Ny vy Mäklare

Herkulesgatan 1, 417 01 Göteborg — Visa karta

Välkommen till Ny vy Mäklare!

Kvillebäcken, Hisings Kärra, Eriksberg, Innerstaden, Örgryte och Olskroken. Känner du igen ställena? Då kanske du letar boende i Göteborg! Vi på Ny vy har som ambition att hjälpa dig att hitta rätt i bostadsdjungeln. Med vår kompetenta personal ser vi varje kund som unik och ingen affär är den andra lik. Att hitta en bostad som passar just dig kräver erfarenhet från oss mäklare, något som vi har gott om.

Välkommen att höra av dig till oss för en fri värdering eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan!

Läs vad 88 kunder tycker om Ny vy Mäklare

• Margareta A

2019-10-13

Margareta A skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Alexander Cezar har sålt min fina lägenhet i attraktivt område. Jag valde honom utan tvekan i konkurrens med äldre, större mäklarbyråer och jag har inte ångrat mig. Han har varit mycket engagerad, glad och positiv, mycket professionell och kompetent. Dessutom är han lätt att komma i kontakt med de flesta av dygnets timmar! Jag fick också mer pengar än jag väntat mig för lägenheten. Läs mer
    2019-10-14 Alexander C svarar Margareta A
    Hej Margareta!
    Stor tack, det värmer jättemycket att du är så nöjd. Mycket trevlig säljare som gjorde processen behaglig, vilket ledde till utmärkt samarbete och resultat. Teamwork på hög nivå :)
  • 2019-10-10

Per G skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Ur köparsynpunkt är Alexander professionell, lyhörd och trevlig. Läs mer
    2019-10-11 Alexander C svarar Per G
    Tack för din rekommendation Per!
    Vi höres snart igen :)
  • 2019-10-07

Jonny R skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Köpt hus.Mycket proffsigt och välbemött.Trovärdig.Vi fick exakt vad vi förväntade oss.
    Snabbt avklarade affärer. Sån gillar vi. Läs mer
  • 2019-10-05

Kristian F skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Bra bemötande, lättsam, saklig och enkel att ha att göra med. Läs mer
    2019-10-09 Alexander C svarar Kristian F
    Hej Kristian!

Vad roligt att höra att du är nöjd :) Tack för ett bra samarbete! /alex
  • 2019-10-02

Jessica Maria Ö skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Vi fick ett bra intryck av Sebastian redan vid första mötet när vi skulle sälja vårt hus. Rak i kommunikationen med oss, väldigt kunnig och lätt att ha att göra med. Det kändes som att han verkligen jobbade för att få vårt hus sålt. Vilket han till slut fick. Vi kan verkligen rekommendera Sebastian! Läs mer
  • 2019-09-23

Mohammad Reza H skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    we bought an apartment and we think the broker could do much better like talking more with people Läs mer
    2019-09-23 Alexander C svarar Mohammad Reza H
    Hi Mohammad :)
    You did´nt bought from me. This recomendation was about the one you sold. How was your experience? :) /alex
  • Fredrik B

2019-09-21

Fredrik B skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Vi köpte hus av mäklaren och upplevde ett splittrat bemötande antagligen baserat på att han hade för mycket att göra.
    Nonchalant och udda bemötande i samband med bokning av visning, nästintill omöjlig att nå i samband med budgivning, flera fel i den kommunikation som krävdes och flertalet tveksamheter i det professionella bemötandet. Läs mer
    Annica A gillar detta
  • KIRSI N

2019-09-20

KIRSI N skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Köpte en lägenhet och blev verkligen bra bemött. Blev glatt överraskad över mäklarens härliga inställning när vi i sista stund kontaktade Alexander och han med ett leende på läpparna tog emot oss när vi rusade in för att se lägenheten som efter bara 3 dagar blev våran. En mäklare som jag varmt rekommenderar. Läs mer
    2019-09-26 Alexander C svarar KIRSI N
    Hej Kirsi!
    Vad glad jag blir att ni blev så nöjda :) Det gick väldigt fort när ni kom in i bilden och det var givetvis roligt för alla parter att vi kunde mötas till slut. Tack för en trevlig affär och jag hoppas att ni verkligen kommer stormtrivas i lägenheten!
  • 2019-09-11

