Ny vy Mäklare

Ny vy Mäklare

www.nyvymaklare.se
  • Badge2024

Välkommen till Ny vy Mäklare! Eriksberg, Kvillebäcken Innerstaden och Partille. Känner du igen ställena? Då kanske du letar boende i Göteborg! Vi på Ny vy har som ambition att hjälpa dig att hitta rätt i bostadsdjungeln. Med vår kompetenta personal ser vi varje kund som unik och ingen affär är den andra lik. Att hitta en bostad...

206 omdömen om Ny vy Mäklare

Sedan starten hos Reco 2018

Per F
Skrev om Ny vy Mäklare

Mycket trevliga bemötande, effektiva och ansvarsfulla arbete.❤️💐

Sabina M

Engagerad,trevligt och kunnig mäklare

Svar från Sebastian Stojanovic

Stort tack Sabina för ditt omdöme. Lycka till med ert nya boende och hör gärna av er när helst jag kan göra något för er.

Ulla Catrin A
Skrev om Ny vy Mäklare

Bra mäklare, som var duktig på att sy ihop en svår affär. Tillgänglig dygnet runt och proffesionell vägledning genom hela processen. Saknade endast personligt stöd/support utanför den formella rollen, men det skulle då ske på bekostnad av objektivitet.

Svar från Ny vy Mäklare

Hej Catrin. Tack för omdömet. Det är svårt för mig att bemöta ditt omdöme, då du inte närmare preciserat vari det saknade personliga stödet/supporten består i. Vi vill alltid stötta såväl våra säljare som köpare under hela överlåtelseprocessen men aldrig på bekostnad av objektiviteten, vilken är lagstadgad. Önskar er lycka till med ert fina hus och hälsar er välkomna att kontakta oss närhelst vi kan göra något för er.

Anders R
Torslanda

Trevlig och kunnig mäklare! Nu för tiden även TV-kändis

Svar från Sebastian Stojanovic

Hej Anders. Stort tack för omdömet. Det är dock en bit kvar till Hollywood :)

Vesna U
Skrev om Ny vy Mäklare

Proffsig och trevlig mäklare. Bra bemötande, tydlig, realistisk och lätt att samarbeta med. Företaget levde upp till mina förväntningar, kan varmt rekomendera Ny Vy.

Svar från Ny vy Mäklare

Tack snälla Vesna för det fina omdömet och ett gott samarbete. Stort grattis till er och ert nya hus! Hör gärna av er närhelst jag och Ny vy kan göra något för er.

Nelli M
Biskopsgården

Sebastian bemötte mig på ett professionellt och vänligt sätt. Jag hade höga förväntningar på en smidig och transparent köpprocess, och mäklaren levde definitivt upp till dem. Min upplevelse av mäklaren vid köpet av min lägenhet var mycket positiv och jag är nöjd med det övergripande samarbetet. Jag rekommenderar honom varmt till andra.

Svar från Sebastian Stojanovic

Stort tack Nelli för dessa fina ord! Uppskattas varmt. Det är av yttersta vikt för mig att såväl ni som säljarna är nöjda med affären, vilket verka vara fallet :) Varmt välkomna att kontakta oss närhelst vi kan göra något för er.

Johanna P
Mölndal

Sebastian återkopplar fort och lever upp till en flexibilitet som är högst tillfredsställande. Vi ville ha en krångelfri process i köpet av bostad och det fick vi.

Svar från Sebastian Stojanovic

Tack Johanna. En bostadsaffär är bland de största affärerna man gör under sin livstid. Vikten av snabb och saklig återkoppling är därför en ledstjärna för oss på Ny vy. Tack för visat förtroende. Hör gärna av dig närhelst vi kan göra något för dig.

Wenjie J
Kvillebäcken

The market was bad, but Seb tried so hard, he sold out my apartment with the target price in the last day which we agreed.

