Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum

Kungsportsavenyn 21, 411 36 Göteborg — Visa karta

Vi tror att det krävs 3 saker för att göra en lyckad bostadsaffär i Göteborg City:

1. En engagerad fastighetsmäklare
2. Tillgång till marknadens främsta verktyg, tjänster och produkter
3. En situations- och objektanpassad mix av dessa tjänster och produkter

Vi på Svensk Fastighetsförmedling gör vårt yttersta för att du ska känna dig trygg i bostadsaffären och få ut det mesta av den. Att vi ingår i en rikstäckande mäklarkedja gör att vi har tillgång till marknadsföring i flera kanaler i hela landet och ett brett kundregister. Vi är dock också lokala fastighetsmäklare som kan bostadsmarknaden i Göteborgs innerstad.

Kom förbi vår kontor på Kungsportsavenyn 21, så kan vi prata om hur vi bäst kan hjälpa dig få ut det mesta av ditt bostadsbyte!

Kontakt:
Daniel Landgren 0733124501
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 54 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum

• 2020-04-18

Lars K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Har sålt en fyrarummare mitt under värsta Coronaoron. Henric är enkel att ha med att göra och har dessutom ett trevligt och avslappnat sätt. Henric är tillgänglig, kunnig och erfaren. Läs mer
  • 2020-04-14

Elisabeth W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Sålde vår lägenhet med Henric som mäklare och han skötte detta på allra bästa sätt! Med tydlig och rak kommunikation gjorde han allt för att processen skulle bli så bra som möjligt för oss - och även för köparna. Jag är nog en ganska kräsen beställare som förväntar mig hög servicegrad och jag har bara positiva ord att säga om Henric. Skulle gärna sälja bostad via honom igen! Läs mer
  • 2020-04-13

Martin D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Vi kom ut med vår lägenhet precis i samband med Coronapandemin vilket ”försvårade processen”. Vår mäklare gjorde ett fantastiskt jobb med mycket extraarbete. Vi kom till ett avslut trots de svåra omständigheterna vilket vi är fantastiskt nöjda med! Läs mer
  • Bert B

2020-03-24

Bert B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    köpt bostadsrätt.
    ok bemötande
    förväntningarna var ok
    lite förvärring med telefon och namn- Läs mer
  • 2020-03-06

Niklas S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Försäljning av lgh i Änggården / Göteborg
    Mäklare Daniel Landgren var från start och under hela processen noggrann, uppenbart kunnig (bred erfarenhet), lyhörd och engagerad. En person som jag varmt kan rekommendera Läs mer
  • 2020-02-28

Sbt Living A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Jag har precis sålt en lägenhet i Vasastaden och Henric skötte detta på ett föredömligt sätt. En otroligt lyhörd och driven mäklare som såg till att gick enligt den överenskomna planen.
    Mina högt inställda förväntningar infriades på alla punkter vilket aldrig inträffat vid tidigare försäljningar. Roligt med en mäklare med stort nätverk av köpare.
    Jag kan varmt rekommendera Henric som mäklare och jag är otroligt glad över mitt beslut att anlita honom. Läs mer
  • 2020-01-21

Jonathan M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Sålt lägenhet i johanneberg. Trevligt och tryggt bemötande, mycket lyhörd. Hade 5 mäklarebyråer på besök inför försäljning och är mycket nöjd med utfallet. Läs mer
  • 2019-11-17

Nils H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Sålde en stor lgh centrala gbg, mäklaren väldigt trevlig och proffsig, men något oangagerad. Får ligga på för att få svar och för inte så snabb. Läs mer
  • Payam F

2019-10-12

Payam F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Dålig bemötande av mäklaren! Mäklaren, Daniel Landgren, tar emot mitt förhands bud utan att återkomma till mig. Jag sms:ar några gånger för att följa upp i några dagar och till slut när jag ringer honom då säger han att säljaren vill inte släppa lägenheten med mitt bud!!!
    Samma sak händer igen när jag går på förhandsvisning och budar mot en annan person. Han återkommer inte till mig efter mitt sista bud!
    Helt oacceptabelt och oprofessionellt! Aldrig kommer att använda honom som mäklare och anlita på honom. Läs mer
    2019-10-24 Daniel L svarar Payam F
    Hej Payam,
    Tråkigt att du skriver som du gör. Du fick all information från mig gällande säljarens ställningstagande till ditt förhandsbud. När det kom ett högre bud än ditt valde säljaren att ta detta, vilket du blev informerad om. Förstår att du är besviken över att du blivit överbjuden. Lycka till med ditt bostadsletande. Har du några frågor så är du välkommen att kontakta mig. Vänligen Daniel
  • 2019-09-17

Anneli N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Trevligt bemötande och perfekt återkoppling under hela processen. Realistisk och skapar ej förväntan som ej kan uppfyllas. Sålde bostad i Haga. Kan rekomendera Daniel varmt. Läs mer
  • Max A

