Henrik Ring (fd Jönsson)

Henrik Ring (fd Jönsson)

Henrik Ring (fd Jönsson) är mäklare på Oscars Fastighetsmäkleri

Henrik Ring (fd Jönsson) har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 29 omdömen med ett betyg på 4.9. Henrik Ring (fd Jönsson) har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

29 omdömen om Henrik Ring (fd Jönsson)

Sedan starten hos Reco 2015
Maral S
Skrev om Henrik Ring (fd Jönsson) en del av Oscars Fastighetsmäkleri

Henrik är mycket proffsig och har stor koll på sin marknad. Henrik är den bästa mäklaren vi har anlitat!

Birgitta N
Skrev om Henrik Ring (fd Jönsson) en del av Oscars Fastighetsmäkleri

Vi är mycket nöjda med försäljningen av lägenheten.Henrik är lyhörd och seriös,lyssnar till kunden och kommer med bra förslag. Vi rekommenderar honom gärna. Birgitta och Kurt

Joakim W
Skrev om Henrik Ring (fd Jönsson) en del av Oscars Fastighetsmäkleri

Engagerad, proffsig, kunnig och vänlig. Kunde inte haft en bättre mäklare!

Saman K
Skrev om Henrik Ring (fd Jönsson) en del av Oscars Fastighetsmäkleri

Henrik är professionell, kunnig och pålitlig. Vi hade försökt sälja våran lägenhet tidigare med en annan mäklare utan framgång, efter 3 månader anlitade vi Henrik på rekommendation och det är vi väldigt glada för idag, säljprocessen gick väldigt smidigt till och han överträffade våra förväntningar på alla plan. Vi ger Henrik våra bästa rekommendationer och skulle utan att tveka anlita honom igen.

Maryam N
Skrev om Henrik Ring (fd Jönsson) en del av Oscars Fastighetsmäkleri

Vi har varit fantastiskt nöjda med vår mäklare Henrik R på Oscars. Han är väldigt duktig och proffsig. Rekommenderat honom till samtliga vänner och bekanta som ska göra bostadsaffärer:)

Karl N
Skrev om Henrik Ring (fd Jönsson) en del av Oscars Fastighetsmäkleri

Henrik är arbetsam och ständigt tillgänglig för små och stora frågor. Rekommenderar Henrik till den som vill ha en mäklare som lägger in den extra ansträngning som krävs för en lyckad affär.

Kea N
Skrev om Henrik Ring (fd Jönsson) en del av Oscars Fastighetsmäkleri

Vårt objekt var av typen "representationsvåning" och det gällde verkligen att hitta rätt köpare, vilket Henrik lyckades med. Henrik jobbar hårt och finns alltid tillgänglig.

Ann P
Skrev om Henrik Ring (fd Jönsson) en del av Oscars Fastighetsmäkleri

Henrik är en jättebra mäklare, han är professionell, kunnig, serviceinriktad och väldigt behaglig som person. Jag kan varmt rekommendera Henrik och skulle absolut välja honom igen om jag skulle sälja min bostad.

Cyrus A
Skrev om Henrik Ring (fd Jönsson) en del av Oscars Fastighetsmäkleri

Kunnig, lyhörd och noggrann. Rekommenderas varmt.

Eva H
Skrev om Henrik Ring (fd Jönsson) en del av Oscars Fastighetsmäkleri

Mycket kompetent och sympatiskt bemötande.