Optikhuset Karlstad

Optikhuset Karlstad

En del av Klarsynt optikhusetkarlstad.se
  • BadgeSixYears
Boka tid Ring 054-18 20 20 Dela

Välkommen till Optikhuset Karlstad! På Västra Torggatan 14 i Karlstad hittar du OptikHuset. Sedan 2008 har vi hjälpt Karlstadborna att ta hand om sina ögon. Trots lång erfarenhet och stor kunskap satsar vi hela tiden på att utbildade oss själva och använda den senaste tekniken inom optik. Hos oss hittar du märken som Moscot,...

981 omdömen om Optikhuset Karlstad

Sedan starten hos Reco 2019

Eva B
Skrev om Optikhuset Karlstad

Blev trevligt och proffesionellt bemött. Optikhuset levde upp till mina förväntningar. Har bra upplevelser i samband med undersökning ögon och köp av glasögon.

Jacob R
Skrev om Optikhuset Karlstad

Väldigt bra bemött och snabb undersökning

Maria H
Skrev om Optikhuset Karlstad

Jag är mycket nöjd med bemötande och utförd undersökning! Tycker att det är skönt att veta att jag får en professionell gjord undersökning av mina ögon. Jag sökte mig till butiken eftersom vet att de har bra utrustning för hälsokontroll av ögon och att optikern är så noggrann och kunnig.

Fredrik H
Skrev om Optikhuset Karlstad

Trevligt personal. Bra service.

Teres A
Skrev om Optikhuset Karlstad

Jag har inte gjort synundersökning på ca 20 och visste inte vad jag hade att förvänta. Kvinnan som hjälpte mig var väldigt noggrann och tog tid på sig, vilket kändes seriöst och grundligt. Bra utbud på glasögon många fina bågar. Vi möttes av en väldigt välkomnade personal när vi kliv in i lokalen.

Anders H
Skrev om Optikhuset Karlstad

Blev vänligt bemött som vanligt! Grundlig undersökning av seendet på både nära och långt håll förutom ögontryck som var prima liksom linsen och ögonbotten!! Fick efter kort väntetid mina glasögon som var/ är tio of the line! Fick ju betala därefter men är mycket nöjd från första besök till uthämtande av glasögonen!

Tony N
Skrev om Optikhuset Karlstad

Trevligt bemötande och fick svar på mina frågor

Martina G
Skrev om Optikhuset Karlstad

Jag köpte nya glasögon och är så nöjd! Jag fick fantastisk hjälp att välja ett par bågar som passade mig. Jag brukar ha så svårt att hitta bågar som passar mitt ansikte, men här gick det jättesnabbt att hitta rätt. jag var så tacksam att någon var så kompetent på att se vad som passade och vad jag verkade vilja ha. Allt annat kring ordnandet av färdiga glasögon gick supersmidigt och jag fick snabb och proffsig service. Jag är sammantaget verkligen supernöjd och kommer fortsätta som kund där även för mina linser!

Fredrik I
Skrev om Optikhuset Karlstad

Trevligt och kunnigt bemötande med känsla för kundens behov och önskemål.

Doris A
Skrev om Optikhuset Karlstad

Dom var bra och jag blev nöjd med glasögonen

Bo E
Skrev om Optikhuset Karlstad

Det funkade som förväntat, synundersökning upplevdes som professionell. Glasögonen till belåtenhet.

Johan O
Skrev om Optikhuset Karlstad

Helt suveränt och trevligt bemötande av personalen. Å glasögonen blev så bra. Vill rekommendera ett besök hos Optikhuset Karlstad

Elin A
Skrev om Optikhuset Karlstad

Proffsiga och himla trevliga! Jag fick jättefin hjälp med synundersökning och val av bågar.

Cajsa J
Skrev om Optikhuset Karlstad

Jättebra bemötande ,som man vill bli bemöt när manska köpa glasögon. Var på olika glasögon butiker , men blev inte nöjd men på Optikhuset fick jag bra hjälp mycket nöjd.

Ann-Christin S
Skrev om Optikhuset Karlstad

Mycket bra och noggrann undersökning. Bra och kunnig personal med trevligt bemötande. Kanske lite för höga priser på glasögonen så jag hoppas de kommer hjälpa.

Ulla E
Skrev om Optikhuset Karlstad

En mycket grundlig och professionell synundersökning

Hans N
Skrev om Optikhuset Karlstad

Trevligt bemötande och kunnig personal. Varit där tidigare.

Eva L
Skrev om Optikhuset Karlstad

Bra och hjälpsam personal. Verkar noggranna och kompetenta.

Åsa N
Skrev om Optikhuset Karlstad

Mycket bra bemötande, alla förväntningar infriades. Har varit nöjda i alla år!

Susanna P
Skrev om Optikhuset Karlstad

Professionellt hela vägen. Inga problem. Har förtroende O.s.v.

