Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Ny vy Mäklare

Ny vy Mäklare

Herkulesgatan 1, 417 01 Göteborg — Visa karta

Välkommen till Ny vy Mäklare!

Bäckedalen, Kvillebäcken, Hisings Kärra, Eriksberg, Lindholmen och Olskroken. Känner du igen ställena? Då kanske du letar boende i Göteborg! Vi på Ny vy har som ambition att hjälpa dig att hitta rätt i bostadsdjungeln. Med vår kompetenta personal ser vi varje kund som unik och ingen affär är den andra lik. Att hitta en bostad som passar just dig kräver erfarenhet från oss mäklare, något som vi har gott om.

Välkommen att höra av dig till oss för en fri värdering eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan!

Läs vad 17 kunder tycker om Ny vy Mäklare

• 2019-01-21

Jonathan N skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Köpt en bostadsrätt.

Upplevde efter en tidigare visning att Sebastian är trevlig.

Men att inte hälsa på mig som eventuell köpare direkt och skaka hand kändes märkligt.

Jag skulle tycka att man som mäklare visar ännu större fokus på kunden, överdriv och var övertrevlig.

Vissa har svårt för det men jag tycker att det är viktigare att vara " för " trevlig eller " för " intresserad av köparen.

Jag har hört av en annan mäklare att Sebastian har som mål att sälja på kvantitet och att sälja mest antal bostäder under året.

Det skrämmer mig lite som kund efter att fått höra det och tänker att alla inte får samma rätt, tex kommer han att presentera alla bud eller vill han att det är flera spekulanter eller vill han att bostaden bara ska bli såld för sig egen skull eller för säljarens skull.

Tänker mest på att han kanske inte bryr sig om spekulanterna och säljarens bästa utan bara att han vill sälja till första bästa och så fort som möjligt bara för att få fler försäljningar för att det är det han vill åt för att vara den mäklarfirma som säljer mest...

Trevlig kille men kände lite som sist jag träffade honom, kändes som att han bara ville att det skulle gå fort och överstökat. Läs mer
  • 2019-01-19

Soar Ö skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Köpte vår lägenhet på ramberget genom Sebastian för ett par år sen, vi blev och är otroligt nöjda än idag. För några dagar sedan sålde vi genom Sebastian och återigen grym service!! Tack Sebastian. Läs mer
    2019-01-19 Sebastian S svarar Soar Ö
    Tack bästa Soar för detta fina omdöme! Det betyder oerhört mycket för mig att ni är nöjda med min insats. Jag sätter oerhört stort värde på mina återkommande kunder och gör allt i min makt för att ni ska vara nöjda. Tack än en gång och återkom gärna om jag kan göra något för er framöver.
  • 2019-01-14

Frida P skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Kan verkligen varmt rekommendera Alexander! Professionell och tillmötesgående genom hela processen. Alexander är lyhörd och lyssnade verkligen på våra önskemål vilket ledde till en mycket bra dialog från start till mål. Vill också ge Alexander och hans kollegor en stor eloge för det fantastiska engagemang de haft. Snabba vägar till beslut och ingen tvekan om att valet av mäklare var helrätt! Läs mer
    2019-01-18 Alexander C svarar Frida P
    Hej Frida !
    Tack så mycket för den fina rekommendationen, det värmer. Alltid kul att hjälpa människor som låter oss göra vårt jobb fullt ut. Respekt ! Mycket trevlig att få hjälpa er :)
    Alexander C gillar detta
  • 2018-12-31

Esra S skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Jag blev tipsad om Sebastian stojanovic och ringde upp honom för att få råd om hur jag ska gå tillväga för att köpa lägenhet då de är första gången för oss. Han förklarade jätte bra om vad som behövs och hur man ska tänka sen fick jag ett tips om en lägenhet som skulle säljas. Vi gick och titta på den blev jätte bra bemött utav Sebastian som även svarade på våra frågor. Vi köpte denna lägenheten och kommer försätta ha kontakt med Sebastian kommer även tipsa honom till andra för att han vet vad han gör och han är mån om sina kunder såsom sina köpare ! Läs mer
    2018-12-31 Sebastian S svarar Esra S
    Tack snälla Esra för detta fina omdöme. Jag är mycket glad över att du känner att ni fick bra hjälp av mig eftersom mina köpare är oerhört viktiga för mig. Ni, precis som säljaren, gör vanligtvis livets största affär genom mig som mäklare. Därför är det oerhört viktigt för mig att ni båda är nöjda. Tack snälla och lycka till med er fina bostad. Hör gärna av er om jag kan göra något för er!
  • 2018-12-22

