Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Göteborg City
Rekommenderat företag 2016 - Svensk Fastighetsförmedling Göteborg City

Svensk Fastighetsförmedling Göteborg City

Berzeliigatan 14, 412 53 Göteborg — Visa karta

Läs vad 18 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg City

• Frida P
    Frida P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg City
    Man kan inte vara mer nöjd än vad vi är med Jonas som mäklare. Han skötte försäljningsprocessen - före, under, efter - på absolut bästa möjliga sätt. Vi kände oss helt lugna och trygga genom processen och med fullt förtroende för Jonas. Vi rekommenderar Jonas och Svensk Fastighetsförmedling Göteborg City varmt.
    2017-02-24 Jonas K svarar Frida P
    Tack Frida, så kul att höra att ni är nöjda! Allt gott till er!
  • Jeanette C
    Jeanette C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg City
    En superbra mäklare och alltid glad och positiv
  • Kerstin L
    Kerstin L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg City
    Magnus Forsberg på Svensk Fastighetsförmedling, Centrum, i Göteborg fick uppgiften att sälja vår bostadsrätt på Haga Östergata. Han gjorde ser på. Ett förtjänstfullt sätt. Trevlig, seriös, trovärdig, kunnig, effektiv och noggrann. Finns ingenting att anmärka på. Vi rekommenderar honom varmt!
  • Christer L
    Christer L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg City
    Kan inte vara bättre. Engagerad, vänlig och ger ingen känsla av ha tids press.
  • Annika G
    Annika G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg City
    Josefin Fransson var både påläst och mycket servicemedveten.
    Hon och den stylisten hon rekommenderade gjorde ett toppenjobb med försäljningen av lägenheten.
  • Susanna S
    Susanna S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg City
    Marie hjälpte oss under hela processen, som tog ett år totalt. Allt från diskussioner kring vårt kommande husköp till tips på slutstädning. Vi är mycket nöjda!
  • Maria L
    Maria L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg City
    Har haft mycket med mäklare att göra genom åren,då jag bytt bostad ofta,då det gäller dig Josefin Fransson tillhör du absolut det bästa man kan tänka sig gällande mäkleriet,finns inget att anmärka du får högsta betyg,tack för ett bra jobb vänligen Reimer Strandberg
  • Sofie N
    Sofie N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg City
    Magnus Forsberg från Svensk fastighetsförmedling ar inget annat än en toppenmäklare!
  • Cecilia P
    Cecilia P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg City
    Väldigt bra bemötande från första stund. Snabb respons på mail och frågor. La ner god tid på både oss som kunder och vårt objekt som vi sålde.
  • Peter S
    Peter S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg City
    Bra bemötande som låg enligt förväntan. Önskar dock bättre stöd i efterarbetet när vinstskatt och deklaration skall genomföras.
  • Gunhild V
    Gunhild V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg City
    Marie Herke var vänlig och positiv genom hela processen. Hon gjorde ett professionellt intryck
  • Karl T
    Karl T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg City
    Mycket bra
  • Sulli A
    Sulli A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg City
    Mycket bra mäklare! Man känner sig väl omhändertagen.
  • Christoffer L
    Christoffer L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg City
    Lina överträffade våra redan högt ställda förväntningar genom sin professionalism, sakkunnighet, mjuka framtoning, lyhördhet, fingertoppskänsla och handlingskraft (vid ett par sena kundönskemål), vilket sammantaget med sannolikhet bidragit till hennes fina säljstatistik i området!
  • Johan P
    Johan P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg City
    Proffesionellt och trevligt bemötande med gott resultat
  • Ulf J
    Ulf J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg City
    Ett mycket bra bemötande och stort engagemang "trots att det bara´" var ett skriva kontrakts uppdrag
  • Homa C
    Homa C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg City
    personlig och engegerad, rekommenderas varmt!
  • SBT Living A
    SBT Living A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg City
    Jag kan varmt rekommendera Daniel som mäklare. Vi har anlitat andra mäklare innan men Daniel är helt klart outstanding. // Robert

Berzeliigatan 14, 412 53 Göteborg