Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Ny vy Mäklare

Ny vy Mäklare

Herkulesgatan 1, 417 01 Göteborg — Visa karta

Välkommen till Ny vy Mäklare!

Kvillebäcken, Hisings Kärra, Eriksberg, Innerstaden, Örgryte och Olskroken. Känner du igen ställena? Då kanske du letar boende i Göteborg! Vi på Ny vy har som ambition att hjälpa dig att hitta rätt i bostadsdjungeln. Med vår kompetenta personal ser vi varje kund som unik och ingen affär är den andra lik. Att hitta en bostad som passar just dig kräver erfarenhet från oss mäklare, något som vi har gott om.

Välkommen att höra av dig till oss för en fri värdering eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan!

Läs vad 48 kunder tycker om Ny vy Mäklare

• 2019-06-17

Lena Birgitta G skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Ordning och reda och bra sammarbete! Läs mer
    2019-06-17 Sebastian S svarar Lena Birgitta G
    Tack snälla Lena för det fina omdömet och för ett utomordentligt gott samarbete i samband med er fina försäljning. Ni har stor del i att det gick så bra som det gick. Lycka till med din nya bostad och hör gärna av dig om jag kan göra något för dig.
  • 2019-06-15

Oskar K skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Köpte lgh. Klockren mäklare! Visar bra service i alla lägen och alltid bra att resonera med. Rekommenderar alla dagar i veckan. Läs mer
    2019-06-20 Alexander C svarar Oskar K
    Tack så mycket Oskar ! Det var en ära att få göra affärer med er, ni var så trevliga och affärsmässiga. Blev bra för alla parter till slut. Hoppas ni kommer trivas. Mycket fin bostad ni köpt. Grattis !
  • 2019-06-15

Amir K skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Vi har köpt ett gavelradhus och vi upplevde att Sebastian var professionell och trevlig. Han väntade tålmodigt på oss trots att vi var sena och stressade oss inte genom visningen. Läs mer
    2019-06-17 Sebastian S svarar Amir K
    Hej Amir. Tack för omdömet. Jag önskar er lycka till med ert nyköpta radhus och välkomnar er att höra av er om jag kan göra något för er!
  • 2019-06-01

Anette C skrev om Johanna Höglund en del av Ny vy Mäklare
    Köpt en bostadsrätt hon väldigt trevlig tillmötes gående. Känner mig trygg. Läs mer
  • 2019-05-29

Helén L skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Köpt lgh på Carl Larssonsgatan. Kontakten med mäklaren var både via mejl, telefon och vid besök. Mycket noggrann, lugn och saklig i kontakten. Berättade lugnt och sakligt hur själva affären skulle gå till. Den enda nackdelen var att jag hade förväntat mig att han skulle vara med vid vårt besök på kontoret då själva överlåtelsen skedde.
    Om inte det var möjligt kanske vi kunde fått veta det i förväg. Läs mer
    2019-06-17 Sebastian S svarar Helén L
    Hej Helén. Tack för omdömet och grattis till en väldigt fin bostad. Vi har en tillträdesansvarig som sköter tillträdet för att kunna tillhandahålla hög servicenivå på den punkten. Vi mäklare fokuserar istället på att hitta drömbostaden åt våra köpare och rätt köpare till våra säljare. Det är det som har gjort oss till en av Göteborgs främsta mäklarfirmor. Hör gärna av er om jag kan göra något för er i framtiden.
  • Anastasia B

2019-05-18

Anastasia B skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Jag köpte en lägenhet i Partille.
    Jag hade inga förväntningar alls egentligen. Men upplevde att jag blev väldigt bra bemött redan på visningen. När budgivningen drog igång hade jag bra kontakt med mäklaren och blev hela tiden uppdaterat om läget hela vägen fram till köpet.
    Jag är jättenöjd med hela processen och har en positiv upplevelse med köpet på min första lägenhet.
    Kunnig, seriös och engagerad mäklare. Läs mer
    2019-05-25 Alexander C svarar Anastasia B
    Tack så jättemycket för de fina orden Anastasia! Ni var så trevliga, det är alltid kul och det brukar alltid bli bra när man gör affärer med trevliga människor. Stort grattis till en toppen-lägenhet :) /alex
  • 2019-05-17

