Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum

Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum

Kungsportsavenyn 21, 411 36 Göteborg — Visa karta

Vi tror att det krävs 3 saker för att göra en lyckad bostadsaffär i Göteborg City:

1. En engagerad fastighetsmäklare
2. Tillgång till marknadens främsta verktyg, tjänster och produkter
3. En situations- och objektanpassad mix av dessa tjänster och produkter

Vi på Svensk Fastighetsförmedling gör vårt yttersta för att du ska känna dig trygg i bostadsaffären och få ut det mesta av den. Att vi ingår i en rikstäckande mäklarkedja gör att vi har tillgång till marknadsföring i flera kanaler i hela landet och ett brett kundregister. Vi är dock också lokala fastighetsmäklare som kan bostadsmarknaden i Göteborgs innerstad.

Kom förbi vår kontor på Kungsportsavenyn 21, så kan vi prata om hur vi bäst kan hjälpa dig få ut det mesta av ditt bostadsbyte!

Kontakt:
Daniel Landgren 0733124501
Christian Vesala 0733212627

Läs vad 71 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum

• Pontus T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Jag och min sambo sålde vår lägenhet via Svensk fastighetsförmedling och är supernöjda! Christian har gjort ett bra jobb, han levererar snabb återkoppling och är lätt att bolla tankar och idéer med.
    Under hela försäljningsprocessen var Christian hjälpsam och serviceinriktad.
    Tusen Tack för hjälpen med försäljningen av vår lägenhet! Läs mer
  • Gilles C
    Gilles C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Vi hade ingen erfarenhet av att sälja en bostadsrätt. I en ganska tuff period mitt i sommaren och fotbolls-VM guidade Christian oss med all sin kunskap genom hela försäljningsprocess som slutade i en lyckad affär. Han utstrålar värme och trygghet. Vi rekommendera Christian stark som mäklare. Läs mer
  • Casandra S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Jag och min sambo är så otroligt nöjda!
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Christian Vesala. Vi sålde vår bostad via deras kundregister, först tyckte vi att det verkade för bra för att vara sant men det visade sig att med Christians kompetens så lyckades vi sälja bostaden på under en vecka och helt utan bilder eller annons på Hemnet.
    Det är en mäklare värd att anlita om och om igen.
    Vi kan varmt rekommendera Christian! Läs mer
  • Louise P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Jag har sålt lägenhet i centrala stan. Blev bemött väldigt bra av mäklaren och fick en realistisk bild av bostadsmarknaden. Kändes dock inte som att mäklaren kunde eller tog reda på enligt mig viktig info om lägenheten i förväg. Läs mer
  • Rune F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Vi har sålt en bostadsrätt i centrala Göteborg. Trots annalkande sommar och lite stiltje på bostadsmarknaden lyckades Daniel bra med arbetet. Han var lugn, strategisk och höll os väl underrättade hela tiden. Tack Daniel! Maria Läs mer
  • Siv S
    Siv S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Mkt bra bemötande från första mötet. All info vi behövde. Och aldrig svår att få kontakt med.
    Helt enkelt mkt bra. Läs mer
  • Maiju R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Vid försäljning av dödsbo finns mycket att tänka på. Bouppteckning, fullmakter, känslor och att man är flera säljare samt rättsliga lagar o regler. Ingen av oss bor i Göteborg vilket gjorde att det även var ett visst avstånd. Christian guidade oss lugnt o tydligt i processen vilket skapade trygghet. På ett kreativt o lyhört sätt tog vi oss igenom allt. Vid själv försäljningen höll Christian oss uppdaterade hela tiden. Bemötande var personligt med stort engagemang. En resa med en kunnig "chaufför" bakom ratten stillade vår oro och nu är vi i mål! Läs mer
  • Kjell Anders L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Ett professionellt och effektivt bemötande. Snabb återkoppling vid frågor. Bra helhetsintryck. Läs mer
  • Åsa D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Bemötandet från Daniel var mycket proffsigt och kunnigt och på samma gång väldigt vänligt och personligt. Mina förväntningar uppnåddes mer än väl. Fick hela tiden snabb återkoppling på frågor etc. Kände "under resans gång" stort förtroende för Daniel och de goda råd han gav. Läs mer
  • Adam U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Efter att ha träffat många mäklare så valde jag Christian. Som mäklare ger han ett professionellt intryck och gav mig realistiska förväntningar när jag skulle sälja min bostadsrätt. Under hela processen var han mycket hjälpsam och tillgänglig för frågor och funderingar som dök upp före, under och efter försäljningen. Läs mer
  • Stina Vivianne H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Jag fick ett trevligt och proffesionellt bemötande av Christian som gjorde att jag kände mig trygg som säljare.
    Han levde gott upp till mina förväntningar som jag har på mäklare. Läs mer
    2018-02-14 Christian V svarar Stina Vivianne H
    God kväll Stina! :)
    Jag tackar ödmjukast för din reco, och det var en ära att få förmedla din fina lägenhet!
    Vi ses mot sommaren,
  • Hanna M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Christian var flexibel och hjälpte oss att få till en förhandsvisning. Trevligt bemötande och pålitlig mäklare. Det blev en snabb och smidig affär. Läs mer
    2018-02-12 Christian V svarar Hanna M
    Hej Hanna,