Fredrik A skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Alexander Cezar gjorde ett jättebra jobb och jag fick ut det som jag förväntade mig av min bostadsrätt.
    Alexanders vänliga bemötande, kämparglöd och professionella jobb som mäklare ger en trygghet och glädje genom hela säljproceduren. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-09-12 Alexander C svarar Fredrik A
    Hej Fredrik, Vad roligt att höra att du är så nöjd! Var ett nöje att jobba med dig också. Vi löste det väldigt bra ihop :) /alex
  • 2019-09-05

Malin Michaela K skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Alexander förmedlade en lägenhet till mig. Han bemötte mig väldigt bra, var lyhörd, tillgänglig och gjorde allt för att både jag som köpare och även säljaren skulle bli nöjda!

En mäklare som inte bara gör det lilla extra utan väldigt mycket extra för sina kunder! Läs mer
    2019-09-09 Alexander C svarar Malin Michaela K
    Hej Michaela! Vad roligt att höra att du gillar mitt arbetssätt. Tack så mycket för rekommendationen, det värmer :)
    Kul när det märks att man alltid gör sitt bästa för affären och kunden. Ett nöje att göra affärer med dig!
  • 2019-09-04

Amela Z skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Hela processen med lägenhets försäljningen har känts tryggt och proffesionellt. Fokus på kunden hela tiden!
    Tack vare Sebastians driv och stort kontakt nätverk är vi mer än nöjda med försäljningen.

Amela Zgog säljare Fruktträdsgatan 5. Läs mer
    2019-09-14 Sebastian S svarar Amela Z
    Tack snälla Amela för att ditt fina omdöme. Jag är oerhört tacksam över att ni tog till er alla mina råd och rekommendationer samt att ni implementerade dessa till punkt och pricka. Er försäljning är ett ypperligt bevis på att man som säljare måste satsa för att vinna. Resultatet blev en rekordförsäljning, vilket i sig borde vara ett kvitto att vi tillsammans gjorde allt rätt. Stort tack och lycka till med er nya bostad. Välkomna att höra av er om jag kan göra något för er.
  • 2019-09-03

Johan B skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Sålde min lgh. Alexander var ett perfekt exempel på hur man kan lita på sin mäklare. Gav bra info konstant och uppdaterade constant. Läs mer
    2019-09-03 Alexander C svarar Johan B
    Uppskattar din rekommendation Johan! Skönt att höra att du gillar den raka kommunikationen. Väldigt roligt och proffsigt att göra affärer med er :) /Alex
  • 2019-09-02

Emma T skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Vi köpte lägenhet. Sebastian var mycket noggrann och förklarade köpekontraktet i detalj vid signering av det. Det gjorde att köpet kändes säkert och proffsigt. Läs mer
    2019-09-14 Sebastian S svarar Emma T
    Tack Emma för omdömet och grattis till en superfin bostad! Roligt att ni är nöjda med min kontraktsgenomgång eftersom det är mycket viktigt att även ni som köpare ska känna er trygga och nöjda med köpprocessen. Hör gärna av er om jag kan göra något mer för er och lycka till med er fina bostad!
  • 2019-08-31

Malin H skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Vi har sålt en tvåa, toleredsgatan. Vi blev bra bemötta av mäklaren, vi hade väldigt höga förväntningar då vi behövde få sålt lägenheten för så mycket det bara gick. Han sålde den för mer än vad den kanske var värd och vi fick bra för den, tyvärr inte det vi köpte den för som vi ville ha. Men det berodde inte på mäklaren utan marknaden. Läs mer
    2019-09-14 Sebastian S svarar Malin H
    Stort tack Malin för omdömet! Ja gjorde mitt bästa och marknaden sa sitt. Det slutade ju bättre än det började så att säga, vilket i sig är en framgång. Tack för er följsamhet under försäljningsprocessen vilket ledde till ett bra samarbete. Önskar er lycka till med ert nya boende och hälsar er välkomna att kontakta mig närhelst jag kan göra något för er.
  • 2019-08-29

Edin Z skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Vad ska man säga när det handlar om Sveriges mest recenserade mäklare som inte har sagts förut! Förtroendeingivande kunnig och otrolig trevlig, men Sebastian måste upplevas live, anlita Göteborgs bästa mäklare och få ditt objekt såld.