Nina A skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Jag köpte min lägenhet av Sebastian för 1 vecka sedan och fick direkt ett gott intryck. Sebastian som person verkar jordnära och passionerad för sitt yrke. Helhets upplevelsen av honom som mäklare var endast positiv och vi fick igenom ett köp där både köpare och säljare var nöjda. Läs mer
    2018-12-22 Sebastian S svarar Nina A
    Tack snälla Nina för det fina omdömet. Det är oerhört viktigt för mig att såväl köpare och säljare är nöjda med affären. Välkommen att höra av dig om jag kan göra något för dig.
  • 2018-12-12

Glenn A skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Ok, svarar direkt innan man skrivit på kontraktet.
    Efter man skrivit på tar det jättelång tid innan han svarar på frågor ang mina frågor. Läs mer
    2018-12-12 Alexander C svarar Glenn A
    Tack Glenn för ett transparent svar :) Kan erkänna att det var mycket att ordna med som fick prioriteras efter att din bostad var såld. När det gäller planering inför tillträdet har vi en avdelning som tar hand om det ekonomiska, för bästa service. Borde varit tydligare, men ska garanterat tänka på att meddela var man vänder sig för snabbast respons kring liknande frågor i fortsättningen. Tack igen!
  • 2018-12-11

Stanimir B skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Alexander har hjälpt oss sälja våran bostad dvs huset.
    Han är rak, tydlig och väldigt öppen i sin kommunikation.
    Alexander är erfaren, lösningsorienterad och ärlig.
    Tar på sig jobb som han tror på, har rätt attityd, har viljan och drivet. Håller en kontinuerligt informerad.
    Vi rekommenderar med varm hand Alexander för att hjälpa en att genomföra bland de största, om inte den största, affären i ens liv. Läs mer
    2018-12-11 Alexander C svarar Stanimir B
    Verkligen smickrande Stanimir ! Det är exakt så vi vill bli uppfattade. Uppskattar också en ärlig relation, väldigt roligt att få jobba med er :) Tack för förtroendet ! /Alexander Cezar
  • 2018-12-05

Sebastian S skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Sebastian Stojanovic sålde min lägenhet i backa.
    Han har ett väldigt bra och proffsigt bemötande och levererade ett mycket bra jobb.
    Inte första gången jag har använt mig av honom och definitiv inte sista gången! Läs mer
    2018-12-05 Sebastian S svarar Sebastian S
    Tack Sebastian för det fina omdömet. Ni, mina återkommande kunder, är det värdefullaste jag har och ett kvitto på att slit bär frukt. Tack för förtroendet att sälja er fina bostad och tack för ett kanonbra samarbete och att ni var lyhörda för mina råd och tips, såsom att styla bostaden. Ännu en gång fick vi svart på vitt att det inte är antalet visningsbesökare som är det viktigaste utan kvaliteten på dessa. Hör gärna av dig om jag kan bistå med något i framtiden. Tack och lycka till!
  • 2018-12-05

Dimitrios B skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Köpte villa
    Utmärkt bemötande, proffsig och tillmötesgående. Läs mer
    2018-12-05 Sebastian S svarar Dimitrios B
    Tack Dimitrios för det fina omdömet. För mig är det av yttersta vikt att såväl du som köpare och säljaren får korrekt och relevant information under processen samt den hjälp ni har rätt att förvänta er i en av livets största affärer. Stort tack för att ni valde att köpa genom min förmedling och stort lycka till med ert nya hus. Ett fantastiskt hus i ett fantastiskt område. Grattis!
  • 2018-12-03

