Ny vy Mäklare

Herkulesgatan 1, 417 03 Göteborg — Visa karta

4.8 i betyg av av 133 omdömen

Välkommen till Ny vy Mäklare!

Kvillebäcken, Hisings Kärra, Eriksberg, Innerstaden, Örgryte och Olskroken. Känner du igen ställena? Då kanske du letar boende i Göteborg! Vi på Ny vy har som ambition att hjälpa dig att hitta rätt i bostadsdjungeln. Med vår kompetenta personal ser vi varje kund som unik och ingen affär är den andra lik. Att hitta en bostad som passar just dig kräver erfarenhet från oss mäklare, något som vi har gott om.

Välkommen att höra av dig till oss för en fri värdering eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan!

Läs vad 133 kunder tycker om Ny vy Mäklare

• 2020-04-16

Daniel Eric Lennart S skrev om Ny vy Mäklare
    Jag anlitade Cassandra på Ny vy Mäklare för att sälja min lägenhet. Cassandra är en väldigt engagerad person, laddad med positiv energi och alltid professionell. Ny vys samarbetspartners vad det gäller styling och fotografering håller också hög klass. Jag är jättenöjd med hela teamets insats. Resultatet blev en riktigt lyckad försäljning! Läs mer
    Natassja B, Alexander C gillar detta
    Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    4.6 / 5 i betyg — 1077 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Lisa har skött försäljningen av vår bostadsrätt. Lisa har hanterat allt med hög kompetens och effektivitet samtidigt som hon förmedlat lugn"
  • 2020-03-21

Josefine S skrev om Ny vy Mäklare
    Super duktiga mäklare med serviskänsla ut i fingertopparna Läs mer
  • 2020-03-17

Dragan T skrev om Ny vy Mäklare
    De hjälpte mig.
    Om de var inte så duktiga skulle jag kunnde inte köpa lägenhet just nu.
    Jag vill tacka de.
    Ni var fantastiska. Läs mer
    MOHV Göteborg
    4.9 / 5 i betyg — 26 omdömen
    Badge2019
    "Jag är väldigt nöjd med Nathalie och jag har använt mig av henne vid flera köp och försäljningar innan. Nu när det var dags att sälja igen f"
    Christian H
  • 2020-03-17

Sasa S skrev om Ny vy Mäklare
    Professionellt och vänligt bemötande i samband med försäljningen av min lägenhet. Återkopplade hela tiden och lämnade inget åt slumpen. Läs mer
  • 2020-03-15

Raymond B skrev om Ny vy Mäklare
    Sålt ett bostadsrätt radhus. Sebastian kunde tala för sin verksamhet och ansåg sig lite olik som mäklare. Då han lyckades sälja vårt objekt innan visning , samt till ett acceptabelt pris kan jag bara bekräfta att hans arbetssätt är bra. Läs mer
    HusmanHagberg Härryda/Landvetter
    4.6 / 5 i betyg — 31 omdömen
    Badge2019
    "Jag kan verkligen rekommendera HusmanHagberg Härryda för ett helt igenom trevligt, korrekt, kunnigt och proffesionellt bemötande med snabba"
  • 2020-03-12

Erik L skrev om Ny vy Mäklare
    Extremt professionell mäklare, ärlig genom hela försäljningen och jobbade verkligen för att få fram de bästa spekulanterna. Läs mer
  • Bianca B

2020-03-12

Bianca B skrev om Ny vy Mäklare
    Sebastian Stojanovic var ett självklart val även om vi valde att jämföra med några andra. Jag har följt honom sen flera år tillbaka och han och hans kollegor gör ett Toppen jobb med ett stort förtroendeingivande, utmärkt samarbete, professionalitet från start till slut. Kan varmt rekommendera Sebastian Stojanovic och hans team på NyVy Läs mer
  • 2020-03-12

Ruzica H skrev om Ny vy Mäklare
    Köpt en bostadsrätt på centrala HIsingen i Ny Vys regi.
    UIpplever att mäklaren var väldigt tillmötesgående och hade bra kunskap/information om lägenheten.
    Var också nåbar i de lägen som jag behöve komma i kontakt med honom.Har helt klart levt upp till mina förväntingar Läs mer
  • Babray P