Tusen tack för din rekommendation, antar att ni väntar ivrigt på att få flytta in i er nya lägenhet nu :)
    Vi ses vid tillträdet och ha det så fint så länge!
  • Alvar H
    Alvar H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Jag har ingen tidigare erfarenhet av Svensk Fastighetsförmedling men nu är jag mer erfaren. Christian Vesala var duktig, första intrycket var bra och sedan blev det bättre. Klara besked om hur försäljningen skulle vara. Lungt och sansat. Tack för ett bra arbete. Det var min dotters lägenhet så det var många känslor från min sida som Christian hanterade mycket bra. Läs mer
    2018-02-12 Christian V svarar Alvar H
    Hej Alvar,
    Vad bra att du kände att processen gick som önskat.
    Jag tackar ödmjukast för din rekommendation och önskar dig allt gott framöver.
  • Ing-Marie A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Mycket trevligt bemötande . Vi fick förtroende direkt för Christian . Våra förväntningar uppfylldes med råge ! Läs mer
    2018-02-12 Christian V svarar Ing-Marie A
    Tack Ing-Marie :)
    Allt gott till er framöver!
  • Patrik H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Väldigt lyhörd och mån om att alla involverade i försäljningen skall bli nöjda. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-02-12 Christian V svarar Patrik H
    Patrik, tusen tack!
    Jag önskar dig stort lycka till framöver, vi ses!
  • Niklas K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Mycket trevligt bemötande med snabb respons och medgörlig för att underlätta för mig som köpare! Inte 100% påläst vilket kan ursäktas av att frågorna kom 1 1/2 v innan visning för förhandsvisning. Läs mer
  • Anna W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Professionell, kunnig och mycket trevlig. Dessutom serviceinriktad och strukturerad. Jag är mycket nöjd med Daniel Landgren. Läs mer
  • Jan E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Daniel är en trevlig, lyhörd och mycket professionell mäklare som jag varmt kan rekommendera. Läs mer
  • Elin G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Jag kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum!

När jag köpte min bostad var det de som hanterade affären och när jag nu, 7 år senare skulle sälja min bostad föll lotten åter igen på dem via specifikt Christian Vesala som kontaktade mig för att erbjuda värdering av min lägenhet när jag gick i säljtankar.

Med sitt oerhört trevliga, tillmötesgående och proffsiga sätt fick jag redan vid vårt första möte en mycket bra känsla och stort förtroende för Christian. Något som han även genom hela processen också bevisat att han förtjänar :)

Genom att finnas där när helst jag haft frågor, stöttat och guidat en förstagångssäljare, som mig själv, på ett helt fantastiskt sätt har jag fått känna mig avslappnad och trygg på ett sätt som vart oerhört uppskattat.

