Läs vad 65 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum 2

• 2020-12-12
    sålt lgh, bra resultat men bättre kommunikation önskvärt
    Magnus I
  • 2020-12-12
    Trevlig bemötande och tillgänglighet
    Drita G
  • 2020-12-09
    Henric Gillner är oerhört trevlig och lätt att sammarbeta med.
    Han hjälper till konstant och ger aldrig upp. Hernic har sålt en lägenhet i centrala Göteborg åt oss.
    Tack Henric för all din hjälp och verkligen outröttliga entusiasm

Charlotte U
    Charlotte A
    • 129.0 m²
    • Vasastaden
  • 2020-10-11
    Fantastisk service och proffsigt bemötande.
    Pontus H
    • 4.5:a
    • 111.0 m²
  • 2020-10-06
    Available, reactive and professional during the transaction. Simplifyed a lot our part of it ... sign.
    Thanks.
    Uwe D
    • 72.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
  • 2020-10-04
    Sålt bostadsrätt, en större trea i Lorensberg.
    Blev bra bemött, jag kontaktade mäklaren en del för att försäkra mig att vi låg i fas före Hemnet. När försäljningen startade var Henric fantastisk bra och återkopplade under hela processen och gjorde en mycket bra förhandling. Vi är supernöjda!
    Anna R
    • 113.0 m²
    • Lorensberg
  • 2020-10-04
    Försäljning av vår trea i Linnéstaden. Mycket trevligt bemötande. Hjälpsam i alla faser av försäljningen med allt från kunnande till praktikaliteter och också förmedling av kontakter till banker, hantverkare och dylikt. Bra pris.
    Vi är helt enkelt nöjda på alla punkter!
    Anders B
    • 76.0 m²
  • 2020-10-04
    Mäklaren Daniel var bra / trevlig / rolig / kunnig och snygg : )
    och han har ett trevligt bemötande...

Mvh / Hannele
    Hannele L
    • 58.0 m²
    • Gårda
    ........................................
    Rebecka P
    • 78.0 m²
  • 2020-10-02
    Trevlig och kompetent! Korrekt och snabb kommunikation.
    Kerstin S
    • 1.5:a
    • 44.0 m²
    • Vasastaden
  • 2020-07-03
    Sålt lägenhet i centrum. Vi sökte efter en seriös, trovärdig och erfaren mäklare. Vi fick precis det vi önskat oss. Vi önskade oss tydlighet och råd utifrån vår specifika situation vilket vi upplever att vi fått. Vår mäklare har varit både tillgänglig och förstående. Vi kunde inte varit mer nöjda.
    Louisa L
    • 76.0 m²
  • 2020-04-18
    Har sålt en fyrarummare mitt under värsta Coronaoron. Henric är enkel att ha med att göra och har dessutom ett trevligt och avslappnat sätt. Henric är tillgänglig, kunnig och erfaren.
    Lars K
    • 101.0 m²
    • Almedal/Johanneberg
  • 2020-04-14
    Sålde vår lägenhet med Henric som mäklare och han skötte detta på allra bästa sätt! Med tydlig och rak kommunikation gjorde han allt för att processen skulle bli så bra som möjligt för oss - och även för köparna. Jag är nog en ganska kräsen beställare som förväntar mig hög servicegrad och jag har bara positiva ord att säga om Henric. Skulle gärna sälja bostad via honom igen!
    Elisabeth W
  • 2020-04-13
    Vi kom ut med vår lägenhet precis i samband med Coronapandemin vilket ”försvårade processen”. Vår mäklare gjorde ett fantastiskt jobb med mycket extraarbete. Vi kom till ett avslut trots de svåra omständigheterna vilket vi är fantastiskt nöjda med!
    Martin D
  • 2020-03-24
    köpt bostadsrätt.
    ok bemötande
    förväntningarna var ok
    lite förvärring med telefon och namn-
    Bert B
    Bert B
    • 58.0 m²
    • Gårda
  • 2020-03-06
    Försäljning av lgh i Änggården / Göteborg
    Mäklare Daniel Landgren var från start och under hela processen noggrann, uppenbart kunnig (bred erfarenhet), lyhörd och engagerad. En person som jag varmt kan rekommendera
    Niklas S
    • 79.0 m²
    • Innerstaden
  • 2020-02-28
    Jag har precis sålt en lägenhet i Vasastaden och Henric skötte detta på ett föredömligt sätt. En otroligt lyhörd och driven mäklare som såg till att gick enligt den överenskomna planen.
    Mina högt inställda förväntningar infriades på alla punkter vilket aldrig inträffat vid tidigare försäljningar. Roligt med en mäklare med stort nätverk av köpare.
    Jag kan varmt rekommendera Henric som mäklare och jag är otroligt glad över mitt beslut att anlita honom.
    Sbt Living A
    • 141.0 m²
    • Kungshöjd
  • 2020-01-21
    Sålt lägenhet i johanneberg. Trevligt och tryggt bemötande, mycket lyhörd. Hade 5 mäklarebyråer på besök inför försäljning och är mycket nöjd med utfallet.
    Jonathan M
    • 84.0 m²
    • Johanneberg
  • 2019-11-17
    Sålde en stor lgh centrala gbg, mäklaren väldigt trevlig och proffsig, men något oangagerad. Får ligga på för att få svar och för inte så snabb.
    Nils H
    • 128.0 m²
    • Guldheden
  • 2019-10-12
    Dålig bemötande av mäklaren! Mäklaren, Daniel Landgren, tar emot mitt förhands bud utan att återkomma till mig. Jag sms:ar några gånger för att följa upp i några dagar och till slut när jag ringer honom då säger han att säljaren vill inte släppa lägenheten med mitt bud!!!
    Samma sak händer igen när jag går på förhandsvisning och budar mot en annan person. Han återkommer inte till mig efter mitt sista bud!
    Helt oacceptabelt och oprofessionellt! Aldrig kommer att använda honom som mäklare och anlita på honom.
    Payam F
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Hej Payam, Tråkigt att du skriver som du gör. Du fick all information från mig gällande säljarens ställningstagande till ditt förhandsbud. När det kom ett högre bud än ditt valde säljaren att ta detta, vilket du blev informerad om. Förstår att du är besviken över att du blivit överbjuden. Lycka till med ditt bostadsletande. Har du några frågor så är du välkommen att kontakta mig. Vänligen Daniel

