Okit Sverige AB

1.0

4 omdömen om Okit Sverige AB

Richard
Skrev om Okit Sverige AB

Deras riktiga namn är LAGADATOR.SE och LAGAMOBIL.SE Undvik till alla kostnader!! Kommer kosta er mycket pengar. Lagar så det blir mer fel på mobilen. De tar inget ansvar även om de säger att de har 3 månaders garanti.

Offerta.se
4.4/5 i betyg av 485 omdömen 4.4 av 485 omdömen

Offerta är en mycket bra lösning för många företag, likaså för vårt. Grym service, professionellt bemötande och gott samarbete med vår konta

Henrik
Skrev om Okit Sverige AB

VARNING FÖR DESSA! Håller med övriga rekommendationer. Lurendrejeri!!! De har inte kompetensen att laga, vilket gör att det blir massa ytterligare fel på telefonen som de inte vill ta ansvar för trots att de säger att de har garanti. Finns flera andra bättre reparatörer. Rekommenderar att gå till ARN och skriva recensioner online om ni har problem med detta företag. De borde inte vara lagligt för såna här verksamheter att existera som bolag.

Richard gillar detta
Micke  J
Skrev om Okit Sverige AB

Ägare till LAGADATOR.SE och LAGAMOBIL.SE Lurendrejare!!! UNDVIK DESSA!

Richard och Henrik gillar detta
Srdjan S
Skrev om Okit Sverige AB

Otrevlig och oproffisionell personal. De har även en "sida/affär" som heter lagamobil. Lämnat in min mobil på lagning där. De fixade inte problemet, även fast det kostade 2.000:- !!! Kommer bara med ursäkter. Ingen servicekänsla alls. Gå ner till ifon lite längre ner på Hornsgatan istället. 100000 gånger bättre!

Richard och Henrik gillar detta