Säljare Fruktträdsgatan 5 SÅLD Läs mer
    2019-09-14 Sebastian S svarar Edin Z
    Tack Edin för detta smickrande omdöme! Ni lyssnade på alla mina råd och tips till punkt och pricka samtidigt som vårt samarbete klaffade till hundra procent. Då kan det inte bli annat än succé. Ni har lika stor del i er fina försäljning som jag och Ny vy. Tack snälla för det fina omdömet och hör gärna av er om jag kan göra något mer för er.
  • 2019-08-28

Karin S skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Mycket ingående och informativt säljsamtal med mäklaren med goda tips för att öka attraktiviteten på bostaden.
    Snabb och bra kommunikation under säljtiden.
    Enda negativa är väl att denna mäklare är dyrare än andra mäklare, men det kanske kunden får igen i slutändan! Läs mer
    2019-09-14 Sebastian S svarar Karin S
    Tack snälla Karin för det goda omdömet. Mot bakgrund att av att er bostadsrätt blev den dyrast sålda bostadsrätten någonsin i hela ditt område i tider som dessa, kan vi inte annat konstatera att en marknadsledande mäklartjänst kostar mer än andra mäklare. Att vi dessutom löste alla sidotjänster som ni behövde på nolltid är även det långt över vad andra mäklare erbjuder. Ny vy är inte som andra mäklare. Vi gör det som som situationen kräver. Tack snälla för visat förtroendet och er lyhördhet för mina tips och råd som ledde till denna rekordförsäljning. Hör gärna av er om vi kan göra något mer för er.
  • 2019-08-18

Janne V skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Proffsig mäklare som gjorde allt för att vi skulle få den bästa dealen. Läs mer
    2019-08-23 Alexander C svarar Janne V
    Tack Janne!
    Så bra att det löste sig till slut. Lönar sig att byta mäklare ibland :)
  • 2019-08-16

David S skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Jag anlitade Alexander efter rekommendation av en vän.
    Jag är väldigt nöjd med Alex och hans bemötande samt proffsighet genom hela processen. Alltid ett samtal eller sms bort och snabb återkoppling.
    Sålde min 2a i ett område som det var svårt att få sålt men Alex lyckades inte bara sälja utan även få till budgivning så att jag fick mer än vad jag hade kunnat tänka mig.
    Kan verkligen rekommendera Alex och Ny Vy mäklarbyrå! Läs mer
    2019-08-16 Alexander C svarar David S
    Hej David!
    Roligt att höra att du uppskattade mitt arbete. Det var en fin lägenhet och trevlig säljare, så vad kan gå fel :) Tack för att du lät mig göra det jag är bra på. Vinnande "koncept". Även om vi på Ny vy inte jobbar efter något koncept, utan anpassar oss efter kunden. Professionellt bemötande från din sida och alltid kul att få hjälpa till. Tack igen och lycka till med nya vyer !
  • 2019-08-16

Kristoffer K skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Köpte en lägenhet, professionellt rakt igenom! Läs mer
    2019-08-16 Alexander C svarar Kristoffer K
    Hej Kristoffer!
    Kul att du är nöjd :) En ära att göra affär med dig också, gick smidigt!
  • 2019-08-09

Sima S skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Alexander was incredible! He is really committed to getting the best results for his clients. He got us a good deal and the whole process was seamless. Highly recommended! Läs mer
    2019-08-12 Alexander C svarar Sima S
    Hi Sima!

Thank you very much :) It was so nice to work with together, you are a very nice and kind family. Thank you for your support and we wish you good luck with the new apartment. /alex
  • 2019-08-08

Maziar M skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Alexander nicely helped us to sell our apartment in a short time with proper price. Läs mer
    2019-08-12 Alexander C svarar Maziar M
    Thank you Maziar!