Erik E skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Alex gav ett proffsigt bemötande och hjälpte oss genom köpet på ett föredömligt sätt. 10/10. Läs mer
    2019-05-17 Alexander C svarar Erik E
    Tack Erik! Väldigt smidigt att jobba med er, roligt när man kommer överens. Grattis till en superfin lägenhet :) /Alex
  • 2019-05-16

Sinisa C skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    En väldigt engagerad person som älskar sitt arbete. Lätt att kommunicera med, nåbar, resultatinriktad och socialt mycket trevlig. Alexander är en mäklare jag starkt rekommenderar. Läs mer
    2019-05-17 Alexander C svarar Sinisa C
    Tack så mycket Sinisa! Vad roligt att det märks att jag älskar yrket, så är det verkligen. Alltid kul med kunder som uppskattar ens arbete - det är det jag brinner för. Stort tack igen för förtroendet !
  • Stergios K

2019-05-04

Stergios K skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Vi sålde vår fyra via Sebastian och Johanna och jag var tveksam till det låga utgångspriset. Det blev dock som Sebastian hade sagt. Så mäklaren hade rätt - som vanligt! :)
    Professionell, snabb och gjorde sitt jobb som förväntat och t o m på snabbare tid än vi trodde.

Jag kommer använda Sebastian igen, nästa gång jag säljer! Läs mer
    2019-05-05 Sebastian S svarar Stergios K
    Tack Stergios för det fina omdömet och tack för att ni hörsammade vårt upplägg. Det var ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen av en unik bostad. Fantastiskt fin. Tack och lycka till! Hör gärna av dig om jag kan göra något för dig framöver.
  • 2019-04-30

Fuad R skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Hittills allt har gått bra och smidigt . Läs mer
    2019-05-05 Sebastian S svarar Fuad R
    Tack snälla Fuad för det fina omdömet. Jag gjorde mitt bästa givet förutsättningarna och det gick väldigt bra. Du har stor del i den lyckade försäljningen eftersom du lyssnade på mina råd. Du målade hela bostaden och valde att anlita stylingfirma, vilket har stor del i den lyckade försäljningen. Jag tackar dig för förtroendet och för ett gott samarbete samt hälsar dig välkommen att höra av dig närhelst jag kan göra något för dig.
  • 2019-04-28

Branko B skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Väldigt professionell i sitt arbete och allting gick enkelt och smidigt.
    Sebastian är mycket engagerad och ärlig, rekommenderar varmt. Läs mer
    2019-04-28 Sebastian S svarar Branko B
    Tack Branko för omdömet som jag uppskattar varmt. Önskar er lycka till med nya bostaden och välkomnar er att kontakta mig närhelst jag kan göra något för er. Kul att ni är kvar i samma område!
  • 2019-04-12

Robert N skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Alexander gav ett väldigt trevligt och lugnt bemötande. Allt gick i min takt och ingen strass. Han gjorde även ett väldigt bra job med att medla mellan mig och säljaren av lägenheten för att göra båda parter nöjda. Läs mer
    2019-04-12 Alexander C svarar Robert N
    tack så mycket för den fina rekommendationen Robert, det värmer :) Du kommer bli så nöjd med lägenheten, den är verkligen toppen. Tack för gott samarbete !
  • Zemir E

2019-04-03

Zemir E skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Vi har köpt en bostadsrätt via Sebastian Stojanovic. Han bemötte oss väldig professionellt och var från första början ärlig därav kände vi oss mycket trygga med han. Läs mer
    2019-04-03 Sebastian S svarar Zemir E
    Tack ska ni ha och grattis till en mycket fin bostad! Jag är övertygad om att ni kommer att stormtrivas i bostaden. Hör gärna av er om jag kan göra något för er, vad det än må gälla. Lycka till!
  • Linus K

