Örebro Trafikskola

Örebro Trafikskola

Ring 019-33 15 33 orebrotrafikskola.se
4.4

Hos oss på Örebro Trafikskola står DU i centrum! Vi anpassar utbildningen efter de behov du själv har och kan erbjuda både extra stöd i teorin och intensivutbildning för att skynda på körkortet. Du kan gå handledarutbildning, Riskettan och Risktvåan (halkbana) hos oss. Utbildningen sker på svenska, engelska eller arabiska och...

431 omdömen om Örebro Trafikskola

Ali Ibrahim Ali A

allt var bra, de var snälla och läraren förklarade bra, receptionisten var väldigt trevlig 😊

Centrums Trafikskola Norrköping
4.7/5 i betyg av 370 omdömen 4.7 av 370 omdömen

Jag kommer att varna er redan på förhand att detta meddelande kan bli långt... I slutet av april 2022 tog jag kontakt med körskolan köpte e

Zahlina S

Jag tyckte att upplägget på utbildningen var bra och jag blev bemött på ett bra sätt.

Alex H

På teorilektuonerna hade vi väldigt mycket genomgång med frågor som läraren ställde då och då. Vi fick också göra någon grupp uppgift. Vi hade en eftermiddag med manöver som gick väldigt bra även fast vi va åtta stycken. Vi hade sedan en eftermiddag där två stycken fick köra i trafik med en lärare. Det kollade under alla tre dagar av våra kunskaper i teori och praktik. Jag var ganska nervös inför praktiken men de svarade på alla frågor man hade som gjorde att man blev bekväm.

Tony Ulf Bernt B

Bra och trevligt bemötande. Blandat med teori och lite egna tankar och funderingar inlagda i teorin

Mohammed C

Dom förklara mycket bra och uppkörning var mycket bra guidade

Biao Y

Jag upplev att jag blev väl bemött, och hade inte riktigt några förväntningar från början, men jag tyckte att kursen var lärorik och läraren var toppen! Kan starkt rekommendera!

Daniel H

Jag tycker att läraren var super trevligt, hon var positiv, glad och skojigt. Hon lärde Riskettan på ett väldigt bra sätt så att det blev inte tråkigt snabbt. Det var en väldigt positiv stämning.

Hannes Å

Jag blev väl bemött. Jag hadde höga förväntningar och företaget levde upp till dom för min lärare förklarade bra. Jag gick am utbildning och min upplevelse var bra.

Mohamad Omar C

Bra bemötande av personalen, man lärde sig som man det man förväntade sig. Bra med avstånd till andra, man kände sig mer bekväm. Bra paus/ rast i rätt punkt

Nur Mahamud I

Tack Örebro trafik skolan jag hoppas att tar många lektioner.

Emelie M

Kursen var bra men jag hade önskat att man pratade mer om klass 2

Simon G

Trevligt bemötande, jag fick en bra genomgång av vad jag behöver planera och tänka på i trafiken och hur jag bistår rmin elev på bästa sätt. Handledare för körkort B

Serdar K

Vad jättebra och lärdom utbildningen

Firel M

Riskettan är jätteviktig att man ha. Läraren var snäll och trevlig. Jag fick några bra tips. Vi pratade om många viktiga saker, en del av de var ny för mig.

Mukama M

Fick många viktiga informationen angående trafik regler i Sverige.

Leonardo R

En trevlig och lärorikt kurs. Trevligt personalen och coronasäker lokal.

Fredrik H

Blev jättebra bemött! Hade inga större förväntningar utöver vad vi gick igenom. De förväntningarna jag hade på riskettan levde Örebro Trafikskola upp till.

Djamal Z

Jag blev väl bemött. Allt var positivt för min del.

Faiza Z

Väldig bra bemötande och väldigt tydlig information.

Maja F

Jag tyckte det var en jättebra utbildning och som nybörjare i trafiken tycker jag man fick lära sig mycket!

Lars Erik J

Trevligt bemötande, bra lärare

Marielle F

Jag tyckte att kursen var jättebra. Informativ o lättsam lärare!