Svar från Sebastian Stojanovic

Thans Wenjie. Oh yes. We tried hard and had to work hard for the result, which came in the end :) Thank you once again and welcome to contact me whenever I and Ny vy can do anything for you.

Jan Owe N
Sålde sitt hus med hjälp av Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
Hisings Backa

Hej jag tycker att vi blev väldigt bra bemött av Sebastian, vi hade väl inte så stora förväntningar direkt för vi skulle ju bara se om det var möjligt att sälja, men sen efter att vi hade haft 3 visningar så gick ju allting väldigt fort kanske fortare än vad vi trodde att det skulle gå mycket tack vare att Sebastian var så duktig på sitt jobb, så det blev ju över förväntan så vi är väldigt nöjda.

Svar från Sebastian Stojanovic

Tusen tack Owe för det fina omdömet! Betyder mycket för mig. Önskar er stort lycka till med ert nya boende och hälsar er varmt välkomna att kontakta mig närhelst jag kan göra något för er.

Camilla P
Hisings Kärra

Trevlig och ödmjuk person. Tydlig och ärlig mäklare. Lindar inte in saker utan säger som det är. Frågar och ser till att alla har förstått.

Svar från Sebastian Stojanovic

Tack Camilla för ditt fina omdöme! Hos mig har det aldrig funnit utrymme för otydlighet, då jag är väl införstådd med hur stor en bostadsaffär är för såväl köpare som säljare. Därför värmer omdömen som ditt extra mycket! Stort tack. Välkommen att kontakta oss närhelst vi kan göra något för er.

Nihad B
Skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare

Har både sålt och köpt av Sebastian. Jordnära bemötande i båda fallen. Man slappnar av i hans sällskap. Väldigt kunnig och påläst om bostäder. Sliter mycket för detta yrke. Kan varmt rekommendera.

Svar från Sebastian Stojanovic

Tack bästa Nihad för ditt omdöme! Önskar dig och Sabina och barnen allt det bästa med er nya och fina boende. Hör gärna av er närhelst vi kan göra något för er!

Konstantin P
Sålde sitt hus med hjälp av Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
Hisings Backa

Kan varmt rekomendera Sebastian Jobbar professionellt ambitiöst och korrekt.

Svar från Sebastian Stojanovic

Tack Konstantin för ditt fina omdöme. Jag blir mycket glad över att såväl du som köparna är nöjda med in insats. Hör gärna av dig till mig när det är dags att köpa nytt eller närhelst jag kan göra något för dig.

Shenur K
Hammarkullen

Duktig, professionell och vel informerad om marknaden

Svar från Sebastian Stojanovic

Tack Shenur för ditt fina omdöme och grattis till er fina bostad. Hör gärna av er, närhelst jag kan göra något för er.

Magnus P
Hisings Kärra

Kan inget annat än att beskriva Sebastian som en bra mäklare. Har fått grym hjälp och svar på alla våra frågor. Väldigt bra på att formulera sig ang hur hela processen går till. Skulle jag och min fru i framtiden behöva en mäklare så vet vi vart vi ska vända oss.

Svar från Sebastian Stojanovic

Tack Magnus för dom fina orden. Det är detta jag och mina kollegor stiger upp för varje morgon. Nämligen att göra våra kunder så nöjda att dom vill komma tillbaka igen. Det är vår ledstjärna! Tack snälla och hör gärna av dig närhelst vi kan göra något för er.

Elisabeth D
Biskopsgården

Jag blev väl bemött av Sebastian och vi diskuterade oss fram till gemensamma förväntningar när det gäller prisnivå och tidsspann. Det var enkelt att kommunicera och visningen var smidig. Lägenheten blev såld på kort tid och priset hamande där vi panerat / hlsn Elisabeth

Svar från Sebastian Stojanovic

Stort tack Elisabeth för omdömet. Tack för förtroendet att få hjälpa er på bästa sätt jag kunden. Tack även för förmånen att få förmedla en av dom finaste tvårummarna jag haft nöjet att få se i Biskopsgården! Hör gärna av er närhelst jag kan göra något för er.