2019-04-03

Linus K skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Jag har sålt en tvåa i Bäckebol.
    Sebastian på nyvy bemötte mig jätte proffsigt och gjorde ett kanon jobb.
    Dom förväntningar jag hade på försäljningen gick i lås och mer där till.
    Om jag skall rekommendera en mäklare för någon så kommer det att bli nyvy, jag har fått uppfattningen av att dom har gjort allt för mig. Läs mer
    2019-04-03 Sebastian S svarar Linus K
    Tack bästa Linus för ditt fina omdöme. Det värmer verkligen. Jag och Johanna gjorde allt i vår makt för att det skulle bli en fin försäljning. Det hela underlättades av att du verkligen följde mina råd till punkt och pricka. Som säljare förstod du vikten av att våga satsa för att slutändan vinna en bra försäljning. Tack snälla och lycka till med ditt nya projekt! Du är alltid välkommen att höra av dig vad det än må gälla!
  • 2019-03-30

Teddy V skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Han kan nästan inget om lägenheten, och när man frågar om saker som han borde veta (hanns jobb) svarar han näst intill aggressivt om hur otroligt mycket jobb han har.

Sen försöker han höja efter budgivning, hetsar kring kontraktskrivning mm - verkar helt enkelt opålitlig och lurig. I övrigt är han trevlig. Läs mer
    2019-03-30 Sebastian S svarar Teddy V
    Tack Teddy för ditt omdöme som dock snarare verkar skrivet i affekt än grundat på verklighet. Vill minnas att säljaren inte hade mer bråttom än att jag hjälpte dig med att ordna ett lånelöfte, vilket du inte hade klart till skillnad från övriga intressenter. Du var med andra ord den enda utan lånelöfte men det löste jag för att du skulle kunna vara med i budgivningen. Ingen orsak :) Den hetsen du beskriver i omdömet förstår jag inte riktigt då övriga budgivare väntade i tre dagar på att jag skulle hjälpa dig med att ordna ett lånelöfte. Budgivningen i dess helhet pågick i tre dagar, varefter kontrakt skrevs. Ja...du hör själv hur hetsigt det var. När det gäller kunskap om bostaden så besitter jag den kunskap som grundas på den information som förening och säljare lämnar till mig. Det är du som köpare som har en undersökningsplikt gällande bostaden, ingen annan. Jag som mäklare går på den info som lämnas av förening och säljare. Det du kallar för aggressivitet misstar du nog för min rakhet i kommunikationen. En egenskap som mina kunder som regel uppskattar i kombination med min ärlighet. Lycka till med din nya bostad.
  • Jonas P

2019-03-11

Jonas P skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Sålde en tvåa i centrala Göteborg. Trots kraftig motvind på bostadsmarknaden trollade Alexander men knäna och jobbade från tidiga mornar till sena kvällar med visningar, samtal och allt där emellan. Han lyckades få vad jag önskade och lämnade säljare nöjd och belåten, både med engagemanget och slutpriset. Läs mer
    2019-03-11 Alexander C svarar Jonas P
    Tack så mycket för varma ord Jonas ! hårt arbete lönar sig. Så roligt när du som säljare förstår vad som ligger bakom, uppskattas enormt. Kommer alltid jobba hårt för mina kunder. Utan sånna som dig finns vi inte :) /alex
  • 2019-03-11

Oliver N skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Sålt nyrenoverad lägenhet på 50 kvm och är riktigt nöjd med Sebastian, världsklass rakt igenom. Läs mer
    2019-03-30 Sebastian S svarar Oliver N
    Tack snälla Oliver för detta fina omdöme. Det värmer att du är nöjd! Gjorde mitt bästa. Hör gärna av dig i framtiden om jag kan göra något för dig. Lycka till!
  • 2019-03-03

Johan A skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Jag har köpt en lägenhet.
    Som förstagångsköpare har man naturligt tusen frågor och det mesta snurrar, men Sebastian var lugn och saklig.
    När det var något han inte visste tog han reda på det och när det var massor på en gång så hade han struktur i kaoset. Läs mer
    2019-03-30 Sebastian S svarar Johan A
    Tack Johan för den uppskattning du visar för mitt arbete. Uppskattar det innerligt. En bostadsaffär är som regel en av de största affärer man gör under sin livstid. Därför ser jag det som min förpliktelse att vara saklig och säker i det jag förmedlar till mina kunder, såväl köpare som säljaren. Det är det som gör att kunderna kommer tillbaka och rekommenderar en vidare. Tack snälla och lycka till med din fina bostad! Hör gärna av dig om jag kan göra något för dig.
  • 2019-02-25

