Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 9 kunder tycker om Moped

• Alice B skrev om Moped en del av Örebro Trafikskola
    Jag gick kurs för AM klass 1. Tyckte upplägget på kursen var mycket bra, bemötandet var också mycket bra samt trevligt.
    Allt levde verkligen upp till mina förväntningar och jag är mycket nöjd med hela min vistelse. Läs mer
  • Johan T skrev om Moped en del av Örebro Trafikskola
    Jag köpte en moped och gick mopedutbildningen på er skola. Jag blev verkligen bemött på ett fantastiskt sätt. Läraren tog verkligen ansvar och var trevlig. Mina förväntningar under kursen var såklart att få lära mig det jag behöver lära mig för att kunna ta mopedkort. Upplevelsen var fantastisk, allting! Lite varmt dock, men det är en världslig sak Läs mer
  • Ida E skrev om Moped en del av Örebro Trafikskola
    Snabbt, intensivt och jättebra! Läs mer
  • Idamaja I skrev om Moped en del av Örebro Trafikskola
    De va kul & intressant. Bra fika och koncentrerade lektioner Läs mer
  • Anton L skrev om Moped en del av Örebro Trafikskola
    Bra bemötande av personalen.
    Bra teorilektion, man lärde sig mycket även fast det var väldigt tät mellan informationen. Läs mer
  • Linus R skrev om Moped en del av Örebro Trafikskola
    Den var okej men tyckte bara att det var tråkigt för den som hålde i föreläsningen på teorin inte läste allt med inlevelse så det vart tråkigt att lyssna på Läs mer
  • Joel V skrev om Moped en del av Örebro Trafikskola
    Jag tyckte det var bra och väl planerat Läs mer
  • Saga K skrev om Moped en del av Örebro Trafikskola
    Bra, lite krångel då och då men det stog på min sida Läs mer
  • Noa R skrev om Moped en del av Örebro Trafikskola
    Min upplevelse var bra. Teoretiska kursen var väldigt bra och det gick snabbt. Lektionerna var bra upplagda och lagom många pauser. Man borde upplysa mer om traktorkörning

Den praktiska delen var sådär. Det var konstigt att man skulle sitta bakom någon/ ha någon bakom dig när man kör. Man borde köra upp två elever åt gången. En som kör den svarta mopeden själv och en som kör den röda tillsammans med läraren. Efter ett tag så får man byta. Den som körde svarta mopeden får då prova att skjutsa läraren. Detta tycker jag för att en tjej jag åkte med höll på att köra in i den andra mopeden två gånger och det kändes inte speciellt trafiksäkert.
    MVH Noa! Läs mer
    2017-11-27 Örebro Trafikskola A svarar Noa R
    Hej Noa och tack för din respons. Vi är jätte glada och tacksamma att du tog dig tiden att göra detta. Vi märker att den praktiska biten i mopedutbildningen måste förbättras och vi bär med oss dina påpekanden i detta arbete. SJÄLVKLART måste utbildningen vara trafiksäker :)
    /Elin, Örebro Trafikskola