Alla kategorier Bilvård Värmland Karlstad OEM - Eftermontering

OEM - Eftermontering

Skårevägen 63, 653 43 Karlstad — Visa karta

ERDOGAN (Eddie) KATALLOZI som äger firman/garaget säljer original delar till Volkswagen, Audi, Skoda mm.Han köper in navigations delar som RNS510 från krockade bilar och säljer dessa som begagnade i hans garage.Själva iden är ju bra då priserna är betydligt billigare än hos bilåterförsäljaren.

Läs vad 20 kunder tycker om OEM - Eftermontering

• Nicklas J
    Nicklas J skrev om OEM - Eftermontering
    Billigt, proffsigt och lång garantitid ! Samma delar fast monterade av en firma i Stockholm skulle kosta mig 4800:- men OEM eftermontering monterade in delarna för under halva priset, med garanti och en genomgång av nya funktionerna i bilen! Tack för en väldigt trevlig (och billig) affär!
  • Carl G
    Carl G skrev om OEM - Eftermontering
    Eddie är kungen. Sjukt bra service och stenkoll på VW. Rekommenderas varmt!
  • Aleks L
    Aleks L skrev om OEM - Eftermontering
    Kungligt med webbshoppen! Hittade http://eftermontera.se/ via nätet beställde ett kit som inte direkt passade min modell men killarna skötte detta galant ! Sån service gillas, och nu fungerar allt och grymt billigt dessutom jämfört med alla andra!
  • Erik
    Erik skrev om OEM - Eftermontering
    Hittade OEM på nätet, ville koda om lyset för tyskland på min golf 7, efter ha försökt på 3 vw verkstäder så fixade OEM det utan problem.Tack för snabb service och bra pris.
  • danne d
    danne d skrev om OEM - Eftermontering
    Levererar precis det man vill ha, original delar inmonterade och kodade billigt. ! Rekommenderar blåtanden.
  • Lillan J
    Lillan J skrev om OEM - Eftermontering
    Perfekt på alla sätt och vis " Hit vänder jag mig igen " Bra bemötande och skicklig mekaniker. Men framförallt Bra pris!
  • A S
    A S skrev om OEM - Eftermontering
    Hej alla!
    Jag skulle berätta lite om mina upplevelser hos OEM-eftermontering som dirvs av VAG-koncept entusiasten Eddie.

Kör en VW Passat CC. jag saknade bluetooth i bilen då jag ofta kör bilen på jobb uppdrag runt om i Sverige och det är så praktiskt att ha telefonen kopplad till bilen. jag letade fram en möjlighet och hittade OEM-eftermontering och då var bara att ringa och få mer info och sedan boka tid. Då kör från Skåne upp till Karlstad (ca 45 mil) och då lämnar jag bilen hos Eddie och efter en 1,5 tim så är bilen klar. Blev väldigt väl bemött och redan vid första besök diskuterade jag och Eddie framtids planer för fler eftermonteringar. Innan nästa besök lade jag ett mejl till Eddie några dagar innan för att bekräfta vårt tid, tråkigt nog så hade Eddie fått ett hinder under sin semesterresa vilket gjorde att hans hemresa skille försenas. Vi bokade en ny tid samt som Eddie lovade att kompensera mig väl när han kommer hem, och det gjorde han mer än vad jag förväntat mig (Skulle en auktoriserade VW-verkstad göra det ?? ). Vid tredje besök eftermonterade Eddie en PLA-system som är väldigt praktiskt. Och då hade Eddie jobbat med bilen under en hel fredag och en halv lördag. Känns tryggt och bekvämt att få ha sin bil hos dig Eddie, för Du lägger all energi och din kompetens för att få kunden kör därifrån helt nöjd. Mycket bra jobbat under 2013 och jag planerar för mer eftermontering hos Eddie på OEM-eftermontering under 2014.
  • Patrik H
    Patrik H skrev om OEM - Eftermontering
    Jag köpte en RNS-E navigation plus på Blocket, dessvärre så fungera den inte i min bil då den var "anpassad" för en A3 och jag hade en A4. Besökte Audi tre gånger men de lyckades inte lösa mitt problem, det är helt omöjligt sa de. Jag hitta då OEM på nätet, ringde upp dem och killen bad mig skicka in den till honom då jag bor i Stockholm. Ca 1v senare var problemet löst, jag fick tillbaka den och min RNS-e fungerar klockrent. OEM kan sitt jobb. Definitivt värt pengarna.
  • Mikael R
    Mikael R skrev om OEM - Eftermontering
    Jag köpte en VW Golf -10 i somras och den hade inte bluetooth, eftersom jag bor i Norge och de har lag på att man inte får använda mobilen underfärd. Så började jag kolla om det gick att eftermontera bluetooth och då hittade jag OEM Eftermontering, precis det jag letade efter. Jag bokade en tid på en lördag (!), inte många verkstäder som har öppet på lördagar. Det enda negativa jag har att säga är att ingen var där på avtalad tid denna lördagen. Efter några telefonsamtal email så fick jag tag på Eddie som sa att han skulle vara där om 15 min. Så en halvtimme försenat är min golf i garaget och jag sitter i lånebilen. Uppenbarligen så att Eddie och hans kollega kör varannan lördag, men av någon anledning så dök hans kollega inte upp just denna dagen, varför har jag ingen aning om. När jag kommer tillbaka 1,5-2 timmar senare är bilen sånär som klar men Eddie står och kliar sig i huvudet. Han får inte min RNS-310 att lira med BT-modulen så tillslut har han stoppat i en annan RNS-310 enhet och då funkar allt som det ska. Eddie säger att jag får den här nya RNS-310:an utan att det kostar mig något eftersom han inte vill ta mer betalt än vad vi hade avtalat tidigare även om det inte fungerade med min enhet. Samtidigt vill han också ta reda på varför inte min enhet fungerar med BT-modulen så att han vet till nästa kund som kommer in med samma problem.

