Moped

43 omdömen om Moped

Sedan starten hos Reco 2017
Alex H

På teorilektuonerna hade vi väldigt mycket genomgång med frågor som läraren ställde då och då. Vi fick också göra någon grupp uppgift. Vi hade en eftermiddag med manöver som gick väldigt bra även fast vi va åtta stycken. Vi hade sedan en eftermiddag där två stycken fick köra i trafik med en lärare. Det kollade under alla tre dagar av våra kunskaper i teori och praktik. Jag var ganska nervös inför praktiken men de svarade på alla frågor man hade som gjorde att man blev bekväm.

Mohammed C

Dom förklara mycket bra och uppkörning var mycket bra guidade

Hannes Å

Jag blev väl bemött. Jag hadde höga förväntningar och företaget levde upp till dom för min lärare förklarade bra. Jag gick am utbildning och min upplevelse var bra.

Emelie M

Kursen var bra men jag hade önskat att man pratade mer om klass 2

Johan R

Jag blev bra bemött då läraren var snäll och trevlig. Det var mycket lärorikt och bra med en erfaren lärare.

August A

Jag tyckte att det var trevligt och att personalen var trevlig. Man fick alltid hjälp när man inte förstod. Därför ger jag en 4 av 5. Jag gick mopedkurs klass 1

Edvin F

En kompis gjorde teorikursen där och de sa att det var bra. Jag gjorde också teorikursen moped klass 1 där och de var som förväntat då man fick lära sig grunderna i trafiken och hur man hanterar en moped.

Lova H

Jag gick på mopedkurs för klass 1. Det var väldigt lärorikt och det lärdes ut på ett intressant sätt. All personal var trevlig och alla mina förväntningar var sanna. Jag tycker att Örebro Trafikskola är superbra och jag rekommenderar den till er som ska gå på moped kurs!

Elsa C

Jag gick en mopedutbildning. Jag tycker det var bra att jag fick väldigt mycket information så känner att jag fick koll på det mesta om mopeden. Det var bra att jag fick det jag förväntade mig, jag ville helt enkelt få lite bättre koll på trafikregler så att jag enkelt kan klara provet sen. Jag skulle rekommendera den här kursen!

Yasmine W

Jag tyckte att jag blev bra bemött och fick tydliga instruktioner av företaget! Allt gick bra, finns inget att klaga på!💕