2020-03-05

Babray P skrev om Ny vy Mäklare
    Alexander sålde vår bostadsrätt på 3 rum och kök i området Eriksberg i Göteborg. Alexander är en mycket kompetent mäklare som har ett stort engagemang och ett förtroendegivande lugn. Försäljningen gick helt enligt plan och vi är mycket nöjda med utfallet av slutpris och överenskommelse med köpare om utflyttningsdatum. Satte nytt säljrekord på vår lägenhet! Vi lämnar ödmjukt våra varmaste och bästa rekommendationer för Alexander. Läs mer
  • 2020-03-03

Thomas L skrev om Ny vy Mäklare
    Sålt bostadsrätt. Fick bra bemötande av motiverad mäklare. Jag hade stora förväntningar vilka mäklaren levde upp till helt. Sammanfattningsvis en mäklare att rekommendera. Hälsningar Thomas. Läs mer
  • 2020-02-25

Charlotta G skrev om Ny vy Mäklare
    Professionell och trevlig i sitt bemötande, men också väldigt rak och ärlig. Jag sålde min bostadsrätt och hade höga förväntningar på mäklaren och tycker att han levde upp till dem. Jag är jättenöjd! Läs mer
  • 2020-02-23

Cornelia A skrev om Ny vy Mäklare
    Alexander och Ny Vy har varit perfekta genom hela processen. Vi har fått snabb information hela tiden och bra hjälp med alla förberedelser gällande styling, fotografering, prissättning osv.

Vi är nöjda både med all service, hur enkelt allt gått och slutpris. Rekommenderar absolut Ny vy. Läs mer
  • 2020-02-23

Philip W skrev om Ny vy Mäklare
    Köpt en 2a i Göteborg på 59kvm.
    Jag blev bra väldigt bra bemött, trevlig och kunnig.
    Kunnig och trevlig, mäklaren levde upp till dessa två.
    Välkomnades av en trevlig mäklare. Blev bra bemött. Mäklaren besvarade alla mina frågor. Var väldigt snabb med återkoppling när jag hade frågor via sms. Allt var positivt. Läs mer
  • 2020-02-22

John F skrev om Ny vy Mäklare
    Alex är en underbar person att ha göra med , jag har både köpt och såld genom Alex .
    110% nöjd med han 👌👌👌 Läs mer
  • 2020-01-27

Pia W skrev om Ny vy Mäklare
    Köpte lägenhet på förhand. Fungerade bra. Ordnade en visning snabbt åt oss så att vi sedan kunde gå vidare med köpet. Alexander svarade direkt på våra mailfrågor och han var lätt att nå. Hade många bollar i luften så kanske inte 100% fokuserad på det han gjorde för tillfället. Trevlig och lyhörd, förstod både säljarens och köparnas önskemål. Läs mer
    2020-02-05 Alexander C svarar Pia W
    Hej Pia!
    Tack, det gick väldigt smidigt när vi väl satte bollen i rullning :) Trots att det gick fort, vilket jag uppfattade att ni också uppskattade hoppas vi att ni är nöjda. Stort grattis till en väldigt fin bostad! /alex
  • 2020-01-22

Blagoj V skrev om Ny vy Mäklare
    Vi är helnöjda över vårt bostadsköp i Eriksberg!
    Proffsigt bemötande och snabb återkoppling.
    Tummen upp! Läs mer
    2020-01-22 Alexander C svarar Blagoj V
    Hej Blagoj!
    Väldigt fin bostad ni köpt, alltid kul när både köpare och säljare är nöjda :)
    Ni var väl förbereda med klara besked, något som uppskattades av er säljare.
  • 2020-01-21

David L skrev om Ny vy Mäklare
    Vi är mycket nöjda med Alexander! Allting sköttes proffsigt och man kändes inte till besvär när vi kom med diverse frågor. Alexander har under hela förloppet visat intresse för oss som köpare och fått oss att känna oss trygga i affären. Läs mer
  • 2020-01-21

