Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum

Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum

Vi tror att det krävs 3 saker för att göra en lyckad bostadsaffär i Göteborg City:

1. En engagerad fastighetsmäklare
2. Tillgång till marknadens främsta verktyg, tjänster och produkter
3. En situations- och objektanpassad mix av dessa tjänster och produkter

Vi på Svensk Fastighetsförmedling gör vårt yttersta för att du ska känna dig trygg i bostadsaffären och få ut det mesta av den. Att vi ingår i en rikstäckande mäklarkedja gör att vi har tillgång till marknadsföring i flera kanaler i hela landet och ett brett kundregister. Vi är dock också lokala fastighetsmäklare som kan bostadsmarknaden i Göteborgs innerstad.

Kom förbi vår kontor på Kungsportsavenyn 21, så kan vi prata om hur vi bäst kan hjälpa dig få ut det mesta av ditt bostadsbyte!

Kontakt:
Daniel Landgren 0733124501

Läs vad 78 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum 2

2021-07-24
    Mycket vänlig och snabb personal.
    2021-07-24
    Mycket professionellt med ett stort och personligt engagemang!.
    Mäklaren, Henric Gillner med kollegor, hade stor kännedom om marknaden och fastigheten och skötte hela försäljningen i tät dialog med mig. Mycket bra hanterat hela vägen och effektivt och tydligt i avslutet.
    2021-05-22
    Vi anlitade Svensk Fastighetsförmedling för att sälja vår lägenhet.
    Henric skötte uppdraget på ett utmärkt sätt; lyssnade på på önskemål och genomförde processen på ett smidigt och effektivt sätt.
    2021-05-10
    Sålde min lägenhet via Svensk Fastighetsförmedling och är mycket nöjd med deras hantering av försäljningen. Mäklaren var väldigt kunnig och alltid tillgänglig och snabb i vändningarna. Mycket lösningsorienterad och hjälpsam under hela processen. Rekommenderas varmt!
    • Johanneberg
    2021-05-06
    Superproffsiga ett plus för mäklare som inte är så stereotypiskt mäklare! Lättsamma, smidiga inte för säljiga.
    2021-03-25
    Sålt en bostadsrätt för min mammas räkning i ett +55 boende.
    Daniel mäklare, proffsig och personlig, upplevs ärlig.
    2021-03-10
    Henric gjorde försäljningen av min 2a till det enklaste någonsin. Service utöver mina förväntningar på alla punkter när det gällde både hans eget arbete samt att kordinera alla omkring-tjänster på ett smidigt sätt. Han gjorde det lilla extra som resulterade i bud över förväntan även före budgivning och en extremt smidig säljprocess - även fast jag befann mig i en helt annan stad så skötte han allting på plats och på ett imponerande snabbt sätt.
    2021-03-03
    Mäklaren gav informativ och kommunikativ service när jag köpte lägenhet i centrala Göteborg. Mäklaren var tillgänglig och svarade snabbt på alla mina frågor.
    2021-02-23
    Jag har köpt en 2a i Johanneberg på 54 kvm. Jag blev otroligt bra bemött av mäklaren och han levde upp till de förväntningar jag tidigare hade av mäklare då han var proffsig och ville få köpet så smidigt som möjligt för både oss som köpare samt säljaren av lägenheten. Han var även snabb och tydlig i kommunikationen vilket jag anser är viktigt i ett sådant stort beslut som att köpa den första lägenheten. Jag är sammanfattningsvis supernöjd med min upplevelse.
    2021-02-22
    Sålt lägenhet. Allt gick supersmidigt, snabbt och glatt! Aldrig några konstigheter
    2021-02-09
    Jag blev bemött på ett korrekt och trevligt sätt. Det kändes att han kunde sin sak
    2021-02-09
    Har köpt en bostadsrätt.
    Mäklaren var hjälpsam,lugn och trovärdig.
    Upplevde att mäklaren har god kunskap samt ordning o reda.
    2021-01-26
    Henric Gillner som mäklare gjorde försäljningen av min etta i Linnéstaden, Göteborg till en smidig och bra affär! Henric ger ett professionellt bemötande, är kunnig och flexibel i sin attityd vilket underlättar både för köpare och säljare!
    2020-12-12
    sålt lgh, bra resultat men bättre kommunikation önskvärt
    2020-12-12
    Trevlig bemötande och tillgänglighet
    2020-12-09
    Henric Gillner är oerhört trevlig och lätt att sammarbeta med.
    Han hjälper till konstant och ger aldrig upp. Hernic har sålt en lägenhet i centrala Göteborg åt oss.
    Tack Henric för all din hjälp och verkligen outröttliga entusiasm