• 2019-09-17
    Trevligt bemötande och perfekt återkoppling under hela processen. Realistisk och skapar ej förväntan som ej kan uppfyllas. Sålde bostad i Haga. Kan rekomendera Daniel varmt.
    Anneli N
    • 97.0 m²
    • Haga
  • 2019-08-24
    Sålt en villa i Göteborg. Väldigt nöjd med Daniel och hans insats!
    Max A
  • 2019-05-29
    Sålt 5-rums bostadsrätt i city. Bytte från Bjurfors till Daniel.
    Proffsigt och sakligt bemötande. Ger hela tiden återkoppling och inger därmed stort förtroende. Skulle välja Daniel igen...:-)
    Irene A
  • 2019-03-12
    Vi har fått hjälp med försäljning av min mors lägenhet. Dessutom med alla kontakter och tjänster såsom styling, röjning och papper. Allt har gått enastående smidigt och lätt. Vänligt och proffesionellt bemötande genom hela processen.
  • 2019-02-15
    Kontaktade svensk fastighetsförm ang försäljning av min bostadsrätt
    Och träffade Daniel Landgren,fick ett förtroende och ett sakligt framförande
    Därför fann jag ingen orsak att kontakta någon annan.mötte en varm och trevlig
    Person
    Christina Karlsson
  • 2019-01-25
    Har sålt en etta. Daniel var engagerad, tillgänglig och bra på att återkoppla. Hela processen kändes trygg.
    Kan varmt rekommendera Daniel till andra som vill ha en erfaren mäklare med gott bemötande.
    Jian T
  • 2018-08-30
    Jag har sålt lägenhet i centrala stan. Blev bemött väldigt bra av mäklaren och fick en realistisk bild av bostadsmarknaden. Kändes dock inte som att mäklaren kunde eller tog reda på enligt mig viktig info om lägenheten i förväg.
  • 2018-07-29
    Vi har sålt en bostadsrätt i centrala Göteborg. Trots annalkande sommar och lite stiltje på bostadsmarknaden lyckades Daniel bra med arbetet. Han var lugn, strategisk och höll os väl underrättade hela tiden. Tack Daniel! Maria
  • 2018-03-29
    Mkt bra bemötande från första mötet. All info vi behövde. Och aldrig svår att få kontakt med.
    Helt enkelt mkt bra.
    Siv S
  • 2018-02-26
    Ett professionellt och effektivt bemötande. Snabb återkoppling vid frågor. Bra helhetsintryck.
  • 2018-02-21
    Bemötandet från Daniel var mycket proffsigt och kunnigt och på samma gång väldigt vänligt och personligt. Mina förväntningar uppnåddes mer än väl. Fick hela tiden snabb återkoppling på frågor etc. Kände "under resans gång" stort förtroende för Daniel och de goda råd han gav.
  • 2018-02-01
    Väldigt lyhörd och mån om att alla involverade i försäljningen skall bli nöjda. Rekommenderas varmt!
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Patrik, tusen tack! Jag önskar dig stort lycka till framöver, vi ses!