Matias B skrev om Ny vy Mäklare
    sålde vår lägenhet med hjälp av Alexander och är nöjd över lag. Väldigt gott bemötande. Proffsig och tydlig målbild Läs mer
    2020-01-21 Alexander C svarar Matias B
    Hej Matias,
    Tack så jättemycket för ert omdöme! Det var väldigt trevlig att arbeta med er och jag uppskattar att ni vände er till oss :)

Timo R skrev om Ny vy Mäklare
    Jag köpte en 2:a på 63 kvadrat som jag är mycket nöjd med. Jag tycker mäklarna var mycket lyhörda och kontaktbara. Dom hade god kunskap visade bra rutin under budgivningen. Mitt helhetsintryck är att jag hamnade rätt. Läs mer
    2020-01-20 Sebastian S svarar Timo R
    Tack snälla Timo för detta smickrande omdöme! Det betyder oerhört mycket för mig och Ny vy. Grattis till en fantastiskt fin bostadsrätt i en kanonfin förening. Hoppas ni får stor glädje av den. Varmt välkomna att kontakta mig och Ny vy närhelst ni vi kan göra något för er!

Joel S skrev om Ny vy Mäklare
    Fick häva köpet pga fel information! Läs mer
    2020-01-20 Alexander C svarar Joel S
    Hej Joel!
    Vi beklagar verkligen det inträffade och skall i framtiden vara mycket uppmärksamma på all information.

Catalin I skrev om Ny vy Mäklare
    Såld en tre rummare på Hisingen. Jag fick bra bemötande. Han översteg mina förväntningar. Läs mer
  • 2020-01-19

Sabina M skrev om Ny vy Mäklare
    2a
    Bra bemötande
    Engagerad och driven.
    Enda jag saknade var ett prospekt, men det kanske fanns utan att vi såg det.
    Proffsigt bemötande och trevlig mäklare Läs mer
    2020-01-20 Sebastian S svarar Sabina M
    Tack Sabina för det fina omdömet. Ja då, prospekt finns men jag kom inte för mig att tänka på att du som säljaren eventuellt ville ha ett. Beklagar detta. Det kommer till dig per post! Tack snälla för visat förtroende i och med försäljningen av er fina tvåa. Varmt välkomna att höra av er närhelst jag och Ny vy kan göra något för er!
  • 2020-01-19

Nandha Gopal E skrev om Ny vy Mäklare
    Very good service.extremely satisfied . signing contract part was well explained.

Thank you. Läs mer
    2020-01-19 Sebastian S svarar Nandha Gopal E
    Thank you Nandha! I am very happy to hear that you are satisfied with our service. We highly appreciate you as a buyer. Please feel free to contact you whenever we can do anything for you or somebody you know. Good luck with your new and beatiful apartment.
  • DANIEL M

2019-12-22

DANIEL M skrev om Ny vy Mäklare
    Hej,
    Håller på med en försäljning av en lägenhet i innerstan i göteborg och Sebastian är lätt att ha att göra med. Han är kunnig,genuin,framåt och vart enkelt val att välja honom i konkurrens med flera andra mäklare. Läs mer
    2019-12-23 Sebastian S svarar DANIEL M
    Hej Daniel. Tack snälla för ditt fina omdöme. Det gläder mig att ni hittat ert drömboende genom oss på Ny vy och att du även förärar oss uppdraget att hjälpa dig med försäljningen av din fina bostadsrätt. På Ny vy strävar vi alltid efter att ligga i framkant när det gäller service och kunnande oavsett objekt och område. Vi gör lite mer helt enkelt. Tack snälla och hör gärna av dig om vi kan göra något för er.
  • 2019-12-20

Ludvig H skrev om Ny vy Mäklare
    Sålde vår bostadsrätt i Johanneberg.

