Aktiv på Reco.se sedan 2016-11-14

Läs vad 115 Läs vad Handledarutbildning

• Zarina S skrev om Handledarutbildning en del av Örebro Trafikskola

2020-08-08

Gick handledarkursen. Mycket tydlig och bra information om hur man ska tänka och lägga upp stegen med övningskörningen och körkortsutbildningen.
    Hade inga förväntningar då jag gått kursen förut på annat ställe men blev positivt överraskad med hur bra och informativt det var här. Läs mer
  • Elinor Ghirmay W skrev om Handledarutbildning en del av Örebro Trafikskola

2020-08-06

Jag blev bemöt på ett jätte bra sätt av företaget. Jag tyckte även att allt de lärde ut var viktigt och lärorikt. Att dom tog pauser i mellan tyckte jag var bra då man kunde observera det man lärt sig under den halva tiden och kunde vila och förbereda sig inför nästa halvan. Att de bjöd på fika tyckte jag väldigt bra och någon som jag inte förväntade mig men som jag blev väldigt glad över. Läs mer
  • Jenny Cecilia L skrev om Handledarutbildning en del av Örebro Trafikskola

2020-07-28

Bra information och pedagogiskt upplagt. Mycket information, hade gärna gått kursen på två tillfällen. Jag gick handledarutbildningen för att få tillstånd att bli handledare. Läs mer
  • Anna L skrev om Handledarutbildning en del av Örebro Trafikskola

2020-07-12

En mycket duktig handledare som gick igenom vad vi föräldrar som handleder vårt barn behöver tänka på. Hon var tydlig och gav bra exempel för att förtydliga. Läs mer
  • Alfons R skrev om Handledarutbildning en del av Örebro Trafikskola

2020-07-11

Det var en bra instruktör och det var viktiga saker som hon tog upp. Jag kände mig mer säker när jag gick ut där i från för att ha men info i ryggen när jag övningskör. Toppen! Läs mer
  • Linnea E skrev om Handledarutbildning en del av Örebro Trafikskola

2020-07-09

Borde vara bättre koronasnpassat och hade vart bra med en större sal, men utbildningen var bra👍 Läs mer
  • Klara T skrev om Handledarutbildning en del av Örebro Trafikskola

2020-07-09

Jag gick introduktionsutbildningen för övningskörning, jag tycker att ledaren var mycket bra och trevlig, hon gjorde så att man satt med och lyssnade på allt under hela kursen! Mycket bra. Läs mer
  • Ann E skrev om Handledarutbildning en del av Örebro Trafikskola

2020-06-25

Handledarkurs inför övningskörning. Engagerad lärare, men utdraget. Läs mer
    2020-06-26 Örebro Trafikskola AB svarar Ann E
    Tack för ditt omdöme, tyvärr styr vi inte tidslängden på kursen då detta kommer från högre instans.
  • Andreas V skrev om Handledarutbildning en del av Örebro Trafikskola

2020-06-25

Handledarutbildning. Bra bemötande och trevlig föreläsare men lite väl lång utbildning. Känns som utbildningen hade kunnat vara en timme kortare. Läs mer
    2020-06-26 Örebro Trafikskola AB svarar Andreas V
  • Anna D skrev om Handledarutbildning en del av Örebro Trafikskola

2020-06-23

Jättebra handledare. Men det borde ha varit mobilförbud. Vissa satt och tittade i dom ganska mycket, blev lite irriterande. Annars kanon! Läs mer
    2020-06-26 Örebro Trafikskola AB svarar Anna D
    Tack för din respons, ska försöka lösa detta med mobiltelefonerna.