Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum

Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum

Vi tror att det krävs 3 saker för att göra en lyckad bostadsaffär i Göteborg City:

1. En engagerad fastighetsmäklare
2. Tillgång till marknadens främsta verktyg, tjänster och produkter
3. En situations- och objektanpassad mix av dessa tjänster och produkter

Vi på Svensk Fastighetsförmedling gör vårt yttersta för att du ska känna dig trygg i bostadsaffären och få ut det mesta av den. Att vi ingår i en rikstäckande mäklarkedja gör att vi har tillgång till marknadsföring i flera kanaler i hela landet och ett brett kundregister. Vi är dock också lokala fastighetsmäklare som kan bostadsmarknaden i Göteborgs innerstad.

Kom förbi vår kontor på Övre Husargatan 21, så kan vi prata om hur vi bäst kan hjälpa dig få ut det mesta av ditt bostadsbyte!

Kontakt:
Daniel Landgren 0733124501

Läs vad 104 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum 2

2022-06-21 Verifierad kund
    Bemöt på ett trevligt sätt. Fått bra information under hela affären.
    • Annedal/Vasastaden
    2022-06-09 Verifierad kund
    Proffsigt och supertrevligt bemötande, jättebra stöd inför, under och efter försäljning!
    2022-05-25 Verifierad kund
    Lättsamt, smidigt och informativt!
    2022-05-17 Verifierad kund
    . På ett strålande sätt, mycket proffsigt .

. Jag hade inga förväntningar , Daniel var trevlig och kunnig

. Jag har bara positiva omdömen och förmedlar er gärna till
    vänner.

(Det gamla betygsskalan på min tid måste bli ett Stort A)
    2022-05-15 Verifierad kund
    Mycket proffesionell och engagerad mäklare. Väldigt nöjd med mitt val.
    2022-05-08 Verifierad kund
    Daniel var väldigt kunnig, trevlig och professionell. Vi är mycket nöjda med honom som mäklare vid våra två största affärer i livet (vi har både köpt av och sålt via Daniel). Vi kan varmt rekommendera denna mäklarfirman. Mvh, Jonathan
    2022-05-06 Verifierad kund
    Mycket proffsigt bemötande och handläggning. Mäklaren överträffade mina förväntningar på alla sätt. Vi fick den hjälp vi efterfrågade med råge. Kan inte bli bättre.
    2022-04-11 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande av Henric. Smidig process där köpet var klart inom några dagar. Mycket uppskattat!
    //Elias
    2022-03-17 Verifierad kund
    Henric är en mycket duktig och trevlig mäklare. Försäljningen gick rekordsnabbt och han lyckades sälja den till ett mycket bra pris.
    2022-03-16 Verifierad kund
    Jag fick ett glatt och riktigt bra bemötande från Henric från första mötet. Det kändes skönt att få all den hjälp jag behövde från någon som brinner för sitt jobb och vill göra alla parter glada över affären.
    2022-03-16 Verifierad kund
    Bra bemötande, kunnig och intresserad.
    2022-03-03 Verifierad kund
    Jättenöjd med allting! Smidigt och bra
    2022-03-01 Verifierad kund
    Bra på alla sätt! Aktiv med visningar och att få igång försäljningen
    2022-01-17 Verifierad kund
    Henric gjorde ett alldeles strålande arbete. Mina förväntningar blev överträffade med stor marginal. Rekommenderar helhjärtat.
    2021-12-22 Verifierad kund
    Proffsigt, kunnigt och ödmjukt.
    2021-12-19 Verifierad kund
    Professionell mäklare, trevligt bemötande.
    Lätt att få kontakt med.
  • Mats C
    sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    2021-12-11 Verifierad kund
    Väldigt proffsigt hela vägen. Utmärkt dialog och snabba beslut. Fick rekommendationer att lägga uppdraget på Henric Gillner och mina höga förväntningar blev överträffade med råge. Kommer att rekommendera honom om jag får förfrågningar om lägenhetsförsäljningar.
    2021-11-28 Verifierad kund
    Trevligt och professionellt bemötande och agerande. Lösningsfokuserad.
    2021-11-12 Verifierad kund
    Henric har skött försäljningen av vår bostadsrätt på ett professionellt, engagerat och effektivt sätt. Han har gett oss goda och adekvata råd samt hållit oss uppdaterade genom hela processen. Vi kan varmt rekommendera Henric!
    2021-11-11 Verifierad kund
    Jag blev bemött på ett alldeles utmärkt sätt av mäklaren. Han levde upp till alla förväntningar.
  • Jhunrey P
    sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    2021-11-09 Verifierad kund
    Vi sålde vår lägenhet via Daniel Landgren/Svensk Fast. och hade höga förväntningar av försäljningen. Daniel med sitt lugn och proffsiga approach levde upp till våra förväntningar och lite där till.
    2021-11-07 Verifierad kund
    Snabb och enkel försäljning genom ett förtroendefullt bemötande. Lätt att nå vid frågor och rekommenderas varmt.
    2021-09-21 Verifierad kund
    Bra och kompetent, svarar alltid på telefon
    Serviceminded
    2021-08-30 Verifierad kund
    Kanon jobb förstod vår situation och agerade efter dem
    2021-08-28 Verifierad kund
    Jag blev väldigt bra bemött av Henric som köpare när han var mäklare. Henric är alltid tillgänglig och har svar på alla frågor.