Sreenivasulu P skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    He is really very good and customer friendly Broker. I strongly recommend Sebastian for buying a new apartment or House. Läs mer
    2018-12-04 Sebastian S svarar Sreenivasulu P
    Thanks dear Sreenivasulu. I really appreciate your endorsement! I has been a great pleasure to help you find a really nice apartment with great potential. Welcome to Hisingen!:) I welcome you to contact me whenever you have any question och need my help. Best wishes and take care of yourselves!
  • 2018-12-01

Alexander K skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Vi har sålt en 3:a i Eriksberg.
    Alexander Cesar är en seriös och duktig mäklaren som har stenkoll på bostadsmarknaden.han har sålt 3 st bostäder för oss och vi har varit supernöjd alla gånger. Läs mer
    2018-12-04 Alexander C svarar Alexander K
    Stort tack till hela er familj. Ni gjorde också ett toppenjobb inför försäljningen. Alltid kul att få jobba med er :)
  • 2018-11-30

Jessika K skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Jag har köpt lgh av Alexander.
    Mycket trevligt bemötande! Lugn och saklig, kunnig. Något svår att få tag i, därav betyg 4 istället för 5.
    Skulle gärna anlit honom själv. Läs mer
    2018-11-30 Alexander C svarar Jessika K
    Stort tack Jessika! Väldigt fin lägenhet du köpt :)
    I en hektisk och lite trögare marknad krävs det att vi lägger mycket tid på att återkoppla till alla kunder och inte stressa igenom affären. Därav tar det just nu ett tag innan vi återkopplar, men vi är extra noggranna just nu med att gå igenom alla steg. Stort tack för att du hade förståelse för detta och att det tillslut ledde till affär. Vi snackar inte, vi får det gjort :)

/Alexander Cezar
  • 2018-11-29

Petter H skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Jag sålde en etta. Jag blev bemött på ett väldigt proffsigt sätt. Han satte realistiska förväntningar från början. Bra på att svara på frågor och var väldigt snabb med återkoppling. Läs mer
    2018-12-05 Sebastian S svarar Petter H
    Tack Petter! Jag blir oerhört glad av att läsa ditt omdöme om min prestation. Din välvilliga inställning till mina råd och rekommendationer, såsom bl a att styla bostaden, bidrog till det fina slutresultatet. Stort grattis till försäljningen och lycka till framöver. Hör gärna av er närhelst jag kan göra något för er!
  • 2018-11-27

Christian B skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Alexander är ärlig och rak och arbetar effektivt.
    Värderingen var lite ”off” men med tanke på marknaden (dec 18) så levererade Alexander ändå en köpare till ett pris som vi tyckte var rimligt.

Raka svar, snabb återkoppling och gjorde allt för att få ut så mycket som det gick utifrån läget på marknaden.

Vi är väldigt nöjda med Alexanders insats och skulle anlita honom igen om vi skulle sälja i framtiden. Läs mer
    2018-11-27 Alexander C svarar Christian B
    Stort tack till er familj för bra och effektivt samarbete. Och tack för den raka rekommendationen, uppskattas starkt :) Jobbar gärna med er igen också ! /Alexander

Per H skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Ger alltid 110% och uppfyllde alla förväntningar som jag hade. Snabb och trygg affär! Läs mer
    2018-11-26 Alexander C svarar Per H
    Stort tack fam Höjer för den fina rekommendationen :) Alltid kul att uppfylla kunders önskan!

Claudia G skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Sålde en 3a i Sannegårdshamnen.
    Alexander på NY VY har ett professionellt bemötande med personlighet. De anstränger sig för att sätta dig som kund i focus. Läs mer
    2018-11-26 Alexander C svarar Claudia G
    Hej! Tack till er också, har man trevliga kunder så kommer mycket tillbaka :)

Daniel S skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Vi blev rekommenderade Alexander av både vänner och grannar i Sannegårdshamnen som har haft med honom att göra. Redan vid första mötet så kändes det helt rätt att ingå samarbete till den stora affär man skulle genomföra.
    Han var proffesionell, nåbar och flexibel genom hela affären.

Jag kan varmt rekommendera Alexander och Ny vy mäklarbyrå. Läs mer
    2018-11-26 Alexander C svarar Daniel S
    Stort tack! Ni var också guld värda. Ni tog er uppgift på allvar också och då blir det som bäst :)
Alexander Cezar
Sebastian Stojanovic