Daniel M
Hisings Kärra

Rak och ärlig med en tydlig plan som uppskattades

Caroline S
Hisings Backa

Väldigt bra bemötande, jag förväntade mig dock att NyVy skulle ha ett större kontaktnät än vad dom hade. Dessvärre ångrar jag att jag sålde min lägenhet till ett så lågt pris när det dagen efter såldes en likadan lägenhet för 200.000 mer. Alex sa att dom nya ägarna inte ville lägga mer för att dom skulle renovera kök och golv men sen när jag pratade med dom så hade dom inte ens varit och kollat på lägenheten och hade inga planer alls på att renovera. La en del pengar själv på målning mm men dom pengarna gick i stort sett...

Magnus O
Brämaregården

Bra på alla sätt o vis! Jobbar stenhårt för att få sålt. Rekommenderas!

Erkan S
Eriksberg

Vi har både sålt och köpt med Alexander Cezar/Ny Vy och med Alexander kan du känna dig trygg genom hela sälj och köpprocessen. Bra lokalkännedom och duktig på att sy ihop affären i en numera tuff marknad. Rekommenderas starkt.

Daniel K
Kvillebäcken

Trevlig och enkel att ha att göra med. Driven, flexibel och snabb på att svara på alla frågor.

Kristofer L
Kvillebäcken

Rak och ärlig! Följde hans rekommendationer och är jättenöjd med resultat!

Oskar K
Köpte sitt hus med hjälp av Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
Landvetter

Bra mäklare, lyhörd och kändes trygg samt erfaren. Rekommenderar.

Olle M
Bagaregården

Alexander är konsekvent tålmodig och driven.

Johnny T
Lindholmen

Alexander har varit väldigt tålmodigt och förklarat detaljerat på alla våra frågor. Vi känner oss trygga och han funderat riskerna för oss vilket ledde till vårt köp.

Agnes J
Bagaregården

Bra och proffsig mäklare med personligt bemötande

Marko K
Kvillebäcken

Professionell, lätt att jobba med , tillgänglig och problemlösare, glad att jag valde honom .

Juliana J
Hisings Backa

Mäklare Sebastian är den bäste: mänsklig & professionell!

Henrik P
Sannegården

Mycket professionellt bemötande, påläst, kunnig och lyhörd. Alexander har ett brett nätverk av potentiella köpare och kan området väl. Han förmedlade min lägenhet till en köpare han redan hade dialog med som letade efter just denna typ av lägenhet i detta området. Extremt smidig affär och kort ledtid i hela processen. Såld på förhandsvisning.

Inger A
Hisings Backa

Väldigt proffsig och engagerad från första kontakten. Tidigare erfarenhet av hans sätt att jobba . Blev nöjd med affären och engagemanget som alltid. Vilken tid som helst på dygnet. Kommer alltid att rekommendera honom

Martin S
Eriksberg

Kung! Riktigt personlig och genuin service. Alex känns inte som den typiska "sliskiga" mäklaren. Har vart riktigt nöjd med honom. Bra kontakt rätt igenom, både med mig och säljaren.

Lena E
Eriksberg

Trevligt och lugnt bemötande men ändå med glimten i ögat. Var kunnig inom sitt område och gav oss svar på alla frågor som vi hade. Svarade alltid eller gav alltid återkoppling om att han skulle återkomma om han satt i möte vilket gjorde kommunikationen enkel. Förtroendeingivande vilket är viktigt när det handlar om så stora beslut som ett bostadsköp.

Olga P
Centrala Hisingen

Professionell, bra, duktig mäklare.

Mirza S
Söbacken

Enastående! Välbemött av det kunnigga, tidliga och konkreta exemplar roliga möklare. Toppen i betyg !