It was a pleasure to doing business with you :)

/alex
  • 2019-08-07

Runo S skrev om Ny vy Mäklare
    Bra och saklig mäklare. Påläst och transparant information om huset vi köpte. Boyta inte korrekt och säljarens uppgifter inte kontrollerade. Läs mer
    2019-08-07 Sebastian S svarar Runo S
    Hej Runo. Stort tack för ditt omdöme!
  • 2019-08-06

Camilla S skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Jag har sålt min lya och bestämde mig tidigt att om jag säljer så ska det vara Alexander ... lättsam glad positiv lätt att ha att göra med både för säljan och köparn 😃 rekommendera honom varmt 👍 Läs mer
    2019-08-06 Alexander C svarar Camilla S
    Vad roligt att höra Camilla, stort förtroende om man är det självklara valet. Tack så mycket för de fina orden :) Väldigt smidigt att jobba med dig också. Lycka till med sökandet efter ert nya drömboende, meddelar om jag hittar något passande. /alex
  • 2019-08-04

Azad K skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Tydlig i sin kommunikation. Hög service känsla och allt flöt på med försäljningen.
    Fick även tips om andra objekt i marknaden. En mäklare i tobbklass ! Rekommenderas ! Läs mer
    2019-08-07 Sebastian S svarar Azad K
    Hej Azad. Tack snälla för ditt omdöme. Det var ett sant nöje att hjälpa er med försäljningen av er fina bostadsrätt. Kul dessutom att det gick så bra som det gick och jag även kunde coacha er fram till köpet av er nya bostad. Summa summarum så utföll såväl försäljning och köp på bästa tänkbara sätt. Lycka till med er nya bostad och hör gärna av er om jag kan göra något för er.
  • 2019-08-02

Viktor E skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Min uppfattning av Sebastian är väldigt positiv. Han hanterade visningen, budgivningen samt köpet av lägenheten jag var intresserad av väldigt proffsigt. Om/när jag säljer min lgh så lär jag vända mig till Ny Vy! Läs mer
    2019-08-07 Sebastian S svarar Viktor E
    Tack Viktor för omdömet! Det glädjer mig att du upplevde oss som proffsiga, vilket vi alltid eftersträvar oss att vara. Grattis till en av Hisingens absolut häftigaste bostadsrätter och lycka till med din nya bostad. Hör gärna av dig när vi kan göra något för dig.
  • 2019-07-24

Carl Richard H skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Köpt bostadsrätt, myket bra bemött. Hela affären var myket väll skött. Läs mer
    2019-07-29 Sebastian S svarar Carl Richard H
    Tack snälla Carl för ditt omdöme och er medgörlighet under affären. Trots att vi befann oss i olika delar av världen så löste vi tillsammans en smidig affär. Grattis till en underbar i fantastisk miljö. Tror ni kommer att få stor glädje av bostaden under många år. Hör gärna av er närhelst jag kan göra något för er framöver.
  • 2019-07-22

Mustafa D skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Även om jag inte fått de förväntningarna som jag ville ha ekonomiskt så tycker jag att Sebastian gjorde sitt yttersta.
    En bra mäklare som är öppen och väldigt pålitligt . Läs mer
    2019-07-29 Sebastian S svarar Mustafa D
    Tack snälla Mustafa för omdömet och stort tack för din följsamhet och vilja att följa mina råd och rekommendationer under försäljningsprocessen. Jag gjorde mitt yttersta med din bostadsförsäljning även om marknaden inte befinner sig där vi hade önskat tyvärr. Jag önskar dig lycka till och hälsar dig välkommen att kontakta mig närhelst jag kan hjälpa dig med något.
  • José M

2019-07-22

José M skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Jag köpte min lägenhet i Eriksberg från Alexander in2015, jag trodde att han var väldigt professionell, så när tiden för att sälja kom, trodde jag genast att han skulle vara rätt kontaktperson. Han var mycket effektiv och vi arbetade väldigt bra tillsammans med ett mycket bra försäljningspris. Läs mer
    2019-07-23 Alexander C svarar José M
    Hej José,
    Tack så jättemycket för att du gav mig förtroendet igen. Känns bra att man är så nöjd som köpare, att man också vill sälja när det är dags för att flytta igen. Vi var ett bra team under processen, det uppskattas. Lycka till med nya utmaningar i det nya landet, kör hårt !
    Alexander C, Sebastian S gillar detta
  • 2019-07-15