Hatten av, det har varit en fantastisk och härlig resa och jag är dig evigt tacksam, Christian! Läs mer
    2018-02-12 Christian V svarar Elin G
    Elin, Vilka ord!
    Är evigt tacksam och jag ska göra allt i min makt för att varje säljare ska känna som du gjorde.

Grattis till försäljningen, så ses vi snart igen!
  • Liza R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Jag har aldrig träffat en sådan tillmötesgående, förstående och hjälpsam mäklare!
    Trevligare får man leta efter.

Jag kände mig väldigt trygg i min affär hos Svenskfast och det är tack vare Christian.

Tummen upp och toppbetyg helt klart! Läs mer
    2018-02-12 Christian V svarar Liza R
    Tack för din fina rekommendation, vi ses snart vid tillträdet :)
  • Fredrik N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Daniel är en exemplarisk mäklare som vet precis vad han gör. Enkel att prata med och god kontakt genom hela affären. Läs mer
  • Hanna A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Jag både köpte och sålde lägenhet via Christian och i båda situationerna var han helt underbar. Från första mötet gav Christian intryck av proffessionalitet. Han fanns alltid där för att besvara våra frågor och fick oss att känna trygghet igenom hela processen. Läs mer
    2018-02-12 Christian V svarar Hanna A
    Det blev ett långt sammarbete vi hade tillsammans, men tillslut nådde vi mål!
    Grattis till ny lägenheten Hanna, hoppas ni lyckats bo in er och känner er som hemma!
  • Inger K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Jag hade höga förväntningar på Christian på många plan och han motsvarade dessa med råge. Christians lugna behagliga sätt ingav stort förtroende. Läs mer
    2018-02-12 Christian V svarar Inger K
    Tack Inger, hoppas du trivs i nya bostaden :)
  • Margita B
    Margita B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Daniel Landgren informerade väl både köpare och säljare. Han hade en förmåga att gasa och bromsa vid rätt tillfällen. Han var lugn och hade ett förtroendeingivande sätt. Den absolut bäste fastighetsmäklare jag har haft att göra med. Läs mer
  • Johan G
    Johan G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Christian kan jag verkligen rekomendera!
    Han gav ett tryggt och stabilt intryck från dag 1 och skötte försäljningen av min lägenhet
    på ett exemplariskt sätt.
    Tack Christian! Läs mer
    2017-12-15 Christian V svarar Johan G
    Det är jag som ska tacka Johan för att jag fick möjligheten att hjälpa er!
    Ni har varit fantastiska att jobba med och vi kommer garanterat springa på varandra framöver,

God jul och gott nytt år! :)
  • Richard M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Christian är en trevlig kompetent mäklare som med ett väldigt smidigt sätt skötte vårt köp av lägenhet.

Både lugn och trygg i sin roll. Han kommunicera bra och löste snabbt så att vi kunde sätta oss ned med köparna och skriva på då jag skulle resa bort strax därefter. En väldigt bra upplevelse helt enkelt.

Kan verkligen rekommendera Christian Vesala. Läs mer
    2017-12-15 Christian V svarar Richard M
    Tack för din rekommendation Richard,
    När du gjort dina förändringar i lägenheten som du planerat så kommer jag så gärna förbi och tittar hur det blivit!

Vi ses,
  • Margareta P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Vänligt, förstående, kunnigt, förtoendefullt bemötande. Arbetade snabbt utan känsla av stress. När jag inte förstod tog han tid på sig för att förklara. Följde min önskan om ett ärligt och öppet köp så köparen vet vad den köper. Läs mer
    2017-12-15 Christian V svarar Margareta P
    Tack Margareta för dina vänliga ord, efter många turer så gick det till slut att sy ihop säcken.
    God jul och gott nytt år så ses vi i slutet av januari igen.
    mvh
    Christian Vesala
  • Olga V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Christian situationsanpassade uppdraget perfekt till oss och vår situation, han skötte hela affären med ett lugn och genomgående mycket trevligt bemötande. Om jag ska sälja igen så kommer jag självklart att välja Christian. Mina varmaste rekommendationer! Läs mer
    2017-12-15 Christian V svarar Olga V
    Tusen tack Olga,
    Hoppas ni kommer trivas bra i er nya bostad nu så springer vi säkert på varandra framöver!
    Ta hand om familjen,
    Christian =)
  • Anders K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Christian är en mycket kompetent mäklare och gav ett väldigt positivt, ärligt och påläst bemötande.
    Han framstod även som dynamisk och lösningsorienterat då det var snabba ryck med både visning och kontraktsskrivning.