Henric är väldigt kompetent och var ett stort support under hela processen.

Kan starkt rekommendera Henric!
    2021-07-29 Verifierad kund
    Trevligt och välkomnande bemötande. Stöttande i frågor och gav rimliga resonemang. Innan träffen med mäklaren fanns en del frågor men dessa fick vi betryggande svar på. Mycket nöjd med bemötande och upplevelse.
    2021-07-24 Verifierad kund
    Mycket vänlig och snabb personal.
    2021-07-24 Verifierad kund
    Mycket professionellt med ett stort och personligt engagemang!.
    Mäklaren, Henric Gillner med kollegor, hade stor kännedom om marknaden och fastigheten och skötte hela försäljningen i tät dialog med mig. Mycket bra hanterat hela vägen och effektivt och tydligt i avslutet.
    2021-05-22 Verifierad kund
    Vi anlitade Svensk Fastighetsförmedling för att sälja vår lägenhet.
    Henric skötte uppdraget på ett utmärkt sätt; lyssnade på på önskemål och genomförde processen på ett smidigt och effektivt sätt.
    2021-05-10 Verifierad kund
    Sålde min lägenhet via Svensk Fastighetsförmedling och är mycket nöjd med deras hantering av försäljningen. Mäklaren var väldigt kunnig och alltid tillgänglig och snabb i vändningarna. Mycket lösningsorienterad och hjälpsam under hela processen. Rekommenderas varmt!
    2021-05-06 Verifierad kund
    Superproffsiga ett plus för mäklare som inte är så stereotypiskt mäklare! Lättsamma, smidiga inte för säljiga.
    2021-03-25 Verifierad kund
    Sålt en bostadsrätt för min mammas räkning i ett +55 boende.
    Daniel mäklare, proffsig och personlig, upplevs ärlig.
    2021-03-10 Verifierad kund
    Henric gjorde försäljningen av min 2a till det enklaste någonsin. Service utöver mina förväntningar på alla punkter när det gällde både hans eget arbete samt att kordinera alla omkring-tjänster på ett smidigt sätt. Han gjorde det lilla extra som resulterade i bud över förväntan även före budgivning och en extremt smidig säljprocess - även fast jag befann mig i en helt annan stad så skötte han allting på plats och på ett imponerande snabbt sätt.
    2021-03-03 Verifierad kund
    Mäklaren gav informativ och kommunikativ service när jag köpte lägenhet i centrala Göteborg. Mäklaren var tillgänglig och svarade snabbt på alla mina frågor.
    2021-02-23 Verifierad kund
    Jag har köpt en 2a i Johanneberg på 54 kvm. Jag blev otroligt bra bemött av mäklaren och han levde upp till de förväntningar jag tidigare hade av mäklare då han var proffsig och ville få köpet så smidigt som möjligt för både oss som köpare samt säljaren av lägenheten. Han var även snabb och tydlig i kommunikationen vilket jag anser är viktigt i ett sådant stort beslut som att köpa den första lägenheten. Jag är sammanfattningsvis supernöjd med min upplevelse.
    2021-02-22 Verifierad kund
    Sålt lägenhet. Allt gick supersmidigt, snabbt och glatt! Aldrig några konstigheter
    2021-02-09 Verifierad kund
    Jag blev bemött på ett korrekt och trevligt sätt. Det kändes att han kunde sin sak
    2021-02-09 Verifierad kund
    Har köpt en bostadsrätt.
    Mäklaren var hjälpsam,lugn och trovärdig.
    Upplevde att mäklaren har god kunskap samt ordning o reda.
    2021-01-26 Verifierad kund
    Henric Gillner som mäklare gjorde försäljningen av min etta i Linnéstaden, Göteborg till en smidig och bra affär! Henric ger ett professionellt bemötande, är kunnig och flexibel i sin attityd vilket underlättar både för köpare och säljare!
    2020-12-12 Verifierad kund
    sålt lgh, bra resultat men bättre kommunikation önskvärt
    2020-12-12 Verifierad kund
    Trevlig bemötande och tillgänglighet
    2020-12-09 Verifierad kund
    Henric Gillner är oerhört trevlig och lätt att sammarbeta med.
    Han hjälper till konstant och ger aldrig upp. Hernic har sålt en lägenhet i centrala Göteborg åt oss.
    Tack Henric för all din hjälp och verkligen outröttliga entusiasm