På det hela taget Eddie är mycket trevlig och allt löste sig för mig som kund tillslut. Nu har jag kört med BT-modulen installerad i nästan en månad och jag är väldigt nöjd, telefonsamtal och streama musik allt funkar!
  • Rickard L
    Rickard L skrev om OEM - Eftermontering
    Hittade OEM Eftermontering via en annons på blocket och efter mail kontakt fick jag en tid snabbt trots semestertider. Hade fått besked av VW och en oberoende bil ljuds firma att det inte gick att uppgradera min Passat-10 med RCD 510 stereo i efterhand med mindre än att man bytte hela stereon. OEM garanterade dock att detta skulle fungera med det orginal kit som de monterade. Så jag bestämde mig för att åka ca 50 mil från Skåne till Karlstad och jag blev inte besviken. Kom upp vid lunch tid och efter en genomgång av vad som skulle göras och felkoder så fick jag låna bil under tiden de gjorde jobbet så jag kunde åka in till Karlstad och käka lunch! Väl tillbaka fungerade allt perfekt och jag åkte därifrån mycket nöjd. Kommer garanterat att handla från OEM igen och kan VARMT rekommendera dem vidare. Ni kommer inte bli besvikna.
  • christofer e
    christofer e skrev om OEM - Eftermontering
    Trots ett fullt schema lyckas Eddie klämma in mig för att hjälpa mig med mitt AUX-uttag till min Audi A3 -07. Grymt bra service och man känner sig som en VIP-kund så fort man kommer in hos OEM-eftermontering! Jag har inget som helst att anmärka på! Rekommendera er att lämna in er bil här och få bästa service och produkt!!!!!! Hade jag inte bott i Karlskrona hade jag lämnat in min bil hos Eddie för en riktig fullständig makeover!
  • Eddie K
    Eddie K skrev om OEM - Eftermontering
    Till Dean A.

Jag avböjde dig som kund eftersom du plockat in ett 20-tal offerter på alla möjliga eftermonteringar till din CC, inget av dem ledde till något jobb. Därför bad vi dig komma in eller sluta ringa efter många samtal och mail dagligen. Vi har endast nekat fåtal kunder genom tiderna (varför gör man detta som vinstdrivande företag?) så vi vet precis vilken bil detta handlar om. Ironiskt att vi har en CC som företagsbil och har väldigt bra koll på just denna modell och din information om färddatorn är påhittat precis som mycket annat i ditt omdöme. Du hotade oss med att fläcka ner vårt goda rykte genom att skriva negativt omdöme om oss och detta är nu gjort, vi sätter punkt här.

Mvh, Eddie
  • Dean A
    Dean A skrev om OEM - Eftermontering
    Jag skulle montera premium färddator på min passat cc och eddie sa att det kommer kosta 2000kr men jag kommer förlora ljus och komfort menyerna. eftersom jag bor i Stockholm kan jag inte bara åka 300km för att koppla bilen på datorn utan måste bestämma mig för vad jag vill att eddie ska montera och hur mycket det kommer att kosta(ca) men en dag så säger han att han vill ALDRIG jobba med min bil och det Ãr jag så Jävla tacksam för nu har jag fått premiumskärmen monterad för 4000kr men nu vet jag åtminstone att den är original inte som Eddie påstår. så Eddie får en 10 får att han sa nej men en 1:ta för service
  • Micke H
    Micke H skrev om OEM - Eftermontering
    Åkte till OEM idag från Skövde i min VW Golf R -10 För att uppdatera radion till en RNS510 och fixa bluetooth, allting gick sjukt smidigt. Har letat överallt efter denna tjänst och var skeptisk till en början då VAG verkstaden sa att det inte gick......! Men nu sitter radion i bilen och funkar kanon och bluetoothen med ! Är jätte nöjd med detta företag och skulle rekommendera det till vem som helst som behövde deras tjänster
    P.S Allt har garantier och är originaldelar.