Vi skulle gärna rekommendera Christian som mäklare.
    Mvh /Anders och Emma Läs mer
    2017-11-15 Christian V svarar Anders K
    Tack Anders för er rekommendation! =)
    Ni kommer att stormtrivas i lägenheten!

Vi ses inom kort
  • Erda skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Var ska vi börja...har så mycket gott att säga om Christian att man skulle kunna få skrivkramp.

Till att börja med fick vi en väldig bra bemötande av Christian och en trygghetskänsla i affären vi gjorde, vilket betydde väldigt mycket för oss! Som mäklare var han tydlig och precis i sin tanke med vår försäljning. Han är väldigt engagerad och mån om oss som säljare.

Enastående service och proffsigt bemötande hela vägen, från visning till pappersskrivning. Och framförallt, alltid lika glad och trevlig att prata med. Läs mer
    2017-11-15 Christian V svarar Erda
    Tack Erda för erat fina omdöme och vad härligt att höra att ni har en positiv upplevelse kopplat till er försäljning!
    Ska verkligen göra allt för att fortsätta hålla den kvalitén ni upplevt i kommande uppdrag och lycka till i huset nu framöver! =)
  • Annelie J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Vi kan varmt rekommendera Christian. Han lyssnade på våra önskemål och har fixat och ordnat med allt. Vi kunde inte ha fått en smidigare försäljning. Nästa gång vi ska sälja kommer vi utan tvekan att låta Christian ta hand om försäljningen igen. Läs mer
    2017-11-15 Christian V svarar Annelie J
    Hej Annelie,
    Tack för er fina rekommendation och att jag fick möjligheten att hjälpa er med försäljningen :)
    Vi ses snart igen :)
  • Lena O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Kunden i Centrum. Ordning och Reda. Flexibel och Prestigelös.
    Honnörsord som du lever upp till med råge Christian.

Tillsammans med kollegor/samarbetspartners på Svensk fastightesförmedling och Stylingfabriken är du en skicklig mäklare som jag varmt rekommenderar. Ni tar ansvar för hela försäljningsprocessen, värdering, styling, fotografering, visningar, budgivning och kontraktsskrivning. Ja t o m städningen kan ni arrangera.
    Så otroligt smidigt med alla kontakter och vänligt bemötande hela vägen! Jag återkommer gärna./Lena Läs mer
    2017-11-10 Christian V svarar Lena O
    Att genomföra alla mina affärer på ett sätt som du förklarar det Lena kommer att vara mitt mål framöver.
    Tusen tack även till ert engagemang som kund, tillsammans såg vi till att hela affären genomsyrade kvalité!
    Ha en fantastisk resa så hörs vi av framöver.
    Christian Vesala
  • Lovisa W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Vi fick ett riktigt bra bemötande av Christian, han har varit tillmötesgående och kunnig. Christian jobbade verkligen för att vi och säljaren skulle bli så nöjda som möjligt. Läs mer
    2017-11-02 Christian V svarar Lovisa W
    Stort tack Lovisa för ert fina betyg :)
    Vi ses inom kort igen så får ni ha det så bra fram tills dess :)
  • sven-erik s
    sven-erik s skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Hej! Christian sålde mammas lägenhet i Vidkärr. Från första kontakt fram till avslut har allting fungerat perfekt. Eftersom vi syskon bor i andra städer har Christian tagit på sig ett stort ansvar och massor med jobb. Vi har på distans kunnat följa Christians arbete och det finns inget att klaga på. Christian är alltid tillgänglig, proffsig och på gott humör! Jag har träffat många mäklare genom åren (66år) men Christian är utan konkurrens den klart bästa. Vi rekommenderar Christian Vesala i alla lägen!
    Varmt Tack!
    Familjen Sjöholm Läs mer
    2017-10-31 Christian V svarar sven-erik s
    Hej Sven-Erik, Tackar ödmjukast för dom fina orden och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er!
    Önskar er allt gott och ta hand om varandra!
    med vänlig hälsning,
  • Hans A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Kunnig, trovärdig och förtroendeingivande Läs mer
  • R. Emre B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Working with Christian was a joy! Not only he helped me to get an exceptional price on my apartment, but he was also great at helping me to keep my peace of mind! Thanks to him, I never really worried about anything from the beginning of the process to the end. It was a great luxury to be able to contact him whenever I had questions (and as a first time seller, I had a lot of them) and he was always quick, patient, and to the point in his responses.