Tycker att Alexander va trevlig och hjälpsam från första mötet till signering av kontrakt. Han kändes trygg och erfaren vilket också ledde till en snabb och smidig försäljning. Skulle varmt rekommendera Alexander. Läs mer
    2019-12-23 Alexander C svarar Ludvig H
    Hej Ludvig,

Stort tack till Er, vad fina ord.
    Känns skönt att vi fick ihop er affär innan årsskiftet - nu kan ni fokusera på nästa år och nästa bostad. Uppskattade att jobba med er!
    God Jul till er alla från oss alla :)
  • 2019-12-20

Gustav C skrev om Ny vy Mäklare
    Proffsigt bemötande och stort engagemang Läs mer
    2019-12-23 Alexander C svarar Gustav C
    Hej Gustav!
    Vad roligt att höra att du uppskattar engagemanget - det är verkligen något vi vill stå för och upprätthålla. Önskar dig God Jul :)

Sara E skrev om Ny vy Mäklare
    En mycket lyhörd, flexibel, kunnig och proffsig mäklare som samtidigt får en att känna sig väldigt trygg som köpare och säljare. Läs mer
    2019-12-23 Sebastian S svarar Sara E
    Hej Sara. Tack snälla för dom fina orden. För oss på Ny vy är det av stor vikt att såväl köpare som säljer känner sig trygg och säker genom hela processen då det är en stor affär för båda parter. Önskar er lycka till med ert nya fina hus samt tackar för förtroendet med att hjälpa er med er försäljning. Hör gärna av er om jag kan göra något mer för er.

Adisa H skrev om Ny vy Mäklare
    Hej har sålt en bostad med hjälp av Ny vy mäklare. Vi blev jätte bra bemötta av mäklaren han gjorde sitt jobb helt enkelt jätte bra kan starkt rekomendera dem! Läs mer
    2020-01-19 Sebastian S svarar Adisa H
    Tack snälla Adisa för det fina omdömet. Jag är jätteglad över att ni är nöjda med servicen. Önskar dig lycka till med ditt fortsatta boende och återkom gärna om jag och Ny vy kan göra något för er framöver.

Letisia M skrev om Ny vy Mäklare
    Jag och min sambo har köpt en legenhet. Mäklaren bemötte oss på en bra och professionellt sätt. Svarade på alla vara frågor. Var hjälpsam mot oss, beskrev och förklarade alla kontraktens villkor på ett tydligt sätt. Läs mer
    2019-12-23 Sebastian S svarar Letisia M
    Hej Letisia. Tack snälla för omdömet. Som förstagångsköparen av bostad i Sverige ville jag att ni skulle få uppleva den bästa mäklartjänst som vi kan erbjuda. På Ny vy förstår vi vikten av att ta sig tid och förklara den svenska förmedlingsprocessen och regelverket för att ni ska känna er trygga och få en bra start på er bostadskarriär i Sverige. Stort lycka till mer er superfina bostad och hör gärna av er om jag kan göra något mer för er.
  • 2019-12-18

Marianne S skrev om Ny vy Mäklare
    Sålt och köpt bostadsrätt.
    Snabb och tydlig respons på alla ärenden och frågor.
    Nöjd med bemötandet. Läs mer
    2019-12-18 Alexander C svarar Marianne S
    Hej Marianne!

Så kul att du köpte av mig redan för någon månad sedan och redan har vi fått ihop allt kring affären med din förra bostad.
    Tack för gott samarbete och för att du lät mig göra mitt jobb :)

• 2019-12-17

Malin B skrev om Ny vy Mäklare
    Sebastian levde upp till våra förväntningar och var väldigt engagerad genom hela säljprocessen. Han är rak och ärlig och ger dig inga falska förhoppningar. Han har också bra kännedom kring vad du kan förvänta dig och vad som är bästa steg för dig som säljare.
    Jag kan varmt rekommendera honom och Nyvy. Läs mer
    2019-12-23 Sebastian S svarar Malin B
    Tack bästa Malin för detta fina och konkreta omdöme. För oss på Ny vy så är det oerhört viktigt att uppfattas som en trovärdig och ärlig mäklare, speciellt i tider då övervärderingar tyvärr visat sig ganska vanliga. Genom att ge er en korrekt och transparent bild av marknaden som den faktist är, jobbar vi för att ni ska ta kunna ta ett väl genomtänkt och väl avvägt nästa steg i er bostadskarriär, utan att behöva hamna i besvärlig ekonomisk sits. Tack snälla för rekommendationen och varmt välkommen att höra av dig närhelst vi kan göra något för er.
  • 2019-12-13