Abdulkadir Y skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Han vet va han ska gora. Jag tycker bästa i Goteborg. Läs mer
    2019-07-15 Sebastian S svarar Abdulkadir Y
    Tack bästa Abdulkadir för ditt fina omdöme. Det glädjer mig oerhört att jag kunde hjälpa er med köpet av er första bostadsrätt. Dessutom en mycket fin bostad. Stort grattis till er och varmt välkomna att höra av er om jag kan göra något för er i framtiden.
  • 2019-07-09

Petra E skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Köpte lägenhet med Alexander som mäklare. Jag möttes av väldigt bra bemötande, hjälpsamhet och tydlighet. Vilket kändes tryggt! Läs mer
    2019-07-10 Alexander C svarar Petra E
    Hej Petra,
    Jag tyckte också det kändes väldigt bra att göra affärer med dig, du hade allt iordning och var rakt på sak. Uppskattas !

/Alex
  • 2019-07-09

Joshua P skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Sebastian är en karismatisk och målmedveten person. När han tog på sig uppdraget att sälja min dåvarande lägenhet så kände jag mig trygg i hans förmåga och under processens gång så fanns det ingen tvivel. Han levde mer än upp till förväntningarna. Läs mer
    2019-07-09 Sebastian S svarar Joshua P
    Tack bäste Josh för det fina omdömet! Det värmer verkligen. Det glädjer mig oehört att vi tillsammans kunde ro i hamn en så pass bra försäljning med tanke på rådande omständigheter. Er försäljning visar ännu en gång att det inte är antalet intressenter som är det viktiga utan att man hittar den rätta köparen, något som Ny vy lyckades utmärkt med även i detta fall tack vare ert medgörliga och anpassningsbenägna förhållningssätt genom hela processen. Stort tack för den stora förmånen att få hjälpa er och varmt välkomna att höra av er närhelst jag och Ny vy kan göra något för er.
  • 2019-07-03

Meziha Jannike L skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Fin, snäll och ärlig. Kämpar och ger kärlek i det han gör. Läs mer
    2019-07-08 Sebastian S svarar Meziha Jannike L
    Tack snälla Jannike för ditt omdöme! Jag gjorde mitt bästa och är mycket glad över din uppskattning. Hör gärna av dig om jag kan göra något för dig framöver.
  • 2019-07-02

Dominik L skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Är väldigt nöjd. Gick väldigt snabbt från första kontakten tills lägenheten var såld. Sebastian hjälpte oss med allt hela vägen. Jag rekommenderar Ny vy till er som ska sälja eller köpa bostad Läs mer
    2019-07-08 Sebastian S svarar Dominik L
    Tack Dominik för ditt fina omdöme. Vill även tacka er för att ni lyssnade på mina råd och tips, varigenom ni bidrog till ett fint slutresultat. Bästa lyckönskningar med er nya fina hus och hör gärna av er om jag kan göra något för er i framtiden.
  • 2019-07-02

Annamalai V skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    I bought an apartment through Alexander. It was nice dealing with him. He is supporting really well with the process to be followed. I found his contact on hemnet and we moved on. It was a first apartment that we dealt with and it was a successful transaction. Thanks to him. Läs mer
    2019-07-02 Alexander C svarar Annamalai V
    Thank you Annamalai !
    I appreciate that you and your wife where so calm during the process. I am very happy to make business with you, you are nice and also a good dealer.

You bought a really nice apartment, congratulations !

Belkisa B skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Sebastian har sålt min lägenhet och det gick snabbt utan problem. Han är jätte trevligt, snäll och väldigt bra i jobbet han gör. väldigt nöjda med honom som mäklare. Läs mer
    2019-07-08 Sebastian S svarar Belkisa B
    Tack snälla Belkisa för omdömet! Det tog några visningar men det löste sig på bästa möjliga sätt till slut. Vill även passa på att välkoma dig till Hisingen och din nya bostad! Hör gärna av dig närhelst jag kan göra något för dig.

Sandor Laszlo V skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Jag har sålt ett hus.
    Sebastians bemötande var väldigt proffsigt, vi fick en bra känsla vid första mötet.
    Våra förväntningar överträffade är väldigt nöjd av Sebastians arbete.
    Mvh Sandor Varteresz Läs mer
    2019-07-08 Sebastian S svarar Sandor Laszlo V
    Stort tack Sandor för det fina omdömet och det stora förtroende du visade mig och Ny vy genom att anförtro oss försäljningen av ditt fina hus. Jag uppskattar varmt dina ansträngningar med att iordningställa huset inför försäljningen. Genom ditt arbete med huset bidrog du till det fina resultatet. Lycka till mer nya bostad och hör gärna av dig om jag kan göra något för er.