Flawless execution, from beginning to the end without losing a good nights sleep! Läs mer
    2017-10-25 Christian V svarar R. Emre B
    Emre, Thank you so much!
    I am glad that you find the whole process was sucessfull!
    Thanks again, and see you soon! :)
  • Sofie M
    Sofie M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Supernöjd med Christian som mäklare under försäljning av min lägenhet! Kunnig, hjälpsam, trevlig och engagerad beskriver Christian bra och jag som säljare har känt mig lugn och trygg genom hela processen. Lätt att få tag på samt kunnat förklara tydligt även för mig som säljer för första gången. Jag kan varmt rekomendera Christian som mäklare! Läs mer
    2017-10-17 Christian V svarar Sofie M
    Många värmande ord och jag är evigt tacksam!
    Sedan får ni ta hand om varandra och njuta framöver. :)
    Må bäst,
  • Louise U
    Louise U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Christian är en riktigt bra mäklare som vi verkligen kan rekommendera!
    Hela försäljningsprocessen gick mycket smidigt och det fanns inga tveksamheter på hur vi skulle gå tillväga. Christian är påläst, tydlig och väldigt ödmjuk. Vi är supernöjda! Läs mer
    2017-10-17 Christian V svarar Louise U
    Tusen tack, super tacksam att jag fick vara en del av er bostadsresa :)
    Vi ses vid tillträdet sedan får ni njuta av framtiden i huset!
  • Anna D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Kunnig, otroligt proffsig och engagerad är de orden som beskriver Christian bäst! En mäklare med hjärnan och hjärtat som får sin kund att känna sig trygg i varje steg och som har hjälpt mig till mitt livs bästa affär! En exeptionell förmedlare och trygghetspunt för sin kund i denna bostadsdjungel. Kan inget annat än att varmt rekommendera Christian till andra säljare/köpare!

En otroligt nöjd och tacksam säljare/Anna🌹 Läs mer
    2017-10-17 Christian V svarar Anna D
    Evigt tacksam för dom fina orden och jag ska göra allt jag kan för att mina kunder framöver ska uppleva samma som du fick göra.
    Önskar er all lycka i den nya bostaden, vi ses!
    /Christian :)
  • Markus L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Mycket nöjd med hela min försäljning, från första möte till kontraktsskrivning! Tryggt och tydligt! Kan med varm hand rekommendera Christian som mäklare! Läs mer
    2017-09-07 Christian V svarar Markus L
    Stort tack för ditt omdöme Markus!
    Det glädjer mig att läsa att du var nöjd med helheten av hela affären.
    Vi ses, allt gott!
  • Birgit F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Utmärkt bemötande och engagemang . Mäklaren levde verkligen upp till mitt förväntande som kund och mer än det. Jag är helnöjd. Läs mer
  • Karolina N
    Karolina N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Christian Vesala är en grymt bra mäklare som har varit en klippa i försäljningen av min lägenhet! Han har varit lätt att få tag på under hela processen och varit en bra förmedlare mellan säljare och köpare. Han har ordnat med en extra visning så att fler spekulanter har fått möjlighet att se lägenheten och har haft svar på alla mina frågor.