Minshu X skrev om Ny vy Mäklare
    Alex was kind and patient with us. We have had a lot of pre-showing with him and he had been always nice and frank in guiding us about both the plus/minus parts of the assets. He put great efforts in helping us with getting the one we bought in the end. Läs mer
    2019-12-18 Alexander C svarar Minshu X
    Hi Minshu!

Thank you very much, I appreciate your honesty :)
    We are here for our clients, we love to guide and inform as much as possible in the process.

Very nice location, your new apartment that you finally bought from us will be perfect for you.
    Just let me know if there´s anything we can help you with.

/Alex
  • 2019-12-12

Anders N skrev om Ny vy Mäklare
    Fick hjälp med att sälja en bostadsrätt i Göteborg och det gick över förväntan!
    Sebastian på NyVy är ett tryggt val, han levererar alltid och tar väl hand om sina kunder. Läs mer
  • 2019-12-10

Miden M skrev om Ny vy Mäklare
    Mycket professionell och duktig! Läs mer
  • 2019-11-21

Bardeia M skrev om Ny vy Mäklare
    Köpt en lägenhet. Jag blev bemött på ett bra och proffsigt sätt. Mäklaren uppfyllde alla mina krav Läs mer
    2019-12-23 Sebastian S svarar Bardeia M
    He Bardeia. Tack snälla för ditt fina omdöme. Kul att vi kunde leva upp till dina krav och varmt välkommen att höra av dig om vi kan hjälpa dig framöver.
  • 2019-11-19

Linnéa P skrev om Ny vy Mäklare
    Alexander har varit Toppen! Hjälpsam, snabb återkoppling och mycket trevlig.

Vi är så glada över vårt bostadsköp!

Vi kan varmt rekommendera Alexander Cezar på ny vy mäklare Läs mer
    2019-11-20 Alexander C svarar Linnéa P
    Hej Linnéa!
    Vad roligt att höra att ni är så glada över er nya bostad.
    Stort tack för att ni vill rekommendera oss vidare, det uppskattas verkligen :)

• Zan B

2019-11-18

Zan B skrev om Ny vy Mäklare
    -Sålt en 1.5 på 37 kv .

- Trevlig och förtroendeingivande intryck.

- Att få lägenheten såld till priset vi begärde och Sebastian levererade.

- Alltid kontaktbar, bra löpande info samt professionell. Läs mer
    2019-12-23 Sebastian S svarar Zan B
    Tack snälla Zan för ditt omdöme och förtroendet att förmedla din fina vindslägenhet. Jag försöker vara så kontaktbar som jag bara kan och återkommer alltid på alla missade samtal i den mån jag inte kan ta samtal. Det gläder mig att det uppskattas av dig. Lycka till med er nya bostad och hör gärna av er om jag kan göra något för er.
  • 2019-11-17

Maja V skrev om Ny vy Mäklare
    Blev bra bemött, köpte en bostad på Harald Hjärnesgatan. Läs mer
    2019-12-23 Sebastian S svarar Maja V
    Tack Maja för ditt omdöme. Grattis till en av områdets mysigaste vindslägenheter med kanonfin potential. Hoppas du får stor glädje av din bostad och hör gärna av dig om jag kan göra något för dig framöver.
  • 2019-11-17

Ghassan A skrev om Ny vy Mäklare
    Jag har köpt en tvåa i blå staden via Sebastian, jag tycker att min upplevelse har varit bra o han har varit trevlig Läs mer
    2019-12-23 Sebastian S svarar Ghassan A
    Tack Ghassan för ditt omdöme och en trevlig erfarenhet för mig och Ny vy, varigenom vi fick förmånen att hjälpa dig med köpet av din första ägda bostad i Sverige. Det gläder oss att du är nöjd med vår insats. Storg grattis till din nya bostad och välkommen att höra av dig om jag kan göra något mer för dig.
  • 2019-11-09

Philip W skrev om Ny vy Mäklare
    En bostadsrättighet.Blev till min förvåning inte dömd på grund av min ålder, vilket var mycket uppskattat. Trevlig mäklare som gjorde ett bra jobb. Läs mer
    2019-11-11 Alexander C svarar Philip W
    Tack för din rekommendation Philip!