2019-08-24

Max A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Sålt en villa i Göteborg. Väldigt nöjd med Daniel och hans insats! Läs mer
  • Irene A

2019-05-29

Irene A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Sålt 5-rums bostadsrätt i city. Bytte från Bjurfors till Daniel.
    Proffsigt och sakligt bemötande. Ger hela tiden återkoppling och inger därmed stort förtroende. Skulle välja Daniel igen...:-) Läs mer
  • 2019-03-12

Britt R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Vi har fått hjälp med försäljning av min mors lägenhet. Dessutom med alla kontakter och tjänster såsom styling, röjning och papper. Allt har gått enastående smidigt och lätt. Vänligt och proffesionellt bemötande genom hela processen. Läs mer
  • 2019-02-15

Christina K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Kontaktade svensk fastighetsförm ang försäljning av min bostadsrätt
    Och träffade Daniel Landgren,fick ett förtroende och ett sakligt framförande
    Därför fann jag ingen orsak att kontakta någon annan.mötte en varm och trevlig
    Person
    Christina Karlsson Läs mer
  • Jian T

2019-01-25

Jian T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Har sålt en etta. Daniel var engagerad, tillgänglig och bra på att återkoppla. Hela processen kändes trygg.
    Kan varmt rekommendera Daniel till andra som vill ha en erfaren mäklare med gott bemötande. Läs mer
  • 2018-08-30

Louise P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Jag har sålt lägenhet i centrala stan. Blev bemött väldigt bra av mäklaren och fick en realistisk bild av bostadsmarknaden. Kändes dock inte som att mäklaren kunde eller tog reda på enligt mig viktig info om lägenheten i förväg. Läs mer
  • 2018-07-29

Rune F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Vi har sålt en bostadsrätt i centrala Göteborg. Trots annalkande sommar och lite stiltje på bostadsmarknaden lyckades Daniel bra med arbetet. Han var lugn, strategisk och höll os väl underrättade hela tiden. Tack Daniel! Maria Läs mer
  • Siv S

2018-03-29

Siv S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Mkt bra bemötande från första mötet. All info vi behövde. Och aldrig svår att få kontakt med.
    Helt enkelt mkt bra. Läs mer
  • 2018-02-26

Kjell Anders L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Ett professionellt och effektivt bemötande. Snabb återkoppling vid frågor. Bra helhetsintryck. Läs mer
  • 2018-02-21

Åsa D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Bemötandet från Daniel var mycket proffsigt och kunnigt och på samma gång väldigt vänligt och personligt. Mina förväntningar uppnåddes mer än väl. Fick hela tiden snabb återkoppling på frågor etc. Kände "under resans gång" stort förtroende för Daniel och de goda råd han gav. Läs mer
  • 2018-02-01

Patrik H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Väldigt lyhörd och mån om att alla involverade i försäljningen skall bli nöjda. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-02-12 Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum svarar Patrik H
    Patrik, tusen tack!
    Jag önskar dig stort lycka till framöver, vi ses!
  • 2018-01-31

Niklas K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Mycket trevligt bemötande med snabb respons och medgörlig för att underlätta för mig som köpare! Inte 100% påläst vilket kan ursäktas av att frågorna kom 1 1/2 v innan visning för förhandsvisning. Läs mer
  • 2018-01-31

Anna W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Professionell, kunnig och mycket trevlig. Dessutom serviceinriktad och strukturerad. Jag är mycket nöjd med Daniel Landgren. Läs mer
  • 2018-01-30

Jan E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Daniel är en trevlig, lyhörd och mycket professionell mäklare som jag varmt kan rekommendera. Läs mer
  • 2017-12-22

Fredrik N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Daniel är en exemplarisk mäklare som vet precis vad han gör. Enkel att prata med och god kontakt genom hela affären. Läs mer
  • Margita B

2017-12-15

Margita B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Daniel Landgren informerade väl både köpare och säljare. Han hade en förmåga att gasa och bromsa vid rätt tillfällen. Han var lugn och hade ett förtroendeingivande sätt. Den absolut bäste fastighetsmäklare jag har haft att göra med. Läs mer
  • 2017-12-08

Margareta P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Vänligt, förstående, kunnigt, förtoendefullt bemötande. Arbetade snabbt utan känsla av stress. När jag inte förstod tog han tid på sig för att förklara. Följde min önskan om ett ärligt och öppet köp så köparen vet vad den köper. Läs mer
    2020-01-30 Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum svarar Margareta P
    Tack Margareta för dina vänliga ord, efter många turer så gick det till slut att sy ihop säcken.
    God jul och gott nytt år så ses vi i slutet av januari igen.
    mvh
  • 2017-10-30

Hans A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Kunnig, trovärdig och förtroendeingivande Läs mer
  • 2017-08-15