Charlotte U
    2020-10-11
    Fantastisk service och proffsigt bemötande.
  • köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    2020-10-06
    Available, reactive and professional during the transaction. Simplifyed a lot our part of it ... sign.
    Thanks.
    • Lorensberg
    2020-10-04
    Sålt bostadsrätt, en större trea i Lorensberg.
    Blev bra bemött, jag kontaktade mäklaren en del för att försäkra mig att vi låg i fas före Hemnet. När försäljningen startade var Henric fantastisk bra och återkopplade under hela processen och gjorde en mycket bra förhandling. Vi är supernöjda!
    2020-10-04
    Försäljning av vår trea i Linnéstaden. Mycket trevligt bemötande. Hjälpsam i alla faser av försäljningen med allt från kunnande till praktikaliteter och också förmedling av kontakter till banker, hantverkare och dylikt. Bra pris.
    Vi är helt enkelt nöjda på alla punkter!
    2020-10-04
    Mäklaren Daniel var bra / trevlig / rolig / kunnig och snygg : )
    och han har ett trevligt bemötande...

Mvh / Hannele
    2020-10-04
    Vi sålde vår lägenhet med Svensk Fast Gbg Centrum då vi har haft goda erfarenheter av franchisekedjan. Men den här gången var det under all kritik. Att mäklare tar ut ett egentligen helt bisarrt arvode är allmänt känt, men då bostadsmarknaden ser ut som den gör så är det idag ett måste. Men i retur förväntar man sig då mycket bra service och hjälp med det mesta. Vi blev tilldelade franchisetagaren/kontorschefen för Gbg Centrum och hade därmed rätt höga förhoppningar; men vi blev djupt besvikna. Vi bemöttes med vad jag bara kan beskriva som bakhanden av ett arbete. Beskrivningen av lägenheten var torftig, vi fick tjata oss till dokument då dom gång på gång glömdes bort att skrivas av mäklaren, visning bokades utan konferens med oss, lägenheten kom upp på hemsidan innan vi godkänt annonsen och vi fick inte svar när vi hörde av oss. Vi kände det som att vårt objekt inte var värt för mäklaren att lägga tid på, trots att den ändå var värd runt 4 milj. Jag hade inte rekommenderat Daniel till någon. Han var otrevlig i sin approach och hade en konstant översittarstil till oss säljare
    2020-10-02
    Trevlig och kompetent! Korrekt och snabb kommunikation.
    2020-07-03
    Sålt lägenhet i centrum. Vi sökte efter en seriös, trovärdig och erfaren mäklare. Vi fick precis det vi önskat oss. Vi önskade oss tydlighet och råd utifrån vår specifika situation vilket vi upplever att vi fått. Vår mäklare har varit både tillgänglig och förstående. Vi kunde inte varit mer nöjda.
  • Lars K
    sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    2020-04-18
    Har sålt en fyrarummare mitt under värsta Coronaoron. Henric är enkel att ha med att göra och har dessutom ett trevligt och avslappnat sätt. Henric är tillgänglig, kunnig och erfaren.
    2020-04-14
    Sålde vår lägenhet med Henric som mäklare och han skötte detta på allra bästa sätt! Med tydlig och rak kommunikation gjorde han allt för att processen skulle bli så bra som möjligt för oss - och även för köparna. Jag är nog en ganska kräsen beställare som förväntar mig hög servicegrad och jag har bara positiva ord att säga om Henric. Skulle gärna sälja bostad via honom igen!
    2020-04-13
    Vi kom ut med vår lägenhet precis i samband med Coronapandemin vilket ”försvårade processen”. Vår mäklare gjorde ett fantastiskt jobb med mycket extraarbete. Vi kom till ett avslut trots de svåra omständigheterna vilket vi är fantastiskt nöjda med!
  • Bert B
    köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    2020-03-24
    köpt bostadsrätt.
    ok bemötande
    förväntningarna var ok
    lite förvärring med telefon och namn-
    • Innerstaden
    2020-03-06
    Försäljning av lgh i Änggården / Göteborg
    Mäklare Daniel Landgren var från start och under hela processen noggrann, uppenbart kunnig (bred erfarenhet), lyhörd och engagerad. En person som jag varmt kan rekommendera
    • Kungshöjd
    2020-02-28
    Jag har precis sålt en lägenhet i Vasastaden och Henric skötte detta på ett föredömligt sätt. En otroligt lyhörd och driven mäklare som såg till att gick enligt den överenskomna planen.
    Mina högt inställda förväntningar infriades på alla punkter vilket aldrig inträffat vid tidigare försäljningar. Roligt med en mäklare med stort nätverk av köpare.
    Jag kan varmt rekommendera Henric som mäklare och jag är otroligt glad över mitt beslut att anlita honom.
    • Johanneberg
    2020-01-21
    Sålt lägenhet i johanneberg. Trevligt och tryggt bemötande, mycket lyhörd. Hade 5 mäklarebyråer på besök inför försäljning och är mycket nöjd med utfallet.
    • Guldheden