Charlotte U
    2020-10-11 Verifierad kund
    Fantastisk service och proffsigt bemötande.
  • köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
    2020-10-06 Verifierad kund
    Available, reactive and professional during the transaction. Simplifyed a lot our part of it ... sign.
    Thanks.
    • Lorensberg
    2020-10-04 Verifierad kund
    Sålt bostadsrätt, en större trea i Lorensberg.
    Blev bra bemött, jag kontaktade mäklaren en del för att försäkra mig att vi låg i fas före Hemnet. När försäljningen startade var Henric fantastisk bra och återkopplade under hela processen och gjorde en mycket bra förhandling. Vi är supernöjda!
    2020-10-04 Verifierad kund
    Försäljning av vår trea i Linnéstaden. Mycket trevligt bemötande. Hjälpsam i alla faser av försäljningen med allt från kunnande till praktikaliteter och också förmedling av kontakter till banker, hantverkare och dylikt. Bra pris.
    Vi är helt enkelt nöjda på alla punkter!
    2020-10-04 Verifierad kund
    Mäklaren Daniel var bra / trevlig / rolig / kunnig och snygg : )
    och han har ett trevligt bemötande...

Mvh / Hannele
    2020-10-04 Verifierad kund
    Vi sålde vår lägenhet med Svensk Fast Gbg Centrum då vi har haft goda erfarenheter av franchisekedjan. Men den här gången var det under all kritik. Att mäklare tar ut ett egentligen helt bisarrt arvode är allmänt känt, men då bostadsmarknaden ser ut som den gör så är det idag ett måste. Men i retur förväntar man sig då mycket bra service och hjälp med det mesta. Vi blev tilldelade franchisetagaren/kontorschefen för Gbg Centrum och hade därmed rätt höga förhoppningar; men vi blev djupt besvikna. Vi bemöttes med vad jag bara kan beskriva som bakhanden av ett arbete. Beskrivningen av lägenheten var torftig, vi fick tjata oss till dokument då dom gång på gång glömdes bort att skrivas av mäklaren, visning bokades utan konferens med oss, lägenheten kom upp på hemsidan innan vi godkänt annonsen och vi fick inte svar när vi hörde av oss. Vi kände det som att vårt objekt inte var värt för mäklaren att lägga tid på, trots att den ändå var värd runt 4 milj. Jag hade inte rekommenderat Daniel till någon. Han var otrevlig i sin approach och hade en konstant översittarstil till oss säljare
    2020-10-02 Verifierad kund
    Trevlig och kompetent! Korrekt och snabb kommunikation.
    2020-07-03 Verifierad kund
    Sålt lägenhet i centrum. Vi sökte efter en seriös, trovärdig och erfaren mäklare. Vi fick precis det vi önskat oss. Vi önskade oss tydlighet och råd utifrån vår specifika situation vilket vi upplever att vi fått. Vår mäklare har varit både tillgänglig och förstående. Vi kunde inte varit mer nöjda.