Birgit F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Utmärkt bemötande och engagemang . Mäklaren levde verkligen upp till mitt förväntande som kund och mer än det. Jag är helnöjd. Läs mer
  • 2017-07-05

Victor O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Mkt professionell och noggrann. Nöjd med hela processen. Läs mer
  • Emma F

2017-06-07

Emma F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Hur bra som helst genom hela processen med att sälja min lägenhet. Gjorde allt väldigt enkelt för mig. Lätt att få tag på och supertrevlig! Läs mer
    2017-06-07 Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum svarar Emma F
    Tusen tack Emma för dom värmande orden, det var en ära att få förmedla din lägenhet!
  • 2017-05-18

Barbro J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Tydlig, vänlig, korrekt och tillmötesgående. Läs mer
    2020-01-30 Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum svarar Barbro J
    Hej Barbro,
    Tackar ödmjukast för dom fina orden.
  • 2017-05-17

Thomas J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Bra bemötande, snabbt och enkelt Läs mer
    2017-05-17 Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum svarar Thomas J
    Tack för din feedback Thomas, lycka till framöver med ert nya boende!
  • 2017-05-15

Gunnar H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Professionell och noggrann. Trevlig att ha att göra med. Läs mer
  • 2017-04-24

Lisa W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Stabil mäklare som inger förtroende. Visar ett stort intresse och engagemang för både säljare och köpare. Läs mer
  • Vilhelm N

2017-04-06

Vilhelm N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Otroligt nöjd, hade Magnus Forsberg som mäklare. Verkligen kunnig och pedagogisk genom hela processen. Hade ej tidigare sålt lägenhet så fick massor med extra information och hjälp med allt jag behövde! Läs mer
  • Frida P

2017-02-19

Frida P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Man kan inte vara mer nöjd än vad vi är med Jonas som mäklare. Han skötte försäljningsprocessen - före, under, efter - på absolut bästa möjliga sätt. Vi kände oss helt lugna och trygga genom processen och med fullt förtroende för Jonas. Vi rekommenderar Jonas och Svensk Fastighetsförmedling Göteborg City varmt. Läs mer
    2017-02-24 Jonas K svarar Frida P
    Tack Frida, så kul att höra att ni är nöjda! Allt gott till er!
  • 2017-01-25

Jeanette C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    En superbra mäklare och alltid glad och positiv Läs mer
  • 2017-01-25

Kerstin L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Magnus Forsberg på Svensk Fastighetsförmedling, Centrum, i Göteborg fick uppgiften att sälja vår bostadsrätt på Haga Östergata. Han gjorde ser på. Ett förtjänstfullt sätt. Trevlig, seriös, trovärdig, kunnig, effektiv och noggrann. Finns ingenting att anmärka på. Vi rekommenderar honom varmt! Läs mer
    Vilhelm N gillar detta

Christer L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Kan inte vara bättre. Engagerad, vänlig och ger ingen känsla av ha tids press. Läs mer

Annika G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Josefin Fransson var både påläst och mycket servicemedveten.
    Hon och den stylisten hon rekommenderade gjorde ett toppenjobb med försäljningen av lägenheten. Läs mer

Susanna S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Marie hjälpte oss under hela processen, som tog ett år totalt. Allt från diskussioner kring vårt kommande husköp till tips på slutstädning. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Maria L

2017-01-18

Maria L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Har haft mycket med mäklare att göra genom åren,då jag bytt bostad ofta,då det gäller dig Josefin Fransson tillhör du absolut det bästa man kan tänka sig gällande mäkleriet,finns inget att anmärka du får högsta betyg,tack för ett bra jobb vänligen Reimer Strandberg Läs mer
  • 2017-01-18

Sofie N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Magnus Forsberg från Svensk fastighetsförmedling ar inget annat än en toppenmäklare! Läs mer
  • 2016-12-06

Cecilia P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Väldigt bra bemötande från första stund. Snabb respons på mail och frågor. La ner god tid på både oss som kunder och vårt objekt som vi sålde. Läs mer
  • 2016-11-28

Peter S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Bra bemötande som låg enligt förväntan. Önskar dock bättre stöd i efterarbetet när vinstskatt och deklaration skall genomföras. Läs mer
  • 2016-09-09

Gunhild V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Marie Herke var vänlig och positiv genom hela processen. Hon gjorde ett professionellt intryck Läs mer
  • 2016-09-09

Mycket bra mäklare! Man känner sig väl omhändertagen. Läs mer
  • Christoffer L

2016-09-06

Christoffer L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    Lina överträffade våra redan högt ställda förväntningar genom sin professionalism, sakkunnighet, mjuka framtoning, lyhördhet, fingertoppskänsla och handlingskraft (vid ett par sena kundönskemål), vilket sammantaget med sannolikhet bidragit till hennes fina säljstatistik i området! Läs mer

Kungsportsavenyn 21, 411 36 Göteborg