Vi på Ny vy strävar alltid efter att behandla alla lika, så extra kul att du upplevt det så. Varken ålder eller något annat kan bedöma vem som ska bli den verkliga köparen. Tack för gott samarbete :) /Alex
  • 2019-11-01

William A skrev om Ny vy Mäklare
    Jag har precis köpt en lgh, det blev en lgh med 3 rok på Beryllgatan.
    Alexander tycker jag var en förstående mäklare och lyssnade in vår situation på ett mycket sympatiskt sätt och det blev en bra budgivning som var helt transparent och god redogörelse för varje bud.
    Jag förväntade mig ett bra bemötande och jag tycker verkligen att Alexander och Ny Vy levererade detta och mer därtill. Läs mer
    2019-11-01 Alexander C svarar William A
    Hej William!
    Vad roligt att höra att du gillar vår tjänst :) Precis så som vi vill uppfattas, vi jobbar väldigt hårt för att verkligen se varje behov i den unika affären. Stort tack för ett bra samarbete och trevligt bemötande, uppskattas!
  • 2019-10-27

Ayser E skrev om Ny vy Mäklare
    Jag har sålt en 3a via mäklarfirman. Vi blev bemötta bra med proffessionalitet, våran lägenhet såldes för det priset vi förväntat oss.
    Med vänlig hälsning,
    Ayser Erman Läs mer
    2019-10-27 Alexander C svarar Ayser E
    Hej Ayser!
    Känns väldigt skönt att höra, att ni känner er omhändertagna. Precis det vi alltid eftersträvar :)

Tack själva för ett alltid trevligt bemötande och mycket skratt, verkligen kul att göra affärer med er familj!

• 2019-10-22

Sanna Lovisa L skrev om Ny vy Mäklare
    Jag tycker att mäklaren var trevlig och tillmötesgående. Vi hade en del kommunikationssvårigheter varpå jag tyckte han hade lite attityd, men förstod att han missförstått mig och jag vice versa. Efter det lättade kommunikationen upp en del. Han är saklig och ”To The point” vilket jag uppskattar, även om man kanske hade önska lite mer ödmjukhet emellanåt. Läs mer
    2019-12-23 Sebastian S svarar Sanna Lovisa L
    Hej Sanna. Tack för ditt ärliga och återkopplande omdöme. Ni kom in ganska sent i processen trots att ni var på samma visning som övriga spekulanter. Säljaren hade ställt in sig på ett avslut när ni väl kom in i bilden och krävde att processen skulle avslutas för att inte riskera övriga intressenter. Då finns, för mig som mäklare, inte utrymme för annat än "get to the point" som du själv beskriver det eftersom jag har såväl köparens som säljarens intresse att se till. Ert intresse tillgodosågs på så vis att ni fick förmånen att lägga bud väldigt sent i processen, vilket inte alla säljare accepterar, och säljarens intressen tilldogosågs genom att avslut kom till stånd ganska snabbt efter ert inträde i budgivningen. Stort grattis till en av områdets trevligaste bostäder och varmt välkomna att höra av er om jag kan göra något för er.
  • 2019-10-21

Abegail A skrev om Ny vy Mäklare
    Köpte min lägenhet för 3.200 000 och Sebastian sålde den för 3.500 000. Vilket var mycket mer än förväntat!
    Sebastian är otroligt duktig och trevlig att ha och göra med.
    Jag skulle rekommendera honom starkt efter detta, han levde upp till samtliga förväntningar. Läs mer
    2019-12-23 Sebastian S svarar Abegail A
    Tack snälla Abegail för ditt fina omdöme och förtroendet att få hjälpa er med er försäljning med en av de finaste fyrarummare jag sett under min karriär som mäklare. Att ni dessutom öppnade upp portarna för mig och Ny vy till Kungälvs bostadsmarknad uppskattas minst lika mycket. Tack snälla och lycka till med framtida boende. Varmt välkomna att höra av er om jag och Ny vy kan göra något för er.
  • 2019-10-15