Jeremy B skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    I have bought a rights to live in the apartment (bostadsrätt). Since this is my first time, the broker did a very good job in explaining me maybe all that I think I should know and think about. Overall, I am very happy with the result as of now. Läs mer
  • Tatjana M

2019-02-24

Tatjana M skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Att sälja ett hus kan vara en lång och jobbig process, med många beslut att fatta under resans gång. Det är mycket som kan gå fel om man inte har rätt stöd. Sebastian hjälpte oss på ett mycket professionellt och behagligt kundvårdande sätt. Hans erfarenhet och stort kontaktnät med kompetenta och samspelta samarbetspartners underlättade i olika steg mot försäljningen. Vi kände oss trygga under hela processen och nöjda med regelbunden och tydlig återkoppling och vägledning. De förväntningar vi hade på tydlighet, transparens, ärlighet, närvaro och kompetens, levde Sebastian upp till fullo. Han var effektiv och engagerad i alla steg i processen (och inte bara med att locka oss som kunder). Och det lilla extra var Sebastians öga för detaljer och timing.
    Om vi någonsin skulle behöva mäklarhjälp igen, kommer vi utan tvekan att engagera Sebastian Stojanovic och Ny Vy på nytt. Tack Sebastian. Läs mer
    2019-02-26 Sebastian S svarar Tatjana M
    Tack snälla Tatjana för ett fint och beskrivande omdöme. Det var ett sant nöje att jobba med dig och Peter! Tack för för att ni lyhört tog till er mina råd och tips, varigenom vi lyckades ro i hamn en väldigt fin försäljning. Utöver att vi tillsammans rodde i hamn ett prisrekord i ert område så gläder det mig att ni på köpet fick en mycket bra köpare. Nu lovar jag göra allt som står min och Ny vy Mäklares makt att hjälpa er hitta ett nytt boende. Tillsammans löser vi det!
  • Lars-Håkan L

2019-02-24

Lars-Håkan L skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Har precis sålt min 2a på Hisingen. Kontaktade Sebastian då jag träffat på honom några år tidigare och då fick en väldigt positiv bild av honom som person och mäklare. Han sålde min 2a väldigt snabbt och smidigt, trots en lite trög marknad i biskopsgården, och jag har bara gott att säga om honom. Professionell, kunnig, ödmjuk och lyhörd.....anlita Sebastian och ny vy så slipper du ångra dig! Läs mer
    2019-02-24 Sebastian S svarar Lars-Håkan L
    Tack bästa Lasse för detta fantastiska omdöme! Du satt fingret mitt på det som är mitt främsta ledstjärna, nämligen att bygga långa och goda relationer med såväl mina köpare som säljare så att vi väljer att jobba med varandra gång efter gång och år efter år. Tack snälla för att ni tog till er mina råd och instruktioner på ett sådant sätt ni gjorde. Därigenom har ni minst lika stor del i den framgångsrika försäljningen som jag och Ny vy Mäklare. Tack än en gång och hör gärna av er närhelst jag kan göra något för er!
  • Daniel C

2019-02-22

Daniel C skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Alexander hjälpte mig att sälja min lägenhet till ett grymt pris trots att det fanns många likvärdiga ute billigare. Han var noggrann och kämpade för att till och med överträffa vad jag trodde att jag skulle få för den. Läs mer
    2019-02-25 Alexander C svarar Daniel C
    Hej Daniel ! Tack så jättemycket för rekommendationen. Det glädjer mig att höra att du fick den service du förväntade dig och mer därtill :) Det är så vi vill jobba. Alltid kul att få hjälpa trevliga människor, blir så mycket mer effektivt då !
  • 2019-02-22

Emil J skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Sebastian sålde min 1,5a på Hisingen. Han är fri från mäklarfloskler, ger ett oerhört förtroendeingivande intryck. Han har full koll på allt och är seriös mot båda parter i försäljningen. Rekommenderar Sebastian och Ny Vy varmt! Läs mer
    2019-02-22 Sebastian S svarar Emil J
    Tack snälla Emil för det fina omdömet. Det var ett sant nöje att jobba ihop med er. Ni har en stor del i att det gick bra då ni var mycket lyhörda inför mina råd och rekommendationer. Tillsammans så uppnådde vi ett superfint resultat, nämligen såväl nöjda säljare och köpare. Grattis till er nya bostad och lycka till. Meddela mig gärna om jag kan göra något för er framöver.
  • 2019-02-18