Soar Ö skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Grymt bra service och kundfokus in i det sista. Det är inte första gången jag jobbar med Nyvy och kommer även göra det framöver. För mig är kommunikation viktigt och där får jag bra kommunikation. Läs mer
    2019-07-01 Alexander C svarar Soar Ö
    Stort tack Soar!

Vi gör allt vi kan för att sy ihop affärerna åt våra kunder med bästa möjliga utfall. Sedan många år i branschen vet vi att det kräver hög grad av tillgänglighet och kommunikation. Väldigt roligt att höra att det uppskattades och att du lät oss göra vårt jobb.
  • 2019-06-29

Dionysios P skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Sebastian is a great agent! I bought an apartment and he help me through the hole process. Läs mer
    2019-07-08 Sebastian S svarar Dionysios P
    Thank you Dionysios for those nice words! I really appreciate that! Please let me know whenever I can do anything for you guys. Good luck with your apartment.
  • 2019-06-27

Shkodran M skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Lägenhet
    Professionell snabb o smidig service
    Allting gick så fort och bra så allt blev uppfyllt Läs mer
    2019-06-29 Sebastian S svarar Shkodran M
    Tack Shkodran för ditt fina omdöme! Det är en stor ära för mig att få hjälpa er med köpet av er första bostadsrätt. För mig är det oerhört viktigt att ni som köpare, precis som säljaren, ska känna er trygga och omhändertagna genom hela processen. Hör gärna av er närhelst jag kan göra något för er.
  • 2019-06-18

Hanifa T skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Sålde en 2:a snabbt och smidigt! Sebastian är väldigt duktig och kan sitt jobb. Han har ett bra bemötande och super trevlig och genuint intresserad av sitt jobb. Under försäljningen uppdaterade han mig ständigt. Kan starkt rekommendera Sebastian om man vill göra en bra affär! Läs mer
    2019-06-27 Sebastian S svarar Hanifa T
    Tack Hanifa för det fina omdömet! Jag är oerhört tacksam att du anförtrodde mig försäljningen av din bostadsrätt och för att du hörsammade alla mina råd. Nu ser jag fram emot att förhoppningsvis kunna hjälpa dig att hitta en ny bostad också. Hör gärna av dig om jag kan göra något mer för dig.
  • 2019-06-17

Lena Birgitta G skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Ordning och reda och bra sammarbete! Läs mer
    2019-06-17 Sebastian S svarar Lena Birgitta G
    Tack snälla Lena för det fina omdömet och för ett utomordentligt gott samarbete i samband med er fina försäljning. Ni har stor del i att det gick så bra som det gick. Lycka till med din nya bostad och hör gärna av dig om jag kan göra något för dig.
  • 2019-06-15

Oskar K skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Köpte lgh. Klockren mäklare! Visar bra service i alla lägen och alltid bra att resonera med. Rekommenderar alla dagar i veckan. Läs mer
    2019-06-20 Alexander C svarar Oskar K
    Tack så mycket Oskar ! Det var en ära att få göra affärer med er, ni var så trevliga och affärsmässiga. Blev bra för alla parter till slut. Hoppas ni kommer trivas. Mycket fin bostad ni köpt. Grattis !
  • 2019-06-15

Amir K skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Vi har köpt ett gavelradhus och vi upplevde att Sebastian var professionell och trevlig. Han väntade tålmodigt på oss trots att vi var sena och stressade oss inte genom visningen. Läs mer
    2019-06-17 Sebastian S svarar Amir K
    Hej Amir. Tack för omdömet. Jag önskar er lycka till med ert nyköpta radhus och välkomnar er att höra av er om jag kan göra något för er!
  • 2019-06-01

Anette C skrev om Ny vy Mäklare
    Köpt en bostadsrätt hon väldigt trevlig tillmötes gående. Känner mig trygg. Läs mer
    2019-06-27 Johanna Höglund svarar Anette C
    Tack för det fina omdömet. Stort lycka till med din nya bostad och hör gärna av dig om du behöver min hjälp eller bara har funderingar.
  • 2019-05-29