Fanny W
Sankt Jörgen

Sebastian har varit mycket lyhörd & hjälpsam gällande mitt första köp av bostadsrätt! Alltid fått snabb återkoppling & känt mig väldigt trygg vad det gäller allt som är nytt som man inte har stenkoll på. Allt blev väldigt bra i slutändan & jag rekommenderar Sebastian varmt! :)

Kicki B
Sålde sitt hus med hjälp av Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
Eriksberg

Jag är mycket nöjd att jag valde Alexander som mäklare vid min försäljning. Alltid ett vänligt bemötande, alltid tilllgänglig, hjälpsam och engagerad, hela processen igenom. Han ger järnet för att uppdraget ska ge bästa resultat. Samtidigt realistisk och ärlig. Rekommenderar varmt Alexander. Den bäste att samarbeta med!

Nastaran F
Kviberg

Sebastian Stojanovic är en riktig och tydlig mäklare. Han är serious med alla information som ger från bostaden och kraven osv. Han siktar direkt måt mål.

Juliana J
Länsmansgården

En mänsklig och mkt trevlig mäklare!

Lars K
Västra Frölunda

Proffsig och trevlig mäklare somhjälpervtill med allt vad gäller din bostadsaffär.

Kjell V
Lindholmen

Jättebra bemötande och stöttning genom hela processen från Sebastian och hans samarbetspartners, från värdering, via styling, städning etc. I en tuff marknad hittade Sebastian ändå köpare och vi fick det pris vi förväntade oss! Kan verkligen rekommendera Sebastian Stojanovic och Ny Vy Mäklare!

Herman L
Gamlestaden

Sebastian var lätt att få kontakt med, när som helst. Han hade svar på de flesta frågor och ifall han inte hade det gick det snabbt för honom att hitta relevant information för att ge ett svar. Dessutom var han flexibel och lösningsinriktad vid förhinder.

Victor D
Mölndal

Sebastian var noga från första mötet med att inte blåsa upp förväntningarna och ramade in ett scenario som slutligen höll trots det svåra läget med sjunkande priser när räntan började peka uppåt. Han navigerade mästerligt genom stormen och fick under omständigheterna en riktig fullträff.

Håkan S
Lindholmen

Tycker att han gjorde ett bra jobb, framförallt sakligt gick igenom alla handlingar och uppvisade en korrekthet som jag uppskattar. Proffsigt och vänligt bemötande.

Marcus S
Tuve

Väldigt engagerad samt villig att ta strid emot bostadsrättsföreningar som krånglar, även bra mot köpare och får en att sig prioriterad och vällbehand. Tar stor hänsyn till önskemål och preferenser. Mycket bra 👍

Lucas P
Centrala Hisingen

I really liked Alexander, is a good broker and I recommend him :)

Alexander H
Kvillebäcken

Med sitt engagemang och tålmodighet att nå hela vägen in i mål är det svårt att hitta bättre mäklare i Göteborgsområdet. // Nöjd kund

Kelvin T
Västra Frölunda

Proffsig, tydlig och mycket trevlig mäklare. Upplever Sebastian som en seriös och trovärdig mäklare. Skulle det bli aktuellt kommer jag definitivt kontakta honom igen. 10 av 10.

Arash A
Olofstorp

Super professionel! Adjusted himself to my situation and helped out.

Svar från Sebastian Stojanovic

Thank you very much Arash. I really appreciate your endorsement. Good luck and please let me know if I kan do anything for you.

Linda S
Partille

Jag fick ett bra och professionellt bemötande. Hade inte så höga förväntningar eftersom det var mitt första lägenhetssköp.

Nadja I
Kvillebäcken

Alexander är mycket trevlig och professionell och jag är väldigt nöjd med vår kontakt.

Jonas M
Centrala Hisingen

Väldigt trevlig och professionell.Vet vad han gör.😊👍

Svar från Sebastian Stojanovic

Stort tack för ditt fina omdöme Jonas. Det betyder mycket för mig att du är nöjd. Hör gärna av dig om jag kan göra något för dig.