Jag kan verkligen rekommendera Christian! Han är supertrevlig, lugn och engagerad. Läs mer
    2017-08-18 Christian V svarar Karolina N
    Karolina, det har varit en ära att få vara med under hela din process både med köp av ny lägenhet samt försäljning av din tidigare bostad!
    Vi ses vid tillträdet och tusen tack för dom fina orden :)
  • Kristoffer M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Jag vet inte vad jag ska börja. Jag tror inte jag har träffat en sån här trevlig å ödmjuk människa någonsin. Han är extremt duktigt på det han gör, han har sten koll på allt. Jag är extremt tacksam han jag valde dig Christian till våran mäklare efter alla vi hade hos oss. Du är extremt kunnig i alla områden som gäller att ha koll på när det kommer till att vara mäklare. 5 av 5 i betyg. Läs mer
    2017-08-18 Christian V svarar Kristoffer M
    Kristoffer, vet inte vad jag skall säga men är mycket tacksam över att jag blev vald till er mäklare!
    Ni har varit väldigt tillmötesgående, hjälp mig med dom frågor som fanns kopplat till bostaden och det var en ära att få förmedla den.
    Vi ses vid tillträdet och hörs av därefter.
  • Victor O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Mkt professionell och noggrann. Nöjd med hela processen. Läs mer
  • Linda P
    Linda P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Guld-stjärna till Christian på grund av bra engagemang och bemötande till mig som säljare och till köparna! Aldrig svår att få tag på samt löser det lilla extra man själv inte förstår sig på inom pappers- och juridik världen.

Rekommenderar starkt! Läs mer
    2017-06-28 Christian V svarar Linda P
    Tackar ödmjukast för dina ord =)
    Så kul att du är nöjd med förmedlingsprocessen av din bostad!
  • Matilda O
    Matilda O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Som köpare är vi jättenöjda med hur Christian skötte vår bostadsaffär. Hans trevliga bemötande, goda kunskaper och förmåga att på ett tydligt sätt förklara hela processen gör att jag utan tvekan skulle välja Christian vid en framtida försäljning! Läs mer
    2017-06-27 Christian V svarar Matilda O
    Stort stort tack för alla fina ord! =)
    Och grattis igen till din nya bostad =)

Vi ses och hörs i framtiden!
  • Peter O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Känner ni er lite osäkra på vem ni ska välja när det är dags att sälja? Jag kan utan att blinka rekommendera Christian.

Han har förmågan att avdramatisera hela processen utan att för den delen göra avkall på seriositeten. Det är en ganska spänd väntan på hur allt ska gå under en försäljning. Christian lotsade mig igenom hela försäljningen på ett lugnt och förtroendegivande sätt, förklarade hur "vi gör nu" och hur det blir sen. Positivt från första mötet till påskrift av kontrakt.

Överlag en imponerande förmedling av min bostad! Kort och gott en go gubbe! Läs mer
    2017-06-13 Christian V svarar Peter O
    Att få förmedla din bostad på Hökegatan Peter var en ära!
    Jag kommer göra allt för att upprätthålla den kvalité du upplevt och är mycket tacksam för din rekommendation!

må gott!
  • Emma F
    Emma F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Hur bra som helst genom hela processen med att sälja min lägenhet. Gjorde allt väldigt enkelt för mig. Lätt att få tag på och supertrevlig! Läs mer
    2017-06-07 Christian V svarar Emma F
    Tusen tack Emma för dom värmande orden, det var en ära att få förmedla din lägenhet!
  • Barbro J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Tydlig, vänlig, korrekt och tillmötesgående. Läs mer
    2017-05-18 Christian V svarar Barbro J
    Hej Barbro,
    Tackar ödmjukast för dom fina orden.

• Thomas J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Bra bemötande, snabbt och enkelt Läs mer
    2017-05-17 Christian V svarar Thomas J
    Tack för din feedback Thomas, lycka till framöver med ert nya boende!

Kungsportsavenyn 21, 411 36 Göteborg