Linnéa L skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Sebastian är väldigt trevlig och tar väl hand om sina kunder.
    Har köpt ett radhus via Sebastian Läs mer
    2019-02-22 Sebastian S svarar Linnéa L
    Tackar ödmjukast för omdömet. Kul att vi efter flera års bekantskap kunde hitta ett superfint radhus som passade er. Tack för ett gott samspel under köpprocessen och lycka till med ert nya boende. Hör gärna av er närhelst jag kan hjälpa er med något.
  • 2019-02-18

Burhan K skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Bra, lyhörd och dedikerad mäklare. Mycket nöjd Läs mer
    2019-02-18 Alexander C svarar Burhan K
    Stort tack Burhan och Parisa ! Roligt att göra affärer med er :)
  • 2019-02-14

Carina Elisabet J skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Sebastian har sålt vårt radhus, han har varit oerhört proffsig och tydlig genom hela processen.
    Han är ärlig, hjälpsam och genuint intresserad av att göra sina kunder nöjda. Vi kände oss trygga med att följa alla Sebastians rekommendationer.
    Vi är mycket nöjda med bostadsaffären och Sebastians arbete. Kommer utan att tveka anlita honom igen. Läs mer
    2019-02-22 Sebastian S svarar Carina Elisabet J
    Tack snälla Carina för omdömet. Du och Michael har varit helt fantastiska såväl som köpare och säljare. Det var ett sant nöje att hjälpa er med försäljningen av radhuset och med köpet av er superfina bostad i Eriksberg! Ni lyssnade på mina råd till punkt och pricka och insåg vikten av att man måste satsa för att vinna. Kul att du ändrade inställning till detta med styling som hade stor del i er fina försäljning. Önskar er all lycka med er nya bostad och välkomnar er även som mina grannar i vackra Eriksberg :) Hör gärna av er om jag kan göra något för er.
  • 2019-02-06

Felicia J skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Vi har köpt vår bostad för 2 050 000kr.
    Sebastian har ett mycket professionellt och trevligt bemötande och levde upp till alla förväntningar.
    Då vi är nya inom bostadsmarknaden känner vi att Sebastian var till stor hjälp och kunde besvara alla våra frågor noggrant. Vi är väldigt nöjda med Sebastian som mäklare och skulle absolut rekommendera honom! Läs mer
    2019-02-22 Sebastian S svarar Felicia J
    Tack snälla Felicia för detta fina omdöme. Kul att ni kände er väl omhändertagna som mina köpare. Detta med noggrannhet är en självklart för mig när man gör miljonaffärer, oavsett om köparen är förstagångsköpare eller inte. Grattis till er fina och mycket charmiga bostad och grattis till förlovningen!:) En fin bostad för ett fint par. Hör gärna av er om jag kan göra något för er.
    Sebastian S gillar detta
  • 2019-02-04

Alan L skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Sebastian satte rätt förväntningar på slutpriset och var oerhört proffsig och tydlig genom hela processen. Han är ärlig, hjälpsam och genuint intresserad av att göra sin kund nöjd. Därför kände jag mig trygg med att följa alla Sebastians rekommendationer. Jag är mycket nöjd med min bostadsaffär och Sebastians arbete och kommer inte tveka på att anlita honom igen. Läs mer
    2019-02-22 Sebastian S svarar Alan L
    Tack bästa Alan för omdömet. Det var en ära att hjälpa dig med försäljningen av din fina bostad. Stort tack för att du valde att lyssna på mina råd, såsom att bland annat styla bostaden. Du har en stor del i att vi uppnådde så fint resultat som det blev. Tack än en gång och lycka till med din nya bostad. Hör gärna av dig om jag kan göra något för dig.
  • 2019-01-24