Helén L skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Köpt lgh på Carl Larssonsgatan. Kontakten med mäklaren var både via mejl, telefon och vid besök. Mycket noggrann, lugn och saklig i kontakten. Berättade lugnt och sakligt hur själva affären skulle gå till. Den enda nackdelen var att jag hade förväntat mig att han skulle vara med vid vårt besök på kontoret då själva överlåtelsen skedde.
    Om inte det var möjligt kanske vi kunde fått veta det i förväg. Läs mer
    2019-06-17 Sebastian S svarar Helén L
    Hej Helén. Tack för omdömet och grattis till en väldigt fin bostad. Vi har en tillträdesansvarig som sköter tillträdet för att kunna tillhandahålla hög servicenivå på den punkten. Vi mäklare fokuserar istället på att hitta drömbostaden åt våra köpare och rätt köpare till våra säljare. Det är det som har gjort oss till en av Göteborgs främsta mäklarfirmor. Hör gärna av er om jag kan göra något för er i framtiden.
  • Anastasia B

2019-05-18

Anastasia B skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Jag köpte en lägenhet i Partille.
    Jag hade inga förväntningar alls egentligen. Men upplevde att jag blev väldigt bra bemött redan på visningen. När budgivningen drog igång hade jag bra kontakt med mäklaren och blev hela tiden uppdaterat om läget hela vägen fram till köpet.
    Jag är jättenöjd med hela processen och har en positiv upplevelse med köpet på min första lägenhet.
    Kunnig, seriös och engagerad mäklare. Läs mer
    2019-05-25 Alexander C svarar Anastasia B
    Tack så jättemycket för de fina orden Anastasia! Ni var så trevliga, det är alltid kul och det brukar alltid bli bra när man gör affärer med trevliga människor. Stort grattis till en toppen-lägenhet :) /alex
  • 2019-05-17

Erik E skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    Alex gav ett proffsigt bemötande och hjälpte oss genom köpet på ett föredömligt sätt. 10/10. Läs mer
    2019-05-17 Alexander C svarar Erik E
    Tack Erik! Väldigt smidigt att jobba med er, roligt när man kommer överens. Grattis till en superfin lägenhet :) /Alex
  • 2019-05-16

Sinisa C skrev om Alexander Cezar en del av Ny vy Mäklare
    En väldigt engagerad person som älskar sitt arbete. Lätt att kommunicera med, nåbar, resultatinriktad och socialt mycket trevlig. Alexander är en mäklare jag starkt rekommenderar. Läs mer
    2019-05-17 Alexander C svarar Sinisa C
    Tack så mycket Sinisa! Vad roligt att det märks att jag älskar yrket, så är det verkligen. Alltid kul med kunder som uppskattar ens arbete - det är det jag brinner för. Stort tack igen för förtroendet !
  • Stergios K

2019-05-04

Stergios K skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Vi sålde vår fyra via Sebastian och Johanna och jag var tveksam till det låga utgångspriset. Det blev dock som Sebastian hade sagt. Så mäklaren hade rätt - som vanligt! :)
    Professionell, snabb och gjorde sitt jobb som förväntat och t o m på snabbare tid än vi trodde.

Jag kommer använda Sebastian igen, nästa gång jag säljer! Läs mer
    2019-05-05 Sebastian S svarar Stergios K
    Tack Stergios för det fina omdömet och tack för att ni hörsammade vårt upplägg. Det var ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen av en unik bostad. Fantastiskt fin. Tack och lycka till! Hör gärna av dig om jag kan göra något för dig framöver.
  • 2019-04-30

Fuad R skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
    Hittills allt har gått bra och smidigt . Läs mer
    2019-05-05 Sebastian S svarar Fuad R
    Tack snälla Fuad för det fina omdömet. Jag gjorde mitt bästa givet förutsättningarna och det gick väldigt bra. Du har stor del i den lyckade försäljningen eftersom du lyssnade på mina råd. Du målade hela bostaden och valde att anlita stylingfirma, vilket har stor del i den lyckade försäljningen. Jag tackar dig för förtroendet och för ett gott samarbete samt hälsar dig välkommen att höra av dig närhelst jag kan göra något för dig.
Sebastian Stojanovic
Alexander Cezar