Aktiv på Reco.se sedan 2016-11-29

Läs vad 73 Läs vad Riskettan

• Rafik M skrev om Riskettan en del av Örebro Trafikskola

2020-06-25

Jag tyckte att det var väldigt bra och lärorikt då man förstår sig på riskerna ännu mer än vad man gjort tidigare. Läs mer
  • Nisse T skrev om Riskettan en del av Örebro Trafikskola

2020-06-11

Jag gick på riskettan. Under kursen lärde man sig om säkerhet och olyckor i trafiken. Läraren var bra på att förklara och gav bra svar på frågor. Läs mer
  • Mulgeta Grmay S skrev om Riskettan en del av Örebro Trafikskola

2020-06-09

Jag har lärt mig ollika saker txe som teari lektionen och B1,B2 så jag är så nöjd på allting just nu. För mig är det bra att gå på den här trafikskola 🤙 Läs mer
  • Ida B skrev om Riskettan en del av Örebro Trafikskola

2020-06-09

Var på riskettan och den var helt okej. Läraren var fantastiskt. Fick med allt och körde mig nyxket. Tyckte väl dock kanske att dom kunde ha tagit mer hänsyn till covid19.
    När det gällde dessa uppgifter där alla ska ställa sig i ett varsitt hörn beroende på ens åsikt. Blev ganska trångt och mycket rörelse i salen. Eller grupparbeten där man skulle diskutera i grupp. Fanns så många enkla lösningar som kunde gjorts istället. Men annars bra! Läs mer
    2020-06-09 Örebro Trafikskola AB svarar Ida B
    Hej Ida och tack för din feedback. ja detta är helt klart något vi måste arbeta med och tänka på i dessa delar av kursen, tack för att du påpekade det.
    Mvh Elin, Utbildningsledare Örebro Trafikskola
  • Nasim Y skrev om Riskettan en del av Örebro Trafikskola

2020-05-09

Det va bra, bra bemötande, trevlig "lärare" som gjorde kursen trevligare. Inte så bra ficka. Det hade bokat risk ettan och tvåan och innan fick jag gå på en körlektion för att sedan kunna gå på risk tvåan. Läs mer
  • Emelie K skrev om Riskettan en del av Örebro Trafikskola

2020-05-09

Bra! Nyttig information som alla behöver ta del av och påminnas om ibland, även om det mesta är självklart. Läs mer
  • Mariam S skrev om Riskettan en del av Örebro Trafikskola

2020-05-09

Jag gick riskettan. Det var jätteintressant och Elin gjorde hela kursen så rolig! Läs mer
  • Hussein R skrev om Riskettan en del av Örebro Trafikskola

2020-05-09

Jag fick tips av min kompis, han rekommenderade mig att köpa paket i Örebro trafikskola. Läs mer
  • Kelli N skrev om Riskettan en del av Örebro Trafikskola

2020-05-07

Rolig utbildning som får en att tänka lite extra. Bra personal som höll i kursen på ett intressant och lärande sett. Läs mer
  • Lisa E skrev om Riskettan en del av Örebro Trafikskola

2020-04-17

Jag gick på riskettan och det var superbra! Det var teori men vi fick även vara med och delta med våra egna tankar, upplevelser och fördomar. Jag trodde att det skulle vara segt och lite långtråkigt men det var riktigt intressant och kul! Läs mer