Michael J skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Är på gång att köpa en lägenhet och att sälja vårt radhus så affären är inte avslutad men hittills är vi jättenöjda med Sebastian Läs mer
    2019-02-22 Sebastian S svarar Michael J
    Tack snälla Michael för omdömet och förtroendet som du och Carina visade genom att både köpa och sälja genom min förmedling. Att samarbetat med er har varit en härlig resa tack vare er medgörlighet och lyhördhet för mina råd och tips. Jag önskar er all lycka med nya bostad och hälsar er välkomna till vackra Eriksberg där vi nästan blir grannar. Hör gärna av er om jag kan göra något för er.
  • 2019-01-24

Tim S skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Alexander anlitades när vi skulle sälja vår lägenhet. Vi hade haft kontakt med honom under en längre tid innan vi bestämde oss för att sälja. Detta eftersom man kunde få ärliga och uppriktiga svar om läget på marknaden samt när det är en bra tid för försäljning. Alex är en riktigt ambitiös och professionell mäklare som levererade precis efter våra krav. Vi kan starkt rekommendera Eriksbergs bästa mäklare! Läs mer
    2019-02-05 Alexander C svarar Tim S
    Tack så mycket Tim och Amanda ! Jag gillar sättet ni lät mig få sköta mitt jobb, full förtroende som resulterade i en toppenförsäljning till slut. Stort tack för att ni rekommenderar vidare, det värmer extra mycket. Jag lever mycket på mina rekommendationer och att ni tipsar vänner och bekanta är något jag aldrig glömmer. Det finaste tacket man kan få :)
  • 2019-01-23

Camilla K skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Jag köpte en bostadsrätt och blev väldigt väl bemött av mäklaren. Fick ett väldigt professionellt intryck och han mötte mina behov på ett bra sätt Läs mer
    2019-01-23 Alexander C svarar Camilla K
    Tack så mycket Camilla ! Väldigt trevligt att göra affärer med dig också. Smidigt och trevligt, gött att vi fick ihop det :)
  • 2019-01-19

Soar Ö skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Köpte vår lägenhet på ramberget genom Sebastian för ett par år sen, vi blev och är otroligt nöjda än idag. För några dagar sedan sålde vi genom Sebastian och återigen grym service!! Tack Sebastian. Läs mer
    2019-01-19 Sebastian S svarar Soar Ö
    Tack bästa Soar för detta fina omdöme! Det betyder oerhört mycket för mig att ni är nöjda med min insats. Jag sätter oerhört stort värde på mina återkommande kunder och gör allt i min makt för att ni ska vara nöjda. Tack än en gång och återkom gärna om jag kan göra något för er framöver.
  • 2019-01-19

Richard O skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Lyhörd, professionell och mycket bra på det han gör som mäklare. Lätt att samarbeta med och alltid positiv. Läs mer
    2019-02-05 Alexander C svarar Richard O
    Tack så mycket Richard ! Du är också lätt att samarbeta med, det gör hela affären så mycket roligare och man blir motiverad :) Tack igen !
  • 2019-01-14

Frida P skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Kan verkligen varmt rekommendera Alexander! Professionell och tillmötesgående genom hela processen. Alexander är lyhörd och lyssnade verkligen på våra önskemål vilket ledde till en mycket bra dialog från start till mål. Vill också ge Alexander och hans kollegor en stor eloge för det fantastiska engagemang de haft. Snabba vägar till beslut och ingen tvekan om att valet av mäklare var helrätt! Läs mer
    2019-01-18 Alexander C svarar Frida P
    Hej Frida !
    Tack så mycket för den fina rekommendationen, det värmer. Alltid kul att hjälpa människor som låter oss göra vårt jobb fullt ut. Respekt ! Mycket trevlig att få hjälpa er :)
  • 2018-12-31

Esra S skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Jag blev tipsad om Sebastian stojanovic och ringde upp honom för att få råd om hur jag ska gå tillväga för att köpa lägenhet då de är första gången för oss. Han förklarade jätte bra om vad som behövs och hur man ska tänka sen fick jag ett tips om en lägenhet som skulle säljas. Vi gick och titta på den blev jätte bra bemött utav Sebastian som även svarade på våra frågor. Vi köpte denna lägenheten och kommer försätta ha kontakt med Sebastian kommer även tipsa honom till andra för att han vet vad han gör och han är mån om sina kunder såsom sina köpare ! Läs mer
    2018-12-31 Sebastian S svarar Esra S
    Tack snälla Esra för detta fina omdöme. Jag är mycket glad över att du känner att ni fick bra hjälp av mig eftersom mina köpare är oerhört viktiga för mig. Ni, precis som säljaren, gör vanligtvis livets största affär genom mig som mäklare. Därför är det oerhört viktigt för mig att ni båda är nöjda. Tack snälla och lycka till med er fina bostad. Hör gärna av er om jag kan göra något för er!
  • 2018-12-22