    2019-11-17
    Sålde en stor lgh centrala gbg, mäklaren väldigt trevlig och proffsig, men något oangagerad. Får ligga på för att få svar och för inte så snabb.
  • Payam F
    2019-10-12
    Dålig bemötande av mäklaren! Mäklaren, Daniel Landgren, tar emot mitt förhands bud utan att återkomma till mig. Jag sms:ar några gånger för att följa upp i några dagar och till slut när jag ringer honom då säger han att säljaren vill inte släppa lägenheten med mitt bud!!!
    Samma sak händer igen när jag går på förhandsvisning och budar mot en annan person. Han återkommer inte till mig efter mitt sista bud!
    Helt oacceptabelt och oprofessionellt! Aldrig kommer att använda honom som mäklare och anlita på honom.
    Hej Payam, Tråkigt att du skriver som du gör. Du fick all information från mig gällande säljarens ställningstagande till ditt förhandsbud. När det kom ett högre bud än ditt valde säljaren att ta detta, vilket du blev informerad om. Förstår att du är besviken över att du blivit överbjuden. Lycka till med ditt bostadsletande. Har du några frågor så är du välkommen att kontakta mig. Vänligen Daniel Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    • Haga
    2019-09-17
    Trevligt bemötande och perfekt återkoppling under hela processen. Realistisk och skapar ej förväntan som ej kan uppfyllas. Sålde bostad i Haga. Kan rekomendera Daniel varmt.
  • Max A
    2019-08-24
    Sålt en villa i Göteborg. Väldigt nöjd med Daniel och hans insats!
  • Irene A
    2019-05-29
    Sålt 5-rums bostadsrätt i city. Bytte från Bjurfors till Daniel.
    Proffsigt och sakligt bemötande. Ger hela tiden återkoppling och inger därmed stort förtroende. Skulle välja Daniel igen...:-)
    2019-03-12
    Vi har fått hjälp med försäljning av min mors lägenhet. Dessutom med alla kontakter och tjänster såsom styling, röjning och papper. Allt har gått enastående smidigt och lätt. Vänligt och proffesionellt bemötande genom hela processen.
    2019-02-15
    Kontaktade svensk fastighetsförm ang försäljning av min bostadsrätt
    Och träffade Daniel Landgren,fick ett förtroende och ett sakligt framförande
    Därför fann jag ingen orsak att kontakta någon annan.mötte en varm och trevlig
    Person
    Christina Karlsson
  • Jian T
    2019-01-25
    Har sålt en etta. Daniel var engagerad, tillgänglig och bra på att återkoppla. Hela processen kändes trygg.
    Kan varmt rekommendera Daniel till andra som vill ha en erfaren mäklare med gott bemötande.
    2018-08-30
    Jag har sålt lägenhet i centrala stan. Blev bemött väldigt bra av mäklaren och fick en realistisk bild av bostadsmarknaden. Kändes dock inte som att mäklaren kunde eller tog reda på enligt mig viktig info om lägenheten i förväg.
    2018-07-29
    Vi har sålt en bostadsrätt i centrala Göteborg. Trots annalkande sommar och lite stiltje på bostadsmarknaden lyckades Daniel bra med arbetet. Han var lugn, strategisk och höll os väl underrättade hela tiden. Tack Daniel! Maria
  • Siv S
    2018-03-29
    Mkt bra bemötande från första mötet. All info vi behövde. Och aldrig svår att få kontakt med.
    Helt enkelt mkt bra.
    2018-02-26
    Ett professionellt och effektivt bemötande. Snabb återkoppling vid frågor. Bra helhetsintryck.
    2018-02-21
    Bemötandet från Daniel var mycket proffsigt och kunnigt och på samma gång väldigt vänligt och personligt. Mina förväntningar uppnåddes mer än väl. Fick hela tiden snabb återkoppling på frågor etc. Kände "under resans gång" stort förtroende för Daniel och de goda råd han gav.
    2018-02-01
    Väldigt lyhörd och mån om att alla involverade i försäljningen skall bli nöjda. Rekommenderas varmt!
    Patrik, tusen tack! Jag önskar dig stort lycka till framöver, vi ses! Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    2018-01-31
    Mycket trevligt bemötande med snabb respons och medgörlig för att underlätta för mig som köpare! Inte 100% påläst vilket kan ursäktas av att frågorna kom 1 1/2 v innan visning för förhandsvisning.
    2018-01-31
    Professionell, kunnig och mycket trevlig. Dessutom serviceinriktad och strukturerad. Jag är mycket nöjd med Daniel Landgren.
    2018-01-30
    Daniel är en trevlig, lyhörd och mycket professionell mäklare som jag varmt kan rekommendera.
    2017-12-22
    Daniel är en exemplarisk mäklare som vet precis vad han gör. Enkel att prata med och god kontakt genom hela affären.
  • Margita B
    2017-12-15
    Daniel Landgren informerade väl både köpare och säljare. Han hade en förmåga att gasa och bromsa vid rätt tillfällen. Han var lugn och hade ett förtroendeingivande sätt. Den absolut bäste fastighetsmäklare jag har haft att göra med.