Fredrik P skrev om Ny vy Mäklare
    Snabbt smidigt och med vinst.
    Mycket professionell bemötande och smidig resa ifrån första kontakt till överlämnande av nycklar. Rekommenderas starkt. Läs mer
    2019-12-23 Sebastian S svarar Fredrik P
    Tackar ödmjukast för ditt fina omdöme Fredrik. Jag blir alltid oerhört glad och motiverad över att mina köpare återkommer som säljare. Stort grattis till din fina försäljningar och varmt välkommen att höra av dig till mig om jag kan hjälpa dig med något framöver.
  • Margareta A

2019-10-13

Margareta A skrev om Ny vy Mäklare
    Alexander Cezar har sålt min fina lägenhet i attraktivt område. Jag valde honom utan tvekan i konkurrens med äldre, större mäklarbyråer och jag har inte ångrat mig. Han har varit mycket engagerad, glad och positiv, mycket professionell och kompetent. Dessutom är han lätt att komma i kontakt med de flesta av dygnets timmar! Jag fick också mer pengar än jag väntat mig för lägenheten. Läs mer
    2019-10-14 Alexander C svarar Margareta A
    Hej Margareta!
    Stor tack, det värmer jättemycket att du är så nöjd. Mycket trevlig säljare som gjorde processen behaglig, vilket ledde till utmärkt samarbete och resultat. Teamwork på hög nivå :)
  • 2019-10-10

Per G skrev om Ny vy Mäklare
    Ur köparsynpunkt är Alexander professionell, lyhörd och trevlig. Läs mer
    2019-10-11 Alexander C svarar Per G
    Tack för din rekommendation Per!
    Vi höres snart igen :)
  • 2019-10-07

Jonny R skrev om Ny vy Mäklare
    Köpt hus.Mycket proffsigt och välbemött.Trovärdig.Vi fick exakt vad vi förväntade oss.
    Snabbt avklarade affärer. Sån gillar vi. Läs mer
    2019-12-23 Sebastian S svarar Jonny R
    Tack bästa Jonny för det fina omdömet. Grattis till ett fint hus i ett jättetrevligt område. När parterna väl är överens så finns det inte så mycket att dra ut på utan då går vi avslut. Det alltid bra när en affär går smidigt och tryggt till, till alla parters belåtenhet. Lycka till med ert nya hus och hör gärna av er om vi kan göra något för er.
  • 2019-10-05

Kristian F skrev om Ny vy Mäklare
    Bra bemötande, lättsam, saklig och enkel att ha att göra med. Läs mer
    2019-10-09 Alexander C svarar Kristian F
    Hej Kristian!

Vad roligt att höra att du är nöjd :) Tack för ett bra samarbete! /alex
  • 2019-10-02

Jessica Maria Ö skrev om Ny vy Mäklare
    Vi fick ett bra intryck av Sebastian redan vid första mötet när vi skulle sälja vårt hus. Rak i kommunikationen med oss, väldigt kunnig och lätt att ha att göra med. Det kändes som att han verkligen jobbade för att få vårt hus sålt. Vilket han till slut fick. Vi kan verkligen rekommendera Sebastian! Läs mer
    2019-12-23 Sebastian S svarar Jessica Maria Ö
    Tack Jessica för ditt omdöme och stort tack för förtroende att få hjälpa er med försäljningen av ert fina hus i Pixbo. Det tog sin tid och par rundor med till slut gick det vägen med bästa möjliga slutpris som resultat. Önskar er alla lycka i era framtida bostadsplaner och välkomnar er att alltid höra av er för det fall jag kan göra något för er.

Bästa Mäklarna nära Ny vy Mäklare:

Karin B Karin B tycker:
“Lisa har skött försäljningen a...” Läs mer