/Mikael
    Nöjd Kund
  • Stefan F
    Stefan F skrev om OEM - Eftermontering
    Grymt duktiga och kunniga, alltid trevliga att ha att göra med.
    Hade bl.a problem med POI's på min RNS510, det löste Eddie via mail/tfn. Stort tack!
    Rekommenderas Varmt!
  • Anthony s
    Anthony s skrev om OEM - Eftermontering
    All Creed till Eddie! Jag hittade detta fantastiska yrkes proffset via Google och alla rekomendationer om att han gör ett gallant jobb, så varför inte slå till? Ringde honom samma dag, dagen efter klämde han in mig under ett pressat schema och grejade allt på bilen. Som sagt, Eddie leverarar précis det du vill ha, eftermontering i din bil till att programera alla felkoder osv, HAN VET VAD HAN GÖR, det märktes snabbt på hans erfarenhet. Hade inne min GOLF VI mk6 GTI, för montering och kodning av navigation, dessutum släckte han cambus varningen till mina R led lights! 5 Stjärnor! Dessutom till ett fantastiskt pris samt personlig kontakt. Hans erfarenhet gör VW/Audi auktoriserade verkstäder osäkra i framtiden helt enkelt, VW/Audi hade sagt, "Nja vi får kolla på det" sen Pang 30 lax för ex. en backkamera. Tänker återkomma så fort jag har något att programera/eftermontera eller återställa.
  • Joel
    Joel skrev om OEM - Eftermontering
    Nu ska jag berätta om min upplevelse av att gjort affärer med Eddie Katallozi. Körde till Karlstad den 25/1 och lämnade över bilen efter att ha träffat Eddie på Skårevägen. Efter ca. 4-5 timmar fick jag bilen tillbaka med back kameran + färgfärddator. Betalade för mig åkte hemåt i min rätt så nyköpta bil av årsmodell 2011, stannade till i Örebro och av ren händelse tryckte jag på parkerings-knappen och märker att inget händer (har ett självpakerande system i bilen), provar detta flera gånger och fortfarande inget liv i systemet. Får panik och ringer upp Eddie och frågar honom vad han gjort, han ställer upp att titta på bilen igen. Väl tillbaka vid garaget står Eddie och väntar (21:40) jag kräver bensinpengar tillbaka och skäller över att problemet uppstått (har hunnit bli ordentligt förbannad över den 1.5h resan - enkel tur). Till min förvåning får 300:- i näven innan han ens börjat titta på min bil igen, fick pengar UTAN diskussion. Jag gör på samma sätt som i örebro och fortfarande inget liv i parkeringssystemet, vi hoppar in i bilen och eddie kör bort till en p-plats med andra bilar runtomkring. Då fungerar det jävla systemet - tydligen känner bilen av att ingen parkeringsplats finns ledigt och reagerar inte ens. Fyfan åkte från karlstad vid tio snåret och stort tack till denna underbara service människa som tar sig tiden så sent och att göra kunder nöjda. Inga undanflykter eller hån på något sätt, allt är kvalitet med servicen hos Eddie och OEM eftermontering han har stor kompetens inom området bilar och kund bemötande. Jag skäms något enormt över hela situationen att ha ringt ut honom för att låsa upp garaget och titta på bilen men inga sura miner utan tvärtom det skrattas gott och jag är HELNÖJD !!
  • Sebbe K
    Sebbe K skrev om OEM - Eftermontering
    Har eftermonterat farthållare och motorvärmare i min VW Golf -209. Fick jobbet gjort professionellt och ordentligt. Ingen stor firma eller verkstad men det går väl hand i hand med ett väldigt pressat pris, då jag hellre väljer ett överkomligt pris så är det ingenting jag klagar på. Trevlig service och kaffe var pricken över i:et. Skönt att prata med någon som har koll på VW-elektronik när inte ens auktoriserade har det idag.
  • Adam B
    Adam B skrev om OEM - Eftermontering
    Andra gången jag kör upp till Karlstad från Malmö för att eftermontera i mina två VW jag ägt. Första gången var den navigation som aldrig någonsin krånglat eller gjort mig besviken. Haft bilen på verkstad och absolut inga felmeddelanden och dessutom berömde mekanikern på Dinbil jobbet, han kunde inte med datorn kunde se om bilen fått navin eftermonterad eller ej. Andra vevan (idag) var i min helt nya Passat B7 -2011 fick navi, bluetooth och kamera-system installerat. Eddie är kunnig inom sitt område och dessutom ger han personlig service som man sällan hittar bland mekanikers idag. Tack igen :)
  • Oscar O
    Oscar O skrev om OEM - Eftermontering
    Bra pris och trevlig service. Hade ett bekymmer med radion jag köpt som gjorde att SD-kortet försvann in i enheten. Trots att det hade gått mer än 6månader fick jag radion utbytt och allt på mindre än 1vecka från det att jag ringde Eddie Katallozi
    Sån service gillas, snart blir det en ny Passat och då är det första att göra den lite mer personligare hos OEM eftermontering
    Adam B gillar detta

Skårevägen 63, 653 43 Karlstad