• 2018-01-31
    Mycket trevligt bemötande med snabb respons och medgörlig för att underlätta för mig som köpare! Inte 100% påläst vilket kan ursäktas av att frågorna kom 1 1/2 v innan visning för förhandsvisning.
  • 2018-01-31
    Professionell, kunnig och mycket trevlig. Dessutom serviceinriktad och strukturerad. Jag är mycket nöjd med Daniel Landgren.
  • 2018-01-30
    Daniel är en trevlig, lyhörd och mycket professionell mäklare som jag varmt kan rekommendera.
  • 2017-12-22
    Daniel är en exemplarisk mäklare som vet precis vad han gör. Enkel att prata med och god kontakt genom hela affären.
  • 2017-12-15
    Daniel Landgren informerade väl både köpare och säljare. Han hade en förmåga att gasa och bromsa vid rätt tillfällen. Han var lugn och hade ett förtroendeingivande sätt. Den absolut bäste fastighetsmäklare jag har haft att göra med.
    Margita B
  • 2017-12-08
    Vänligt, förstående, kunnigt, förtoendefullt bemötande. Arbetade snabbt utan känsla av stress. När jag inte förstod tog han tid på sig för att förklara. Följde min önskan om ett ärligt och öppet köp så köparen vet vad den köper.
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Tack Margareta för dina vänliga ord, efter många turer så gick det till slut att sy ihop säcken. God jul och gott nytt år så ses vi i slutet av januari igen. mvh

• 2017-10-30
    Kunnig, trovärdig och förtroendeingivande
  • 2017-08-15
    Utmärkt bemötande och engagemang . Mäklaren levde verkligen upp till mitt förväntande som kund och mer än det. Jag är helnöjd.
  • 2017-07-05
    Mkt professionell och noggrann. Nöjd med hela processen.
  • 2017-06-07
    Hur bra som helst genom hela processen med att sälja min lägenhet. Gjorde allt väldigt enkelt för mig. Lätt att få tag på och supertrevlig!
    Emma F
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Tusen tack Emma för dom värmande orden, det var en ära att få förmedla din lägenhet!

• 2017-05-18
    Tydlig, vänlig, korrekt och tillmötesgående.
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Hej Barbro, Tackar ödmjukast för dom fina orden.

• 2017-05-17
    Bra bemötande, snabbt och enkelt
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Tack för din feedback Thomas, lycka till framöver med ert nya boende!

• 2017-05-15
    Professionell och noggrann. Trevlig att ha att göra med.
  • 2017-04-24
    Stabil mäklare som inger förtroende. Visar ett stort intresse och engagemang för både säljare och köpare.
  • 2017-04-06
    Otroligt nöjd, hade Magnus Forsberg som mäklare. Verkligen kunnig och pedagogisk genom hela processen. Hade ej tidigare sålt lägenhet så fick massor med extra information och hjälp med allt jag behövde!
    Vilhelm N
  • 2017-02-19
    Man kan inte vara mer nöjd än vad vi är med Jonas som mäklare. Han skötte försäljningsprocessen - före, under, efter - på absolut bästa möjliga sätt. Vi kände oss helt lugna och trygga genom processen och med fullt förtroende för Jonas. Vi rekommenderar Jonas och Svensk Fastighetsförmedling Göteborg City varmt.
    Frida P
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Tack Frida, så kul att höra att ni är nöjda! Allt gott till er!

• 2017-01-25
    En superbra mäklare och alltid glad och positiv
  • 2017-01-25
    Magnus Forsberg på Svensk Fastighetsförmedling, Centrum, i Göteborg fick uppgiften att sälja vår bostadsrätt på Haga Östergata. Han gjorde ser på. Ett förtjänstfullt sätt. Trevlig, seriös, trovärdig, kunnig, effektiv och noggrann. Finns ingenting att anmärka på. Vi rekommenderar honom varmt!
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte