare som säljare så att vi väljer att jobba med varandra gång efter gång och år efter år. Tack snälla för att ni tog till er mina råd och instruktioner på ett sådant sätt ni gjorde. Därigenom har ni minst lika stor del i den framgångsrika försäljningen som jag och Ny vy Mäklare. Tack än en gång och hör gärna av er närhelst jag kan göra något för er!
  • Daniel C

2019-02-22

Daniel C skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Alexander hjälpte mig att sälja min lägenhet till ett grymt pris trots att det fanns många likvärdiga ute billigare. Han var noggrann och kämpade för att till och med överträffa vad jag trodde att jag skulle få för den. Läs mer
    2019-02-25 Alexander C svarar Daniel C
    Hej Daniel ! Tack så jättemycket för rekommendationen. Det glädjer mig att höra att du fick den service du förväntade dig och mer därtill :) Det är så vi vill jobba. Alltid kul att få hjälpa trevliga människor, blir så mycket mer effektivt då !
  • 2019-02-22

Emil J skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Sebastian sålde min 1,5a på Hisingen. Han är fri från mäklarfloskler, ger ett oerhört förtroendeingivande intryck. Han har full koll på allt och är seriös mot båda parter i försäljningen. Rekommenderar Sebastian och Ny Vy varmt! Läs mer
    2019-02-22 Sebastian S svarar Emil J
    Tack snälla Emil för det fina omdömet. Det var ett sant nöje att jobba ihop med er. Ni har en stor del i att det gick bra då ni var mycket lyhörda inför mina råd och rekommendationer. Tillsammans så uppnådde vi ett superfint resultat, nämligen såväl nöjda säljare och köpare. Grattis till er nya bostad och lycka till. Meddela mig gärna om jag kan göra något för er framöver.
  • 2019-02-18

Linnéa L skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Sebastian är väldigt trevlig och tar väl hand om sina kunder.
    Har köpt ett radhus via Sebastian Läs mer
    2019-02-22 Sebastian S svarar Linnéa L
    Tackar ödmjukast för omdömet. Kul att vi efter flera års bekantskap kunde hitta ett superfint radhus som passade er. Tack för ett gott samspel under köpprocessen och lycka till med ert nya boende. Hör gärna av er närhelst jag kan hjälpa er med något.
  • 2019-02-18

Burhan K skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Bra, lyhörd och dedikerad mäklare. Mycket nöjd Läs mer
    2019-02-18 Alexander C svarar Burhan K
    Stort tack Burhan och Parisa ! Roligt att göra affärer med er :)
  • 2019-02-14

Carina Elisabet J skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Sebastian har sålt vårt radhus, han har varit oerhört proffsig och tydlig genom hela processen.
    Han är ärlig, hjälpsam och genuint intresserad av att göra sina kunder nöjda. Vi kände oss trygga med att följa alla Sebastians rekommendationer.
    Vi är mycket nöjda med bostadsaffären och Sebastians arbete. Kommer utan att tveka anlita honom igen. Läs mer
    2019-02-22 Sebastian S svarar Carina Elisabet J
    Tack snälla Carina för omdömet. Du och Michael har varit helt fantastiska såväl som köpare och säljare. Det var ett sant nöje att hjälpa er med försäljningen av radhuset och med köpet av er superfina bostad i Eriksberg! Ni lyssnade på mina råd till punkt och pricka och insåg vikten av att man måste satsa för att vinna. Kul att du ändrade inställning till detta med styling som hade stor del i er fina försäljning. Önskar er all lycka med er nya bostad och välkomnar er även som mina grannar i vackra Eriksberg :) Hör gärna av er om jag kan göra något för er.
Sebastian Stojanovic
Alexander Cezar