Alla kategorier Optiker Värmland Karlstad Klarsynt OptikHuset Karlstad

OptikHuset Karlstad

En del av Klarsyntwww.klarsynt.se

Västra Torggatan 14, 652 25 Karlstad — Visa karta

Välkommen till OptikHuset Karlstad!

På Västra Torggatan 14 i Karlstad hittar du OptikHuset. Sedan 2008 har vi hjälpt Karlstadborna att ta hand om sina ögon. Trots lång erfarenhet och stor kunskap satsar vi hela tiden på att utbildade oss själva och använda den senaste tekniken inom optik.

Hos oss hittar du märken som Moscot, Oscar Magnusson, Ray-Ban, Dior, Gucci, Tom Ford, Götti, Starck, Skaga och mycket mer.

Du kan till exempel få hjälp med ögonundersökning genom den senaste OCT-kameran. Genom diagnostik av bilderna direkt i butiken kan vi remittera vid behov. Skulle dina glasögon gå sönder kan vi snabbt och enkelt laga dessa på plats. Varmt välkommen till oss på Optikhuset i Karlstad.

Läs vad 13 kunder tycker om OptikHuset Karlstad

• 2019-07-27

William S skrev om OptikHuset Karlstad
    Bra bemötande och kunniga.
    Bra tips och övrig information kring ögon Läs mer

Kim Mo Young K skrev om OptikHuset Karlstad
    Undersökning av linser.
    Grundlig genomgång.
    Bra bemötande Läs mer
  • Oscar H

2019-07-23

Oscar H skrev om OptikHuset Karlstad
    Synundersökning och köp av linser. Proffesionellt bemötande, stor kunskap och service som uppfyller alla förväntningar, kan inte bli bättre. Läs mer

Jonathan A skrev om OptikHuset Karlstad
    Jag gjorde syntest för körkort. Servicen var jättebra, ingen väntetid, det var billigt och jag fick extra tips. Jag hade inga direkta förväntningar mer än att de skulle göra sitt jobb. Det är ett bra företag. Läs mer

Lars Jonatan B skrev om OptikHuset Karlstad
    Årlig synundersökning som ingår i linsboxen. Bra mottagande och inga konstigheter. Läs mer
  • Lenita D

2019-07-20

Lenita D skrev om OptikHuset Karlstad
    Optikhuset i Karlstad har enormt duktig personal . En optiker , Urban Johansson ,som är mycket noggrann , lugn person , man blir bra bemött i alla lägen , han gör sitt yttersta för att kunden skall bli nöjd med helheten .
    Assistenterna gör ett mycket bra jobb . Alltid glada och ett positivt bemötande när man kommer in i butiken . Har besökt butiken flera gånger för utprovning av min tänkta affär , aldrig besvärade för att jag kommer in och vill avvakta . De är trygga i sin ställning gentemot kunden .
    Rekommenderar Optikhuset VARMT vid hjälp med nya glasögon , vet att man får hjälp från början av affären , till affären är helt klar , hur än utgången blir !

Vi är bara människor och resultatet beror på materialet man jobbar med , i det hör fallet en person med kognitiva problem efter en mycket svår bilolycka för många år sedan !

Vi ses snart igen !

Tack Urban , Anna , Fanny och nya Linda ! Ni är värd 5++ i alla lägen !

Med varm vänlig hälsning från

Lenita 🌹🌹 Läs mer
  • 2019-07-19

Björn M skrev om OptikHuset Karlstad
    Fick en lång och gedigen undersökning och trots att jag var en svår patient gav inte optikern upp, men konstaterade slutligen att remiss till ögonklinik var aktuell. Läs mer
  • 2019-07-19

Anna G skrev om OptikHuset Karlstad
    Gjorde årlig syn- och ögonkontroll. Alltid lika proffsigt och trevligt bemötande. Helnöjd! Läs mer
  • 2019-07-18

Anders V skrev om OptikHuset Karlstad
    Alltid vänligt bemötande av kunnig personal.
    Ett stort plus är att de har optiker på plats, som kan göra allt! Läs mer
  • 2019-07-13

Lisbeth Marianne R skrev om OptikHuset Karlstad
    Bara undersökning och den var bra utförd Läs mer
  • 2019-07-13

Julia S skrev om OptikHuset Karlstad
    Trevlig personal i fräsch butik. Läs mer
  • 2019-07-12

Tuva G skrev om OptikHuset Karlstad
    Superfin butik med trevlig personal Läs mer
  • 2019-07-11

Pernilla H skrev om OptikHuset Karlstad
    Har fått professionell hjälp, tips och även smakråd gällande nya glasögon. En gedigen synundersökning där jag som kund kan känna mig trygg och bekväm. Jag har haft möjlighet att ställa frågor utan att känna att det har varit besvärande för optikern och därmed fått svar på det jag har undrat osv. Med mycket bra bemötande och god expertis kan jag varmt och med glädje rekommendera Optikhuset i Karlstad. Läs mer

Västra Torggatan 14, 652 25 Karlstad