Mike I
Skrev om Optikhuset Karlstad

Alltid ett bra bemötande av kunnig personal. Tackar för det

Lars Erik E

Proffesionellt omhändertagande vid synundersökning

Annika H
Skrev om Optikhuset Karlstad

Vänligt omtänksamt det räcker tycker jag

Sofie S
Skrev om Optikhuset Karlstad

Blev väldigt väl omhändertagen av en fantastisk optiker som tog sig tid att lyssna och svara på frågor. Upplevdes kunnig, pålitlig och professionell. Väldigt nöjd med mitt besök

Tony F
Skrev om Optikhuset Karlstad

Proffsigt och kunnigt. Dom fick mig att känna sig välkommen.

Bo J
Skrev om Optikhuset Karlstad

Besökte pga rekommendation och och upplevelsen var som förväntat.

Johan S
Skrev om Optikhuset Karlstad

Professionellt bemötande samt trygg och genomgående kontroll utförd av Urban på Optikhuset som gjorde en "second opinion" åt mig.

Jan J
Skrev om Optikhuset Karlstad

Bra service och proffsigt! Urban har stor kunskap som optiker

Susanne N
Skrev om Optikhuset Karlstad

Bra bemötande, noggrann synundersökning. Hade höga förväntningar som blev uppfyllda. Fick mina nya glasögon snabbt som sitter och fungerar bra.

Anna P
Skrev om Optikhuset Karlstad

Proffsigt bemötande mesd stor kundkap i yrket super bra butik

Vigdis A
Skrev om Optikhuset Karlstad

Synundersökning + progressiva glas o nya bågar. Skicklig o trevlig optiker, vänlig o tillmötesgående personal som lyssnar på kundens önskemål. Enda problemet är priset på glas o bågar.

Håkan N
Skrev om Optikhuset Karlstad

Oerhört kompetenta och mycket serviceinriktade! Enbart goda erfarenheter!

Eva-Jill F
Skrev om Optikhuset Karlstad

Bra bemötande och bra undersökning av min syn. Tyvärr hittade jag inga glasögon som jag ville ha. Men hoppas att det kommer in några nya nu i vår som passar mig.

Anna D
Skrev om Optikhuset Karlstad

Gott och proffesionellt bemötande. Som kund en genuin upplevelse av att man bryr sig om hur slutresultatet blir. Kan varmt rekommenderas. Jag har varit kund där sedan minst fem år tillbaka. Det kostar kanske lite mer men det är det värt.

Lars K
Skrev om Optikhuset Karlstad

Dyrt Bra optiker och bra hjälp med glasögonval

Margareta Ö
Skrev om Optikhuset Karlstad

Jag är supernöjd. Professionellt och trevligt bemötande. Kunnig och seriös optiker.

Karl-Erik L
Skrev om Optikhuset Karlstad

Blev lyssna på. Ingen stress. Proffesionellt bemötande, Mycket bra synundersökning. Stort tack/Karl Erik Lindblom

Ard K
Skrev om Optikhuset Karlstad

Bra bemötande. Personligt och empatiskt.jag förväntade en bra ögonundersökning och fick det av en ny medarbetare. Jag är inte så nöjd med glasögonen som jag fick till slut för att de fungerar bara bra på väldigt kort avstånd dvs mindre än 30 cm . Min laptop använder jag på lite större avstånd visar det sig. Det var oväntat tyvärr. Jag kommer att gå tillbaka med det.

Mikael B

Trevligt och proffsigt bemötande

Klara H
Skrev om Optikhuset Karlstad

Jag var på synundersökning hos Rebecca och är väldigt nöjd med mottagandet, det kändes proffsigt och tryggt!

Karin N
Skrev om Optikhuset Karlstad

Bra, positivt ,hjälpsamma med valet av glasögon.

Tommy B
Skrev om Optikhuset Karlstad

En suverän personal så fort jag var inne o I butiken så fixade dom rubbet tusen tack Mvh Tommy Bill

Annika E
Skrev om Optikhuset Karlstad

Där känner jag mig trygg! Vänligt bemötande, kunskap och tålamod. Synundersökning och nya otrolgt snygga bågar. Helnöjd!

Björn H
Skrev om Optikhuset Karlstad

Vänligt och proffsigt bemötande.

Matilda N
Skrev om Optikhuset Karlstad

Mycket nöjd med såväl synundersökning och hjälp att välja bågar som de färdiga glasögonen.

Susanna G
Skrev om Optikhuset Karlstad

Hjälpsam och mycket kunnig personal. Jag har inte varit kund tidigare och hade inga förväntningar utan gick bara in av en slump. Så trevliga och duktiga! Jag köpte två par glasögon och är supernöjd och kommer rekommendera alla som behöver nya glasögon att gå till Optikhuset!

Ahmed A
Skrev om Optikhuset Karlstad

Mycket bra och väldigt fort, kort väntetid och väldigt snäll personal

Jan A
Skrev om Optikhuset Karlstad

Bra bemötande och snabb hantering av mitt ärende. Behövde rengöring för mina ögon och en enklare kontroll.

Klas L

Jättebra service, trevlig personal

Peter B
Skrev om Optikhuset Karlstad

Mycket bra trevligt bemötande bra service ja vad mer kan jag säga