Nina A skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Jag köpte min lägenhet av Sebastian för 1 vecka sedan och fick direkt ett gott intryck. Sebastian som person verkar jordnära och passionerad för sitt yrke. Helhets upplevelsen av honom som mäklare var endast positiv och vi fick igenom ett köp där både köpare och säljare var nöjda. Läs mer
    2018-12-22 Sebastian S svarar Nina A
    Tack snälla Nina för det fina omdömet. Det är oerhört viktigt för mig att såväl köpare och säljare är nöjda med affären. Välkommen att höra av dig om jag kan göra något för dig.
  • 2018-12-12

Glenn A skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Ok, svarar direkt innan man skrivit på kontraktet.
    Efter man skrivit på tar det jättelång tid innan han svarar på frågor ang mina frågor. Läs mer
    2018-12-12 Alexander C svarar Glenn A
    Tack Glenn för ett transparent svar :) Kan erkänna att det var mycket att ordna med som fick prioriteras efter att din bostad var såld. När det gäller planering inför tillträdet har vi en avdelning som tar hand om det ekonomiska, för bästa service. Borde varit tydligare, men ska garanterat tänka på att meddela var man vänder sig för snabbast respons kring liknande frågor i fortsättningen. Tack igen!
  • 2018-12-11

Stanimir B skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Alexander har hjälpt oss sälja våran bostad dvs huset.
    Han är rak, tydlig och väldigt öppen i sin kommunikation.
    Alexander är erfaren, lösningsorienterad och ärlig.
    Tar på sig jobb som han tror på, har rätt attityd, har viljan och drivet. Håller en kontinuerligt informerad.
    Vi rekommenderar med varm hand Alexander för att hjälpa en att genomföra bland de största, om inte den största, affären i ens liv. Läs mer
    2018-12-11 Alexander C svarar Stanimir B
    Verkligen smickrande Stanimir ! Det är exakt så vi vill bli uppfattade. Uppskattar också en ärlig relation, väldigt roligt att få jobba med er :) Tack för förtroendet ! /Alexander Cezar
  • 2018-12-05

Sebastian S skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Sebastian Stojanovic sålde min lägenhet i backa.
    Han har ett väldigt bra och proffsigt bemötande och levererade ett mycket bra jobb.
    Inte första gången jag har använt mig av honom och definitiv inte sista gången! Läs mer
    2018-12-05 Sebastian S svarar Sebastian S
    Tack Sebastian för det fina omdömet. Ni, mina återkommande kunder, är det värdefullaste jag har och ett kvitto på att slit bär frukt. Tack för förtroendet att sälja er fina bostad och tack för ett kanonbra samarbete och att ni var lyhörda för mina råd och tips, såsom att styla bostaden. Ännu en gång fick vi svart på vitt att det inte är antalet visningsbesökare som är det viktigaste utan kvaliteten på dessa. Hör gärna av dig om jag kan bistå med något i framtiden. Tack och lycka till!
  • 2018-12-05

Dimitrios B skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Köpte villa
    Utmärkt bemötande, proffsig och tillmötesgående. Läs mer
    2018-12-05 Sebastian S svarar Dimitrios B
    Tack Dimitrios för det fina omdömet. För mig är det av yttersta vikt att såväl du som köpare och säljaren får korrekt och relevant information under processen samt den hjälp ni har rätt att förvänta er i en av livets största affärer. Stort tack för att ni valde att köpa genom min förmedling och stort lycka till med ert nya hus. Ett fantastiskt hus i ett fantastiskt område. Grattis!
  • 2018-12-03