Bengt Urban J

Det var en mycket bra utbildning. Vi hade kul och det var högt i tak. Det var en bra lärare som vi hade, mycket kunnig och pedagogisk.

Hanah O

Bra bemötande och bra genomgång av en duktig utbildare.

Lena B

Trevlig och matnyttig kurs. Handledaren var pedagogisk och kunnig.

Alice F

De var väldigt trevliga, blev bemött på ett bra sätt som nådde upp till mina förväntningar. Fick mycket bra information om bilkörning och handledarekursen var lätt att ta sig igenom.

Maria S

Blev jätte bra bemött av företage

Thea F

Det var bra och jag tyckte att dom lärde ut på ett bra sätt och mina förväntningar levde dom upp till

Awet Ghirmay G

Era terrific skola är bästa och jag hopps ni utveckla mer i fram tiden

Mattias L

Blev bemött på ett bra sätt, hade inte så jätte stora förväntningar.

Filippa J

Blev bra bemött Förväntade mig att vi skulle prata om risker om alkohol osv, vilket jag fick lära mig mer om. Hade önskat att det hade varit på svenska istället för engelska, då en elev inte kunde flytande svenska. Men det fungerade på engelska med

Erika Sofia Brodin F

Handledarutbildning. Trevlig utbildare och vi fick bra information och tips. Tyvärr lite för mycket ”tomt prat”. Det kändes som man bara ville fylla ut tiden. Hade kunnat gå snabbare. Men i det stora hela ok.

Lina K

Trevligt bemötande av samtliga. Vi hade inte så många förväntningar men personen var lätt att lyssna på det var ett långt pass, bra med flera korta pauser under introduktionen till handledare

Erik K

Mycket bra o lärorik utbildning,fick bra information om syn från ungdomarna.

Tova K

Arbetarna var väldigt trevliga och utbildningen var lärorik. Rekommenderar högt Örebro trafikskola

Maria Therese J

Väldigt bra kurs och skönt att ledaren var lättsam. Det blev en trevlig och rolig kväll. Hade förväntat oss en lång och kanske jobbig kväll, men det blev mycket prat och diskutioner blandat med att lyssna, och helt enkelt väldigt bra. Kan verkligen rekomendera att gå denna kurs just här. Är mycket nöjd

Tuwa K

Bra planering av utbildningen, bra att man fick diskutera med flera. Dock var kursen lite utdragen och den skulle kunnas kortas ner då det blev mycket prat om annat!

Dawda J

Dom var snälla välkomnade mig och några till och vi lärde oss ganska mycket redan om risk ettan . Det var inget stress liksom man kunde vara lungt och lyssna på vad dom sägar

Rickard F

Trevlig personal och gott kaffe.

Ray S

Proffsigt bemötande handledarutbildning

Johan F

Bra handledare med väldigt bra information. Rekommenderas

Mohamed W

Det var en oerhört bra upplevelse full med information som ska hjälpa oss i framtiden.

Johan R

Jag blev bra bemött då läraren var snäll och trevlig. Det var mycket lärorikt och bra med en erfaren lärare.

Sadija R

Jätte bra, pratar tydligt jätte trevligt trafikskola!

Henrick L

Kändes informativt och avslappnad stämmning

August A

Jag tyckte att det var trevligt och att personalen var trevlig. Man fick alltid hjälp när man inte förstod. Därför ger jag en 4 av 5. Jag gick mopedkurs klass 1

Emelie Lilly A

Trevligt och bra, skulle rekommendera till andra

Edvin F

En kompis gjorde teorikursen där och de sa att det var bra. Jag gjorde också teorikursen moped klass 1 där och de var som förväntat då man fick lära sig grunderna i trafiken och hur man hanterar en moped.

Pariyada A

Man ska veta om vilken risk kan hända på trafiken. risker som är jätte viktigt för bilförare och riskfyllda beteenden i trafiken som trötthet, alkohol och droger. Diskussioner om vilka konsekvenserna kan bli och vad som kan öka risker.

Elvedin B

Hej, Fick gå handledarkursen. Fick info det som jag behövde samt mycket mer info som inte kände till. Kursen var otroligt bra och givande.