Sreenivasulu P skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    He is really very good and customer friendly Broker. I strongly recommend Sebastian for buying a new apartment or House. Läs mer
    2018-12-04 Sebastian S svarar Sreenivasulu P
    Thanks dear Sreenivasulu. I really appreciate your endorsement! I has been a great pleasure to help you find a really nice apartment with great potential. Welcome to Hisingen!:) I welcome you to contact me whenever you have any question och need my help. Best wishes and take care of yourselves!
  • 2018-12-01

Alexander K skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Vi har sålt en 3:a i Eriksberg.
    Alexander Cesar är en seriös och duktig mäklaren som har stenkoll på bostadsmarknaden.han har sålt 3 st bostäder för oss och vi har varit supernöjd alla gånger. Läs mer
    2018-12-04 Alexander C svarar Alexander K
    Stort tack till hela er familj. Ni gjorde också ett toppenjobb inför försäljningen. Alltid kul att få jobba med er :)
  • 2018-11-30

Jessika K skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Jag har köpt lgh av Alexander.
    Mycket trevligt bemötande! Lugn och saklig, kunnig. Något svår att få tag i, därav betyg 4 istället för 5.
    Skulle gärna anlit honom själv. Läs mer
    2018-11-30 Alexander C svarar Jessika K
    Stort tack Jessika! Väldigt fin lägenhet du köpt :)
    I en hektisk och lite trögare marknad krävs det att vi lägger mycket tid på att återkoppla till alla kunder och inte stressa igenom affären. Därav tar det just nu ett tag innan vi återkopplar, men vi är extra noggranna just nu med att gå igenom alla steg. Stort tack för att du hade förståelse för detta och att det tillslut ledde till affär. Vi snackar inte, vi får det gjort :)

/Alexander Cezar
  • 2018-11-29

Petter H skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Jag sålde en etta. Jag blev bemött på ett väldigt proffsigt sätt. Han satte realistiska förväntningar från början. Bra på att svara på frågor och var väldigt snabb med återkoppling. Läs mer
    2018-12-05 Sebastian S svarar Petter H
    Tack Petter! Jag blir oerhört glad av att läsa ditt omdöme om min prestation. Din välvilliga inställning till mina råd och rekommendationer, såsom bl a att styla bostaden, bidrog till det fina slutresultatet. Stort grattis till försäljningen och lycka till framöver. Hör gärna av er närhelst jag kan göra något för er!
  • 2018-11-27

Christian B skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Alexander är ärlig och rak och arbetar effektivt.
    Värderingen var lite ”off” men med tanke på marknaden (dec 18) så levererade Alexander ändå en köpare till ett pris som vi tyckte var rimligt.

Raka svar, snabb återkoppling och gjorde allt för att få ut så mycket som det gick utifrån läget på marknaden.

Vi är väldigt nöjda med Alexanders insats och skulle anlita honom igen om vi skulle sälja i framtiden. Läs mer
    2018-11-27 Alexander C svarar Christian B
    Stort tack till er familj för bra och effektivt samarbete. Och tack för den raka rekommendationen, uppskattas starkt :) Jobbar gärna med er igen också ! /Alexander

Per H skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Ger alltid 110% och uppfyllde alla förväntningar som jag hade. Snabb och trygg affär! Läs mer
    2018-11-26 Alexander C svarar Per H
    Stort tack fam Höjer för den fina rekommendationen :) Alltid kul att uppfylla kunders önskan!

Claudia G skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Sålde en 3a i Sannegårdshamnen.
    Alexander på NY VY har ett professionellt bemötande med personlighet. De anstränger sig för att sätta dig som kund i focus. Läs mer
    2018-11-26 Alexander C svarar Claudia G
    Hej! Tack till er också, har man trevliga kunder så kommer mycket tillbaka :)

Daniel S skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Vi blev rekommenderade Alexander av både vänner och grannar i Sannegårdshamnen som har haft med honom att göra. Redan vid första mötet så kändes det helt rätt att ingå samarbete till den stora affär man skulle genomföra.
    Han var proffesionell, nåbar och flexibel genom hela affären.

Jag kan varmt rekommendera Alexander och Ny vy mäklarbyrå. Läs mer
    2018-11-26 Alexander C svarar Daniel S
    Stort tack! Ni var också guld värda. Ni tog er uppgift på allvar också och då blir det som bäst :)
Sebastian Stojanovic
Alexander Cezar